بازدید 7107

اعمال محدودیت‌های ترددی در رفسنجان

رئیس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان با تشریح محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهرستان، گفت: با توجه به شرایط اضطراری و عواقب ناشی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و وخامت اوضاع شهرستان رفسنجان، ستاد کرونای شهرستان تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 08 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مجید فصیحی هرندی عصر امروز ۱۸ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳، ۴ تا ۳۰ آبان تعطیل بوده، همچنین فعالیت کلیه مراکز پلیس +۱۰، پیشخوان دولت، دفترخدمات قضایی و مراکز شماره گذاری خودرو‌ها به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: مسیر‌های منتهی به میدان شهدا، خیابان مدرس، میدان سردارسلیمانی، خیابان شهدا، میدان ابراهیم، خیابان انقلاب، میدان انقلاب، خیابان شریعتی غربی، میدان شهیدمیرافضلی و میدان بسیج در طول روز به مدت ۳ ساعت ۸ الی ۱۱صبح و ۱۶ الی۲۰عصر با همکاری نیروی انتظامی مسدود می‌شود.

فرماندار رفسنجان از تعطیلی سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی شهرستان از تاریخ ۱۹ آبان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: شهرداری رفسنجان تا پایان هفته برخی خدمات مانند صدور و تمدید پروانه ساختمان، استعلام دفترخانه ها، اخذپایان کار و... جهت کاهش ارباب رجوع ارائه نداده و آن را به هفته آینده موکول نمایند.

فصیحی هرندی با بیان اینکه بر اساس مصوبات استانی، از بیستم آبان ماه بانک‌ها به مدت یک هفته تعطیل و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: از تاریخ ۲۰ آبانماه به مدت یک هفته پذیرش حضوری ارباب رجوع در ادارات سازمان‌های دولتی ممنوع بوده و ارائه خدمت به صورت تلفنی و کتبی انجام خواهد شد. البته این بند شامل ادارت قضایی، نظامی، امنیتی، درمانی و امدادی نمی‌شود.

رئیس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان تصریح کرد: از روز شنبه ۲۴ آبان به مدت یک ماه رفت و آمد خودرو‌های شخصی به استثنای مواردی که ستاد ملی کرونا تعیین می‌کند از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در مرکز استان‌ها و شهرستان‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ممنوع خواهد بود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های بزرگ موادغذایی و میوه فروشی‌های در صورتی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند و ازدحام جمعیت داشته باشند و تذکر اولیه به آنان داده شده باشد، بلافاصله پلمپ خواهند شد.

فصیحی هرندی افزود: استفاده از ماسک در نانوایی (بجز شاطر) برای سایر پرسنل نانوایی و مشتریان الزامی است و نانوایی‌ها باید موادضدعفونی کننده در اختیار مشتریان قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی