ایده جدید نینتندو، گیمرهای خلاق را غافلگیر می‌کند

کد خبر: ۷۸۱۲۹۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 10 March 2018
|
11257 بازدید

کمپانی نینتندو همواره شیوه های متفاوتی را نسبت به رقبای اصلی خود در حیطه بازی سازی ارائه کرده است و به نوعی در ابداع بازیهای جدید با ساختاری متفاوت پیشرو وخلاق عمل کرده. اما آخرین محصولی که به بازار عرضه کرده از هر لحاظ محصولی متفاوت است.

مخاطبین اصلی نینتندو لبو که جدیدترین محصول این کمپانی، و از ابزارهای گیم پلی است؛ کودکان و افرادی هستند که مایل به ایجاد خلاقیت و انجام بازی‌های کامپیوتری حرکتی هستند. هدف اصلی نینتندو از عرضه این پلتفرم، سرگرم کننده بودن این ابزار و ایجاد خلاقیت بیشتر در مخاطبان است.

به نوعی باید نینتندو لبو را ابزار تعاملی برای گیم پلی به شمار آورد که بازیکنان را درگیر بازی می کند و به واسطه خلاقیتی که به دنبال دارد لذت فراوانی را به گیمرها میدهد. نکته قابل توجه در ساخت نینتندو لبو جنس مقوایی این ابزار است.

کسانی که تجربه بازی با نینتندو لبو را داشته اند آن را بسیار خلاقانه و سرگرم کننده دانستنه اند. به نظر می رسد این شرکت ژاپنی در پیاده سازی ایده سرگرم کننده خود موفق بوده و به موفقیت آن نیز اطمینان داشته است. از این رو با قطعیت پروژه نینتندو لبو را راه اندازی کرده است.

تاکنون هیچ شرکتی به عرضه چنین ابزار نوآورانه ای نپرداخته و باید نینتندو را یکی از اولین ها به شمار آورد. در این مطلب می خواهیم به جزئیات و اطلاعات کامل نینتندو لبو بپردازیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید.

نینتندو لبو چیست؟

نینتندو لبو در کیت های مختلفی به فروش می رسد. برای مثال می توان صفحه نمایش سوئیچ را به ماکت پیانو متصل کرد و آن را به دستگاه موسیقی تبدیل نمود. شما می توانید با ماکت پیانو به نواختن یا به کشتن دشمنان و له کردن ربات ها بپردازید، این کیت که به نوعی نقش کنترلر را ایفا می کند عملکرد دقیقی هم دارد. کیت های مختلفی در این زمینه با نینتندو لبو فراهم آمده که موجب تشویق افراد به استفاده از آن می شود.

ایواتا از مدیران شرکت نینتدو بیان کرد: هدف ما این است که هر کسی این ابزار را مورد استفاده قرار می دهد از آن لذت ببرد. نینتندو لبو موجب خلاق شدن ذهن شده و شیوه نوینی از تجربه گیمینگ نینتندو سوئیچ بوده که افراد را به کشف وا می دارد. ما امیدواریم که افراد با کیت های نینتندو لبو بتوانند تجربه لذت بخشی در کنار خانواده داشته باشند و لبخندی روی چهره آنها بنشیند.

نینتندو اخیرا در یک نشست مطبوعاتی بیان کرد که شما می توانید با قلم رنگی و مداد خود هر یک از شخصیت های انیمیشنی را نقاشی و رنگ آمیزی کنید. این شرکت تاریخ عرضه نینتندو لبو را آوریل سال ۲۰۱۸ اعلام کرده است.

در ادامه می توانید با تک تک کیت های نینتندو لبو آشنا شوید تا هنگام خرید آشنایی بیشتری داشته باشید:
Variety Kit
با کیت Variety Kit کاربران کنسول نینتندو سوئیچ، به مجموعه ای از کیت های کاربردی و کارآمد دست پیدا می کنند که تجربه خوبی را برایشان رقم میزند. از جمله لبو های این کیت باید به Toy-Con RC Car ، Toy-Con Fishing Rod، Toy-Con House ، Toy-Con Motorbike ، Toy-Con Piano و Toy-Con Robot و اشاره کرد.

Toy-Con RC Car
با چپ و راست کردن جوی کان یا همان کنترلر نینتندو سوئیچ، می توانید اتومبیل های RC را به حرکت درآورده و کنترل کنید. با وجود HD rumbleدر کنترلرهای جوی کان می توانید ارتعاشاتی را حس کنید و این ارتعاشات هنگام برخورد دو خودرو RC به یکدیگر احساس می شود.

Toy-Con Fishing Rod
ساخت یک قلاب ماهیگیری و اتصال نخ آن به صفحه نمایش دستی کنسول نینتندو سوئیچ، جهت گرفتن ماهی های انیمیشنی تجربه جدید و لذت بخشی است. البته گرفتن ماهی با این قلاب ماهیگیری آسان نیست و باید با تمرین هایی که در کنسول نینتندو سوئیچ خود دارید، مهارت آن را بیاموزید. هنگامی که جوی کان های کنسول حالت ارتعاشی پیدا کردند شما باید سریعا قلاب را بالا بکشید که به معنای قرار گرفتن طعمه در قلاب است.

Toy-Con House
شما باید قطعات را به یکدیگر بچسبانید و کنسول دستی را درون این کیت قرار دهید. همچنین کنترلر جوی کان را در قسمت دودکش جای می دهید و می توانید با توجه به کیت، بازی تعاملی خاص آن را داشته باشید. بازی روی صفحه نمایش پدیدار شده و وجود دوربین IR هم در سمت راست جوی کان نقش موثری در این کیت ایفا می کند.

Toy-Con Motorbike
در این نوع کیت افراد جوی کان ها را به عنوان دسته های موتورسیکلت مورد استفاده قرار می دهند. می توانید برای کنترل موتورسیکلت از جوی کان ها استفاده کنید که ساختار یک موتورسیکلت واقعی را برای شما به ارمغان می آورد.


Toy-Con Piano
پس از اسمبل کردن ۱۳ کلید پیانو و تبدیل شدن کیت به یک پیانو می توان کنسول نینتندو سوئیچ را درون آن جای داد و به کمک جوی کان می توانید به فشردن کلید پیانو بپردازید و بدین صورت شاهد پخش صدای پیانو باشید. شما همچنین می توانید جلوه صوتی نیز ایجاد کنید.


Toy-Con Robot
با این کیت میتوانید تبدیل به ربات واقعی شوید و برای کنترل آن از جوی کان ها بهره بگیرید. البته جوی کان ها در تمام کیت ها نقش موثری داشته و بوسیله آنها می توانید به انجام گیم پلی خود بپردازید. با اتصال به کنسول نینتندو سوئیچ قادر خواهید بود ربات را در مقابل چشمان خود داشته باشید. قطعا سرگرم شدن با این کیت برای کاربر بسیار لذت بخش خواهد بود؛ زیرا شما را در نقش یک ربات واقعی قرار می دهد که با آن می توانید دشمنان را نابود ساخته و حرکات جالبی از خود نشان دهید. چنین تجربه تعاملی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

علاوه بر کیت های ذکر شده، نینتندو یک کیت سفارشی خاص را هم معرفی کرده که شامل اسکناس، برچسب و نوارهای رنگی است و برای تزئین جوی کان گزینه مناسبی است. نینتندو همچنین تریلری از روش کار با کیت های موردبحث منتشر کرده تا کاربری آسانی برای گیمرها به ارمغان آورد.

گارانتی اصلی، ضامن کیفیت کالا و خدمات دهی استاندارد
شرکت آروند پیشتر به عنوان پیشرو در فروش نینتندوها، عرضه این دستگاه را به بازار با گارانتی سبز آروند و گارانتی تکمیلی طلایی آروند انجام داده بود؛ که با استقبال شدید کاربران مواجه شد. اکنون با معرفی نینتندو لبو در بازار جهانی، آروند عرضه این پلتفرم خلاقانه را در برنامه های آتی خود قرار داده است. که پیش بینی میشود با استقبال گیمرها و کاربران در ایران مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟