قیمت چه ارزان باشد چه گران، همیشه ملاک خوبی برای تعیین ارزش خرید پوشاک نیست. به جز عوامل بدیهی مانند کیفیت و از مد نیفتادن لباس یا کفش مورد نظر عامل دیگری که روی ارزش خرید تاثیر میگذارد تعداد دفعاتی است که آن لباس را میپوشید. هدف هر لباسی پوشیده شدن است و هر بار که آن لباس را میپوشید از سرمایهگذاری که روی خرید آن کردهاید استفاده میکنید در نتیجه لباس ارزانی که فقط یک بار پوشیده شود در عمل گرانتر از لباسی است که دو برابر قیمت دارد ولی ده بار پوشیده میشود. عواملی مانند رنگ و طرح و ست بودن آیتم پوشاک با سایر لباسهای شما همه روی دفعاتی که لباس را میپوشید تاثیر میگذارند. در این ویدیو به نکاتی مانند اجتناب از طرحهای تند که در اکثر موقعیتها قابل پوشیدن نیستند اشاره میشود تا بتوانید خریدهای هوشمندانهتری داشته باشید.