خانم‌ها و آقایان؛

چگونه در جلسات کاری حرف‌هایتان شنیده شود؟

کد خبر: ۸۶۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 26 December 2018
تعداد بازدید : 2492
کد خبر: ۸۶۳۴۱۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 26 December 2018
|
9649 بازدید
|
۱
بازدید 9649
۱
استیو جابز در یک جمله معروف می‌گوید: «نحوه ارائه هرچیز، اهمیت آن را مشخص می‌کند» و این مسئله در جلسات کاری اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کند. تنها حضور در یک جلسه کاری کافی نیست، بلکه باید خوب دیده و شنیده شد. نحوه صحبت کردن، موقعیت سنجی، اینکه چه موقع حرف دیگران را باید قطع کرد، زبان بدن، لحن و تمام اینها در جلسات کاری هستند و ناگفته‌های افراد را نشان می‌دهند. در این ویدیو نشان داده می‌شود که چگونه در یک جلسه کاری عملکرد خوبی داشته باشید.
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
بیخود بود