بازدید 2073

حماس حملات داعش را در سينای مصر محکوم کرد

امروز چند راکت از صحرای سینا به سمت اسرائیل شلیک شد که داعش مسئولیت شلیکش را پذیرفت... ابومرزوق افزود:«حوادثی که درحال حاضر جریان دارد به نفع ملت فلسطین و مردم مصر نیست.»
کد خبر: ۵۱۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۸ 04 July 2015
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حملات داعش در شبه جزیره سینا را محکوم کرد و آن را حمله به امنیت خود دانست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه، موسی ابومرزوق نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: «آنچه در سینا جریان دارد به نوار غزه آسیب می زند چرا که سینا تنها گذرگاه غزه است. می خواهیم روابط خوبی با مصر داشته باشیم چرا که آینده ملت فلسطین و جنبش حماس به آن وابسته است.»

ابومرزوق افزود:« حوادثی که درحال حاضر جریان دارد به نفع ملت فلسطین و مردم مصر نیست.»

وی در پاسخ به اتهاماتی که مصر بر ضد غزه مطرح کرده است گفت:« آنچه که بین ما جریان دارد این است که از تلاشهای ما برای حفظ مرز تقدیر شده است. معتقدم روابط با مصر به شکل خوبی پیش خواهد رفت. تلاشهای متعددی برای روابط خوب و قوی با مصر انجام داده ایم و هنوز معتقدیم این روابط تنها به خاطر همسایگی نیست بلکه به خاطر تاریخ ، جغرافی و منافع مشترک است.»

ابومرزوق اضافه کرد:« روابط با مصر تا حدود زیادی بهبود یافته است اما متاسفانه می بینیم که هر بار حسن نیتی برای گشایش گذرگاه رفح به وجود می آید این اقدامات داخل سینا که از طرف ما محکوم است و به امنیت ما و آینده روابط با مصر آسیب می زند رخ می دهد.»

مسئولان مصری اعلام کرده بودند در حملاتی که تاکنون سابقه نداشته است روز چهارشنبه دهها تکفیری و دست کم 70 مصری که بیشتر آنها نظامی بودند کشته شدند.

امروز چند راکت از صحرای سینا به سمت اسرائیل شلیک شد که داعش مسئولیت شلیکش را پذیرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار