بازدید 64345
هزار و هشتصد و هفتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تکذیب جلسه ۲۶ آبان آیت الله خامنه‌ای توسط یک منبع نزدیک به بیت/علم‌الهدی: در فتنه تاکنون برخورد انفعالی داشته‌ایم؛ باید برخورد ابتکاری داشته باشیم/عماد افروغ: رادیکالیسم فعلی به متلاشی شدن کشور منجر می‌شود/نارضایتی از اصلاح‌طلبان به معنای افزایش رأی اصولگرایان نیست

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شهردار شهر چمران ماهشهر استعفا کرد/ علم‌الهدی: در فتنه تاکنون برخورد انفعالی داشته‌ایم؛ باید برخورد ابتکاری داشته باشیم/نمایندگان کرد به خاطر نظارت استصوابی افراد ضعیفی هستند و نمی‌توانند فشار آورند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 24 December 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

 

عماد افروغ: رادیکالیسم فعلی به متلاشی شدن کشور منجر می‌شود

عماد افروغ با بیان اینکه فکر نکنید که ترس دوام می آورد، گفت: ترس در نهایت منجر به طغیان می شود. امام می فرماید در زمان شاه یک آجان حکومت می کند. ما الان این را داریم می بینیم. ما به یک رجعت نیاز داریم؛ اگر امروز رجعت کنیم بهتر از فرداست، فردا دیر می شود. من نگران این نیستم که فردا انقلاب می شود یا به تعبیر امام یک یوم الله اتفاق می افتد، که اتفاقا خوب است. اما انقلاب نمی شود؛ انقلاب سازماندهی و رهبری دارد. ما هم با شناختی که از مردم ایران داریم می دانیم که اگر انقلاب شود چه صبغه ای خواهد داشت. اما انقلاب نمی شود، بلکه کشور متلاشی می شود.


تکذیب جلسه ٢٦ آبان آیت الله خامنه‌ای توسط یک منبع نزدیک به بیت

یک منبع آگاه و نزدیک به بیت رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد: بر خلاف ادعای بنگاه خبری رویترز، هیچ جلسه مشترکی میان حضرت آیت الله خامنه ای، رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت در روز «٢٦ آبان-١٧ نوامبر» و حتی پس از آن در مورد آشوب‌ها تشکیل نشده است. وی افزود: تنها دستور رهبر انقلاب در مورد قربانیان آبان ٩٨، همان «دستور رافت» ایشان است که مکتوب و در پاسخ به گزارش دبیر شورای عالی امنیت ملی در رسانه ها منتشر شد./ایسنا


شهردار شهر چمران ماهشهر استعفا کرد

عبدالواحد عبادی شهردار شهر چمران در نامه‌ای به رئیس شورای شهر چمران استعفای خود را از ادامه مسئولیت شهرداری این شهر اعلام کرد. عبادی در این استعفانامه، عدم امکان پیشرفت در امور برای حل معضلات شهر چمران را دلیل استعفای خود ذکر کرده است. شورای اسلامی شهر چمران شهرستان بندرماهشهر بهمن ماه سال گذشته پس از آنکه شهردار این شهر بازداشت شد عبدالواحد عبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند پس از گذشت سه ماه از انتخاب شورای شهر چمران، وزارت کشور با صدور حکمی عبدالواحد عبادی را به عنوان شهردار این شهر معرفی کرد.


علم‌الهدی: در فتنه تاکنون برخورد انفعالی داشته‌ایم؛ باید برخورد ابتکاری داشته باشیم

علم الهدی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت ۹ دی، برنامه دشمن در حال حاضر را دو راه دانست و گفت: تحریم اقتصادی و فتنه‌سازی به اشکال مختلف در برنامه دشمنان است. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در فتنه تاکنون برخورد انفعالی داشتیم یادآور شد: مقابل دشمن مقاومت، برخورد و اظهار قدرت می‌کردیم درحالی که باید برخورد ابتکاری داشته باشیم، باید برای این فراخوان‌های دشمن، نه عکس‌العمل که عمل داشته باشیم. وی تصریح کرد: برخوردهای اینطوری انفعالی است و دشمن دست برنمی‌دارد و ممکن است فتنه را در شکل جدید با ابتکارات جدید انجام دهد و ما فقط انفعالی رفتار کردیم. علم الهدی گفت: در هفته بصیرت زمان حرکت ابتکاری است، بخشی که برای طرح و برنامه در تشکیلات خودتان دارید فکر کنند و در مجموعه شما، در شهر و مملکت طرح ابتکاری بصیرت افزایی در مقابل عمل دشمن داشته باشیم، ما عکس‌العمل ابتکاری داشته باشیم و دشمن انفعالی باشد. عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: هر نهادی در حوزه خودش ببیند چه عملیاتی می‌تواند داشته باشد، برنامه‌ریزی کند و اجرا شود.


علی مطهری: هیأت رئیسه می‌گوید رهبری با استیضاح وزیر کشور مخالف‌اند

علی مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به این که شما طراح استیضاح وزیر کشور بوده‌اید این استیضاح به کجا رسیده است، گفت: این استیضاح علیرغم فشارهای زیادی که از جاهای مختلف به نمایندگان استیضاح‌کننده برای پس گرفتن امضایشان وارد شد، اکنون ۲۰ امضا دارد، در حالی که فقط ۱۰ امضا لازم است. این ۲۰ نفر قابل تقدیر هستند. نماینده مردم تهران در خصوص اینکه به این ترتیب آیا این استیضاح انجام می‌شود، عنوان کرد: هیأت رئیسه می‌گوید مقام رهبری با استیضاح مخالف‌اند، لذا آن را اعلام وصول نمی‌کنیم. احتمالا مخالفت ایشان به خاطر در پیش بودن انتخابات مجلس است.

وی بیان کرد: ما استیضاح را به بعد از انتخابات مجلس موکول می‌کنیم. معتقدیم که وزیر کشور به عنوان مجری تصمیم شورای هماهنگی سران قوا درباره مدیریت مصرف سوخت، به خاطر فراهم نکردن مقدمات و تمهیدات لازم برای اجرای این تصمیم، زمینه خسارات مالی و تلفات جانی قابل توجه را ایجاد و به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کرده است و باید بیاید و به نمایندگان مردم بابت این اشتباه بزرگش پاسخ بدهد. مطهری تاکید کرد: البته خدمات ایشان در جای خود محفوظ و قابل تقدیر است ولی نمی‌توان از این خطای بزرگ او گذشت گرچه به نظر من رئیس‌جمهور متهم ردیف اول است ولی استیضاح او در شرایط موجود به صلاح نیست.


جهانگیری: وضع بودجه دولت خوب نیست، اما اقتصاد کشور سر پا ایستاده است

معاون اول رییس جمهور در عین حال ضمن تاکید بر این که موضوع بودجه عمومی دولت و موضوع اقتصاد دو موضوع مهم هستند، تصریح کرد: به رغم آنکه بودجه دولت به دلیل کاهش درآمدهای نفتی وضعیت خوبی ندارد اما بحمدلله با صبوری و بزرگی مردم و تلاش مدیران کشور و همت بخش خصوصی، اقتصاد کشور با وجود کارشکنی ها و دشمنی های آمریکا سرپا ایستاده است و سیاست های آمریکایی ها برای فروپاشی اقتصاد ایران با شکست مواجه شده که بیانگر ظرفیت های بالا و توانمندی اقتصاد کشور است.


سخنگوی جبهه پایداری: کدام نظام دموکراتیک می‌پذیرد در شورای شهرش اصحاب فتنه حضور داشته باشند؟

متقی‌فر با بیان اینکه در شورای شهر تهران برخی اصحاب فتنه حضور دارند که پرونده امنیتی آن‌ها هنوز باز است،‌ اظهار داشت: کدام نظام دموکراتیک این را می‌پذیرد؟ مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه گفتمان امام، هویت جبهه پایداری است، تصریح کرد: ما می‌خواهیم این گفتمان را بسط بدهیم. چنانچه این هویت را از دست بدهیم استکبار ما را می‌بلعد. در همین مذاکرات هسته‌ای دشمن نشان داد که نمی‌خواهد ما باشیم. حال باید پرسید نتیجه مذاکرات چه شد؟ آیا اقتصاد شکوفا شد؟ خود مذاکره‌کنندگان می‌گویند مذاکرات تحریم‌ها را بیشتر کرد. نظام همه این‌ها را تجربه کرد تا آن‌هایی که ابهام دارند، متوجه شوند. وی ادامه داد: اکنون برای برجام و مذاکره‌کنندگان رفراندوم بگذارند و ببینند نتیجه چیست؟ سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات مجلس گفت: ما گفته‌ایم که در انتخابات اولویت ما لیست واحد است. ما دوست داریم همیشه مثل ۹ دی «یک حرف» در وسط باشد و بر اساس شاخص‌ها حرکت کنیم نه اینکه هرکسی از طرف خودش حرفی را مطرح کند. سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه در اسلام برای رفتارهای سیاسی، «مدل» وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) اسوه ماست؛ ایشان مدل رفتار سیاسی داشتند.


نمایندگان کرد به خاطر نظارت استصوابی افراد ضعیفی هستند و نمی‌توانند فشار آورند

جلال جلالی‌زاده نماینده کرد و اهل سنت مردم سنندج در مجلس ششم در گفت‌وگو با «آزادی» با تاکید بر اینکه «کولبری اصلا شغل نیست» گفت: «این یک پدیده زشت است. می‌بینیم که یک لیسانسه و فوق لیسانسه بعد از دانشگاه و خواندن رشته‌های تخصصی به کوه‌های اورامانات و مناطق پیرانشهر می‌رود و در برف و کوهستان بار می‌برد. البته اگر نیفتد یا کشته نشود.» وی در پاسخ به پرسشی درباره دلایل بی‌توجهی و اهمال کاری مسئولان در رفع این معضل گفت: « دلیل اصلی در واقع تبعیض ریشه‌داری است که در مناطق کردنشین وجود دارد. از زمان‌های قدیم اجازه ورود نیروهای کرد را به مرکز نداده‌اند. کردها در مرکز کسی را ندارند. نماینده‌های کرد نیز مجلس به خاطر نظارت استصوابی و سخت‌گیری افراد ضعیفی هستند و ایده‌پرداز نیستند. افرادی که نمی‌توانند برای توجه به این مناطق به دولت و نظام فشار آورند.»


غلامعلی جعفرزاده: هر کسی پرچم اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را بالا ببرد دچار خسارت می‌شود، غلامعلی جعفرزاده درباره تأثیر عدم کاندیداتوری علی لاریجانی بر حرکت انتخاباتی جریان اعتدال، اظهار کرد: آقای لاریجانی تصمیم شخصی گرفت که نامزد انتخابات مردم نشود اما این مساله چه ربطی باقی مسائل دارد. وی درباره بی‌بهره بودن جریان اعتدال از شخصیتی کاریزما و نمادین در انتخابات مجلس گفت: با وجود این، اعتدالی‌ها خیلی قشنگ دارند برای انتخابات کار می‌کنند. نه جریان اصولگرا و نه جریان اصلاح طلب در مجلس آینده غلبه ندارد. هر کسی این دو پرچم را بلند کند، دچار خسارت می شود. معتقدم یکسری آدم های خنثی یا نیمه خنثی سیاسی به مجلس راه پیدا می کنند. رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یادآور شد: امروز هر سه جریان سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالی باید با هم بنشینند و مشکلات و گره های فی مابین خودشان را باز کنند تا برای اداره کشور اجماع نیرویی ایجاد شود.


علی صوفی: نارضایتی از اصلاح‌طلبان به معنای افزایش رأی اصولگرایان نیست

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب باور دارد که تصور اینکه اصولگرایان پیروز قطعی انتخابات هستند، غیرواقعی است و نارضایتی مردم به این معنا نیست که رأی اصولگرایان بیشتر از جبهه اصلاحات خواهد بود. او در تحلیل فضای انتخاباتی فعلی به «نامه‌نیوز» گفت: «اصولگرایان با یک نگاه خوش‌بینانه خود را در مسیر پیروزی می‌بینند در صورتی که این نگاه غیرواقعی است. آنها با چنین باوری تدارک یک جنگ روانی علیه اصلاح‌طلبان را دیده‌اند و سعی می‌کنند با این حربه مردم را بیش از پیش از انتخابات دلسرد کنند. به هر حال انکارناپذیر است که اکنون متأسفانه به دلیل حوادث آبان‌ماه موج نارضایتی به شدت تشدید شد و مردم انتظاری که از دولت داشتند برآورده نشد. مردم به وعده‌های آقای روحانی دست نیافتند و به این دلیل نسبت به عرصه سیاسی دلزده شده‌اند. مردم با یک رأی قاطع آقای روحانی را انتخاب کردند اما هرچه زمان پیش رفت دولت بی‌عمل‌تر شد. فراکسیون امید مجلس هم زیر سوال است که چرا نتوانست آن‌طور که باید خواسته‌های رأی‌دهندگان را محقق کند. به چنین دلایلی گرایش مردم به صندوق رأی کم شده است و این موضوع هم به اصولگرایان و هم به اصلاح‌طلبان بازمی‌گردد؛ یعنی اصولگرایان نمی‌توانند تصور کنند که چون مردم از روند دولت رضایت ندارند، پس به آنها رأی می‌دهند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۲۶
من جوجه کباب بسیار دوست دارم لاکن از چلوکباب خوشم نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
این که شما چی دوست داری به ما چه ربطی داره
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
شیرینا شیرین . شیرین گشگسته .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
ربطش اینه از روز اول همینجوری ماها رو مجبور کردن هرچی دوستدارن بوخوریم 2214
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
یاد روزی بخیر که هر ماه یک هواپیما نو به ناوگان فرسوده کشور وارد میشد تندروهای افراطی در رسانه ها میگفتند که آیا الان واقعا ما نیاز به هواپیما داریم‌.‌چرا نباید خودمان بسازیم . چرا این‌پول ها را میخواهید تو جیب اجنبی سرازیر کنید . واقعا اجنبی میخوایت هواپیما بهت مفت بده . چه کسی یا چه کشوری برای دیگر کشورها مفت کار میکنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
برجام 2 نخواهد بود به هر قیمتی...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
استراماچونی بخاطر ضعف مدیران ما نه تنها باشگاه استقلال و وزارت ورزش بلکه کل ملت را سرکارگذاشت وبازی داد انهم ازنوع تحقیرامیزش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ناشناس ۲۳:۱۵می شود بفمایید کدام روزی بود که هر ماه یک هواپیمای نو به ناوگان هوایی کشوری وارد می شد؟؟
اقای جهانگیری نکند از عمد می خواهید همین وضع ادامه پیدا کند تا باج بدهید به طرف خارجی که بودجه را اینطور بستید؟
من خودم کافی نت دارم.آقای وزیر صنعت .وجدانا الان یک ماهه نه تنها خودم بلکه همه کسانی که برای ثبت نام خودرو آمده بودند نتوانستندخودرو ثبت نام کنند.این وضعیت را تغییر بدهید لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
شما اول فیلتر شکن را خاموش کن
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
با فیلتر شکن نمی شه تابناک رو باز کرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
برای اگاهی و گذر از ماست مالی سیاسی و فکری نیاز هست که گاهی فیلتر شکن روشن باشد
بهترین نقطه ایران برای زندگی فقط تهران هست چون هم بازار کار خوبی داره و هم امکانات فراوان هست . در نهایت ایران تنها برای حدود 3 میلیون نفر ظرفیت زندگی داره و شما میبینید وضعیت اسفناک و فلاکت بار زندگی مردم در استان های دیگه رو. یکی با فاضلاب و سیل درگیره، یکی با زلزه، یکی با اشرار و همه با آلودگی هوا و ... .....



اونوقت شما کانادا رو ببینید با این وسعت سرزمینی و منابع تنها 37 میلیون نفر جمعیت داره یا همین کشوره های شیخ نشین حاشیه خلیج همشون با هم 10 میلیون نفر هم جمعیت ندارن اما ببینید چه سطح رفاهی دارن یا همین یهودی ها که جمعیت آنها در دنیا به 30 میلیون نفر هم نمیرسه اما تمام تجارت دنیا و کارهای مهم دنیا در دست آنهاست

تنها راه نجات پیش روی طبقه فقیر و متوسط جامعه خودداری از زاد و ولد هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
مثل این که خیلی خوشحالی که صهیونیست جهانی خون مردم دنیا را توی شیشه کرده. اگر این نظریه مزخرف را بپذیریم چرا خاخامهای یهودی این همه زاد و ولد می کنند و بقیه باید خرج آنها را بدهند؟ من تعجب می کنم چقدر افراد نفوذی می توانند سیاهنماییهایشان را در این سایت منتشر کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
مخاطب شما یقینا قشر متوسط و پایین است. و این یعنی قشر مرفه در آینده به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی بتوانند برای فرزندان خود رفاه و آسایش تامین کنند.
این راه حل نیست که ارائه می دهید.
راه حل برخورد با مدیران فاسد و فساد مدیریتی است که یک قشر را هر روز بیچاره تر و قشر دیگر را هر روز ثروتمندتر از روز قبل می کند.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
تمام هم و غم مسولین کشور این هست که تهران را راضی نگه دارند . یعنی فکر میکنند این شهر اگر راضی و خشنود باشند در دیگر استانها اگر در کپر زندگی کنند در کپر درس بخوانند در کپر مدوا شوند مشکلی نیست . اما خداوند خودش شاهد و بهترین قاضی هست که اگر در حق دیگر استانها گرفته شد و به تهران و استانهای برخوردار پول سرازیر کردند حالا آسمان شهرشان انگاری همیشه سیه و دود گرفته است که کور سویی خورشید هم نمیتابد
اصولگرایی یعنی رعایت اصولی که منجر به پر شدن جیب شما شود.اصلاح طلبی یعنی اصلاح روش هایی که منجر به پر شدن جیب شما شود.مستقل هم وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
میانه رو یعنی نه این جیب نه ان‌جیب .
m87
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
مستقل یا میانه رو هم یعنی از این جیب به اون جیب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
تلاش نکن ما به اصولگرایان رای می دهیم.....همین
من که متلاشی شدم...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
از سر یا بدن
مرغابی از شتر کوچکتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
و عقل تو از عقل این دو حیوان کوچکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
تابناک به مخاطبت احترام بزار و کامنت های این روانی رو نزار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
جناب ناشناس ادب نشانه انسانیت است هیچ لزومی به توهین نیست تحمل شنیدن ندارید نخوانید مطلبی را دیگران مینویسند
با اینکه توهین و تهمت جزیی از اصول رد شدگان در شورای نگهبان است ولی چرا امثال اقای مطهری با اینکه بارها خلاف گویی کرده و این دفعه هم همین طور شد و هیئت رئیسه ان را رد کرده و گفته اقای مطهری فرافکنی نکند باز تایید صلاحیت می شود برای نمایندگی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
تو کله پوکت حرف مطهری فرو نمیرود . هنوز درک نکردی مطهری چی گفت . دوباره بخوان . ناراحت هستی که چرا مطهری تایید صلاحیت شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
کدام دروغگو یی درود ب مطهری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اره کله گنده! چون خبرش است و تو نخوندی پس اول برو بخون بعد بیا جواب بده
در ضمن اکثرا این افراد حاضر در مجلس رای نمی اورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
سانسور چی هر توهینی را منتشر می کنی ولی نظرم را در جواب این پرچم امریکا نوشتم را نمی زنی
ناشناس
| Canada |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
آقای مطهری از کجا میدونن که در مجلس آینده انتخاب میشن یا ترکیب مجلس آینده چگونه هست که میگویند استیضاح وزیر را به مجلس آینده موکول کردیم!؟
سرنوشت هر انسانی در این کره خاکی در دستان والدین اوست. اون فردی که هیچی نداره اما بچه دار میشه و منتظر معجزه هست تا شرایطتش تغییر کنه یک احمق ساده لوح هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
برخی آقایان عدالت و ازادی مردم را درک نمیکنند و حرفی نمیزنند اما دغدغه درست کردن بچه بزرگترین دعدغه انها شده است . جوجه کشی اگر خوب هست خودتان دست بکار شوید .
اصولگرا ،اصلاح طلب و پایداری نداره . همشون فقط حرف میزنن . دردی از مردم رو نمیتونن حل کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
واقعا بعد چهل سال هنوز نفهمیدی هر دو جناح فقط مردم را بازی میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
نمی توانند کاری بکنند مگر نمی بینید.مشکل اصلی در جای دیگر است.
کسی میدونه بهترین راه نابود کردن یک کشور ثروتمند در 100 روز چی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
از حسن بپرس
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
سه روزه داشت از بین‌میرفت
مطالب بعضی‌ها را که می خونی آدم می فهمه اصلا اینها تو ایران زندگی نمی کنند دشمن اگه در داخل نقطه ضعف و نارضایتی نباشه چجوری فتنه رو بر پا می کنه بجای ابتکار عمل مشکلات مردم را رفع کنید و مردم را راضی نگهدارید تا به نظام اعتماد کنند
تابناک محترم ان خبری که چند روز پیش زدی در مورد خانمی که به خاطر ساندویج تن فروشی کرد ولی چرا خبر بعدش امد که دروغ بودن را تایید کرد را منتشر نکردی؟
اهان یادم امد برنامه این است که خبرهای منفی به خورد ملت داد تا....!
راه درستی پیش نگرفتی و مانند سایت ها و رسانه های زنجیره ای شدی و قبلا اینطوری نبودی
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
به تا بناک نمره پانزده میدهم چون دارد دست وپا شکسته یه چیزهای میگوید ادامه بدهد بهتز میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
ساکت شو
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
من از ۲۰ نمره به تابناک نمره ۱۹،۷۵ میدم .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اره تابناک دروغ میگه وگرنه اینجا کویته فقط یکم گرمه
شب دراز هست و قلندر بیدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
قهوه موثر است
آقای عماد افروغ درست می گویند قبل از آنکه دیر شود کاری بکنید
بحرین اگر از ایران جدا نمیشد الان مردمش در فلاکت بودن مثل مردم خوزستان
پاسخ ها
m87
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
هزاران بار باهات موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
لکن خونواده شوما هم جدا شود از تو که بدبخت نباشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ناشناس 2208

تو برو املات رو درست کن عزیزم .
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
البته مردم بحرین مانند مردم خوزستان طلبکار بقیه نیستند و خودشون تلاش و کوشش می کنند.
به نمایندگی از دولت سایه، روز گذشته چند تن از نمایندگان مجلس که معروف به گروه "ولائی" اند فشار تازه ای به روحانی را آغاز کردند. آنها از روحانی خواستند تا مذاکراتش با نخست وزیر ژاپن را فاش کند. همین فشار تازه نشان میدهد که دولت سایه تا چه حد نگران تفاهم احتمالی با امریکا و کاهش تحریم ها و نجات "برجام" بدست روحانی هستند. آنها این امتیاز را می خواهند برای خود حفظ کنند و میدانند که اگر روحانی در عرصه پیروز میدان شود، آنها نه تنها انتخابات مجلس بلکه انتخابات ریاست جمهوری را نیز خواهند باخت. آتش تهیه این فشار جدید را روزنامه های کیهان و رسالت و قدس و جوان به نمایندگی از دولت سایه شروع کرده بودند و حالا این گروه از نمایندگان مجلس آن را دنبال می کنند. دولت سایه از جزئیات مذاکرات ژاپن خبر ندارند و چون نمی توانند پای او را به میان بکشند، فشار به روحانی را تشدید کرده اند تا دهان بگشاید و بگوید در ژاپن چه گذشته تا علیه آن درتهران بر طبل توطئه و تخریب بکوبند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
چطور شد رئیس جمهور اختیارات هم دارد؟؟ می تواند برود بدون هماهنگی مذاکره کند و تازهبه کسی هم نگوید؟؟ راستی در مورد عدم افشای خبر گرانی بنزین هم همین جوری نظر می دادی؟؟ یعنی نباید به کسی می گفت؟؟ خوب تا ملتی چنین داریم حالا حالاها از کار خبر نیست
کوله بر مظلوم است و قربانی
ولی قربانی طمع کوله داری که هم لباس و هم زبان خودش است
نکند این همه هیاهو در حمایت از کوله بر مظلوم، پوششی برای حمایت از آن کوله دار طماع باشد؟
خسته ام خسته میفهمی یعنی چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
دقیقا نه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
جامعه اینهمه مشکل را یک جا دارد از همه بدتر اینکه تنها کشوری هست که شادی کردن جرم‌محسوب میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ولله بالله تالله من از تو خسته ترم برادر ، بردیم .

فقط مرگ آرومم میکنه ، یک مرگ آنی و راحت .
اسحاق از کدوم اقتصاد صحبت میکنه, کشور که کلن ورشکسته هس, رشد اقتصادی منفیه، تورم 3 رقمیه، مردم عادی هم در فقر وفلاکتن و همه جا پر شده از دست فروش و زباله گرد
قاشقچی نیستی ببینی مردم ایران به چه روزی افتادن
بنام خدا
این انتخابات هم با شور و هیجان و با مشارکت بالا انجام شود ایا مشکل امروز مملکت حل می شود؟و اگر که حل شدنی بود چرا در ادوار گذشته که مشارکت نسبتا بالایی داشتیم اینهمه کوه مشکل سر ملت انبار شد؟ اگر یه بخاری در فاصله چند هزار کیلومتری پایتخت کلاس درسی رو با کودکان معصومی رو سوزاند تو مجلس وزیری رو برای توجه افکار عمومی استیضاح نکنند که اگر کاری می خواستید برای مردم انجام دهید خیلی سال پیش باید حداقل امکانات رو برای آموزش و تجهیز مدارس مهیا می کردید و نه الان برای خود نمایی با دراز کردن وزیر یا در آن ماجرا سقوط هواپیما که باز هم برای سوار شدن رو افکار ملت وزیر را رو استیضاء کردید در حالیکه باید خیلی سال پیش ناوگان هوایی را تجهیز و بروز می کردید همه مواردی که رو شد مصداق واقعی و عینی تدلیس است
واقعیت باید گفته بشه.چند شب پیش من در پایانه مسافربری یکی از شهرستان ها منتظر اتوبوس نشسته بودم.
با من حدود 40 تا 50 نفر دیگر هم نشسته بودند که خبر 20:30 شروع شد.از ب بسم الله تا ن پایان هر کسی را که نشون داد سیل ناسزا و ...که سرازیر می شد.حتی به گوینده هوا شناسی هم رحم نکردند.بعضی کلمات اینقدر رکیک و زننده بود که خواهران سالن را ترک کردند و رفتند در هوای سرد منتظر شدند.خدا آخر عاقبت ما واین کشور را به خیر کند.این نمونه ای از جامعه ای است که به مرز انفجار رسیده.ایران حیفه.تو رو خدا به خاطر این مرز وبوم وحفظ ایران به مردم باز گردید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
علت بخاطر این هست که اخلاق فدای سیاست شده است . یعنی سیاست زرنگتر از اخلاق بوده و حریف اخلاق شده و براحتی با چند صربه فنی زمین‌گیرش کرد . بنابراین سخنان و سخنرانی شکیل و زیبا هر چه بیشتر گفته شود فقط وقت تلف کردن هست . خصوصا وقایع اخیر که اتفاق افتاد دلم برای هیچ فلسطینی و سوریه ای نمیسوزد
تحلیل سخنان عماد افروغ .... بعد از انقلاب وعده های داده شد ولی عمل نشد و جای ان وعده ها ی رفاهی لغو کنسرت و تعطیلی آواز زنان . نوع تعریف جدید از شهروندان و تقسیم بندی مردم تا در طی انتخابات پی در پی مردم با وعده های که دوباره پای صندوق رای بمردم داده شد مردم فکر میکردند که اینده دورتر بهتر میشود ولی نشد و مردم فکر میکردند که در اینده دور به دمکراسی خواهند رسید اما نشد . در این اواخر وقتی وعده های انتخاباتی مجلس و دولت نادیده گرفته شد و باعث گرانی و بیکاری شد و به شعور سیاسی مردم بی احترامی شد الان‌مردم بشدت عصبانی هستند .
علم الهدی ... دشمن از دو طریق وترد شد . تحریم اقتصادی و فتنه انگیزی . باید در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ابتکار داشته باشیم . توجه بفرمایید ابتکار ! چه ابتکار قشنگی دارید .
آقای جهانگیری بنظرتون این وضعیف و فشارهای اقتصادی را مردم تا کی و چه زمانی باید تحمل کنن ؟ تا کجا باید تحریمها را ادامه و یدک بکشیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
جوانیمون تموم شد ، زندگیمون تموم شد .

این آقایون خودشون تو ناز و نعمت ؛ اونوقت ما مردم بدبخت تو فلاکت و نداری

خدایا خودت کاری بکن .
فقط نمایندگان کرد ضعیف نیستند غیر چند نماینده ضعیف اند
باید از مردم رفراندوم بگیرند که ایا مذاکرات برجام‌ راضی هستند که نتیجه برجام این مشکلات شده است ....... سوال ؟ آیا از اینکه نفر ۳۱ نفر لیست تهران به شورا راه نیافت ناراحت هستی . چرا قبول نمیکنی که در دمکراسی میزان رای مردم هست . میزان شما در گفتمان شما چیست . دوم اینکه بجای اینکه برجام را سه سال پیش رفراندوم میگرفتید حالا به دلایلی زیاد و اتفاقاتی که افتاده است با زرنگ بازی حالا بر سر نتایج آن شعار رفراندوم‌را میدهیید . واقعا در سیاست و سیاست بازی با خود و با ملت چند چند هستید ؟
پروین اعتصامی فرمود:

....
آن شاخ که سر بر کشد و میوه نیارد / فرجام به جز سوختنش نیست سزاوار

جز دانش و حکمت نبود میوهٔ انسان / ای میوه فروش هنر، این دکه و بازار

از گفتهٔ ناکردهٔ بیهوده چه حاصل / کردار نکو کن، که نه سودیست ز گفتار

آسان گذرد گر شب و روز و مه و سالت / روز عمل و مزد، بود کار تو دشوار

از روز نخستین اگرت سنگ گران بود / دور فلکت پست نمیکرد و سبکسار

امروز، سرافرازی دی را هنری نیست / میباید از امسال سخن راند، نه از پار
هرکسی از سر نداری و فقر بریزه تو خیابون فتنه گره!
هر جوانی که از سر بیکاری و بی پولی بریزه تو خیابون فتنه گره!
خلاصه هرکسی از ما نباشه فتنه گره.
اتفاقا اقای جهانگیری جیب ماهم دراثر تورم وگرانی خالی شده وکمرمون شکسته وهنوز زنده ایم وداریم مقاومت زوری میکنیم
جناب علم الهدی می تونید این ابتکار رو به خرج دهید که به جای گاهی به سر گاهی به پا زیگ‌زاگی بزنید ، یا دو بالا یک پایین یا برعکس .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
اشکنه درست کردن مگر ابتکار نیاز دارد ؟
باشعار و وعده ملت گرسنه سیر نخواهند شد غارتگران باید در دادگاه های صالحه محاکمه ومصادره اموال وبه سزای خیانتشان‌برسند
طرفداران اصلاحات بریزید تابناک و خودتون رو نشون بدید
اقلیت محضید
مردم از این تفکر منحط کناره گرفتند
اصلاحات پایان خط است
همون 25% هسته رأی پرحرف از این به بعد اقلیتی کم رمق باشید در مجلس برای ابد
تابناک مردی منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
چی میگی عمو جون؟ طرفدار اصلاحاتم و با این رجز خوانی شما تحریک نمیشم و در انتخابات شرکت نمیکنم.شما اکثریت !!!شما همه چی تموم.!!!کشور هم مال خودتون !!! خیرشو ببیینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
همه چی مال شماها خیرشو ببینید .

من که رأی نمیدم .
عوض اینکه بر دولت فشار بیارن برای عقب گردبه مهرماه دارن مردم ناراضی نگه می دارند دولت رفتنی است و مردم ماندنی

همین مردم بهترین نیرو برای دفاع در زمان دفاع مقدس بودند و بهترین مومن..
من از هر کاری که به خیر و صلاح مردم باشه و باعث رضایت مردم بشه حمایت میکنم
قیمت دلار تا چه وقت واقعی میشود ؟ اگر قیمت دلار را واقعی نکنید مجبور میشوید که قیمت بنزین و گازوییل و کالا ها و صادرات و واردات و حقوق و مزایای حقوق بگیران را با نرخ شناور محاسبه کنید . این روش غیر علمی باعث میشود که کارگر و بنا صبح که بیدار میشوند نمیدانند واقعا امروز چقدر دستمزد از کارفرما بگیرند . فاصله قیمت و بین ارزش ارز جهانی با دیگر مولفه های اقتصادی خصوصا با ریال باعث پر شدن جیب سرمایه دار خواهد شد و فقیر فقیر تر میشود .
نمایندگان مردم جوک قرن...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
نمایندگان شورای نگهبان
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
نمایندگان خبره ملت
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اون سی درصد رو از کجا اوردی
علم الهدی گفت . تاکنون با تمام فتنه ها برخورد انفعالی داشته ایم !
اصول گرا و اصلاح طلب نداریم برید و استعفا کنید . کشور متلاشی است . اگر دشمنان حمله نمی کنند می خواهند مردم بفهمند که شما با مردم ایران بیشترین دشمنی را دارید نه آنها .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
هیچ‌کشوری با ایران دشمنی ندارد . هیچ‌کشوری . حتی اگر عربستان دشمنی داشت ۸۰ هزار حاجی انجا چکار میکنند
کسی میدونه قیمت خر تو بازار چنده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
با اپشن بی اپشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
سه سیلندرش زیر ده باید باشه.
اصحاب جبهه پايداري ! با موشك پراني هاي شما جايي براي اجراي برجام نماند . شما با همين فرمون برو جلو ببين سر از كجا در مياري . خير پيش .
اونجا کولبری هست
اینجا شوتی ها
اقتصاد هم سر پا
سالهاست اثبات شده واژه دشمن در ادبیات تریبون داران همان مردم هستند هر موقع می گویند دشمن یعنی مردم!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
توی تمام ۱۹۰ کشور دنیا بگردید و اخبار را پیگیری کنید اگر دیه باشید که هر مسولی از کشورهای جهان به مردم خود روز و شب بگوید دشمن . دشمن . فتنه گر . واقعا شما دیدید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
جالب بود اما جالبتر از اون شجاعت تابناک بود
تابناک از آنجا که احتمالا فردا و پس فردا و چند روز بعد عزیزان اینترنت را قطع خواهند کرد پس خداحافظ تا بعد
پاسخ ها
Haloo
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
ازهمين الان شروع شده
اصلاح طلبا جز رای حزب و پول به چی فکرمیکننن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
همین‌مقدار انتقادی که نوشتی خیر سر اصلاح طلبان واقعی هست
آقای مطهری اگر وزیر کشور شرایط استیضاح را دارند بعید می دانم کسی مخالفت کند.
قضيه چيه كه تو كشورهاي ديگه مهاجرها از هر مليتي سريع پيشرفت ميكنن و پستهاي كليدي رو ميگيرن و گاهي هم رئيس جمهور يا نخست وزير ميشن ولي كسي از اون كشورها بشون انگ جاسوسي و عامل دشمن نميزنن اما تو كشور خودمون نفرات از جنس خودی از كلي فيلتر شوراي نگهبان و .... رد ميشن اما در آخر هم ميشن عامل دشمن و فتنه و جاسوس .....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
در آن کشورها دمکراسی . یعنی میزان رای مردم و شفافیت مهم هست . . در ان کشورها ارزش ها رفاه و شادی تعریف شده . در دیگر جاهای که چنین نیستند میگویند این سخنان سوسولی و موسولی هست .
یک دادگاه علنی در رابطه با 88 برگزار شود تا مشخص شود پایداری چی های بوق چی فتنه گر هستند و رفیقانشون یا دیگران .
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
زیر پرچم اجنبی باد هم رجز بخوانی وفتنه گری کنی
در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان ۱/۸ میلیون نفر رای داده اند که یکی از کاندیدای مطرح ۳۰۰ هزار آنرا تقلبی عنوان میکند ؟ آیا ریس جمهوری که ۹۰۰ هزار رای کسب کرده است مشروعیت قانونی و شرعی دارد ؟‌آیا میتواند مدعی شود که ریس جمهور جمعیت بیش از ۲۰ میلیون نفر است ؟،‌ آیا اگر در انتخابات نمایندگان مجلس ، کمتر از ۳۰٪ افرادی که واجد شرایط رای دادن هستند شرکت کنند ،و یا اینکه نماینده ای با کمتر از ۳۰٪ رای واجدین شرایط وارد مجلس بشود میتواند مدعی نمایندگی جمعیت ۸۵ میلیونی ایران را داشته باشد ؟،،تمامی نمایندگان باید در سطح ملی شناخته شده باشند ،و در سطح منطقه ،و حوزهٔ انتخابیه دارای رای ۵۰٪+۱ از آرای کل واجدین شرایط رای دادن را بدست آورد ؟ والا ایشان نمایندهٔ یک اقلیت است که برای منافع خود ،و همان اقلیت عمل میکند ،نه برای منافع ملی ؟،،،،
خوش بحال مردم نیجریه و زاکزاکی اگر اعتراض کنند فتنه گر محسوب نمیشوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
خوشا بحال تو که الکی خوش هستی
رای نمیدیم .
عماد عزیز ( اقا کریم) من که متوجه استراتژی فکری شما نشدم؟!
آقای علم الهدی ،،، دیگه باید با این مردم چیکار میکردن که نکردن!!!!
وقتی که توایی و یه عده عالم مردود..
تو مملکت ما تکذیب شد یعنی قویا تایید شد
هر چی تکذیب کردن تا حالا دقیقا اتفاق افتاده .... جلسه برای رفع مشکلات مردم ک نمیگیرن .
متقي فرد: اکنون برای برجام و مذاکره‌کنندگان رفراندوم بگذارند و ببینند نتیجه چیست؟
خدا پدرت را بيامرزه ! رو حرفت صادقي يا اگر مردم همين را بگويند فتنه گر و آشوبگر حساب ميشوند!؟
همین ابتکار امثال ایشون وضع مملکت رو به اینجا کشونده.
اصولگرایی به معنی نابود کردن امید در جامعه رو به پیشرفت میتواند باشد انچه ما میبینیم پسرفت است و پسا اصولگرایی داریم و اصلاح طلبان هم توجیه گر اصولگرایی هستند و چیز بیشتری در جامعه نمیتواند باشد.
مسلم است انسان وقتي عصباني است حرفهاي تند وخارج ازتعقلوعرف ميزند ولي بعداز چند ساعت خواب واستراحت متوجه گفتار خود ميشود
سخنگوی محترم جبهه پایداری! استکبار کیست؟ استعمار چیست و استحمار کدام است؟ خداوکیلی با این کلمات اهداف سیاسی خود را جلو نبرید. شما از همه چیز و همه کس استفاده ابزاری میفرمایید
تو مملکت ما سالهاست هرخبری حتی سیل و زلزله اولش تکذیب میشه !
تو مملکت ما سالهاست هرخبری حتی سیل و زلزله اولش تکذیب میشه !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر