آغاز تردد آزادراه تهران شمال/ عوارض زیر ۵۰ هزار تومان

با دستور رییس جمهور، از ساعت ۱۲ ظهر امروز عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 12 February 2020
|
31238 بازدید
|

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، خیراله خادمی که از صبح امروز برای نظارت بر عبور آزمایشی از آزادراه تهران-شمال در این پروژه حضور دارد، از تاکید وزیر راه و شهرسازی جهت آمادگی کامل پروژه برای افتتاح خبر داد و گفت: بر اساس دستور وزیر راه، باید تا ۳۰ بهمن ماه تمامی تجهیزات و ماشین آلات شرکت های پیمانکاری با اتمام کار خود از پروژه خارج شوند و مسیر برای افتتاح رسمی آماد شود.

مدیرعامل شرکت توسعه ساخت و زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: فردا نیز این تردد آزمایشی انجام می‌شود و اوایل اسفندماه نیز قطعه یک آزادراه تهران – شمال افتتاح خواهد شد. تردد آزمایشی در این دو روز که هر روز دو ساعت خواهد بود برای خودروها رایگان است.

وی همچنین تاکید کرد عوارض عبور از قطعه یک آزادراه تهران - شمال به صورت الکترونیکی و شناور است و مبلغ آن زیر 50 هزار تومان خواهد بود!

خیرالله خادمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد آزمایشی از قطعه یک آزادراه تهران – شمال آغاز شده است و تا ساعت 14 امروز ادامه دارد. همچنین فردا نیز در ساعت 12 تا 14 این تردد آزمایشی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: البته پیشنهاد ما انجام تردد آزمایشی به مدت سه ساعت بود اما راهور به ما این مدت زمان را دو ساعت اعلام کرده بود.

مدیرعامل شرکت توسعه ساخت و زیربناهای حمل و نقل کشور همچنین درباره‌ی افتتاح رسمی آزادراه تهران – شمال، اظهار کرد: این آزادراه اوایل اسفندماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مدت هاست به اتمام رسیده و آنچه در حال انجام بود در ارتباط با ارتقای سطح ایمنی پروژه صورت می پذیرفت. این عبور آزمایشی هم در همین راستا و جهت تست مسیر، تجهیزات و موارد ایمنی است و بهره‌برداری رسمی با حضور رییس جمهور در اسفندماه خواهد بود.

خادمی با اشاره به توان بالای مهندسی داخل کشور اظهار داشت: آنچه امروز مشاهده می کنیم حاصل تلاش مهندسان ایرانی است که توانستند این پروژه عظیم رامطابق با استانداردهای روز دنیا به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه یادآور شد: بایست این مسئله را در نظر داشته باشید که ۸۰ درصد کار در منطقه یک آزادراه تهران-شمال از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون انجام شده؛ یعنی هر سال تقریبا به اندازه ۱۹ سال گذشته کار شده است.

وی ادامه داد: در طول این ۵سال به طور متوسط ۵۰۰۰ نفر به طور مستقیم با تعداد ۱۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای ۱۰۰ جبهه کاری با تمام توان شبانه­روز در این پروژه فعالیت کردند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
50 هزارتومان؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
شماها میخوایید از کوچمونم رد بشیم عوارض بدیم بس کنید دیگه پا بده از هوام عوارض میگیرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
!!!!!!!!!!!!!!!ببخشید شمال کجاست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
مبلغ آن زیر 50 هزار تومان خواهد بود!

خدا بده برکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
50 هزار برای 30 کیلومتر؟ یعنی متری بیشتر از 1500 تومن مگه طلا ریختید بجای آسفالت!
پاسخ ها
خشایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
این باعث میشه تا مردم کم درآمد از همان جاده های قدیمی استفاده کنند و در ترافیک بمانند ولی حضرات پولدار از بزرگراهی که با پول فقرا ساخته شده استفاده کنند و در حداقل زمان به ویلاهاشون برسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
49500 تومان
هاشم شیرینی پزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
پنجاه هزار تومان برای یک قطعه از آزادراه؟ تکلیف قطعات 2 و 3 چه میشود؟ وقتی از شهرستانک تا مرزن آباد هیچ کاری صورت نگرفته است چگونه میتوان به افتتاح یک قطعه گفت تردد در بزرگراه تهران شمال؟آیا برای کامل شدن آزادراه باید 14 سال دیگر هم صبر کنیم؟
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عوارض؟؟؟؟ زیر 50؟؟؟ همه از مسیر قدیم خواهیم رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
میگویند که کار 19 سال در یکسال انجام شده.
قبلا میشنیدیم از وزیر مخابرات که 1=55
یعنی تعداد تلفن ارائه شده در 55 سال مساوی یک سال بوده است. که بیشتر به خاطر تغییر تکنولوژی بوده است.
ولی در خصوص راهسازی کار 19 ساله در یک سال انجام شده یعنی به خاطر تغییر تکنولوژی اینقدر پیشرفت داشته ایم یا اینکه 19 سال بلاتکلیفی را دیدیم که میشد در یک سال هم انجام داد.
علی برکت ا... برای پیمانکاران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خوشا به حال تهرانی های عزیز. هر روز امکانات بهتری برایشان فراهم می شود تا بتوانند راحت تر در سه روز پایان هفته هرچه سریعتر به ویلاهای شمال خود بروند و به قول مهران مدیری در آنجا جوج با نوشابه بزنند. مردم بقیه ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان هم فعلاً مشغول سماق مکیدن باشند. این است حکومت عدل اسلامی .
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
داداش فکر کن یک میلیون ماشین ۵۰ رفت ۵۰ برگشت.چقدر میشه؟۱۰۰۰۰۰۰۰۰
میشه صد میلیارد.تازه این برای قطعه اوله.فکر کنم دولت تعطیلیها رو زیاد کنه درامدش زیاد بشه
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
این تهرانیهای عزیز که داری میگی ، خودشون از کلاهبرداریهای دولت هم له شدن و هم دارن دست و پا میزنن اون تهرانیهایی که شما منظورته ، دیگه شمال نمیرن ، مسیرشون هوایی و اروپا و آمرکاست که البته از وابستگان مسئولین خادم مردم هستن که بیشترشون هم از همون شهرستانهای اطرف شما اومدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
پس هنوز ازاد راه نرفتی که حرف بی خودی می زنی
چون در همه کشور ازاد راه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عوارض باید بالای صد هزار تومان باشد و درآمد آن صرف درختکاری شود. شمال را نابود می کنند هموطنان غیور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خيلي جالبه 30 ساله پول ملت رو به تاراج بردن
حالا همان ملت بايد پول پرداخت كنن تا از ثژقسمتي از اون نتيجه بهره برداري كنن

جل الخالق....................
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟