بازدید 18529
۵

افزایش آمار شهدای جشن عروسی در یمن به ۲۵ تن

آمار شهدای جنایت ائتلاف متجاوزان در منطقه المساء شهرستان حزم از توابع استان الجوف یمن به ۲۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 16 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، آمار شهدای جنایت ائتلاف متجاوزان در منطقه المساء شهرستان حزم از توابع استان الجوف یمن به ۲۵ نفر رسید.

تصاویر منتشر شده از قربانیان این جنایت که بیشتر آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، بیش از هر چیز، گویای زشتی جنایت است به ویژه اینکه این حملات، مراسم جشن عروسی را هدف قرار داد.

با توجه به اینکه اوضاع زخمی‌های جنایت، وخیم گزارش شده است انتظار می‌رود آمار قربانیان در ساعات آینده افزایش یابد.

همچنين وزارت امور خارجه یمن در صنعا نيز بار دیگر خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی، بی طرف و مستقل براي بررسی جنایات ائتلاف متجاوزان سعودي در یمن شد.

شبکه تلویزیونی المیادین افزود این وزارتخانه با اشاره به جدیدترین جنایت سعودي ها تاکید کرد تا زمانی که جهان به یمن پشت کرده باشد و حرکتی از خود نشان ندهد، این جنایات ادامه خواهد يافت.

وزارت حقوق بشر یمن نیز خواهان اعزام کمیته حقیقت یاب بین المللی به یمن شد تا به صورت مستقیم جنایاتی را که متجاوزان سعودی و اماراتی و حامیان شان در یمن مرتکب شده اند؛ بررسی کند.

این وزارتخانه بار دیگر از محافل بین المللی خواست برای نجات شهروندان یمنی از شر جنایاتی که کشورهای عضو ائتلاف متجاوزان در یمن مرتکب می شوند، وارد عمل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵
تو این کرونا چه دلی دارن عروسی میگیرن...
لعن الله علی آل سعود
جشن عروسی تو کرونا!
اولین جنایت، جنایت خودشونه که تو شرایط کرونا عروسی گرفتن جمع شدن دور هم
از نظر سازمانهای بین المللی فقط چشم ابی ها انسان هستند و جان مردم دیگر جهان هیچ ارزشی ندارد. یمن مایه شرمندگی همه جهانیان است که در برابر پول عربستان و قدرت حامیان امریکایی و اروپایی ان سکوت کرده اند. اما این ملت سرانجام پیروز می شود و ال سعود را به خاک سیاه می نشاند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل