آچار؛

روش تعویض تمام شلنگ‌های رادیاتور و رادیاتور بخاری

کد خبر: ۸۷۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 27 January 2019
تعداد بازدید : 213386
کد خبر: ۸۷۳۱۵۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 27 January 2019
|
482180 بازدید
|
۲
بازدید 482180
۲
در تمام خودروها 4 شلنگ اصلی برای آب رادیاتور وجود دارد که شامل شلنگ بالایی و پایینی رادیاتور و شنلگ‌های ورودی و خروجی رادیاتور بخاری می‌شوند. شلنگ‌های دیگری نیز برای آب رادیاتور در خودرو وجود دارند ولی این 4 شلنگ اصلی را باید حداقل هر 10 سال عوض کرد تا از ترکیدن، باد کردن و از دست دادن آب رادیاتور بدون اطلاع شما و در نهایت جوش آوردن و خراب شدن موتور، جلوگیری کرد.در این ویدیو نحوه عوض کردن این شلنگ‌ها به صورت کامل، آموزش داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
علیرضا دادایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
سلام روزشما بخیر
ببخشید من یک پژو آردی دارم که دیروز متوجه شدم از یکی از شلینگ های مشکی (لوله بالایی)که چسبیده به سلیند راست اب میریره . وقتی بست رو باز کردم دیدم لوله اون پوسیده و ریخته است برای درست کردن ان باید به کجا مراجعه کنم راهنمایی میفرمایید لطفا
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
علیرضا دادایی
دوست گرامی باید عرض کنم:
اول برو از نمایندگی رسمی ایساکو شلنگ اصل شرکتی به همراه دوتا بسط رادیاتور بگیر و بعد ببر مکانیکی برات عوض کنه. 10دقیقه طول میکشه.
اگر تونستی مایع رادیاتورتم بخر که اونم عوض کنن چون امکان داره گرد و غبار موتور روی مایع ریخته شده تو ظرف بمونه یا اینکه در اثر حرارت مداوم ضدیخ کیفیت خودشو از دست داده باشه
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟