چرتکه؛

چگونه بازاریابان بینی مشتری را هدف قرار می‌دهند؟

کد خبر: ۸۷۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 06 February 2019
تعداد بازدید : 273
کد خبر: ۸۷۶۰۵۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 06 February 2019
|
5634 بازدید
بازدید 5634
بازاریابی سنتی بیشتر بر تصویر و صوت تکیه داشت و سعی بر غلبه کردن بر آن حس‌های انسان بود. در هزاره جدید اما حس بویایی چیزی است که مورد هدف قرار گرفته است. صنایع و کسب و کارهای مختلف با ترکیب کردن رایحه ای خاص با صوت و تصویر خود را در ذهن جمعیت مورد هدف ماندگار می‌کنند. شاید این سوال پیش آمده باشد که چرا افراد زمان زیادی را در فروشگاه‌ها می‌گذرانند؟ فقط مربوط به کالاهای عرضه شده نیست، بلکه رایحه ای که در آنجا تولید می‌شود خریداران را مجاب به ماندن می‌کند. در این ویدیو استفاده از این تکنیک در کسب و کارها بیشتر توضیح داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟