برند ایتالیایی «مارنی / Marni» در سال 1994 توسط توسط کانسوئِلو کاستی گیلیُنی و شوهر و شریک کاریاش جیانی کاستی گیلیُنی راهاندازی شد. این برند تا سال 2012 ساختار خانوادگی خود را حفظ کرد و از آن به بعد به گروه ایتالیایی مد OTB3 فروخته شد. ساختار پیچیده لباس ها، مهمترین ویژگی مجموعه «مارنی / MARNI» است و این برند لوکس ایتالیایی را متمایز کرده است. پیراهن های پیله دار با آستین های بزرگ که در انتها فون و یا بازتر می شوند، جیب خارج از اندازه روی پیراهن، کت و دامن های لایه لایه نشان می دهند که آفرینش مدیر هنری این برند لاکچری، بازی و یا در هم ریختن اندازه و تناسب در لباس است. طرحهای برتر مارنی برای 2018 و همچنین برخی از طرحهای خاص این برند در سالهای پیشین و شماری از اکسسوریهای آن را در تابناک میبینید.