بازدید 73590
۴

کامبک شگفت و مهم بایدن در ویسکانسین

جو بایدن که با شمارش حدود ۹۰ درصد آرای ویسکانسین از رقیب خود عقب مانده بود، ناگهان ورق را به سود خود برگرداند و حالا در آستانه به دست آوردن ۱۰ رای الکترال این ایالت کلیدی است.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 04 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در شرایطی که خیلی‌ها ترامپ را برنده نهایی ایالت ویسکانسین می‌دانستند و آماده بودند ۱۰ الکترال کالج را به سبد نامزد جمهوریخواه واریز کنند، شمارش آرای پستی و غیابی باعث شد در چشم بر هم زدن آرای بایدن افزایش یابد؛ آن هم در حالی که شمارش آرای این ایالت به حدود ۹۵ رسیده است.

بر اساس آنچه سی‌بی‌اس نیوز نوشته، ویسکانسین یکی از آن سه ایالتی است که ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ با اختلاف فقط ۲۲۷۴۸ رای توانست بر هیلاری کلینتن پیروز شود و راه خود را برای ورود به کاخ سفید هموار کند. شمارش آرای غیابی منطقه میلواکی که بزرگ‌ترین شهرستان ایالت از جمله خود شهر میلواکی است، باعث شد بایدن با ۱۱ هزار رای بیشتر از ترامپ پیش بیفتد. اگر آرای غیابی کنوشا و گرین بی هم از راه برسد، به احتمال زیاد بایدن ویسکانسین را می‌برد. مردم این دو شهر معمولا به دموکرات‌ها رای می‌دهند.

ترامپ برای از دست ندادن آرای ویسکانسین دست‌کم ۱۰ سفر تبلیغاتی و انتخاباتی به این ایالت کلیدی داشت که پنج مورد آن در ۲۰ روز اخیر بود. رئیس جمهوری آمریکا یک همایش بزرگ در شب انتخابات در کنوشا برگزار کرد. بایدن هم سه بار به ویسکانسین رفت و شامگاه جمعه گذشته در میلواکی بود. گفته می‌شود تیم ترامپ به شیوه شمارش و آمار آرای ویسکانسین به شدت معترضند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴
اینها کمکی به بایدن نخواهد کرد ترامپ با 280 تا رای برنده خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
ترامپ عزیز رای خواهد اورد زور اضافی نزنید
یعنی شما خیلی انگلیسی می دونی که بجای استفاده از لغت فارسی از لغت کامبک استفاده می‌کنی .این بی احترامی به فارسی زبان هاست
کامبک اوه مای گاد نویسنده گرامی اقای حداد عادل تشریف داشتند به شما می گفتند .........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی