بازدید 13240

باخت پرگل ذوب‌آهن با مربی بنجل کروات مقابل قعرنشین

پیکان صاحب یک ضربه پنالتی شد که شوت فراز امامعلی به تیرک دروازه برخورد کرد و پس از برخورد به مهدی خلیل سنگربان ذوب‌آهن وارد دروازه این تیم شد. پیکان با این برد ۱۸ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول جای گرفت.
کد خبر: ۹۸۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹ 05 July 2020

پیکان با برد پر گل ذوب‌آهن به بقا امیدوار شد. شاگردان ویسی در دیدار خارج از خانه مقابل ذوب آهن اصفهان که لوکا بوناچیچ را بالای سر خود می بیند، به برتری پر گل ۴ بر یک دست پیدا کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم ذوب آهن اصفهان در استادیوم فولادشهر پذیرای پیکان و شاگردان عبدالله ویسی بود. تنها ۱۵ دقیقه از بازی گذشته بود که ایوان مارکوویچ مهاجم ذوب آهن با پاس احسان پهلوان با آرام آیراپتیان، دروازه‌بان پیکان تک به تک شد و دروازه را باز کرد اما در ادامه ورق بدجوری برگشت و این تیم با مربی کروات اغلب ناکامش ، چهارتایی شد.

در ادامه حملات شاگردان ویسی نتیجه داد و در دقیقه ۳۰ پرتاب اوت محمد ستاری به فراز امامعلی رسید که این بازیکن با ضربه سر، بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۲ شهریار مغانلو روی یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه دروازه شاگردان لوکا بوناچیچ را بازکرد تا پیکان از حریف خود پیش بیفتد. در دقیقه ۸۵ فرار بازیکنان پیکان و در نهایت پاس به فراز امامعلی منجر به گل سوم تیم پیکان شد.

در اواخر بازی پیکان صاحب یک ضربه پنالتی شد که شوت فراز امامعلی به تیرک دروازه برخورد کرد و پس از برخورد به مهدی خلیل سنگربان ذوب‌آهن وارد دروازه این تیم شد. پیکان با این برد ۱۸ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول جای گرفت. ذوب‌آهن هم با ۲۲ امتیاز، یازدهم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس