بازدید 27547
۱

هشدار: مراقب کلاهبرداران خودرو باشید + فیلم

همراه مکانیک، اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور است که از سال ۹۲ کار خود را در زمینه کارشناسی خودرو آغاز کرده است. تمام خودروهای موجود در این نمایشگاه به همراه گزارش کارشناسی و ضمانت پرداخت خسارت به فروش می‌رسند. تعیین قیمت خودروها نیز منصفانه صورت گرفته تا جلوی ضرر هر دو نفر خریدار و فروشنده گرفته شود.
کد خبر: ۹۸۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 10 June 2020

رشد سریع بازار خودرو مثل یک شمشیر دولبه است که اگر حواستان را خوب جمع نکنید، دستتان را خواهد بُرید. همینجاست که کلاهبرداران برای افراد کم‌تجربه دام پهن می‌کنند تا بیشترین سود را از این بازار ببرند. اگر می‌خواهید ضرر نکنید و کارتان به شکایت و دادگاه نکشد، داستان خرید 207 جدید آقای اکبرپور را از زبان خود ایشان بشنوید:

کارشناسی خودرو

من به دنبال یک پژو 207 خوب برای خرید می‌گشتم. ترجیح دادم به جای مراجعه به بنگاه‌داران و دلالان، در سایت‌های آگهی خودرو جستجو کنم؛ زیرا اکثر این افراد برای دریافت کمیسیون بیشتر، ایرادات ماشین خود را نمی‌گویند. یک آگهی خوب پیدا کردم و برای بازدید از ماشین با فروشنده قرار گذاشتم.

هنگامی که به محل قرار رسیدم، چند خریدار دیگر هم آنجا حضور داشتند. وقتی دیدم همه از ماشین تعریف می‌کنند و می‌خواهند آن را بخرند؛ به دلیل قیمت بسیار خوب ماشین از فروشنده خواستم که حتما خودرو را به من بفروشد. فردای آن روز من تمام پول خودرو را به ایشان پرداخت کردم و سند هم به نام من زده شد.

بعد از چند روز، یکی از دوستانم به من گفت که خرید این ماشین زیر قیمت بازار کمی مشکوک است و بهتر است آن را کارشناسی کنم. او با یکی از شرکت‌های معروف کارشناسی خودرو تماس گرفت تا برای کارشناسی 207 من مراجعه کنند. صحبت‌های کارشناس اینقدر برای من ناراحت‌کننده بود که همان‌جا با تلفن فروشنده تماس گرفتم ولی تلفنش را خاموش کرده بود...

خودرو آقای اکبرپور نه‌تنها سالم نبود بلکه چندین تصادف شدید را تجربه کرده بود. کاپوت این خودرو قبلا تعویض شده، شاسی آن از جلو ضربه خورده و کمی کج شده است. تمام قسمت‌های خودرو به‌جز صندوق و در عقب راننده، رنگ‌شدگی دارند و حتی درب راننده و پوسته سقف آن را نیز تعویض کرده‌اند! از نظر مشخصات فنی هم گیربکس این خودرو تقه دارد و هم شمع‌‌ها و سنسور اکسیژن آن درست عمل نمی‌کنند. 

کارشناسِ 207 آقای اکبرپور ویدئو زیر را تهیه کرده که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را ببینید. اگر آقای اکبرپور قبل از انتقال سند، خودرو را کارشناسی می‌کرد و یا خودرو دست‌دوم با گارانتی می‌خرید، 80 میلیون تومان ضرر نمی‌کرد.

پس چگونه ریسک خرید خودرو را به حداقل برسانیم؟

اگر باهوش باشید، برای خرید خودرو کارکرده حتما دو اقدام زیر را انجام می‌دهید:

  • از یک کارشناس خبره و باتجربه درخواست می‌کنید خودرو مورد نظر را کارشناسی کند و گزارش مکتوب کارشناسی را به شما ارائه کند.
  • بابت کارشناسی خودرو ضمانت دریافت می‌کنید، زیرا اشتباهات انسانی همیشه وجود دارند و فقط با دریافت ضمانت می‌توانید جلوی هرگونه ضرر احتمالی را بگیرید.

هشدار: مراقب کلاهبرداران خودرو باشید + فیلم

آیا شرکتی وجود دارد که هر دو کار را هم‌زمان برای ما انجام دهد؟

همراه مکانیک، اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور است که از سال ۹۲ کار خود را در زمینه کارشناسی خودرو آغاز کرده است. تمام خودروهای موجود در این نمایشگاه به همراه گزارش کارشناسی و ضمانت پرداخت خسارت به فروش می‌رسند. تعیین قیمت خودروها نیز منصفانه صورت گرفته تا جلوی ضرر هر دو نفر خریدار و فروشنده گرفته شود.

  • اگر خریدار هستید، با انتخاب خودروی خود از نمایشگاه همراه مکانیک، گزارش کارشناسی خودرو و ضمانت پرداخت خسارت دریافت می‌کنید تا خیالتان از بابت هر مشکلی راحت باشد.
  • اگر فروشنده هستید، بدون پرداخت یک ریال هزینه می‌توانید صفر تا صد فروش خودرو را به همراه مکانیک بسپارید تا خریدار مناسب را برای شما پیدا کند.

هشدار: مراقب کلاهبرداران خودرو باشید + فیلم

برای مشاهده خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک می‌توانید به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ مراجعه کنید. گزارش کارشناسی تمام خودروها نیز هم در سایت و هم در اپلیکیشن همراه مکانیک موجود است. 

خرید و فروش خودرو آسان و مطمئن را با همراه مکانیک تجربه کنید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چه فایده که فقط در تهران و کرج خودرو زیر 200 میلیون کار میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی