ریشه برند ایتالیایی «فندی / Fendi» به سال 1918 باز می گردد که ادلا کاساگرانده در قالب یک کارگاه خز تولیدات خودش را داشت. در 1925 ادواردو فندی و آدلا ازدواج کردند و برند فندی در رم به عنوان یک فروشگاه خز و چرم پایه گذاری شد. پنج خواهر از نسل دوم این خانواده در 1946 توانستند فندی را برندی قدرتمند بسازند و از آن زمان مسیر اوج گیری این برند شروع شد. در 1966 آرم F نماد فندی و بر کیف های این برد که بسیار مشهور است، درج شد. این برند برای چند دهه در تولید لباس زنان سرآمد بود اما از 1992 در تولید لباس های مردان نیز حضور موثری یافت و اکنون طرح های متفاوتی برای هر دوره ارائه می کند. فندی 1999 در کنترل خانواده فندی نیست و امتیازش متعلق به یک شرکت چندملیتی است. گردش مالی این برند در هر سال بیش از 300 میلیون دلار ارزیابی می شود. طرح های مردانه فندی برای بهار و تابستان 2018 را در «تابناک» می بینید.