این موضوع شاید برای بسیاری از مردم بدیهی باشد، اما بدیهی بودن لزوماً به این معنا نیست که مردم به آن عمل هم میکنند. در بسیاری از کسبوکارهای امروز با ماشینی شدن تولید و بالا رفتن میزان تولید، نکتهای وجود دارد که به فراموشی سپردهشده است و آن نکته رفتار خوب و دادن یک حس خوب به مشتری است. بهعنوانمثال در بسیاری از رستورانهای معروف که سرشان حسابی شلوغ است، دیگر خبری از آن رفتار خوب و مؤدبانه با مشتری نیست و آنها تنها به کیفیت غذایشان اکتفا میکنند.کمبود این رفتار خوب شاید در کوتاهمدت مشکلی به وجود نیاورد، اما قطعاً در درازمدت آن کسبوکار را دچار مشکل میکند. در ویدیو امروز به اهمیت رفتار خوب و دادن حس خوب به مشتری در کسبوکارهای کوچک و بزرگ پرداخته شده است.