خدمات اینترنت و موضوع رضایت از آن همیشه با بحث ها و چالش های مختلفی روبرو بوده است، بی شک، یکی از مهم ترین عوامل انتخاب یک سرویس اینترنت توسط کاربران، میزان رضایت دیگر کاربران جامعه از آن سرویس است.
به گزارش تابناک، مدتی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظرسنجی را به صورت سراسری از کاربران درباره سرویس دهندگان اینترنت انجام می دهد. بر اساس نتایج این نظرسنجی که برای 6 ماهه اول سال 1397 انجام شده، شاتل با فاصله قابل توجهی، میزان رضایت کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده و بعد از آن شرکت های آسیاتک و داتک موفق شدند.
رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دهند. این طرح به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دورههای مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار میشود و در آن کاربران طی یک نظرسنجی، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارایه کنندهی اینترنت پرسرعت، اینترنت بیسیم ثابت و ارتباطات ماهوارهای را مورد ارزیابی قرار میدهند.