شیوه‌نامه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه هنر اعلام شد

کد خبر: ۸۳۲۲۴۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 09 September 2018
|
10456 بازدید

دانشگاه هنر شیوه نامه ثبت نام خوابگاه‌های خود را برای سال تحصیلی جدید و دانشجویان دارای اولویت برای اسکان در آنجا را اعلام کرد.

به گزارش فارس، دانشگاه هنر شیوه نامه ثبت‌نام خوابگاه‌های خود را در نیم سال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ ویژه دانشجویان دوره روزانه اعلام کرد. این دانشگاه در خصوص نحوه و مدت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها با استناد به مصوبه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجویان واجد شرایط استافغده ازاین خوابگاه‌ها را با توجه به امکانات و تعداد متقاضیان و براساس تاریخ شروع به تحصیل اعلام کرد.

براساس آئین‌نامه نحوه واگذاری خوابگاه مصوبه صندوق رفاه دانشجویان، معاونت دانشجویی دانشگاه هنر اعلام کرد که در صورت کمبود امکانات، حداکثر استفاده از خوابگاه‌ دانشجویی را می‌تواند کاهش دهد.

همچنین این دانشگاه شرایط واگذاری خوابگاه‌ها و نحوه امتیازبندی آن با توجه به امکانات موجود برای دانشجویان غیربومی که امکان تردد روزانه از محل سکونت به محل دانشگاه را ندارند، با رعایت برخی اولویت‌ها تعیین کرد.

براساس اعلام دانشگاه هنر، دانشجویایی که دارای مقام برتر در سطح ملی و بین‌المللی در زمینه های علمی، ورزشی و فرهنگی هستند، با ارائه مستندات می‌توانند از اولویت برتر جهت انتخاب خوابگاه بهره‌مند شوند، همچنین دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه گواهی، از این خوابگاه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی از دیگر افرادی هستند که دارای اولویت دریافت خوابگاه می‌باشند.

پرداخت اجاره بهای خوابگاه در نیم‌سال‌های مورد استفاده، مطابق دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان به صورت نقدی در ابتدای ترم توسط دانشجو الزامی است، در غیر این صورت ارائه تسهیلات رفاهی امکان‌پذیر نخواهد بود.

این دانشگاه همچنین اعلام کرد در صورت عدم تخلیه خوابگاه در موعد مقرر، معاونت دانشجویی دانشگاه هنر می‌تواند نسبت به صدور مجوز تخلیه محل سکونت دانشجو اقدام کند.

دانشگاه هنر همچنین اعلام کرد که خوابگاه مطابق آئین‌نامه‌های مصوب فقط به دانشجویان واجد شرایط دوره روزانه در کلیه مقاطع تحصیلی تعلق می‌گیرد، ضمن اینکه امکان ارائه خوابگاه مجردی در مجموعه فردیس کرج دانشگاه هنر مهیا بوده و این دانشگاه فاقد خوابگاه متأهلی است.

 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟