بردن جایزه اسکار به جز برتری هنری، فنی و داشتن موضوع خاص مورد پسند اعضای آکادمی به تبلیغات نیز نیاز دارد. هاروی واینستین، تهیهکننده معروف هالیوودی برای اولین بار با استفاده از تاکتیکهای تهاجمی تبلیغاتی، مستقیم به سراغ اعضای آکادمی اسکار رفت و تلاش کرد با صرف پول روی رأی آنها تأثیر بگذارد. این تاکتیکها که بعداً توسط سایر استودیوها نیز دنبال شد نهایتاً منجر به قوانینی شد که این قبیل فعالیتها را محدود میکنند. علیرغم وضع چنین قوانینی همچنان تبلیغات و پولی که برای آن صرف میشود تأثیر بسزایی روی برنده شدن یک فیلم دارد. توضیحات بیشتر را در این ویدیو با زیرنویس فارسی ببینید.