بازدید 7251

حرکت در مسير موفقيت صنايع غذايي

با پيشرفت روزافزون تکنولوژي، صنايع غذايي هم از قافله عقب نمانده است و به لطف حضور مديران و برنامه نويسان کامپيوتري، در حال افزايش توان و قابليت رقابت خود در اين عرصه هستند.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 20 September 2020

حرکت در مسير موفقيت صنايع غذايي

شرکت سامان داده پرداز سپند با بيش از 17 سال سابقه در زمينه ي توليد نرم افزارهاي رستوراني موفق شده است کمک شايان توجهي به مکانيزه کردن فرآيندهاي توليد تا فروش مجموعه هاي غذايي نمايد. اين محصولات نرم افزاري به دليل سهولت کاربري و امنيت بالايشان، مورد استقبال انواع مختلفي از رستوران ها قرار گرفته است، به طوري که در حال حاضر بيش از 15000  مجموعه ي غذايي، از رستوران ها و فست فودها گرفته تا کافي شاپ ها و فودکورت ها تحت پوشش اين شرکت و پشتيباني نرم افزاري آنان، به فعاليت خود ادامه مي دهند.

آن چه نياز به استفاده از نرم افزارهاي رستوراني اين شرکت را دو چندان مي سازد، ايجاد شبکه اي از خدمات به هم پيوسته و درعين حال سودمند در پروسه ي فعاليت هاي مختلف حوزه ي صنايع غذايي است. فرض کنيد رستوراني داريد که سودآوري ندارد ولي هرچه حساب و کتاب مي کنيد مشکل را پيدا نمي کنيد... به نظر خودتان همه چيز دارد درست مي چرخد، اما....

يا زماني را تصور کنيد که عليرغم فعاليت تبليغاتي سنتي زياد و پرهزينه ي بيلبوردهاي تبليغاتي و تراکت هاي کاغذي، مشتريانِ گوشي هوشمند به دست، به  سراغ رستوراني در همسايگي شما مي روند که تنها با استفاده از شبکه هاي اجتماعي مجازي، جذبشان کرده است...

يا وقتي رستوران کوچک و بيرون بري که مي شناسيد، بدون اين که متحمل هزينه هاي اجاره و نگهداري سالن غذاخوري بزرگ و دستمزد پرسنل متعدد براي سرويس دهي به مشتريان باشد، با کمک اپليکيشن هاي فروش آنلاين، چند برابر بيشتر از شمايي که هنوز به روش هاي سنتي تجارت متعهد مانده ايد، درآمدزايي دارد...

همه ي اين موفقيت ها، با نگرش متفاوت و به روزرساني روش هاي خريد و فروش ممکن شده و براي شما هم دست يافتني است.

شرکت سامان داده پرداز سپند، محصولات و خدمات متنوعي مانند منوي ديجيتال، کيوسک سفارش گير، راه اندازي و پشتيباني باشگاه مشتريان، مديريت جامع واحد تجاري شامل بخش هاي مختلف تهيه ي مواد اوليه، آماده سازي و تحويل، فروش و انبارداري، حسابداري و ده ها محصول و امکانات ديگر را در قالب نرم افزارهاي رستوراني ارائه مي کند.

جلب رضايت مشتري، يکي از مهم ترين اهدافي است که با ايجاد اين تغيير و تحولات به دست مي آيد.  نظم و يکپارچگي متاثر از دخالت نرم افزارهاي رستوراني نوين، مي تواند شبکه اي از اطلاعات مشتريان را نيز ايجاد کند، طوري که با استفاده از اين اطلاعات بتوان آن ها را از مشترياني گذري به مشتريان دائمي تبديل کرد. براي داشتن يک کسب و کار موفق، رضايتمندي مشتري اهميت زيادي دارد و با استفاده از دايره ي نفوذ هريک از آن ها و ارتباط مستمر با آن ها از راه ايجاد باشگاه مشتريان، مي توان به اين مهم دست يافت.  

نکته ي قابل اشاره ي ديگر درباره ي مزاياي استفاده از نرم افزارهاي رستوراني شرکت سپند، مشابه بودن فرآيندهاي توليد و ارائه ي محصولات مواد غذايي، در طيف گسترده ي اين مراکز است. چه صاحب کافي شاپ کوچکي در کوچه اي خلوت باشيد يا صاحب رستوراني در يکي از فودکورت هاي مرکز خريد پررفت و آمد يا رستوراني مجلل در مناطق اعيان نشين، ساختار کلي برنامه ها به رشد و توسعه ي تجارتتان کمک مي کند. به خصوص که به گواهي تمامي کساني که از اين محصولات استفاده کرده اند، با پشتيباني همه جانبه و بي وقفه ي اين شرکت، با مشکلات رايج استفاده از مکانيزم هاي تکنولوژيک برخورد نخواهيد کرد.

رساندن تجارت شما در زمينه ي صنايع غذايي، به بهترين بازدهي ممکن، هدفي است که شرکت سپند با استفاده از کادر مجرب و متبحر و نرم افزارهاي رستوراني پيشرفته ي خود به دنبال عملي کردن آن است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی