بازدید 183004

قتل منشی به‌دلیل مقاومت در برابر تعرض

کد خبر: ۴۷۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 31 January 2015
مردی که متهم است زنی جوان را به‌دلیل مقاومت در برابر تعرض، به قتل رسانده به‌زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش شرق، مردی آخرین روز فروردین سال٩١ با ماموران پلیس استان تهران تماس گرفت. و از مفقودشدن همسرش خبر داد.

این مرد گفت: «همسرم ثریا صبح امروز (روز حادثه) از خانه بیرون رفت او همیشه بعد از اینکه به محل کارش می‌رسید با من تماس می‌گرفت و طی روز چندبار با هم صحبت می‌کردیم اما آن روز تلفن نزد. چند ساعتی که گذشت، نگران شدم و خودم با او تماس گرفتم. متوجه شدم گوشی تلفن همراهش خاموش است. با محل کارش تماس گرفتم ولی کسی به گوشی جواب نداد، البته مطمئن هستم همسرم سرکار رفته‌ اما نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده است.»

وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند، ابتدا مدیر شرکت را مورد بازجویی قرار دادند و در مورد مفقودشدن ثریا از او پرسیدند. او گفت: «ثریا منشی من بود. هر روز وقتی به دفتر می‌رسید با من تماس می‌گرفت و درباره اوضاع کار با هم صحبت می‌کردیم. روز حادثه هم زنگ زد و گفت در دفتر با سرایدار که حسن نام ‌دارد، تنهاست و فعلا هیچ‌یک از کارمندان نیامده‌‌اند، بعد هم گوشی را قطع کرد. چنددقیقه بعد یکی از کارمندان زنگ زد و گفت پشت در شرکت است و کسی در را باز نمی‌کند، گفتم هم ثریا در شرکت است و هم حسن، چطور ممکن است کسی در را باز نکند. بعد متوجه شدم یکی دیگر از کارمندان هم رفته و کسی در را باز نکرده است اما او توانسته ‌بود با حسن صحبت کند. بعد از آن حسن هم ناپدید شد و من دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.»

ماموران در گام بعدی به بازجویی از کارمندانی که پشت در شرکت مانده ‌بودند، پرداختند. مردی که از پشت در با حسن صحبت کرده‌ بود، گفت: «در را زدم، حسن پشت پنجره آمد، او را دیدم و گفتم چرا در را باز نمی‌کنی، گفت کلید دست منشی‌ است، او هم آن را گم کرده، چند لحظه صبر کن. من هم منتظر شدم اما خبری از حسن نشد. بعد از آن هرچه تماس گرفتم نه تلفنش را جواب داد و نه تلفن شرکت پاسخگو بود، به همین دلیل با رییس شرکت تماس گرفتم و گفتم فکر می‌کنم مساله‌ای این میان پیش آمده ‌است، چون دیگر حسن را ندیدم و به احتمال زیاد او هم از در پشتی شرکت خارج شد.»

وقتی ماموران تصمیم گرفتند از حسن تحقیق کنند او دیگر به هیچ ‌تماسی پاسخ نداد تا اینکه یکی از کارمندان شرکت که رابطه‌ای دوستانه با حسن داشت با او تماس گرفت. این مرد به دوستش گفت، ثریا را کشته و حالا می‌خواهد از شهر برود. پلیس با ردیابی تلفن‌همراه متهم موفق به شناسایی مکانی شد که او در آنجا پنهان شده بود. به این ترتیب حسن بازداشت شد.

 مرد جوان به قتل منشی اعتراف کرد و گفت: «از ثریا خوشم می‌آمد. او زن زیبایی بود اما هیچ‌‌وقت به من اهمیت نمی‌داد ضمن اینکه شوهر داشت و با شوهرش هم رابطه خوبی داشت. صبح روز حادثه وقتی سرکار آمد بیشتر از همیشه توجهم به او جلب شد. تصمیم گرفتم با او رابطه برقرار کنم، چای ریختم و برایش بردم، داشت با تلفن صحبت می‌کرد. فکر می‌کنم رییس شرکت بود. تلفن را که قطع کرد تی را برداشتم و به اتاقش رفتم تا آنجا را تمیز کنم. نزدیک صندلی‌اش رفتم و تصمیم گرفتم به او تعرض کنم.

متهم ادامه داد: ثریا مقاومت کرد. هرکاری کردم نتوانستم حریفش شوم. برای اینکه او را مغلوب کنم چندبار سرش را به دیوار کوبیدم، بی‌حال شد فکر نمی‌کردم بمیرد. همان لحظه یک‌نفر زنگ در شرکت را زد، هل کرده ‌بودم و نمی‌توانستم تصمیم درستی بگیرم، از پشت پنجره نگاه کردم، دیدم یکی از کارمندان است، گفتم کلید گم شده است. بعد جسد را داخل گونی گذاشتم و به بیرون بردم.»

حسن در ادامه اعترافاتش گفت: «از کاری که کرده ‌بودم خیلی پشیمان شدم اما راه برگشتی نداشتم. جسد را داخل چاهی انداختم. همان موقع یکی از دوستانم که از کارمندان شرکت هم بود با من تماس گرفت، گفتم ثریا را کشته‌ام و حالا هم می‌خواهم از این شهر بروم. می‌دانستم اگر بمانم بازداشت می‌شوم به همین دلیل تصمیم گرفتم بروم. دقایقی بعد بلیت اتوبوس گرفتم تا به شهرم برگردم، سوار اتوبوس هم شدم اما ماموران وارد اتوبوس شدند و من را بازداشت کردند.»

پرونده بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم برای رسیدگی به شعبه٧٤ دادگاه کیفری ‌استان تهران ارسال شد و متهم به‌زودی در این شعبه محاکمه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۱
در انتظار بررسی: ۱۱۳
انتشار یافته: ۳۷۹
اگر این زن حجابش را به طور کامل رعایت کزده ولی آبدارچی به او نظر سوء داشته آبدارچی باید به شدت مجازات شود در غیر این صورت زن هم بدون تقصیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بعضی وقتها شوخیهات واقعا خیلی بی مزه است.
این نشون از این داره که کلا آدم بدون فهم .....
نفهمی هم حدی داره.
nader
| United Kingdom |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زینال دستم بهت برسه . چرا در توهم زندگی میکنی . قاتل کثیف اگر به حجاب اهمیت میداد که تفاوت حلال خود و حرام را تشخیص میداد . حتی اگر زنی بر اساس تمایل خود هم به این جرثومه فساد نزدیک میشد او باید همانند یک انسان عاقل ترک محل میکرد .
کیانا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
به همین راحتی!!! این زن حجابش را رعایت کرده بود یعنی چه؟ شما اگر قاضی بودید برای نیمی از زنها اجازه تعرض وارد می کردید. واقعا برات متاسفم! خیلی تعطیلی!!
رضـــــــا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
آخه بي وجدان چرا از خودت براي زن مردم حرف در مياري؟؟؟؟؟؟؟؟؟
alii
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
سر زن خودتم این بلا بیاد همینو میگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
...با این طرز فکرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
به ابدارچی که معلومه مریض بوده چیزی نمیگی به اون زن فقط به جرم زیبا بودن و به شوهر وفادار بودن تهمت میزنی؟!!!
مزید اطلاع عرض کنم چنین افراد مریضی به پست تو هم بخورن همین رفتارو دارن.
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
الحمد لله که شما جای خدا نیستید . بابا بزار کفن طرف خشک بشه . با یدبه این خانم که در دفاع از شرف خودش کشته شده شهید گفت .
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اونایی که باید میگرفتن، گرفتن داستانو! ...
ناشناس
| France |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بندری یه بار مثل آدم خودتو معرفی کن ملت از توهم در بیان تو کی هستی چرا 24 ساعت تو تابناکی؟خواب، کار ،زندگی نداری عایا؟
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بندری جز 4 تا بدتر از خودت هیچکس اینجا تو نظراتتو نمیخواد. حیف اون زینال بندری واقعی فیلم تاراج. اصن به چه حقی اسم اونو گذاشتی رو خودت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مگه شما ديده بوديش كه با اطمينام مي گويي اگر این زن حجابش را به طور کامل رعایت کزده بد............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زینال شما یک... هستید بدون هیچ شکی .
از تابناک مصرانه درخواست انتشار این نظر می شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
...همه بگناهن بجز کسی که مورد تعرض قرار گرفته چه ربطی به حجاب داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
جناب زينال خدا بهت عقل بده همين
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
توصیه پدر من همیشه و همیشه در رفتن به محل کارم این هستش که جزء نفرات اول به محل کارت نباش حتی به قیمت اخراج شدن یا توبیخ از طرف مدیریت.
البته فشار اقتصادی گاهی اوقات کاری میکنه که برای نگه داشتن شغلت همچین اوضاعی داشته باشی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اگه خواهر و مادر خودت هم بود همینو میگفتی
جعفر بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
میگم دایی زینی 6800 نفر چشم و گوش بسته بهت منفی دادن واقعا اینا باسوادن؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
فقط یک آدم پست میتونه همچین نظری بده
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
خدایا عاشقش هستیم خدا دستم به دامانت نگیر زینال را هیچ وقت از ما که میگیریم گریبانت
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زینو تو باز ماهیا ول کردی رو لنجووو

بذا آقات از دریا بیاد....
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زینال اگه برای 10 تا مطلب اینجوری نظر بنویسی کل ملت را میکشونی تابناک اونوقت دیگه فیسبوک و وایبر و لاین و....تعطیل میشن اونوقت با موساد و CIA ,...طرفی ها شدیدا مواظب باش
شکارچی قوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
دمت گرم زینال بنویس در رکابتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
...
اگر قرار بر وسوسه بود که خو د آبدارچی کثافت به آن اشاره میکرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اگر این اتفاقات برای مادر یا همسر یا خواهر خودت افتاده بود بازم همین حرفو می زدی ؟ هرچند می دونم تابناک مثل همیشه نظرمو بازتاب نمی ده !
مسعود نصرت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زینال بندری این چه حرفی است این موضوع شد جریان همان بابا که ماشینش را دزدیدند مردم که جمع شدند گفتند تقصیر خودت است که دزدگیر نبستی اما هیچ کس دزد را مقصر ندانست.
یعنی هر کس دو لاخ مویش بیرون بود لایق تجاوز کردن و کشته شدن است.
بترسید از خدا
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اون ثریای طفلک محل کارش رو مثل خونه دومش میدونسته...و اهالی اون جا را هم خانواده دومش به حساب میآورده....و شاید در ضمیرش اون حسن آبدارچی از خدا بی خبر رو یک معتمد و امین در شرکت میدونسته....او هیچگاه در مخیله اش هم نمیگنجیده در حسن یک دیو نهفته است.....
azita
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
نمیدونم چرا شما دوستان گرامی در تابناک، نظرات این فرد ،که احساس میکنم مشکل روحی روانی دارن رو درج می کنید!!!؟؟؟؟؟
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
چرا بی راه میگی مرد حسابی ؟کجای گزارش به حجاب زن بیچاره اشاره داشت ؟عادتونه که تقصیر را بندازین گردن زنها ......واقعا متاسفم
امیر
| United States |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ضمن اظهار تاسف نسبت به فوت این خانم مظلوم
توجه فرمایید که نظر زینال بندری با اگر شروع شده و اقترایی نزده و این برای آن بوده که خانمها و آقایان بدانند حوادث زنجیروار رخ میدن حضور زنی زیبا در مکانی خلوت نزدیک مردی با فقر فرهنگی و عقده عدم توجه دیگران به او و جرقه ی شهوت و شعله سوزان مرگ و نابودی منشی و بازداشت سریدار!
حالا شما باشی بخواهرت میگویی مواظب باش لباست مناسب و غیر محرک باشد یا میگویی با حجاب ضعیف ومحرک در مکانی خلوت با مردی تنها بودی اشکال ندارد هرچه بادا باد!؟
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
...مردی هم که شرف نداشته باشه به حجاب داشتن و نداشتن زن فکر نمیکنه.پس حجاب نمیتونه ملاک باشه.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ربطی به حجاب نداره ایکیو کلا تعطیلی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
وقتی شرع می گوید زن ومرد نامحرم نباید در یک مکان تنها باشند به همین سبب است قاتل عنان از کف داده وزده به سیم اخرمنظور زینال اینه که زن نباید تحریک کننده باشد. اینه هرکسی می فهمه بخصوص اینکه در ان شرکت با ان مرد تنها بوده .اگر ایشانهوسناک ارایش کرده و لباس تنگ و یا اغواکننده پوشیده این کار برای کسی که مجرد یا معتاد باشد دور از ذهن نیست دست به تعرض بزند ودر ادامه برای اینکه کسی نفهمد جنایت هم بکند . کسی نمی تونه این جنایت را توجیه کند ولی زنان بایستی در چنین مواردی خودشون حفظکنند. این مثل اینه که یک غذای لذیذ را جلوی کسی که روزها گرسنه است قزار دهید مطمنا از تو اجازه خوردنش را نمی گیرد
امیرنیکنام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زینال .... اخه این چه طرز فکریه که تو داری..........
یه مقدار. فقط یه مقدار فکر کن به حرفایی که میزنی....
ناشناس
| United States |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل ماهواره ای همین است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
زینال با این حرفش میخواد نظر عموم مردم درباره حجاب رو اینجا منعکس کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
اشتباهی مثبت دادم.............هزاران منفی..............
یلدا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
این همه منفی؟! زینال من جا تو بودم یه چند وقتی می رفتم تو کوزه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
زینو زینو زینو زینو....این چی چی بووووود زینو؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
من نميدانم چرا تابناك اظهارات اين شخص ديوانه درج ميكند!!!!!!!!! حتما ازخودتان است!
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
یهویی بگین اصلا تقصیر خداست که زن رو افرید!
یا میخواین از فردا برای هر زن یه نگهبان بزاریم! چطوره به یه روپوش فلزی براشون درست کنیم هان!!

عمو جون مشکل یه جای دیگست؛همون جایی که باعث میشه این "زینال بندری" این حرف رو بزنه! برین اون مشکل رو ریشه یابی کنین برین....
یک دوست دارای فوق تخصص روان شناسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
دوست عزیزم زینال ( شخصیت خیالی فیلمی با بازی آقای جمشید هاشم پور )
من روان شناس هستم و کامنتهای شما همیشه برام جالب بوده و مخصوصا تعداد منفی های که می خوره !!!
با اطمینان عرض می کنم شما از جمله افرادی هستید که توهین و تحقیر دسته جمعی را دوست دارید و باعث خوشنودی شما می شود
برای اینکه این بیماری خطرناک دامن شما و خانواده شما را نگیرد ، دوستانه از شما نقاضا دارم سریعا به روان شناس یا حتی طبق تشخیص من به روان پزشک مراجعه فرمایید
علایم بیماری شما کاملا مشهود می باشد
تقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
سبحان الله! چه نظری دادند برادر بندری!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
این آقای زینال بندری از بچه های خود تابناکه ، برای اینکه درصد مشارکت مردم رو ببره بالا نظرات دوپهلو یا مخالف میزاره که افراد را مجبور به جواب دادن بکنه ، برای اینکه با این عمل سایت تابناک مقابله کنبد لطفا به کامنت های آقای بندری جواب ندهید . تابنام مردشی بازتاب بده .
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
این حرفا یعنی چی؟ جتی اگر زنی هم بی حجاب باشد دلیل بر این نمی شود که مجاز به تعرض به او باشیم-
ناشناس
| United States |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
زینال جالبه انصافا حرفاش! دوستان زیاد سخت نگیرید،زینال ازون باهوشاست
ناشناس
| United Kingdom |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
انتقاد اصلی از تابناک هست که نظرات و درواقع یه همچین خزعبلاتی رو از افرادی خارج از ابعاد و تفکرات انسانی!به عنوان نظر چاپ می کنه و با احساسات مردم اینجوری بازی میشه.........تابناک! بهتر نیست کمی دست از شیطنت برداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
زینال یه ساندویچ بندری با سس تند میل داری ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
حیای مردان کجا رفته !؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
این حسن که نظر داده بر علیه زینال همون حسنه احتمالاً
لیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
15000 تا منفی تا بحال ندیده بودم در فرارو !! امیدوارم جوابت رو گرفته باشی زینال خان و دوستان هم فکر!
ناشناس
| United States |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
زینال بندری نمیدونم کجای بندری!
ناشناس
| United States |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
مسلما این نظرخوب نیست امااین هم که دوستان معمولادراین مواردرپای مادریاخواهرگوینده رو میکشن وسط خوب نیست.سوالاتی نظیراینکه اگه خواهر یامادرخودتم بود همینومیگفتی؟نشاندهنده نوعی بی منطقیه.نظردادن خوبه امابدون کشیدن پای اطرافیان کسی که به نظرش انتقادداریم.امیدوارم تابناک منتشر کنه نظرمنو تا بلکه این اخلاق زشت ریشه کن بشه البته من خواهرندارم جهت اطلاع!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
نادر عاشقتم خیلی خوب استدلال کردی، جناب زینال خودش ضعیف النفسه رو همین مبنا هم فتوا داده اشکال نداره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
پس تو کشورهای خارجی همه مردها حق دارن خانم ها رو بکشن نه؟؟؟؟
Zeus
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
تو بیماری عزیز، تعداد آراء منفی هم گواه بر همین مسئله هست.. هرچه سریعتر خودت رو به بیمارستان روانی ها معرفی کن لطفا
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
زینال از حجاب خدت بگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
آمار منفی و خوندن این مطالب جالبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
مملکت که نی...مهد نبوغ و تفکراته!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
تابناك ميدونم زينال خودتي!

مردم رو سر كار نذار عمو!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
از دین پیامبر (ص) تندتر نرو لطفا. ضمنا شما شغلتون قضاوت نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
کار کردن زن در محیطی که کارفرما وهمکاران ومراجعین مرد هستند قطعا فساد انگیز است . بدون هیچ شک وتردیدی . مگر اینکه آن زن پیر باشد یا ملکه زشتی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
خدا را شکر که مفسر دین شما نبودید...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
10 میلیون منفی هم که بدید زینال کاملا درست میگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
داداش شما بايد خودت رو زود به روانشناس معرفي كني.چون احتمال داره زني حجابش رو رعايت نكنه و انوقت شما كه بي تقصير هستي باعث مشكلاتي براي آن زن با تقصي ايجاد كني
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
!!!! یعنی هنز هم آدم های مثل شما !!!!!
محمد جعفر سوم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
بیش از 16500 منفی !!!!!!!!!!!! رکورد منفی ها شکست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ای بی وجدان ، خجالت هم خوب چیزه که شما نداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
زینال خان کجای متن نوشته بود که این مرحومه حجاب را رعایت کرده یا نه؟خدا شفات بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آقای زینال خان, ایکاش به این فکر میکردی که خانم منشی خواهر خودت بود. اونوقت نظرت شنیدنی بود..
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
تا حالا انقدر منفی و کامنت مخالف یه جا ندیده بودم. زینال خیلی تعطیلی
عاقبت خلوت کردن مرد و زن نامحرم.
پاسخ ها
nader
| United Kingdom |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
انسان اندک بین . چرا واژه خلوت کردن را به زنی که برای تامین نان به کمک نان آور خانه بر خاسته و برای کسب درآمدی حلال کار میکند خلوت کردن با مرد غریبه نسبت میدهی . آیا خودت خواهر و مادر نداری . کوته بینی تا به کی . بیدار شو حتما از هزینه های سنگین زندگی بی خبری . محض رضای خدا انسان شو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
این فقر فرهنگی رو میرسونه نه چیز دیگه ای
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
وقتی دو نامحرم در یه مکان باشن.. نفر سوم شیطونه ......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
این زن بیچاره با این آدم "خلوت" نکرده بود که چنین حرفی میزنی. رفته بود سر کارش. منشی و آبدارچی تو همه شرکتها اولین نفراتی هستن که سر کار حاضر میشن. تامین امنیت زنان شاغل در محدوده محیط کاری به عهده کارفرماست. بهتره این آبدارچی هارو با حساسیت بیشتری گزینش و استخدام کنن تا کارمندای زن هم بیشتر امنیت داشته باشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
چیزی که نهایت ندارد ، حماقت است ، حماقت
azita
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
فکر کنم شما هر جایی که تشریف می برید یک نفر رو همراه خودتون می برید. جهت اینکه تو خلوت قرار نگیرید
ناشناس
| United Kingdom |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اون خلوتی که شما شنیدی جای هست که نفر سومی امکان داخل شدن به اون جا را نداشته باشه. در حالی که این محل انها یه محیط عمومی بوده.
آقای دکتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
با سلام
دو نوع تقوا داریم:
تقوای فردی: اموری که فقط اراده فرد در گناه نکردن مؤثر است. وسوسه‌ها مهم نیستند؛ چون وسوسه‌گر بر انسان تسلطی ندارد.
تقوای جمعی: گناهانی که اراده جمعی برای گناه نکردن آن نیاز است.
در مورد حجاب باید گفت از نوع اول است و تنها انسان را تحریک می‌کند. فلسفه حجاب برای تحریک نکردن مرد نیست بلکه نشانه تقوا است.
اگر به ایات حجاب دقت کنیم می‌فهمیم که به مؤمنان دستور می‌دهد و دستور به اهل کتاب و دیگران نیست.
تجاوز امنیت اجتماعی را به هم می‌زند و خداوند دستور می‌دهد به شدت با آن برخورد شود.
پس دو کار مذکور با هم قابل مقایسه نیستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
فقط توی کشورهای عقب مونده قربانی رو جای متهم می شونن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
منظور از خلوت کردن این نیست که قصدی داشته اما این واقعیته که وقتی این اتفاق میافته شیطون شروع به وسوسه آدمای ضعیف میکنه و اون خانم قربانی میشه ،حالا میخواد دنبال نون حلال باشه یا نه متاسفانه قربانی شده
جمیل میان قافی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
میگم تو حاکم شر نیستی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
بايد يك در را باز ميگذاشتن براي خروج شيطان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
خدا فرموده که زن و مرد نامحرم جایی باشن نفر سوم شیطانه! اینم نمونه اش! چرا فکر میکنید حرف خدا و رسولش نشان از اندک بینی هست؟؟؟؟؟؟
آزادمنش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خیلی عقب افتاده ای!!!!!!
این حیوان رو ریز ریز کنید
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
چرا به حیوانات بی زبان توهین میکنید ؟! حیوانات صدها هزار شرف دارند به این...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
آره راست میگی این حرفم توهین به حیوانات بود. قبول دارم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
به حیوانات توهین نکنید لطفا
زن بیچاره اگر هم در دفاع خود حس رو میکشت باز هم اعدام میشد . ...
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
البته اگر بتونه ثابت کنه اعدام نمی شه. ولی خوب ثابت کردنش کارحضرت فبله.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
تازه باید نصف دیه حسن رو هم میداد تا اعدامش کنند!!!!
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
هزاران لایک
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
داخل شرکت هاتون دوربین مدار بسته بگذارید، جوری که کارکنان هم ببینند.
کاری هست که خودم برای امنیت کارگاه و کارکنان کردم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
منظور حسنه
باید این ملعون راب دون محاکمه اعدام کرد.

همچنین باید قانونی تصویب بشه که استخدام منشی خانم برای آقایان ممنوع و با مجازات فرد استخدام کننده همراه بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آخرش رو نخونده مثبت دادم ... اشتباه شد ... یعنی چی استخدام ممنوع بشه ؟؟ کل دنیا اینطوریه کسی کاری می کنه؟؟؟
از سال 91 تا حالا هنوز اعدام نشده؟!!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
به نظر من که بهتره ! چون اونجوری زود خلاص میشه . بذار زجر بکشه این پست فطرت رذل آشغال .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
رضا فكر كردي الان خيلي بهش سخت ميگذره؟ تازه بعيد نيست كه تبرئه هم بشه!
یلدا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
راست می گیا من اصلا دقت نکرده بودم
جمیل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
تحویل داعش بدن تا به سزایش برسه
ناشناس
| - |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
اعدام میشه
ناشناس
| - |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
دو سه سال دگه عفو می خوره میاد بیرون
آن قدر اولياء دم اين زن بيچاره را مي‌ترسانند كه آخرش مجبور به رضايت بشوند. ...
پاسخ ها
پژمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بیچاره ها باید یه پولی واسه ما به التفاوت دیه بدن تا یارو اعدام بشه!
"تی" را برداشتم و به اتاقش رفتم!
ایول، تیکه های انگلیسی قاتل توی حلقم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
تی اسبابی است برای پاک کردن کف زمین نه چای!
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
کجاش تیکه بود همه به تی میگن تی دیگه !! واااااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
نه شیرخان راست میگه منم فکر کردم منظورش چاییه آخه اولش گفت میخواستم براش چایی ببرم، تی رو برداشتم رفتم تو اتاقش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ای باسواد ، ای فرهیخته ، ای باهوش ، ای نکته سنج . ای ......
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پاک کننده T و چای کیسه ای خیلی شبیه همند...هر دو شونو تو ظرف آب فرو میبرند....

شباهت عجیبی دارند جل الخالق!!!!!!!
شیرخان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
دوستان درست میفرمایند. مثل اینکه بنده اشتباه کردم. عذر میخوام. ولی تا کنون فکر میکردم املای صحیح اون وسیله "طی" هست نه "تی".
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
"طِی" معنیه دیگه ای داره.
"تِی" معنی نداشته، گفتن تِی،"تِی" باشه !
لااله الالله.آخر بگو احمق راه دیگه ای نبود الا کلیک کنی رو زن مردم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
کلید
جوان اهوازی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ناشناس 14:30 - پروفسور دودو عزیزم کلیک درسته نه کلید
پیرمرد تهرانی
| Netherlands |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
جوان توی کامپیوتر کلیک می کنن، بیرون شما به یکی گیر بدی میشه کلید کردن!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
چه راه دگ مثلاً؟راه میخای نشان مردم بدی؟
کارشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
آی کیو 12:52 ما هیچ راهی برای این موضوع نداریم که قتلی اتفاق نیفتد؟؟؟؟ خیلی آی کیویی حاجی
تابناك !!! با زينال بندري قرار داد داري ؟؟؟؟ راجع به تمامي مسايل سياسي علمي جنايي هنري و....نظرات سخيف و بدون سواد و تخصص كافي ميده و همه را در تمامي خبرها چاپ ميكني ولي نظرات سازنده و علمي را چاپ نميكني !!!! لودگي هم حدي داره !!!!! گرچه ميدونم نظر منو چون مسخره نيست چاپ نميكني!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
دفعه ی آخری باشه که به زینال توهین میکنی.
زینال عزیز همه ی ماست.
توهین به زینال یعنی توهین به همه ما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
کاملا درست میگی .
این بندری دیگه واقعا شورش را درآورده !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
منم موافقم با نظر آقا مهرداد...تابی جان نظرات این موجود....رو منتشر نکن اونم اولی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
من هم قبول دارم.
لااقی یکنفر مثل من زیرنویسهای درست و حسابی میگذاره. ولی این زینال همیشه گند میزنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مطمئنم ناشناس 12:09، همون زیناله.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
تابناک برای خودت میگیم امثال زینال اعتبارتو پایین میارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
این زینال بنظر می رسد یک شخصیت ساخته شده توسط خودتابناک باشد .و البته این پیام منتشر نخواهد شد.
جعفر بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اقای مهرداد لوده و بی سواد و سخیف خودت هستی تو هم مثل شاگرد تنبل مدرسه ما هستی که دنبال وایبر بازی هستی و به شاگرد زرنگ ها حسودی میکنی دایی زینی من جزو 100 نفر شاگرد اول کنکور است
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
صد در صد موافقم. من خودم چندین بار زیر پستها کامنت گذاشتم و نظرم رو گفتم، اما هیچ کدوم منتشر نشد. بعد نظرات سخیف و متحجرانه این زینال منتشر میشه.
متاسفم برای تابناک
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ای خدا
ایی زینو کم بود جفرو هم اضاف شد...ماهیا هم رو لنجو زیر آقتابو...بذا آقاتون از دریا برگرده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
تابناک ازت خواهش میکنم نظرات این زینال رو منتشر نکن همین طورری که خیلی وقتا مال ما رو مثل الان منتشر نمیکنی. با منتشر کردن این نظرات زینال هم شان خودتون رو پایین میارید و هم مسیر منطقی بحث رو بین اعضا تغییر میدید
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
چقد ساده اینا. زینال خود تابناکه.میخواد اعصاب ملت همیشه در صحنه رو تحریک کنه.واقعا فکر نکردین چرا نظرات درست رو چاپ نمیکنه اما هر دری وری که این مثلا زینال میگه منتشر میشه؟؟
ناشناس
| - |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
زینال از خود اعضاء تابناکه جانم
ميگ مگ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
زينال يه دونست...
دوسش داشته باشين،
دست خودش نيست شيرين ميزنه طفلي
علت اصلی و ریشه ای این ناهنجاری ها در وجود عقده های جنسی در فرد ه نه چیز دیگه نمیتونه پس طغیان میکنه
واقعا از مسولایه تابناک متعجبم که چطور حرفایه مفته زینال را میذارن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
چون زینال خودی. باید حرفاش انتشار پیدا کنه. سانسور برای غیر خودیه. مثل من :-(
زينال نما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مرد حسابي ببين چقد كامنت پاسخ زينل داريم. اگه زينل نبود منمو توهم تو تابي نبوديم والا
همچین کثافتهایی رو باید با زجر تکه تکه کرد ، نه اعدام با طناب دار ! واقعا حیف طناب نیست گردن این پست فطرت....
پاسخ ها
غلامرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
آقا رضا ! خدا مارا به خود وانگذارد، این موقعیتها جاهایی است که برسیسا های عابد هم وا می دهند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
با غلامرضا موافقم. خدا هیچ کس رو به حال خودش نذاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
زینال را میگی رضا؟
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
منم کاملا با غلامرضا موافقم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
موافقم. خدا ما رو رها نکنه اما اگر کرد باید درست و حسابی مجازات شویم
برای چی تا حالا اعدام نشده ؟ نکنه مسئولین منتظرن خانواده مقتول رضایت بدن ؟ واقعاً عجیبه!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
چون قاتل، مرد بوده و مقتول، زن.
پرونده قتل اقدام به تعرض واسه سال 91 الان آخرای 93 هستیم تقریبا 3سال معطلی داشته!!...
از فروردین 91 تا الان هنوز دادگاه حکمی نداد ه؟؟؟
منشی شدن زن متاهل در اداره یا شرکت خصوصی که همه مرد هستن زیاد جالب نیست ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مرد اگر واقعا مرد باشه نیازی به این جملات گوهر بار نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
و این میشه دلیل قتل؟!
واقعا شعورت تو حلقم
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
نکنه میخوای زن ویا دختر مجرد بره منشی بشه؟میخواد یه لقمه نون حلال در بیاره.حالا اگر یه آدم بیشرف مزاحمش بشه تقصیر اون خانمه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
برای اون شرکت جالبه
شیطان قسم خورده همه ما را نابود کند و چه چیزی از غریزه جنسی بهتر برای نابودی انسان ، بابا اين همه شرع تصریح کرده که اختلاط زن و مرد درست نکنید تنها با هم نمونید ، برای نامحرم اینقدر خوشگل و جذاب نکنید ولی همه مسخره میکنند ، خب این هم نتیجه تمسخر دستورات خدا ، حتما باید سرتون بیاد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
]چرا ما عادت کردیم که همه کارهای بد را به گردن شیطان بیندازیم . پس عقل و شعور کجاس ؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
وقتی یکی عقل و شعور نداره اونوقت تو هم داشته باشی فایده نداره. پس به دستورات خدا توجه کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آقای مسعود سعیدی : حالت خوبه ، مطمنی ؟ توی این دنیا هستی ؟ از وضعیت جامع اطلاع داری ؟ شاغل هستی ؟ اهل مطالعه هستی ؟ و...... هستی
حالا میشه فهمید چرا تنهایی زن و مرد در اتاق بسته حرامه اگه حتی مشغول نماز باشن .
بعضی وقتها شیطون پیشنهادات جالبی به انسان میده که نمیشه ردش کرد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
تو انسانی؟
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بی تربیت این چه کامنتیه !!؟؟....حالا مثلا با اینکارش به مراد دلش رسید نرسید که هیچ جانی هم شد...؟؟؟؟
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
آره
خدا هم اون دنیا ,خوشگل اون به قول تو انسانو میندازه قعر جهنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
نه جونم!
اینجور وقتها شیطان هم حیرت می کنه از اینکه یک انسان چقدر می تونه پست باشه...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مواظب باش در باره ناموس خودت هم کسی پیشنهاد جالبی از شیطون دریافت نکنه!!!
ناشاسن
| United States |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
چرا به ما نمیده هیچوقت از این پیشنهادها؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
البته شاید بتوان پیشنهادات خدا را هم رویش کمی فکر کرد و چشم را از نگاه به نامحرم حفظ نمود . فکر کن انسانی گول کسی را بخورد که شانی کمتر از او را نزد خدا دارد .
از ته دل متاسفم برای این آدمای .... که میان میگن زن چرا تو شرکتی که مردا بودن کار میکرده یا اصلا چرا منشی مرد شده بوده
شماها همتون لنگه همون حسن هستید
موقعیتش واستون پیش بیاد کم نمیذارید
پاسخ ها
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
احسنت نمیدونم اسمت چیه ولی خیلی گلی
همنطور سنبلی ...مراقب خودت باش ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حالا شما ناراحت نشو...
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
کی؟
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
آها اوکی
احتمالا این زینال بندری مدیر Server تابناک
چه بر سر جامعه اومده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
مقاومت میکرده سرش را زده به دیوار
اينكه حجاب عامل بازدارنده اي هست شكي نيست اين فرموده خدا در قرانه مگر اينكه قبولش نداشته باشم
ولي اون آبدارچي بي وجدان هم نبايد نظر سو به ناموس مردم داشته باشه بايد اعدامش كرد
اگه بخوان اعدامشم بکنند خانواده شاکی باید تفاوت دیه بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
خدا وکیلی چنین حکمی داره؟!
اگر واقعا چنین چیزی باشه، من اگر بجای اون خانواده بودم، رضایت میدادم تا بیاد بیرون و بعد موقع مناسب خودم میرفتم سر وقتش و با شکنجه تو طول یکماه میکشتمش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
راست میگه. خدایا این چه ظلمیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ما به تفاوت دیه زن و مرد از صندوق تامین خسارات بدنی داده میشه قانون جدید مجازات اسلامی مصوب 1392
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
به این میگن "ادالط"!!!
اقاي زينال بندري فرض كنيم كه كسي در منزلش يك غذاي بسيار خوشمزه و لذيذ درست كند و بوي آن غذا از بيرون منزل به مشام برسد ايا اين موضوع مجوز ميشود كه كسي وارد آشپز خانه شود و غذا را بدزدد . اين چه منطقي است كه شما داريد كه هر كس بي حجاب است تعرض به او مجاز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حالا کی گفته اهمال فرد مجوز میشه برای خلاف دیگران؟؟؟
شما اگر خونه ات دیوار و قفل درست و حسابی نداشته باشه امکان سرقت بالا میره نه اینکه از جرم دزد کم بشه پروفسور!!
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حسن جان ولش کن ...
ایی زینو چند وقته کتک نخورده...ماهیا هم هی ول میکنه رو لنجو میآد تو تابناکو...منتظروم آقاش بیا از دریا....
زینال اعدام کنید
اين ادم بي وجدان رواني رو اعدام كنيد
خدا واسه شر هیشکی نیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
جان ؟!
فقط اعدام
به خدا پناه می برم از وسوسه شیطان
وای ددم وای !!

آمار بازدیدو ببین. تصاعدی میره بالا. حیف که خبرش خیلی ناراحت کننده بود و حس زیرنویسی نداشتم.
پاسخ ها
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ممد زیر نویس ما رو محروم نکن از زیر نویسی های توپ و تاپت ....جدی میگم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
والا اینجا همه کشته مرده زینالن !!
دیگه کسی منو تحویل نمیگیره !!

ااااااااااااااااااااااا
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بابا زینال یه جمله مینویسه ...میزه تو خال که یا فرمز بگیره یا آبی....حساسیت ها رو میشناسه....هوش هیجانی داره...اما ممد زیر نویس فراگیر نظر میده ...این مهمه...
خواهش میکنم خانم ها دفاع شخصی رو یاد بگیرن .
ظاهرا دوره آموزشش چند ساعت بیشتر نیست.
اگر تیتر اصلاح میشد بهتر بود . تیتر به گونه ای بود که خواننده احساس می کرد باید رئیس شرکت مرتکب این جنایت شده باشه. ان شا الله خداوند به این خانواده عزادار صبر بده.
با درود به شرف زنان و مردانی که در راه حفظ حیثیت و آبروی خود جان خود را از دست می دهند.
زنها و دخترها باید بیشتر مواظب باشند - بهر حال مقصر مردان هستند ولی آیا این اتفاق را میشه برگرداند؟! نه، پس لطفا لطفا بیشتر مواظب خود باشید،شیطان همه جا هست
پاسخ ها
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
کاملا موافقم دوست عزیز....باید فقط مراقب بود...
یعنی باید هم به جای خودت فکر کنی هم دیگران سخته اما من توی رانندگی تونستم این کار رو کنم هم خودم تصمیم میگیرم هم فکر میکنم رانندگان گرامی این ور و اون ور قراره چه تصمیمی برای حرکت بعدیشون بگیرند ...ترمز کنند گاز بدند یا بایستند...واسه همش برنامه دارم....پس برای برخوردهامون در جامعه نظر این دوستمون ارزشمنده...احتیاط احتیاط ..که از آموزه های مذهبمون هم هست
حتما این زینال بندری از اون ادماست والا حیوان صفتی سرایدار ان هم در تعرض به زن متاهل قابل توجیه نیست .یا اعدام یا شوهرمقتوله خودش قاتل را به سزایش برساند
تابناک توخودت هم همفکر زینالی چون همیشه کامنت های این ادم مریض را میگذاری ولی بقیه را نه
دوستان من حیثت تحصیلیمو گرو میزارم که این زینال بندری شخصی بسیار باهوش و با ضریب هوشی بالای 150 است این شخص میتونه با یک سخنرانی 5 دقیقه ایی غوغایی در یک کشور ایجاد کنه فوق تخصص جنگ روانی داره تا حالا دیدین کسی بتونه 14000 منفی برای یک موضوع بگیره؟؟؟؟!!!!! رکورد گینسو شکست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
میخوای بگی خیلی باهوشی؟!
نخیر. باهوش منم که فهمیدم خودتی !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حسن را بی خیال بشید زینال را اعدام کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
گاهی فکر می کنم طرف از افعال معکوس استفاده میکنه
فروردين سال 91 تا فروردين سال 94 چيزي نيست هنوز براي محاكمه خيلي وقت هست
بهتر است به نگرانی های نظر دهنده محترم که عدم رعایت حجاب اسلامی و پوششه ای زننده این روزها را عامل بسیاری از انحرافات و جنایات می داند احترام گذاشت مگر غیر از این است که به این پوشش این روزها تحریک کننده گفته می شود ؟ پس چرا اینگونه موضع می گیرید ؟....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حرف شما متین.
ولی اون زینال، نظر را فقط برای لودگی و گرد و خک بپا کردن گذاشت و اصلا مال این حرفها نیست که بخواد نظر عاقلانه بده.
عقده ایه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اون بجای خود
ولی مگر قرار است هر که حجاب ندارد مورد تعرض قرار گیرد؟
پس مردانگی کجا رفته؟
شما آدم متاسف تا کنون ماجرای حضرت یوسف را شنیده اید؟...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
قرار نیست اما اگر قرار گرفت خودش هم بی تقصیر نیست
زنها و دخترها بيشتر مواظب چي باشن؟ چرا يه چيزي رو هوا ميگي. اين من و شما هستيم كه بايد هر زن و دختري رو مثل زن و دختر خودمون ببينيم و يا اصلا مثل يك انسان، به هر انسان ديگري احترام بذاريم.
همچنين عزيزي كه به خدا پناه ميبره از شر وسوسه شيطان!!!؟؟؟؟ كدوم شيطان؟ اين روزها شيطان يا شياطين به حال ما گريه ميكنن، چرا هر كار كثيفي رو كه با ميل خودمون انجام ميديم ميخوام بندازيم گردن شيطان. شيطان يعني من، يعني تو، يعني حرص طمع من و شما. اين روزها ديگه شيطان بايد پيش ماها لنگ بندازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حرفت مسخره است.
جامعه پر از گرگه. با این شعارها که نمیشه جلوی گرگها رو گرفت.
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ناشناس جان کمی انصاف داشته باش این یک پسر چندان هم بی راه نگفته چرا میگی مسخره است...خصوصا توی این دو سه سال اخیر جنایات عجیب و غریب و در فراسوی حیوانیت داره انجام میشه...واقعا آن سوی شیطانیته....طوری که فقط ذوب شدن اخلاق و محو مطلق کرامت انسانی رو تداعی میکنه...........
انسان تعجب میکند از این همه حمله به نظر زینال هر جا ایشان نظر می نویسن 60 درصد نظرات دیگه جواب به زینال است خوب دوستان عزیز شما از خودتان مایه بگزارید و نظر بهتری بنویسین چرا به همشهری ما حمله میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
این یکی هم، خودشه. شک نکنید.
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
از شوریده و سنگ سر چه خبر ؟ کیلو چنده ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
سنگ پا دیده بودیم. سنگ سر نشنیده بودیم.
مخصوص دعواست ؟!
چرا اگه هر مرد... به زنی بخصوص زن شوهردار نظر داشته باشه فکر میکنید زن حجاب نداشته؟؟!! ...
مدیر شرکت هم قصور کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
محاله آدم چنین افرادی زیر دستش باشند و متوجه رفتار مشکوکشون نشه.
من خودم با اینکه اصلا آدم اجتماعی نیستم، ولی با یه گوشه چشم به افراد دستم میاد که افراد توی ذهن پلیدشون چی میگذره. چطور اون مدیر شرکت متوجه نشده که این آبدارچی، بارش کجه؟
اونایی که میگن چرا باید خانما هوای خودشونو داشته باشن شاید منو شما به خانما به چشم خواهر نگاه کنیم اما ممکنه یکی پیدا بشه که نخواد اینجوری نگاه کنه نمونش همین قاتل
پاسخ ها
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بالاخره که چی!!!

خب اصلا نگاه نکنه....مجوز قتل داری صادر میکنی؟؟؟!!! چون نمیخواد خواهرانه نگاه کنه بزنه بکشه یا تعدی کنه؟ خدا شفات بده....اصلا زحمت بکش لطفا خواهرانه هم نگاه نکن سر جدت !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مریم خانوم صفا آوردید تشریف آوردید پیداتون نبود
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حالا کی گفته این خواهرمون هوا خودو نداشته
بیچاره چکار کنه که بگید هوا خودشو داشته؟!!!
واقعا که.
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چیه این همه از نظر زینال جون ناراحت شدین
متن ایشون رو خوب بخونین
گفتن:اگر این زن حجابش را به طور کامل رعایت کرده
نه اینکه
اگر این زن حجابش را به طور کامل رعایت کرده بود.
پس ایشون در مورد حجاب این مرحوم تصمیم نگرفتن
فقط یه جمله شرطی گفته
ولی نگفته که خانومه بد حجاب بوده
و قضاوت نکرده
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زینال جون؟!
مبارکه !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
جمع کن علی آقا ، حالت تو هم خوب نیست به اتفاق زینال بندری برو دکتر
جالبه که اگر این خانم در حال دفاع این مرد را می کشت الان به قصاص محکوم می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
جالب نیست. دردناکه.
..
این ابدارچی بایدذبح بشود و پدر و مادرش به زندان انداخته شوند و همین طور اموالشان هم مصادره شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
تو دیگه دیر اومدی.
به اندازه کافی مزه ریختند.
چرا بعضی ها وقتی اسم پوشش و حجاب میاد زود موضع میگیرند..اصلا هم به این اتفاق کاری ندارم چون ما از جزییات دقیق این داستان آگاه نیستیم و نمی توانیم بی خودی قضاوت کنیم..روی سخن من به شما مخاطبان روشنفکر سایت تابناکه چرا میگید حجاب امنیت نمیاره،شما به خودتون نگاه نکنید که در مقابل وسوسه های شیطان مقاومید .باید قبول کنید تعداد افراد بیمار و مریض در این جامعه زیادند که نمی توانند تواین شرایط خودشون رو کنترل کنند همه مثل من و تو نیستند که دختر مردم رو مثل مادر و خواهر خودشون فرض کنند ،خیلی ها اصلا این حرفا براشون مهم نیست.من حرفم اینه که حجاب اگه امنیت کامل نیاره حتما امنیت نسبی میاره. خودش شما هم بهتر از من این حرف ها روقبول دارید ،فقط بعضی میخوان بی حجابی رو توجیح کنند....در پایان هم به خانواده داغ دار این حادثه دلخراش و تاسف بار تسلیت عرض می کنم و از خدا می خواهم که به شوهر این بانوی از دست رفته نهایت صبر رو اعطا کند رو حش شاد.صلوات.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
چون همونطور که قبلا گفتم، انسانها بر دو قسمند:
1- عده ای که میفهمند
2- عده ای که نمیفهمند.
و متأسفانه همیشه قسم دوم در اکثریت هستند.
علت مخالفتشون با اسم پوشش و حجاب هم به خاطر قرار داشتن در دسته دومه.
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
رحمانی جان کاملا موافقم ولی یه غلط داری 19
توجیه..... ضمنا حجاب امنیت نسبی نمیآره به نظر من با احتساب همه جوانب یعنی بستری که افراد درش زندگی میکنند حجاب ظاهری و باطنی تواما" نقش بزرگ و محکمی در امنیت دارد...
مدیر شرکت هم مسئول است و هم اداره اماکن که شرکت های در پیت مثل اینو کنترل نمی کنه حداقل آبدارچی زن باید باشه وقتی درر زمتنهائی فقط دو نفر در شرکت حضور دارند.
بابا زینالو ول کن حسنو بچسب
اين اخبار ها اصلا خوب نيست وقتي هر روز از قتل و خيانت بنويسي قبحش براي افراد ريخته ميشه و فكر مي كنند ديگه اين چيزا عادي شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
به به! . صبح بخیر! تازه تشریف آوردین؟
اصلا میدونی کوچه خیابون چه خبره؟
باور کنید فعالیت زنان در مجاورت مردان به هیچ وجه درست نیست
پاسخ ها
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
مرد و پسری که نتونه خودشو کنترل کنه مرده ؟؟!!! چطور می خاد مدیر یه خانواده بشه !!
یعنی بعد از دو سال تازه قراره محاکمه بشه؟؟؟
واقعا شوکه میشم وقتی این نظرات را میخوانم.
یکی میگه چون حجاب به شکلی بوده که فلان شده،و دهها نظر دیگه.
تابی می دونم که جرات نداری اینو درج کنی.. ولی بازی خیلی کثیفی رو راه انداختی.. یه خورده وجدان داشته باش فکر کردی مردم نمی فهمن که این زینال و امثال زینال دست ساخته خودتون هستند .. اونم فقط برای تحریک عواطف مردم و خوانندگانت...خدا شفات بده تابی که تا این حد اخلاق رو زیر پا نزاری..یعنی نظرات زیاد واقعا می ارزه به اوردن و ساختن زینال... که با روح و روان مردم بازی کنند .. دست بردار تابی
هرجا زن و مردی تنها شدند شیطان نفر سوم است. اگر زنان جامعه این موضوع را می فهمیدند دیگر این همه جنایت در حقف آنها نمی شد. با اینکه وضعیت ظاهری زنان هم در این جنایات بی تاثیر نیست ولی حتی اگر زنان با روبنده هم جایی کار کنند که احتمال تنها شدن با یک مرد را دارد در معرض تجاوز و جنایت هستند و کاریش هم نمی شود کرد چون شیطان وقتی مسلط می شود دیگر جلوی عقل و شعور و همه چیز را می گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پس شیطان رو محاکمه باید کرد نه؟
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ببخشید ناشناس 19:01 شما احیانا رباتی چیزی نیستی ؟؟!!!.... یعنی چی این حرف؟..... ثریای مرحوم در یک محل تقریبا عمومی بوده ......جایی که قرار بوده یک یک همکاراش سر برسند که اتفاقا سر هم رسیدند....مگه ثریا با حسن قرار داشته که اینطوری کامنت میذاری !!؟؟؟ این طرز فکرهاتون خداپسندانه نیستا .... اینجوری به هم جنس های خودت یعنی آقایان توهین میکنی انگار که خوی حیوانی در آونها بارزتر از انسانیته ....نخیر اینجوری نیست...
امثال حسن در مسیر تربیتی درستی نبودند و نیستند....ضعف در پرهیزکاری که ملاک اعظم در مقام انسانیته ضعیفه که فقط هم به تجاوز عملی نیست که در نیت اشخاص هم هست.....اوکی؟
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
تو اگر مرد باشی که وای بحال زنهای اطرافت.اگر هم زن باشی که احتمالا تجربه وحشتناکی داشتی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
البته هرجا آدمهای کوته فکر باشندمثل اینکه نفهمیدید به زن متاهل پیشنهاد داده این دیگر اوج رذالت و خلاف شرع در کلیه ادیان آسمانی است
اگه قضیه برعکس می شد اون زن بدبختو اعدام می کردن و اون هیچوقت نمی تونست ثابت کنه از خودش دفاع کرده' در هر دو حالت مرحوم می شد'
واقعا متاسفم برای این جامعه با وجود حسن و حسن های بالقوه ای که "بعضیاشون" هم اینجا کامنت گذاشتن.به قول یکی از دوستان "بعضیا آب ندارن شنا کنن"
در این که این بدتر از خوک کثیف باید به اشد مجازات برسه شکی نیست اما این که بعضی میگن احیانا خانمها باید پوشش لازم را رعایت کنن هیچ ربطی به این قضیه نداره پس در سایر کشورها که حجاب رو رعایت نمی کنن باید دایم مورد تعرض قرار بگیرن؟!! این چه منطق غلط و کژفهمی بعضی از افراده !! البته ما هم بچه مسلمونیم و به ارزشها و حجاب باور داریم، ولی یک شهروند هم هرطور که باشه باید از حقوق شهروندی و امنیت برخوردار باشه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اولا تو کشورهای دیگه هم تعرض وجود داره. ثانیا حق شهروندی و امنیت توسط دولت یا قوه قضائیه باید رعایت بشه و احتمالا کم و زیاد میشه نه از طرف کسی که فکر و ذکرش خلاف کاریست.و خلافکاران پس از عمل خلاف مجازات میشن اما هیچ قانونی به غیر از خودمون نمی تونه پیش از عمل خلاف کسی رو مجازات کنه. پس اینکه برای پیشگیری خود ما هم خیلی باید تلاش کنیم. همیشه میگن پیشگیری بهتر از درمانه و جالبه که پیشگیری باید توسط خودمون باشه اما درمان از طرف دکتره.
چندبار سرش رو به دیوار کوبیدم تا از حال بره و بهش تجاوز کنم.....دلم به حال این زن حقیقتا سوخت. چه وضع بدیه
واقعا برای برخی نظرات چندش آور آقایون متاسفم
مدیران شرکتها یه کم در استخدام افراد دقت کنن -یه تحقیقی چیزی - هر کی از راه میرسه میکنید آبدارچی و کارمند -
پاسخ ها
امیر اکبر احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
احسنت . نباید هر کس از راه رسید را کرد آبدارچی
بابا بیخیال حالا این بندری ی چیز گفته که عرصه خالی نباشه شما ها چرا انقد بهش پرو.بال میدید محلش نذارید نه مثبت بدید نه منفی خودش دیگه از تابناک میره ولی تابناک این نظر منا منتشر نمیکنه چون خلاف رویه خودشون و اون مردک بندری هستش
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
خالی نبودن عریضه شنیده بودیم اما بقول تو خالی
نبودن عرصه چیه ؟!
در کامنت ناشناس ساعت 13.43 دقیقه ، 4132 نفر تایید کرده اند که تیتر این خبر گمراه کننده است اما مرغ تابناک مثل همیشه یک پا داره و حاضر نیست اشتباه خود را اصلاح کند .
کار زشت زشته ولی برای از بین بردن زشتیها باید تربیت اخلاقی کرد . وقتی هیچ آموزش اخلاقی وجود نداشته باشد انسان باید بترسد و از خودش مراقبت کند . و اگر مراقبت نکرد بی تقصیر نیست.
پروین زیبا می گوید
بلند شاخه ی این بوستان روح افزا اگر ز میوه تهی شد ز پست دیواری است
اصلا کی گفته که زن بره کارکنه اگران مرحومه خانه داری وبرچه داری وشوهرداری میکرد کشته میشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بر چه داری. آخه؟؟؟؟...!!!؟؟؟ دار قالی یا دار اعدام؟

طفلک رو که کوباند به دیوار...به دار نرسید....ولی بچه داری خوبه
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
آره
باز هم شاید کشته میشد
چون مذکر کثیف همه جا هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
جایزه نوبل حماقت را امسال می توانند به شما اختصاص دهند اگر ندادند حقتان پایمال شده
وای تابی آمار بازدید رو ببین؟؟؟!!

چرا این خبر اینهمه جذابه ؟ چرا اینهمه کامنت ؟؟چرا اینهمه بازدید؟؟؟
یکیش خودم.....دیگه نظر نمیدم! مرده شور حسن رو ببرند....اعصاب همه رو خرد کرد.....بره به اسفل السافلین......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حسن دیگه کیه بابا ؟
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ناشناس صفحه رو عوضی اومدی اسم قاتل حسن داداش
خبر رو که خوندم خیلی متاسف شدم اما بعدش از اینهمه سرو صدایی که زینال به پا کرده بود نتونستم جلوی خندم رو بگیرم . این همه منفی در اولین کامنت جای تحلیل داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
برای شادی همه کسانی که در مضلومیت جون دادن صلوات وتمومش کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اولا شادی روح
ثانیا" مظلومیت
ثالثا تمومی نداره که هی هر روز خبر مرگشون آدم میکشن
هلو مای فرندزج
بندری، مجبوری حرف مفت و بی اساس بزنی، به تو هم میگن انسان!!!!!
فکر کنم حرف منو درست متوجه نشدین که اینطوری جبهه میگیرید
عرض کردم که زن نباید با آرایش در محیط کار حاضر بشود تا مریضی در او نظر داشته باشد و حیثیت و شرف و یا زندگی اش را از او بگیرد.
گوشت را جلوی گربه بگذاری وسوسه می شود
البته آن مردک متجاوز باید اعدام شود ولی زنان نباید خود را برای جلب نظر نامحرمان بیارایند این مقدمه ایجاد فساد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
الان وقت خواب دیگه
زودتر بخواب که صبح باید دوباره نظر بدی و ما هم ضایعت کنیم
محمد جعفرسوم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
البته زینی جون دلبندم این عین نظر شما است که فرمایش کردید:
« اگر این زن حجابش را به طور کامل رعایت کزده ولی آبدارچی به او نظر سوء داشته آبدارچی باید به شدت مجازات شود در غیر این صورت زن هم بدون تقصیر نیست »
مگه نه!!
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
بابا این خانوم یک زن پاکدامن بوده از نوع واکنشش شدت اعتقادش کاملا مشخصه
و سر کار هم بوده
و یک دختر غلیظ آرایش کرده ی ولگرد خیابونی نبوده
مصی (مصطفی)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
از کجا میدونی زنه ارایش کرده بوده؟؟؟؟؟؟؟؟//
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
دوست عزیز کامنت زیبا و قشنگی بود ولی کاش به نام من نمی نوشتی اصولا من به ندرت برای یک خبر دو بار کامنت می نویسم یا جواب کامنتی را میدهم و جدا روزانه نیم ساعت بیشتر وقت ندارم نت گردی کنم و اگر چیزی هم می نویسم فقط برای خودم می نویسم ولی خودم هم شگفت زده میشوم که چرا ملت اینقدر کامنتامو تحویل میگیرن ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
آقای بندری ، اونهمه منفی گرفتی ولی عوضش یاد گرفتی که خیلی عجله نکنی ویه کم با آرامش به اظهار نظر بپردازی.
اینکه اولین نظر رو بدی واکثریت،باهات مخالف باشن خیلی جالب نمیتونه باشه.
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
در دیزی بازه...حیای گربه کجا رفته؟؟تازه از کجا میدونید اون خانم مرحومه آرایش بدی کرده باشه؟اگر هم به آرایش باشه که باید توی خیابونا بکش بکش باشه.جنابعالی هم گفتی حجاب...حالا اگر با چادر ومقنعغه باشه اما هفت قلم آرایش داشته باشه چی؟بازم میگی حجاب؟اگر مانتویی بدون آرایش باشه ویه همچین آدم بیشرفی سر راهش سبز بشه چی؟بازم حجاب؟
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ممنون سیامک
صحبت جدا عاقلانه و درست بود.
باز هم ممنون.
طاها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
وقت قرصهات رسیده حتما امشب بجای یکی 10 تا بخور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
پس آن کسانیکه به پسر بچه 6 ساله تجاوز می کنند چی؟؟ او هم باید آرایش نکند و حجاب کامل داشته باشد؟
یعنی توی خارج هرچی آبدارچی است باید به زنان کارمند آنجا که بی حجاب هستند حمله کند و آنها را بکشد . زینال چی می زنی که قات می زنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مگه تو ایران همه آبدارچه ها به همه زنها می پرن که در خارج چطور باشه !!؟؟ ضمنا فقط آیدارچی نیست بقیه هم آدمن نه فرشته و چشم دارن و هوس
اشکال اینکه ما حرف شما رو فهمیدیم که میگیم اشتباه میکنید من یه زن هستم وشرایط رو کاملا میفهم اولا شما از کجا می دونی اون بنده خدا چه پوششی داشته دوم اینکه حجاب هیچ نقشی تو پستی این مرد نداشته چون این آقا خودش اشاره کرده این خانم موجه بوده
خیلی از مردم که خدا راشکر تعدادشون روز به روز داره کمتر میشه هر اتفاقی میفته میندازن گردن زن بیچاره ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
نازی!!!!!!!!!!!
باسلام.حرف داش زینال درسته ظاهر زن نباید برای نامحرم جلوه گر باشه و ایجاد وسوسه بکنه .البته معلوم نیست ای بنده خدا ظاهرش بد حجاب بوده باشه خدا عالم و خدارحمتش بکنه که به شوهرش وفادار بوده. نظر آخرم اینه مشکل پیش آمده دراتر بی تقوایی حسن و حضور دو نامحرم در جای خلوته .به خدا منشی گری برا زن خوب نیست. تاغروب چشم هزار نفر تو چشم زن بیچاره می افته وبعضی نگاهها شاید شیطانی باشه . شیطان در کمینه بخصوص جای خلوت و حضور دو تا نامحرم
آقا من مطمئن هستم این بندری از نزدیکان تابناک یا از خودشونه. هر جفنگی که میگه بدون بررسی منتشر میکنن. حالا من و شما هرچی میزنیم از هر ده تا یکی شو اون هم اگه حال کنن منتشر میکنن. به هر حال نظر ما رو چاپ نمیکنی مهم نیست ولی با انتشار هر روز مطالب بندری، موضع خودتون رو نشون میدین که چقدر به مواضع بندری نزدیک هست.
امیدوارم شاهد انتشار این مطالب سطحی از سایت شما نباشیم. اگه میشه چاپ کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
آرش خان ، من فکرمیکنم خود زینال بندری مسئول انتشار نظرات باشه که همواره قبل از همه اقدام میکنه وسلیقۀ حاکم برممیزی و انتخاب نظرات هم خیلی به اون میاد باافکار خاص خودش !
باسلام نمی خواهم به کسی بدبگم ولی ای کاش خانمها به جایی که درمحل کار ومحیط بیرون از منزل ارایش میکردند در خانه ارایش وبرای همسران خودجلب توجه می کردندخدایابه همه ما عقل بده ولحظه ای مارا به خود وا مگذارومارا از شرشیطان خفظ کن
پاسخ ها
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
تو مگه تو خیابون به خانوما نگاه میکنی؟
...برای مجازات قاتل شرط حجاب را می گذاری . یعنی حضرت علی بی خود گقت که اگر خلخال از پای دختر یهودی در آوردند و ...
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
آره محمد جان اینا بهتر می فهمن
هیچ وقت نقش بزه دیده رو دروقوع بزه نا دیده نگیریم....در این پرونده شکی درجنایتی که توسط مستخدم شرکت رخ داده نیست....اما اگردنبال راه حل درستی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی هستیم خیلی خوبه که با نگاهی نو به مساله توجه کنیم...رویکردی که در مدرن ترین نظام های حقوقی و کیفری دنیا مورد استفاده قرار میگیره.
بنظم این زینال بندری خودش از کارکنان تابناکه و خواسته تنور نظرات رو داغ کنه می یاد چنین نظراتی رو می ده که تا بتونه نظرات گوناگون رو دریافت کنه. خیلی این تابناک ناقلاست. باور کنید دوستان. حالا ببین این نظرم رو انتشار میده یا نه. فکر نکنم.
حتی اگه بی حجاب بوده و ارایش هم داشته اونقدر شرف داشته که نزاره این یارو به هدف پلیدش برسه
واقعا تایید نظرات زینال بندری برای چی صورت میگیره؟ فکر میکنید با این کار جواب داده شده به ایشون تعداد کامنتها رو بالا میبره؟ سایت تابناک یک سایت وزین و مورد استناد است خدایی تایید دائمی نظرات همچین شخصی چه دلیل نهفته ای داره؟ به شخصه فکر میکنم ایشون با توجه به تایید همیشگی نظراتشون یکی از افراد شاغل در تابناک هستند. در حقیقت برنامه ای تعریف شده برای به خیال خودتان با مزه کردن و افزایش بینندگان هست. فکر میکنید مثلا چند نفر به خاطر همین بده بستانهای کامنتی با ایشون میان و چند نفری بازدید کننده اضافه میشه. رو اعصاب خوانندگانتان اسکی نروید. به شخصه کامنتها رو پیگیری میکردم همیشه اما خواندن نظرات کاملا به دور از هر گونه منطق ایشون باعث شده از این قسمت گاها بگذرم.
دوستان زینال بندری یکی از افراد تابناک هستش هم در همه موارد ایشون نظر میدن و اولین نفری هم هستن که نظر میدن و هدف هم فقط شلوغ کاری و گرفتن نظرات بیشتر از سوی کاربران است نه چیز دیگر در جوابش هم باید بگم تیپ شخصیتی ات کاملا آشناست
به نظربنده این شخص راکه مرتکب چنین عمل قبیح وزشتی شده است رابه اشد مجازات وآنهم درملا عام اعدام کرد تادرس عبرتی باشدبرای بقیه این دلیل نمی شود که یک زن زیبایی درمحل کارامنیت شغلی نداشته باشدویک آبدارچی نفهم وازاذل واوباش به اونظرسوء داشته باشد.
بنده كارمند هستم در محيط اداري كار مي كنم ، واقا زنان با آرايش خيلي غليظ به محيط كار قدم مي گذارن نوع پوشش و آرايش و نحوه كلام در كل رفتاري از خود بروز مي دهنند كه پيرمرد هفتاد ساله هم وسوسه مي شه چه برسد به يك جوان ، انسان هم معصوم نيست و جايزالخطا و شيطان هم هميشه در روح و جسم ماها هست ، نوع كلام بعضي از خانها انسانها را به اشتباه وا مي دارد كه عاقبتش مي شود همين داستان تلخ و اين هم يك واقعيت جامعه ماست.
پاسخ ها
پری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
منم قبول دارم ..
منم در محیط کارم با چند تا بی حجاب و آرایشی بحثم شد با اینکه محیط زنونه بود ولی غیر قابل تحمل بودند..
کار هم که نمیکنن ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
قطعا زن مومنه و معتقدی بوده اما اگر نبود بدتر هم میشد. به هر حال اگر حجاب رعابت شود هم مرد کمتر تهییج میشه هم خدا راضی تره هم دهان مردم بسته تر
چرا خيلي ها نظرات خوب ميدن چاپ نميكنين اما نظر زينال رو زودتر ازهمه چاپ ميكنين؟نكنه زينال يكي از شماهاست؟
تابناک چرا نظرات من رو هیچوقت تایید و منتشر نمی کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
نفر بعدی لطفا!!!!
به عنوان یک زن نظر من در جامعه امروز بشری از جمله کشورمون ایران به طور کلی زن هیچ لزومی نداره بره سر کار چه باسوادش و چی بی سوادش مردا باد برن دخلشون در بیاد کار کنند و خرج خونه رو در بیارن تا همه در امان باشیم هم زن و هم مرد
پاسخ ها
پری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
زن که شاغل باشدمرد دنبال کارای دیگه میره و خیالش راحته که زن خرج خود را در می آورد..
...
کاش یکی پیداشه سر این متهم رو جلوی دادگاه ببره
چرا با چنين مسئله‌اي شوخي مي‌كنيد
جرم خیلی بزرگی مرتکب شده ولی بنظرم تناسب جرم و مجازات باید رعایت بشه، نمیدونم چرا بیشتر افراد فکر کشتن وحشیانه اون طرف هستند. به هر حال توی جامعه مدرن که زن و مرد با هم کار میکنن قوانین هم باید بروز باشند. میتونید به قوانین کشورهای پیشرفته در این زمینه مراجعه کنید.
به زنا نزدیک هم نشوید این توصیه قرآن است. نگاه به نامحرم یا تنها با او در یکجا بودن خود نزدیک شدن به زناست.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
باشه
از این به بعد پشت در اداره صف می کشیم همه که اومدن با هم می پریم تو اداره
خوبه؟؟؟
کامنتا حرفه ای نبود.
حسن میگه منشی بهش بارها کم محلی میکرده پس قبلا سعی میکرده خودشو شیرین کنه به منشی برسه.
اصولا باید زنها بدونن یه مردی داره شیرین میکنه صرفا کم محلی نکرد یه تهدید جانانه هم لازم دارن که بدونن بی کس نیستی
خداخودش به دادمون برسه
همه انسانها فارغ از سن و جنس نياز به تقوا غيرت و عفت دارد در اين موضوع هم اگرچه حسن قاتل است ولي خصوصيات رفتاري و ظاهر زن مي تواند محرك مرد و جذب او باشد.
خواهرم حجابت
برادرم نكاهت
مسئولين بيت المال را
روحانيون دين را
زینال از کجا می دونی اون زن با آرایش بوده؟؟؟ چرا فکر می کنی هر زنی که کارمنده بد حجابه؟ واسه همین طرز فکرت همه جبهه گرفتند! بجای قاتل به مقتول چسبیدی!چه افکار بسته ای! بخدا یه کمی به رشد فکری خودت کمک کنی به جایی بر نمی خوره... تعالی فکر کار بدی نیست...
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
من مسوول بیسوادی و کوته فکری دیگران نیستم من نه گفتم آرایش کرده نه گفتم بی حجاب بوده حالا کی رشد فکریش پایینه؟
ناشناس
| - |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
جالبه که با روزی نیم ساعت فعالیت می تونه همه جوابا رو بخونه و جواب بده
زینال بندری! شما که اینقدر حاضر جواب هستی و فوری توی خبرهایی که مربوط به حجاب و آرایش خانم ها هست حاضر می شی و نظر تاریخی میگی، میشه یه نظر هم درباره علت وجود گرد و غبار تیره در شهر اهواز که خبرش توی همین سایت تابناک دارای نظرات بسیار هست بدی و بفرمایی که این تقصیر حجاب هست؟ آرایش زنان هست؟ یا ....
زینال جان من بهت تبریک می گم بسیار زیبا با اعصاب بقیه بازی می کنی
زينال آدم باش!!! انقدر از پستت كفريم كه هيچ چي ديگه به ذهنم نميرسه بگم!!! بگمم قابل چاپ نيست!!!
حالا باز خوبه که ابدارچی افغانستانی نبوده وگرنه معلوم نبود کل ایران چه اتفاقاتی علیه مهاجرین به راه می افتاد! در هر کشور و هر مردمی از این اتفاقات می افتد، حتی زمان پیامبر تجاوز و سنگسار و اعدام بوده!! دلیلی به متهم کردن کل جامعه و مردم نمیشه
یعنی واقعاً هیچکس زینال بندری رو درک نمی کنه؟ عجب ممککتی داریم ما...!
تابناک با درج هر کامنت مزخرفی حق ندارید مردم را جریحه دار کنید یک نفر مورد ظلم واقع شده این فاجعه محلی برای مسخره بازی نیست کامنت این خوشحال را حذف کنید
اگر زینال بندری از پرسنل تابناک نباشه و نظراتش کاملا شخصی باشه، باید از این فرد تقدیر ویژه ای انجام داد که باعث میشه جنایتهای تکراری که هر روز میخونیم و میشنویم برامون عادی نشه و احساسات جامعه رو با آگاهی کامل جریحه دار می کنه؟
بعضی آقایون خیلی خیلی بی ادبند ، اصلا با حجاب هم باشی بازم فرقی نمیکنه ، زن بیچاره
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
فرق که می کنه. هم مرد کمتر تهییج میشه هم خدا راضی تره هم دهان مردم بسته تر
آن خانم محترم دردفاع ازناموسش جان خودراازدست دادخدارحمتش کندولی آن نامردباید سنگسار شود تاپندی بشودبرای نامردان خدالعنتش کند
تابناک برات متاسفم که نظری رو منتشر میکنی به اسم زینال بندری که پانزده هزار منفی گرفته ولی باز تو برای این پانزده هزار نفر خواننده هیچ ارزشی قایل نیستی و جلوی درج نظرات منحرفانه و کوته فکرانه و وقیحانه این فرد را نمیگیری متاسفم ...
متعجبم از تابناک برای یک خبر این همه نظر برای برخی دیگر بعد یکی دوتا کامنت دیگه پذیرش تمام میشه
نتیجه محدودیت وفقر فرهنگی
پناه میبرم بخدا از شر شیطان رانده شده.
این هم یکی از برکات ساغل شدن زنهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
چه ربطی داره آخه...............
اون بنده خدارو یه مرد کشته حالا زنای کارمند بد شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم واقعا.................
برید اصلاح کنید خودتونو......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
بهتر بود می گفتین برکات سرکار رفتن خانم و خانه ماندن آقا
این زن مظلومه که از حیثیت خود دفاع کرد و جان داد در حکم شهید است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
دمت گرم!!!!!!!
اگر شرعیات را رعایت کنیم این مشکلها بوجود نمیاید.
سلام انسانهای بافرهنگ یک نفر نظرخودشوگفته این همه حجمه نداره در ضمن دریک مسئله هردونفرمقصرین چراچون مردها هیچ گناهی نداره واقعابرای افکاراحساساتی بعضی افراد متاسف هستم
فرق انسان با حیوان توی جلوگیری از غرایز هستش.این اقا تفکر نداشته در واقع حیوان بوده.و این خانوم انسان به تمام معنا.
یکی از تبعات منفی ازادی بیان ......شنیدن حرفای زیناله
این زینال رو هم با اون اعدام کنند خلاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
زینال هم میگه تو رو اعدام کنن خوب. حرف اون هم بیشتر خریدار داره به گمونم
این نوع رفتار ناشی از فقر فرهنگیه که تنها با افزایش سطح فرهنگی مردم توسط دولت و رسانه ها میشه ریشه کنش کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
فرهنگ یا اخلاق و دین؟؟!!
کی گفته باید زنها کارکنند و مسقل باشند؟ آخرش همینه دیگه
پاسخ ها
لاریسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مواظب باش ناسا ندزدت انقدر متفکرانه حرف میزنی !!
فقط اعدام
ضمن احترام به همه خانم های کارمند .
ای کاش در شغل های غیر تخصصی تا زمانی که مردها بیکارند ، از زنان استفاده نمی شد .
اگه خانوم هایی که سرپرست خانواده نیستند سر کار نرند هم موقعیت شغلی آقایون بهتر میشه هم در آمدها بیشتر میشه و هم خیلی از مفاسد کمتر میشه
فقط نمیدونم چرا نابناک اینو منتشر نمیکنه خلاف شرع و عقل که حرف نزدم
حدود نیم ساعته دارم کامنت ها رو می خونم. ترکیدم انقدر خندیدم! D:
اصلا حسن مجرد بوده یا متاهل
شرکت خراب شده اگه دوربین مداربسته داشت هرکی سرش به کار خودش بود و خلاف نمیکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خدا هست کسی عین خیالش نیست تو به امید دوربین نشستی؟؟!!
تاچالشی نباشه،اضهار عقیده ای هم وجود نداره2-در مورد هر جرمی که واقعه میشه فقط قانونه که تصمیم میگیره
وای بر ما.................
این داداش زینال کاندید بشه دوره بعدی 99 در صد رای میاره. کاریزماتیکه اصله
انتخاب تیتر شما اشتباه است بیشتر فکر کردند منظور شما مدیر شرکت بوده
پاسخ ها
محسن
| Russian Federation |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آره من هم با خوندن تیتر دقیقا همین طور برداشت کردم.
کامنتا بیشتر به چت میمونه تا کامنت !!
به گمانم چه با حجاب و چه بی حجاب کسی نباید به حقوق دیگران تعدی و تعرض کنه
اين قاتل ملعون بايد سريعا اعدام شود
زینال حیا کن، کامنت تابناک رو رها کن
خدا به خانواده این زن صبربدهد و این مردک حیوان صفت را اعدام کند.
پاسخ ها
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اشنباهی منفیو زدم
خوبش کرد، نه به خاطر تعرض؛ به خاطر کشتنش. این همه مرد بیکار، اون موقع همه جا زن استخدام می کنن.
خبر سال 91 رو حالا میگذارید ؟؟؟ این چه نوع اطلاع رسانیه؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا شر این زینال رو از تابناک بردار...
بایدحجاب رارعایت میکرده
هوش هيجاني منظور بود
واقعا برای تابناک متاسفم که در انتشار نظرات انقدر سلیقه ای برخورد میکنه
جالبه دوستان اشتغال خانم ها که جز حقوق فردی شون واجتماعیشون هست رو نادرست تلقی میکنند وبدون اینکه توجه کنند این جنایت توسط یه آقای جانی انجام شده وخانم نقشی در اون نداشته ارجحیت اشتغال آقایون بر خانم ها رو مطالبه میکنند که اتفاقا نتیجه گزینش هایی که براساس شایسته سالار ی نباشه همینه که افراد ناسالم بر اساس جنسیت یا ملاک های نادرست صرفا بخاطر کسب درآمد وارد محیط کار میشن
اشتغال حق خانم هاست وخواسته زنان ما اینه که جامعه بتونه چنان امنیتی فراهم کنه که خانم ها بدون دغدغه در محیط شغلی واجتماع ایفای نقش کنند
زینال بندری بايد سريعا اعدام شود
من فکر میکنم اقای زینال از 200 سال پیش اومدند .... مرد حسابی حالت خوبه ؟
به نظرم اگه ثریا رفتار سنگینی از خودش نشون میداد سرایدار هیچ وقت به فکر تعرض نمیرفت. ثریا پاش لنگیده ، تعرض ومرگ هم در انتظارش بوده. مقصر مرگ ثریا خودشه بعد هم شوهر بی غیرتش ، نه سرایدار نگون بخت
وفاداری ونجابت این خانم قابل تقدیر است خواهش میکنم از دوستان اینقدر راحت دیگران را قضاوت نکنید به خصوص رعایت حال بازماندگان را داشته باشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی