آتش‌سوزی در طرح سالم‌سازی ساحل آستارا مهار شد

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا از مهار ۲ حادثه آتش‌سوزی حفاظ‌های حصیری شناگاه طرح سالمسازی دریا در نوار ساحلی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۰۹۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 17 June 2020
|
11781 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ایرج خلیلی رشید شامگاه سه شنبه اظهار کرد: این آتش سوزی ها عصر و غروب امروز در حفاظ های ساخته شده از نی و حصیر در شناگاه طرح سالمسازی سفیر امید آستارا روی داد و ۲ آتش نشان با یک خودروی آتش نشانی، آن ها را مهار کردند.

وی ادامه داد: حادثه خسارت جانی نداشت، اما به حدود ۱۰۰ متر مربع از حفاظ ها خسارت وارد شد و علت آن در دست بررسی است.

خلیلی رشید از شهروندان خواست در موقع آتش سوزی، نشانی دقیق محل حادثه را به آتش نشانی ارائه و با حفظ نظم و آرامش، آتش نشانان را در مهار حادثه یاری کنند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: این واحد با ۱۸ نیروی انسانی و هشت خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و آب رسان فعالیت می‌کند.

بندر گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و در ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی آن در حاشیه دریای خزر، سه طرح سالمسازی دریا برای شنا ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟