ویژه نامه انتخابات؛

می‌توان به رسانه‌های اجتماعی در انتخابات اعتماد کرد؟

کد خبر: ۶۹۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 18 May 2017
تعداد بازدید : 3662
کد خبر: ۶۹۵۲۴۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 18 May 2017
|
5326 بازدید
بازدید 5326
«ویژه نامه انتخابات» نگاهی متفاوت به این رویداد سیاسی دارد؛ رویکردی فرآیندمحور که به ارزیابی رفتارهای انتخاباتی با مدل‌های بین المللی می‌پردازد. تام هارتمن مجری مشهور آر تی از تاثیر رسانه های اجتماعی در انتخابات می گوید ولی هشدار می دهد که نباید به آنها کاملاً اعتماد کرد چون آنها هم از سمت شرکت ها کنترل می شوند. با این ویدیو همراه باشید تا دلیل او را بشنوید.
اشتراک گذاری