بازدید 12957
۱

بارش برف و باران در ۶ استان کشور

ترافیک در استان البرز، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج و آزادراه کرج - قزوین محدوده کرج نیمه‌سنگین است.
کد خبر: ۴۶۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶ 24 January 2015
جانشین پلیس راه با بیان این مطلب که در تهران بزرگ بارش باران جریان دارد به ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده کرج اشاره کرد و گفت: محورهای توسکستان، پونل به خلخال و شمشک به دیزین به دلیل برف و کولاک شدید مسدود است.

سرهنگ صمد اسفندیاری جانشین پلیس راه در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: هم اکنون در محورهای قوچان، تایباد و رباط‌سنگ در استان خراسان رضوی، محورهای توسکستان، خوش‌ییلاق و جنگل گلستان در استان گلستان، محور چمن‌بید در استان خراسان شمالی و همچنین محورهای هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران بارش برف جریان دارد.

جانشین پلیس راه تصریح کرد: در تمام محورهای استان مازندران بارش باران جریان دارد؛ در محور چابکسر در استان گیلان، محورهای خواف و سرخس در خراسان رضوی و همچنین در تهران بزرگ نیز بارش باران جریان دارد.

سرهنگ اسفندیاری ادامه داد: ترافیک در استان البرز، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج و آزادراه کرج - قزوین محدوده کرج نیمه‌سنگین است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی افزود: محور توسکستان در استان گلستان از ساعت 19 روز جمعه 3 بهمن ماه به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده است.

جانشین پلیس راه با بیان این مطلب که محورهای قم به گرمسار، شمشک به دیزین و پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه‌های همت، حکیم، یادگار، بابایی و شیخ فضل‌الله نوری

در این حال، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل لغزندگی سطح معابر کندی تردد خودروها را شاهدیم و به این علت ترافیک در بزرگراه‌های تهران به صورت نیمه‌سنگین و سنگین گزارش شده است.

سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در مورد آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌ها و خیابان‌های سطح شهر تهران اظهار داشت: شرایط جوی و لغزندگی معابر باعث کندی تردد و حرکت وسایل نقلیه شده و این موضوع در مناطق و بزرگراه‌های شمالی شهر بیشتر مشهود است.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در بزرگراه همت، حکیم، یادگار، بابایی، نیایش و شیخ فضل‌الله ترافیک نیمه‌سنگین را شاهدیم که مهمترین دلیل آن نیز لغزندگی معابر است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی از رانندگان درخواست کرد با صبر و حوصله به رانندگی بپردازند چرا که با توجه به لغزندگی سطح معابر امکان بروز تصادفات وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
برف نو، برف نو، سلام سلام.
بنشین که خوش نشسته ای بر بام.
پاکی اوردی ای امید سپید
همه آلودگیست این ایام.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم