بازاریابی سنتی بیشتر بر تصویر و صوت تکیه داشت و سعی بر غلبه کردن بر آن حسهای انسان بود. در هزاره جدید اما حس بویایی چیزی است که مورد هدف قرار گرفته است. صنایع و کسب و کارهای مختلف با ترکیب کردن رایحه ای خاص با صوت و تصویر خود را در ذهن جمعیت مورد هدف ماندگار میکنند. شاید این سوال پیش آمده باشد که چرا افراد زمان زیادی را در فروشگاهها میگذرانند؟ فقط مربوط به کالاهای عرضه شده نیست، بلکه رایحه ای که در آنجا تولید میشود خریداران را مجاب به ماندن میکند. در این ویدیو استفاده از این تکنیک در کسب و کارها بیشتر توضیح داده میشود.