مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران یادآور شد: رعایت برخی هزینه کردها در حوزه تبلیغاتی مورد تاکید استاندار تهران است و در شرایط کنونی که مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند شایسته نیست که اقدام به چاپ و نصب بنرهای پرهزینه خوش آمدگویی شود.
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صبح یکشنبه 24 آذرماه جلسه شهرداران استان تهران با حضور محمد تقی زاده معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری تهران برگزار شد.
در این نشست بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تصریح کرد: سرفصل حرکت روبه جلو اطلاع رسانی در فضای موجود ماهیت روابط عمومی ها را دچار تحول کرده است.
وی ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری به ویژه نقش روابط عمومی ها به عنوان سربازان خط مقدم این عرصه در تبیین اقدامات شهرداری ها بسیار پررنگ تر خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران افزود: متاسفانه از مجموع 42 شهرداری تاکنون 7 شهردار نسبت به 10 بند ابلاغی استاندار تهران در خصوص روابط عمومی ها پاسخ دادهاند.
بابایی خاطرنشان کرد: برخی شهرداری ها دارای پورتال مستقل و البته بسیار غیر حرفه ای هستند و تلاش داریم تا پورتال 42 شهرداری استان تهران زیر سایت استانداری تهران قرار بگیرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران یادآور شد: رعایت برخی هزینه کردها در حوزه تبلیغاتی مورد تاکید استاندار تهران است و در شرایط کنونی که مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند شایسته نیست که اقدام به چاپ و نصب بنرهای پرهزینه خوش آمدگویی شود.
بابایی اظهار کرد: نصب بنر های خوش آمدگویی برای استانداران و معاونین که برای سفرهای کاری به شهرستان ها سفر می کنند از سوی روابط عمومی شهرداری ها و فرمانداری ها ممنوع است.
بر اساس این گزارش رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، پژمان معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداران استان تهران در این همایش حضور داشتند.