تغییر لوگوی داروسازی‌ پارس‌حیان در یک کمپین جهانی

داروسازی پارس حیان بعنوان اولین شرکت در ایران، با تغییر لوگوی خود به کمپین جهانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیوست
کد خبر: ۹۷۷۲۱۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 09 May 2020
|
10903 بازدید

داروسازی پارس حیان بعنوان اولین شرکت در ایران، با تغییر لوگوی خود به کمپین جهانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیوست

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی پارس حیان، این شرکت که همواره در اجرای برنامه های نوآورانه مسئولیت اجتماعی پیشرو بوده است، با تغییر لوگوی خود به کمپین جهانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیوست تا از این طریق در افزایش آگاهی و تغییر سبک زندگی مردم جهت کنترل این ویروس مشارکت داشته باشد. ضمنا شرکت پارس حیان از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، حتی در روزهای تعطیل نوروز به تولید ژل ها و محلول های ضدعفونی کننده جهت حمایت از برنامه پیشگیری و مهار ویروس کرونا پرداخت. با توجه به اهمیت دسترسی آحاد جامعه به اقلام و محصولات بهداشتی، این شرکت با برنامه ریزی جهت مراقبت و پیگیری سلامت پرسنل خود در محل کار علاوه بر نگهداشت شاغلین، با جذب نیرو و تشویق و ترغیب آنها به حضور در فیلدهای کاری و رعایت پروتکل های بهداشتی، خصوصا رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به امر خدمت رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان پرداخته است. داروسازی پارس حیان تولید کننده محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی با برندهایی نظیر آردن، فولیکا، سان سیف، درماسیف، هیدرودرم، اکسپرتیج و اتوپیا علاوه بر کسب نشان زرین تولید محصولات سالم و ایمن در دو سال متوالی و صادرکننده نمونه ملی، در اجرای برنامه های مرتبط با مسئولیت اجتماعی نیز پیشرو است و کمپین های نوینی را در حوزه های پیشگیری از سرطان پوست، صرفه جویی در مصرف آب، حمایت از مادران باردار و حمایت از بیماران مبتلا به اگزما برنامه ریزی و اجرا می کند. این شرکت همچنین در زمینه مشارکت های بین المللی با شرکت های برتر خارجی جهت خدمات برون سپاری تولید، پروژه های موفقی را اجرا نموده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟