در حالی که در این دوره دیدیم که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بر خلاف دورههای گذشته به جای تبلیغات گسترده شهری به استفاده مناسب از ظرفیت صدا و سیما از یک سو و شبکههای اجتماعی از سوی دیگر روی آورده بودند با شروع تبلیغات انتخابات شورای شهر شاهد هجوم گسترده تبلیغات شهری ان هم در ابعاد گسترده بودیم.
به این ترتیب چهره شهرها در حالی که در یکی دو هفته ابتدایی تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری معمولی و کم و بیش تمیز بود، با شروع تبلیغات افرادی که با ادعای ساختن و زیباتر کردن شهرها به میدان آمده بودند، در فرصت کوتاه یک هفتهای، زشت و پر از زواید بصری شد. به تصایر زیر که از شهرهای مختلف ایران جمعآوری شده، نگاه کنید و نظرتان را در این باره بنویسید.