کرانچار جانشین کی‌روش نمی‌شود

سرمربی اسبق تیم های سپاهان و پرسپولیس هرگونه مذاکره با فدراسیون فوتبال را تکذیب می‌کند و می‌گوید در جریان این شایعات نیست.
کد خبر: ۵۷۰۱۰۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 23 February 2016
|
2800 بازدید
|
۲

با وجود شایعاتی که در خصوص مذاکره فدراسیون فوتبال با زلاتکو کرانچار مطرح شده این مربی خودش این موضوع را رد می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، شب گذشته سایت معتبر فوتبال کرواسی در افشاگری جالبی از مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی سابق تیم ملی کرواسی و باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان و الاهلی قطر پرده برداشت و نوشت: زلاتکو پس از برکناری از الاهلی قطر با پیشنهاد جالب توجهی از سوی ایرانی‌ها برای جانشینی کارلوس کی‌روش مواجه شده است. با این حال این مربی کروات که سال‌های زیادی در فوتبال باشگاهی ایران فعالیت کرده است این پیشنهاد را قبول نکرده تا مذاکرات طرفین به بن بست بخورد.

بر همین اساس زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق تیم فوتبال الاهلی قطر که به تازگی با این تیم قطع همکاری کرده است در خصوص شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با وی برای جایگزینی کارلوس کی‌روش گفت: برای سرمربیگری تیم ملی ایران هیچ پیشنهاد یا مذاکره‌ای از سوی فدراسیون ایران با بنده نشده است.

وی افزود: در جریان این پیشنهادی که از سوی سایت‌های کرواسی آن را منتشر کرده‌اند نیستم و واقعاً نمی‌دانم از چه چیزی صحبت می‌کنید.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
کیروش کجا و کرانچار کجا؟ کرانچار در حد کیروش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
خدا را شکر. اینکه بهترین مربی خارجی حال حاضر این بوده، وضعیت اینه چه برسد به ایشان که بهترین تیمی که مربگیری کرده پرسپولیس است.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟