چرتکه

جنگ مخفی بر سر قفسه سوپرمارکت‌ها

کد خبر: ۸۴۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 17 October 2018
تعداد بازدید : 914
کد خبر: ۸۴۳۴۶۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 17 October 2018
|
6332 بازدید
بازدید 6332
قیمت های «جایگذاری / Slotting fee» هزینه‌ای است که خرده فروشان بزرگ از تولید کنندگان می‌گیرند تا اجناس آنها را در فروشگاه هایشان در قفسه‌های مناسب قرار دهند تا آن محصول فروش خوبی داشته باشد. این قیمت بسته به نوع محصول، تولید کننده، و شرایط بازار برای یک محصول جدید متفاوت است. در آمریکا این مبلغ می‌تواند چیزی بین 25000 دلار تا 250000 دلار در فروشگاه های بزرگ متغیر باشد. جالب است بدانید که اکثر قفسه ها توسط شرکت های بزرگ پیش خرید می‌شوند. پس سری بعد که به یک فروشگاه زنجیره ای می‌روید، به جایگذاری اجناس هم دقت کنید، شاید محصولی که بیشتر از همه فضا را گرفته است و بیشتر از همه در جلوی چشم شماست بهترین محصول ممکن نباشد. در این ویدیو به جنگ مخفی تولید کنندگان برای تصاحب قفسه های فروشگاه‌‌های بزرگ می‌پردازیم.
اشتراک گذاری
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟