مدیریت زمان همان کنترل آگاهانه بر روی زمانی است که صرف فعالیتهای مشخصی میشود، به خصوص به منظور افزایش اثر بخشی و کارایی. در طول تاریخ، زمان و ابعاد مختلف آن، مورد توجه انواع تمدنها بوده و امروزه این توجه بیش از پیش وجود دارد. به گونهای که فناوریهای نو، محیطی فراهم آوردهاند که تقریباً در کوتاه مدت میتوان به اطلاعات بیشماری دسترسی پیدا کرده و کارها را بسیار سریع تر و آسان تر از پیش انجام داد. ما نیز با مدیریت زمان میتوانیم بهره وری شخصی خود را افزایش دهیم و از سایرین پیشی بگیریم و موفقتر شویم. اگر زمان خود را اندازه بگیرید، شگفت زده میشوید که چقدر هر روز زمان را با کارهای بیهوده هدر میدهید. در این ویدیو به چند توصیه برای مدیریت بهتر زمان در دنیای کاری بسیار شلوغ امروز پرداخته شده است.