برند «فلورشیم / Florsheim» در 1892 توسط میلتن اس. فلورشیم در شیکاگو آمریکا پایه گذاری شد. این برند به مرور توسعه پیدا کرد و در فاصله 1953 تا 1980 بازار خود را به کفشهای زنانه، ورزشی و... توسعه داد. این برند که شعب فراوانی داشت در آستانه قرن بیست و یکم رو به زوال گذاشت و در سال 2000 شعب آن بسته شد. خانواده فلورشیم برای دورهای این برند را واگذار کرده بود اما در سال 2002 امتیاز این برند را به ارزش 47 میلیون دلار خریداری کرد و مجدداً آن را احیا کرد. طرحهای فلورشیم برای 2018 را به همراه برخی طرحهای برتر این برند در یک دهه اخیر را در تابناک میبینید.