بازدید 30990

لپ‌تاپ استوک، بهترین پیشنهاد این روزها برای خریداران

لپ تاپ استوک گیمینگ
کد خبر: ۹۸۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 28 May 2020

لپ تاپ و موبایل یکی از نیازهای مهم و روزمره تمام افراد جامعه به حساب می آید. با توجه به شرایط اقتصاد کنونی و نابسامانی اوضاع ارز قیمت این محصولات به شدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات نو در بین مردم کاهش  چشمگیری یافته است. در این شرایط لپ تاپ استوک ، برای افرادی که به دنبال تهیه لپ تاپ با هزینه کم و کیفیت مناسب می گردند بهترین پیشنهاد است.

تفاوت استوک در بازار های ایران و اروپا:

در ایران استوک به معنای کالاهای دست دوم و کار کرده است و مردم نسبت به لپ تاپ های استوک دید منفی دارند و تصورشان از استوک، کالاهای دور ریختنی و به درد نخور است. اما در حقیقت این طور نیست. استوک  در لاتین و در بازارهای اروپا به معنای دستگاهایی است که در انبار به دلایل مختلف ذخیره شده است.  بنابراین لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم کاملا متفاوت است.

 

دسته بندی لپ تاپ های استوک با توجه به کارکرد آن ها

لپ تاپ نو:

1- بنا به سیاست‌های فروشگاه های اروپایی و آمریکایی مردم می‌توانند کالای خریداری شده را بدون هیچ دلیلی تا مدت سی روز مرجوع کرده و مبلغ کالا را به طور کامل دریافت کنند.  از آنجایی که کارتن کالاهای برگشتی باز شده است وارد فروشگاه نمی شوند و به انبار فرستاده می شوند.  در انبار پس از تعیین درجه بندی A,B,C,D از طریق فرایند های مختلف به کشورهای جهان دومی و سومی از جمله ایران به صورت عمده به فروش می رسند.

2- لپ تاپ هایی است که فصل فروش آنها به پایان رسیده است و فروشگاه ها به دلایل مختلف از جمله افزایش نقدینگی برای تهیه کالای جدید، تخلیه انبار و ... آن ها را به حراج می‌گذارند.

 

لپ تاپ کارکرده:

شرکت های اروپایی و آمریکایی متناسب با نیاز خود لپ تاپ های صنعتی مختلفی خریداری کرده، پس از چندی به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش راندمان کاری اقدام به خرید لپ تاپ های جدیدتر می کنند. که در این حالت لپ تاپ های قبلی به عنوان استوک وارد بازارهای آسیایی می شود.

 

چرا لپ تاپ استوک؟

 زمانی که شما می خواهید با یک بودجه کم لپ‌تاپ خریداری کنید مجبورید لپ تاپ هایی با cpu و رم پایین خریداری نمایید. اما با خرید لپ تاپ های استوک شما می‌توانید با همان بودجه محصول بهتری را خریداری کرده و لپ تاپی با کانفیگ بالا در اختیار داشته باشید. بنابراین خرید لپتاپ استوک یک راهکار هوشمندانه برای افرادی که قصد خرید یک لپ ‌تاپ ارزان قیمت و در عین‌حال کارآمد را دارند است.

 

مهمترین مزایای خرید لپ تاپ استوک

  1. کیفیت لپ تاپ استوک: لپ تاپ های استوک از نظر کیفیت، کاملا شبیه لپ‌ تاپ‌ های آکبند می باشند . از لحاظ سخت افزاری و قطعات به کار رفته در تولید آنها، تفاوتی با مدل های اصلی تولید شده ندارند و گاهی نیز لپ تاپ های استوک نسبت به لپ تاپ های دیگر قدرت و دوام بیشتری دارند، زیرا این لپ‌ تاپ ‌ها به سفارش دانشگاه ، ادارات و سایر مکان هایی که نیاز به دستگاه باکیفیت دارند، تولید شده است. به همین دلیل است که این لپ تاپ ها معمولاً از عمر مفید بیشتری برخوردار هستند.
  2. قیمت لپ تاپ های استوک: لپ تاپ های استوک، لپ تاپ ارزان قیمتی است که با نصف قیمتی که در زمان ورود به بازار داشته اند عرضه می شوند و گاهی این اختلاف قیمت چندین برابر است.
  3. کشور های ساخت لپ تاپ استوک : این لپ‌تاپ‌ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی که دارای شرکت های ساخت لوازم الکترونیکی هستند تولید شده، بنابراین لپ تاپ های استوک از این کشورها به نقاط جهان صادر می گردد.

 

از جمله مزایایی که در لپ تاپ های اروپایی استوک دیده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- صفحه نمایشگر مات:  برای جلوگیری از رفلکس نور

2- استفاده از Pointstick در این لپ تاپ ها:  برای پیشگیری از انتقال آلودگی مخصوصا در محیط های صنعتی و چربی هایی که ممکن است روی موس بنشیند از Pointstick استفاده می شود که دارای دکمه چپ و راست مجزا نیز می باشد.

3- سیستم خنک کننده بسیار قوی:  به دلیل استفاده طولانی مدت از لپ تاپ ها، در آن ها فن های بسیار قوی قرار گرفته است.

4- خرابی کم:  به علت عایق ها و مادربورد های قوی تعبیه شده، میزان خرابی در آن ها پایین است.

 

لپ تاپ استوک گیمینگ

گاهی اوقات افراد علاقه مند به بازی های رایانه ای هستند. انتخاب اول بسیاری از ابن گیمر ها کامپیوتر است.  اما گاهی اوقات افراد  به وسیله ای نیاز دارند که براحتی بتوانند آن را حمل کرده و جابه جا کنند، بنابراین لپ تاپ های گیمینگ گزینه مناسبی برای آن ها می باشد. خرید لپتاپ استوک گیمینگ نیز راه حل مناسبی برای دسترسی به یک لپتاپ باکیفیت و مقرون به صرفه خواهد بود.

لپ تاپ های گیمینگ دارای سخت افزار هایی باکیفیت بیشتر هستند تا بتوانند بازی های کامپیوتری را با کیفیت و سرعت بالاتری به اجرا درآورند. در واقع  وجود کارت گرافیکی متنوع و قدرتمند در لپ تاپ گیمینگ سبب شده تا از این بازی ها لذت بیشتری ببرید.

ویژگی های لپ تاپ استوک گیمینگ

به طوری کلی لپ تاپ های گیمینگ مشخصات ویژه ای دارند که یک لپتاپ استوک گیمینگ هم از آن مستثنی نیست.

  1. سرعت لپ تاپ گیمینگ!

در لپ تاپ های گیمینگ سرعت بالا در هنگام روشن و خاموش شدن سیستم مشاهده می گردد، به طوری که در لپ تاپ گیمینگ از زمانی که دکمه روشن شدن لپ تاپ را می زنید تا زمانی که آماده برای استفاده می شود تنها ۳۰ ثانیه طول میکشد، که سرعت بالا یکی از مزیت های بزرگ در لپ تاپ برای پردازش بازی های رایانه ای به حساب می آید.

  1. عملکرد و کارایی بالاتر لپ تاپ های گیمینگ در مقایسه با لپ تاپ های معمولی:

این لپ تاپ ها در مقایسه با لپ تاپ های معمولی اطلاعات بیشتری را پردازش و مدیریت می کنند. بنابراین برای کسب و کار بسیار فوق العاده می باشند.

  1. وجود قطعات با کیفیت بالا در این لپ تاپ ها !

این لپ تاپ ها نسبت به لپ تاپ های معمولی کیفیت صدا و تصویر بهتر، گرافیک بالاتر و حافظه بیشتر دارد. همچنین بازی های رایانه‌ای سبب داغ شدن لپ تاپ می شود، بنابراین وجود خنک کننده های پر قدرت در این لپ تاپ ها مانع از خرابی آنها می‌شود.

  1. فناوری پیشرفته تر لپ تاپ های گیمینگ

این لپ تاپ ها برای بازی های پیشرفته تر از زمان بعد خود ساخته شده، بنابراین تمام بازی ها و برنامه های سنگین که پس از خودشان به بازار می آیند را اجرا می کنند.

  1. عمر طولانی باتری

بازی های رایانه ای مصرف باتری بالایی دارند، بنابراین در این لپ تاپ ها باتری های قوی تری استفاده شده که دوام بیشتری داشته و ساعات بیشتری را کار می کنند.

از کدام فروشگاه معتبر لپ تاپ استوک بخریم ؟

خرید لپ تاپ استوک با وجود مزایای خوبی از جمله قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و سخت افزار حرفه ای، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده کالا است. فروشگاه اینترنتی استوک تاپ (stoktop.com) یکی از معتبر‌ترین مراکز فروش لپ تاپ استوک در انواع مختلف محسوب می‌شود که علاوه بر تضمین کیفیت کالا و عرضه قیمت های مناسب، با ارائه یک هفته مهلت تست و 6 ماه ضمانت رایگان شرایطی را فراهم کرده تا بتوانیم با اطمینان یک کالای کارکرده خریداری کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنیم. در سایت استوک تاپ امکان ارتقا و سفارشی سازی محصول نیز به چشم می خورد. برای مثال می توانید یک محصول را با رم و هارد سفارشی و ظرفیت بالاتر تهیه کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل