بازدید 79815
دو هزار و سیصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نقل قول فتاح از رهبر انقلاب درباره هزینه اموال بنیاد برای کرونا / جنجال حضور پسران علی‌اکبر ولایتی در یک مهمانی / محصولی به برگشت احمدی‌نژاد کمک می‌کند؟ / کنایه سنگین نائب رئیس مجلس به «رئیس جمهور حقوقدان»

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند احدیان: فراموش کردید که رقیب خاتمی، رئیس مجلس وقت بود؟ / احمدی روشن: اگر تابلو شجریان بار دیگر نصب شود آن را مخدوش می‌کنم / رونمایی ابطحی از تصمیم اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ 23 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کشف آمپول‌های قلابی کرونا در تهران


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فروشنده آمپول های تقلبی کرونا در فضای مجازی خبر داد. چند روز پیش فردی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد با فردی ناشناس در فضای مجازی که مدعی فروش آمپول درمان کرونا بوده، آشنا شده است و با توجه به اینکه همسرش به کرونا مبتلا شده بود، اقدام به خرید پنج آمپول برای درمان همسرش به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کرده و آن را به یک شماره حساب واریز نموده است./ایسنا

شهرداری کرمانشاه «تاق‌بستان» را بست


مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه: چندی پیش یک مجموعه شیشه‌ای در ورودی محوطه تاریخی تاق بستان ساخته شد که اکنون شهرداری منطقه پنج کرمانشاه با ادعای اینکه میراث فرهنگی برای ساخت آن از شهرداری مجوز نگرفته، اقدام به قرار دادن نیوجرسی بتنی مقابل درب ورودی مجموعه تاریخی تاق بستان کرده است. شهرداری کرمانشاه در اقدامی عجیب با قرار دادن نیوجرسی بتنی مقابل درب ورودی محوطه تاریخی تاق بستان، مانع تردد به داخل این محوطه فرهنگی تاریخی شد./ایسنا

واکنش رئیس نامگذاری شورای تهران به تلاش برای تغییر نام خیابان شجریان


محمدجواد حق‌شناس رییس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران در واکنش به اقدام برخی برای تغییر نام خیابان شجریان در توئیتر نوشت: پس از شهادت شهید فخری‌زاده، شورای شهر تهران به احترام این شهید والا مقام نام خیابان صنایع در منطقه ١ (محل کار وی) را با قید فوریت به نام ایشان نامگذاری کرد. بیش از ٤٥ درصد نامگذاری‌های این دوره - شورای شهر تهران- به نام شهیدان سرافراز میهن بوده است؛ انتظار رواداری به نمادهای جامعه خواسته زیادی نیست./ایرنا

انتقاد از تلاش ۷ نفر، یک کودک و یک روحانی برای تغییر نام خیابان


عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به تحصن تعدادی برای تغییر نام خیابان استاد شجریان به محسن فخری‌زاده در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ۷ نفر و یک کودک در معیت یک روحانی رفتند تا نام خیابان استاد شجریان را عوض کنند. اینها مقصر اصلی نیستند. به کسانی باید توجه داد که این اقدامات را تامین و حریم امن برای آن درست می‌کنند ولی خودشان در صحنه حاضر نمی‌شوند.

نمایندگان سیاسی کاری می کنند


موسی قربانی، معاون اسبق تنقیح قوانین مجلس به خبرآنلاین گفت:شورای نگهبان بجد معتقد است که تشخیص آنچه مربوط به صلاحیت کاندیداهای رئیس جمهوری می شود به عهده اعضای شوراست نه مجلس. آنقدر که برای نمایندگان مجلس شرایط وضع کردیم برای وزرا قانون نداریم که البته بعضی از این شرایط حالت رقیب کم کنی داشته است.نظر شورای نگهبان این است که در مورد رئیس جمهور نمی توان شرایط صلاحیت گذاشت اما حالا آقایان آمدند و می خواهند بگویند که شرط ثبت نام این است. اگر شرایطی که نمایندگان وضع می کنند برای ثبت نام بعضی از اشخاص محدودیت ایجاد کند، شورای نگهبان آن را نمی پذیرد. ممکن است برخی اقدامات نمایندگان سیاسی کاری باشد؛ اما آگاهی هم وجود ندارد. نمایندگان قطعا نسبت به قانون اساسی خلأ آموزشی دارند.

اولین کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰

حسن رسولی، یکی از شخصیت‌های نزدیک به محمدرضا عارف، به نوعی خبر از نامزدی او در انتخابات ریاست‌ جمهوری سال آینده داده است. او در گفت‌وگو با «مهر» گفته است: آقای عارف در سال ۹۲ در فهرست داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داشت و تنها اصلاح‌طلب حاضر در آرایش انتخاباتی آن زمان بود که بنا بر مصالح ملی و در تبعیت از رهبری اصلاحات و خرد جمعی اصلاح‌طلبان به نفع روحانی کناره‌گیری کرد. نظر شخصی بنده این است که او [عارف] داوطلب انتخابات می‌شود، اما اینکه این حدس به یقین تبدیل خواهد شد، هم باید از او سؤال کرد و هم مقداری جلو رفت تا افق انتخابات شفاف‌تر و روشن‌تر شود./شرق

اصلاح طلبان حساسیت شدید به کاندیدای نظامی ندارند


محمدسلامتی دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب گفت:اگرچه اصلاح‌طلبان گزینه نظامی را برای ریاست‌جمهوری مناسب نمی‌دانند و معتقدند چنین گزینه‌ای عموما به انسداد سیاسی و محدودیت‌های مدنی بیشتری می‌انجامد، هیچ‌گاه حساسیت شدیدی در قبال کاندیداتوری آنها بیش از آنچه در مورد دیگر کاندیداهای رقیب بوده، از خود نشان نداده‌اند.مردم تابه‌حال به گزینه‌های نظامی اقبال نشان نداده‌اند. بعید می‌دانم در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم نیز غیر از این عمل کنند. به‌ویژه اگر اصلاح‌طلبان با گزینه مناسب و برنامه جامع و عملی، مجدانه در انتخابات حضور پیدا کنند./روزنامه شرق

رفع تحریم ها به سرانجام نرسد قالیباف باید پاسخگو باشید


آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح‌طلب: جناب آقای قالیباف می‌دانم که این روزها سخت مشغول دوخت ‌و دوز قانون انتخابات ریاست جمهوری هستید! اما این را هم بدانید اگر به واسطه مصوبه مجلس (اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و خروج از پروتکل الحاقی)، پروژه رفع تحریم‌ها به سرانجام نرسد، شما باید پاسخگوی عواقب ناشی از آن باشید.

رقصی که باعث برکناری کارمند پست شد

مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به اینکه امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد، گفت: ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

کنایه سنگین نائب رئیس مجلس به «رئیس جمهور حقوقدان»

امیرحسین قاضی زاده نائب رئیس مجلس در خصوص اظهارات روحانی طی توییتی نوشت: بنا بر اصول ۸۹، ۷۶ و ۸۸ قانون اساسی مشهود است که مجلس شورای اسلامی وظایف و اختیار «نظارت»، به خصوص بر دولت مستقر را دارد؛ چرا این وظایف بدیهی «نظارت» نمایندگان مردم برای رئیس جمهور روشن نیست؟! جناب رئیس جمهورِ حقوقدان، چرا حداقل با معاون حقوقی خود مشورت نمی‌کنید؟

کنایه عضو مجمع به ادعای ربیعی درباره خرید واکسن کرونا

عضو مجمع تشخیص مصلحت در واکنش به ادعای اخیر سخنگوی دولت گفت: FATF ربطی به واکسن کرونا ندارد؛ فردا مرغ و تخم‌مرغ را هم به این موضوع نچسبانید. علی ربیعی سخنگوی دولت روز گذشته در پاسخ به سؤالی درباره برخی اظهارات مطرح‌ درباره "مشکلات عدم پیوستن به FATF برای خرید واکسن و نقل و انتقال پول" گفت: در مورد واکسن قبلاً همکاران من در وزارت بهداشت توضیحات مفصلی ارائه دادند؛ اما در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد FATF چندین مرحله امکان انتقال پول با مشکل مواجه شد و با موانعی روبه‌رو بودیم. به‌طور کلی نپیوستن به FATF و در لیست سیاه قرار گرفتن آثار خود را بر تراکنش‌های مالی و تأمین مالی نشان داده است و حتی در مواقعی هم که تحریم مانع نمی‌شود، متأسفانه FATF این بهانه را ایجاد می‌کند.این در حالی است که محمد جواد ایروانی در واکنش به این اظهارنظر گفت: اصولاً قواعد FATF شامل اقلام بشردوستانه نمی‌شود، مداخله‌ای در خرید این‌گونه اقلام ندارد و به‌طور کلی وارد این‌گونه مصادیق هم نمی‌شود.عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: اگر بعضی‌ها شتاب دارند، نباید از مساله FATF استفاده ابزاری کنند و امروز واکسن کرونا، فردا مرغ و تخم‌مرغ و پس‌فردا مسائل مختلف دیگر را به آن بچسبانند.

رونمایی ابطحی از تصمیم اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه من شب گذشته با آقای خاتمی صحبت کردم و اطمینان می‌دهم دیداری میان رئیس دولت اصلاحات و احمدی‌نژاد وجود نداشته است، درخصوص احتمال نامزد شدن سید محمد خاتمی گفت: «خیلی از دوستان از احزاب مختلف از آقای خاتمی درخواست کرده‌اند که نامزد شود اما آقای خاتمی حتی نمی‌خواهند چنین درخواستی را بشنود و اساسا نمی‌خواهند چنین موضوعی مطرح شود.» «درباره آقای محمدرضا خاتمی هم درخواست‌هایی مطرح می‌شود اما او نیز کلا نمی‌خواهد نامش به میان آید».

نقل قول فتاح از رهبرانقلاب درباره هزینه اموال بنیاد برای کرونا

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در موضوع کرونا از رهبر انقلاب سوال کردم چقدر از اموال بنیاد را می توان برای کرونا هزینه کرد؟ ایشان فرمودند «هرچه می توانید کمک کنید»؛ یعنی سقفی برای این کار تعیین نکردند.

واکنش آیت‌الله جنتی به اظهارات روحانی: اصلا در شأن ایشان نبود

دبیر شورای نگهبان با ابراز تاسف از اظهارات نادرست و حاشیه ساز رئیس جمهور درباره مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان گفت: من در تعجبم چرا در این شرایط که به دلیل سوء تدبیری‌های برخی مسئولان مردم با مشکلاتی همچون گرانی و تورم مواجهه هستند و همه باید جهت رفع آنها بکوشند، آقای رئیس جمهور اظهارات خلاف قانون اساسی علیه شورای نگهبان مطرح می‌کنند که اصلا در شان ایشان نبود.

محصولی به برگشت احمدی‌نژاد کمک می‌کند؟

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا، اما در گفتگو با «نامه نیوز» تاکید کرده بود که قرار گرفتن محصولی در جایگاه دبیرکل موجب تقویت گفتمان پایداری خواهد شد. او همچنین تاکید کرد که این تحول در آستانه انتخابات ریاست جمهوی حاوی یک پیام سیاسی است.مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا نیز همین نظر را دارد. او در مصاحبه با «نامه نیوز» گفت: «تا الان آقای محصولی شخصیت در سایه جبهه پایداری بود. به عبارت دیگر آقای محصولی شخصیتی نبوده که جلوی صحنه باشد همیشه در سایه عمل می‌کرد. حالا آمدن او جلوی صحنه قطعا بدون هدف نبوده است. اما اینکه این هدف چیست، باید قدری تأمل کرد.» وی خاطرنشان کرد: «بر حسب سوابق در تحلیل‌ها گفته می‌شد آقای محصولی مواضع رادیکال‌تری دارد حالا با درنظر گرفتن این نکته، تغییر دبیرکلی جبهه پایداری می‌تواند با این رویکرد انجام شده باشد. الان قدری برای قضاوت زود است، باید صبر کرد و دید مواضع آقای محصولی بعد از انتصاب به دبیرکلی جبهه پایداری چه خواهد بود.» خبرآنلاین نیز در گزارشی نوشت: «پایداری‌ها جنجالی‌ترین انتخابات درون حزبی را برگزار کردند. انتخاباتی که در نتیجه آن «مرتضی آقاتهرانی» دبیرکل یک دهه این حزب کنار گذاشته و «صادق محصولی» مرد پشت پرده این جریان به عنوان دبیرکل انتخاب شد. تصمیماتی که حکایت از شروع یک فصل جدید در جبهه پایداری دارد.» این سایت خبری اصولگرا حضور محصولی در جایگاه دبیرکلی را سبب افزایش حمایت پایداری از احمدی‌نژاد دانست و نوشت: «هر چه باشد صادق محصولی رفیق گرمابه و گلستان احمدی‌نژاد محسوب می‌شود و هرچند در برخی اظهار نظر‌ها انتقاداتی نسبت به رئیس دولت نهم و دهم مطرح کرده، هیچ‌گاه این انتقادات در حدی نبود که آن را بتوان به معنای پاره شدن پیوند چند دهه دوستی این دو تعبیر کرد. حالا وقتی جبهه پایداری به صادق محصولی و دبیرکلی او اقبال خوش نشان می‌دهد، این احتمال چندان دور از ذهن نیست که شاید این جریان علاوه‌ بر بیشتر کردن نفوذ مالی و لابی‌گری محصولی از ارتباط و روابط او با محمود احمدی‌نژاد بهره بگیرد تا بار دیگر در برابر گزینه شورای ائتلاف اصولگرایان فردی را به میدان بیاورد که شانس پیروزی‌اش می‌تواند خواب راحت را در خیمه اصولگرایان حرام کند.»

واکنش مقام سابق سپاه به عبور زیردریایی اتمی آمریکا از تنگه هرمز

معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عبور زیر دریایی رژیم آمریکا از تنگه‌هرمز را نشانۀ ترس از انتقام سخت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز دانست. سردار محمدجواد قهرمانی، معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عبور زیر دریایی رژیم آمریکا از تنگه‌هرمز گفت: ورود زیر دریایی هسته‌ای امریکا به تنگه هرمز از ترس انتقام سخت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز است، اینها دنبال انجام اقدام بازدارنده در این رابطه هستند.معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رژیم آمریکا با هدایت این زیر دریایی هسته‌ای به تنگه هرمز می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را از انجام این انتقام سخت منصرف کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با مقامات عراقی دیدار کرد

خبرنگار العالم از سفر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بغداد و دیدارش با مقامات ارشد عراقی خبر داد.خبرنگار العالم تصریح کرد: سردار "اسماعیل قاآنی" و مقامات ارشد عراقی طی دیداری در بغداد، درباره همکاری‌های دوجانبه میان دو کشور گفت‌وگو کردند. خبرنگار العالم به نقل از منابع مطلع افزود: این سفر رسمی و دوره ای بوده و ربطی به تحولات اخیر سفارت امریکا ندارد.

احمدی روشن: اگر تابلو شجریان بار دیگر نصب شود، آن را مخدوش می‌کنم

احمدی روشن در پاسخ به اینکه شورای شهر قرار است مجددا تابلوی خیابان استاد شجریان را نصب کند، گفت: شک نکنید اگر این تابلو نصب شود، مجددا آن را مخدوش و روی آن رنگ خواهیم پاشید، چون این فرد لیاقت این کار را ندارد.


پدر شهید احمدی روشن که خود عامل اصلی تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده است، شجریان را خیانت کار به مردم ایران دانست و اقدام روز گذشته خود را کاملا توجیه و تصریح کرد: شجریان به مردم اعتقادی نداشت و شورای شهر تهران، شورای اسلامی شهر است یا شورای سلبریتی ها و خواننده هاست! رحیم احمدی روشن درباره تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده، این اقدام را در راستای اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان دانست و گفت: فردی که آنقدر برای مردم ایران ارزش قائل نبود که حتی ربنایش در ماه مبارک رمضان از صداوسیما برای مردم شهید باور و شهید پرور پخش شود چرا باید نامش بر سر تابلوهای معابر عمومی شهر قرار گیرد.


پدر شهید احمدی روشن که خود عامل اصلی تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده است، شجریان را خیانت کار به مردم ایران دانست و اقدام روز گذشته خود را کاملا توجیه و تصریح کرد: شجریان به مردم اعتقادی نداشت و شورای شهر تهران، شورای اسلامی شهر است یا شورای سلبریتی ها و خواننده هاست!وی ادامه داد: آیا تمام هم و غم مردم این است که نام افراد معلوم الحال بر سر خیابان های شهر نصب شود؟!

احمدی روشن در پاسخ به اینکه شورای شهر قرار است مجددا تابلوی خیابان استاد شجریان را نصب کند، گفت: شک نکنید اگر این تابلو نصب شود مجددا آن را مخدوش و روی آن رنگ خواهیم پاشید، چرا که این فرد لیاقت این کار را ندارد.وی، اقدام صورت گرفته روز گذشته را کاملا خودجوش خواند و گفت: هیچ فرد یا نهادی ما را مجبور به این کار نکرد و تمام افرادی که در این اقدام ما را یاری کردند، خودجوش در این اقدام همراه ما بودند. حتی مردمی که نظاره گر این صحنه بودند، از این اقدام ما ابراز خوشحالی کردند و برای ما مشخص بود که عده زیادی از مردم به این کار ناپسند شورای شهر انتقاد داشتند.روز گذشته برخی افراد که خود را جمعی از خانواده شهدا معرفی کرده بودند، تابلوی خیابان «محمدرضا شجریان» را به شهید «محسن فخری زاده» تغییر دادند. در این اقدام نمادین پدر یکی از شهدای دانشمند هسته ای (شهید احمدی روشن) حضور داشت.

نمکی: تاثیر FATF بر خرید واکسن کرونا جدی نیست

وزیر بهداشت گفت: سیاسی حرف نمی‌زنم، تأثیر FATF در موضوع نظام سلامت و خرید واکسن جدی نیست. این در حالی است که روز گذشته علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری خرید واکسن را منوط به پذیرش لوایح FATF کرد و گفت: بر اساس FATF برای انتقال پول واکسن چندین بار به مشکل برخورد کردیم. پیوستن یا نپیوستن به FATF در حال نشان دادن تبعات خودش است.

نیکزاد: مجلس می‌خواهد دولت قوی باشد

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس کمک حال دولت است، گفت: پیام قانون اقدام متقابل به دنیا این است که ما نمی‌توانیم معطل تصمیم‌گیری‌های آن‌ها باشیم. علی نیکزاد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «دولت بداند مجلس کمک حال آن‌هاست و می‌خواهد ⁧‫دولت قوی‬⁩ باشد؛ معتقدم قانون اقدام متقابل یک قانون عزت‌مندانه است و پیام بسیار جدی به دنیا می‌دهد تا طرف‌های مقابل بدانند ما نمی‌توانیم معطل تصمیم‌گیری‌های آن‌ها باشیم.»

جنجال حضور پسران علی‌اکبر ولایتی در یک مهمانی

انتشار ویدئویی از حضور فرزندان علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در یک مهمانی اقتصادی در ترکیه بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.علی جعفری، فعال دانشجویی اصول‌گرا این فیلم را منتشر کرده و نوشته است:  [همان] علی اکبر ولایتی که گفت مردم ایران مقاومت را از یمنی‌ها یاد بگیرند، به جای لباس لنگ بپوشند و نان خشک بخورند. ادعا شده این مهمانی با عنوان"گرگ وال استریت" و با محور سرمایه‌گذاری و بازاریابی ۲۶ آذر امسال در هتل شانگریلای استانبول برگزار شده است. محمد و علی اصغر ولایتی پسران علی اکبر ولایتی هم به عنوان برج ساز موفق در این مراسم حضور داشته و از او تقدیر می شود. این ویدئو با انتقادات شدید و تندی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.تاکنون علی اکبر ولایتی و یا فرزندان او به این ویدئو واکنشی نشان نداده اند.

احدیان: فراموش کردید که رقیب خاتمی، رئیس مجلس وقت بود؟

مشاور سیاسی قالیباف درباره واکنش رسانه‌های اصلاح‌طلب به اقدام مجلس برای اصلاح قانون انتخابات در توییتر نوشت: واقعا این روزنامه های دوم خردادی چرا برای فریب افکار عمومی خجالت نمی کشند.محمد سعید احدیان افزود: مگر تا حالا برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، رئیس مجلس، منصوبان رهبر انقلاب یا نظامیان، باید استعفا می دادند که حالا مجلس آن ها را مستثنا کرده است؟ یعنی فراموش کردند رقیب آقای خاتمی، رئیس مجلس وقت بود؟

اخبار ضدونقیض درباره مرگ بنی صدر

در حالی که برخی منابع به نقل از زیرنویس شبکه فرانس ۲۴ مدعی مرگ بنی صدر در یک تصادف شده اند، بررسی‌ها نشان می‌دهد خبر اشتباه هست و فرانس ۲۴ چنین زیرنویسی نداشته است.برخی رسانه‌ها در فضای مجازی به نقل از منابع خبری فرانسوی از مرگ ابوالحسن بنی صدر در یک تصادف جاده‌ای خبر میدهند؛ هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.این خبر که ساعاتی قبل به صورت تایید نشده و شایعه در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود نادرست است.

میرلوحی: به جای اصلاح قانون انتخابات بگویند «ورود رقبا برای همیشه ممنوع»


سیدمحمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران در انتقاد از رویه مجلس به «آزادی» گفت: «به نظر من اگر عنوان این قانون را بگذارند ورود رقبا ممنوع یا اینکه بگویند ورود رقبا برای همیشه ممنوع، بهتر می‌توانند انگیزه و مکنونات خود را بیان کنند». وی افزود: «ورود به این موضوع و انجام این تغییرات در فضا و شرایطی که به نظر می‌رسد مطالبه اکثریت مردم حل کردن مساله نظات استصوابی است، حرکت خلاف جهت آب است. البته ما از این گونه رفتارها در دهه اخیر داشته‌ایم اما الان دیگر وقت آن است که تغییر رویکرد دهیم». میرلوحی ادامه داد: «آقای رئیس جمهور به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی از بحث رفراندوم می‌گویند و تلاش می‌کنند که درباره مساله نظارت استصوابی و این رفتار خاص و سلیقه‌ای از مردم نظرخواهی شود اما این‌ها در مجلس در همان مسیری حرکت می‌کنند که حاصل آن ایجاد انحصار و محدودیت برای ورود رقباست».

ادعای عجیب نماینده مجلس: به آسانی زیردریایی های آمریکایی را با تور ماهیگیری شکار می کنیم


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه‌ای روسی گفت: ایران با توجه به قابلیت‌های خود از تحرکات نظامی اخیر آمریکا در آب‌های خلیج فارس و ورود زیردریایی اتمی «یواس‌اس جورجیا» نگران نیست. وی تأکید کرد: زمانی که ابزار و تکنولوژی و نیز قدرت مقابله نداشتیم آمریکا و اسرائیل نتوانستند هیچ کاری انجام دهند اما اکنون دست ما پر است؛ همانطور که در سال گذشته توانستیم پهپاد آمریکایی را ساقط کنیم، اکنون نیز می‌توانیم به آسانی در عمق خلیج فارس، نهنگ‌های آمریکایی (زیردریایی) را با تور ماهیگیری شکار کنیم؛ بنابراین در این خصوص هرگز نگران نخواهیم بود. قاضی‌زاده هاشمی افزود، سوای اینکه زیردریایی مذکور اتمی باشد یا نباشد، این موضوع باعث نگرانی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است که به شیرین کردن آب خلیج فارس و دریای عمان می‌پردازند و در صورت وقوع انفجار اتمی، آب به مواد رادیواکتیو آلوده و ایستگاه‌های آب شیرین کن در کشورهای عربی مذکور نابود می‌شود و شرایط برای آنها پیچیده خواهد شد.

واکنش علی مطهری به تغییر نام خیابان شجریان


علی مطهری، نماینده تهران در مجلس دهم، در توئیتی به تغییر نام خیابان استاد شجریان واکنش نشان داد. علی مطهری، نماینده تهران در مجلس دهم، در صفحه شخصی خود نوشت: قوه قضاییه باید افرادی را که قانون‌شکنی کردند و تحت عنوان "شهید" در خیابانی نام دیگری را جایگزین نام استاد شجریان کردند مؤاخذه و مجازات کند. شهیدان فخری‌زاده و احمدی روشن هر دو افرادی خوشفکر و معتدل بودند و قطعاً از این کار راضی نیستند. شورای شهر باید تابلو را مجدداً نصب کند.

اجرای حکم شلاق در ملأ عام در قزوین


حکم شلاق در ملأ عام یک مجرم در قزوین امروز صبح در حلقه تماشاچیان اجرا شد. یک مجرم‌ سابقه دار که مرتکب چندین فقره شرارت و ناامنی در شهرستان قزوین شده بود صبح روز سه شنبه دوم دی ماه با دستور مقام قضائی به ۷۹ ضربه شلاق در ملأ عام محکوم شد که توسط ضابطین قضائی در محل پارک سوار شهید بهشتی قزوین به مرحله اجرا درآمد. به گزارش رکنا، محکوم که ۲۹ ساله است از افراد سابقه دار شهرستان است که در پرونده های متعدد کیفری طی سال های ۱۳۹۲ تاکنون به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی، ورود به عنف به منازل شهروندان و مشارکت به قتل عمدی از طریق ایراد صدمات متعدد با چاقو، قدرت نمایی و تهدید، مشارکت در آدم‌ ربایی، تمرد نسبت به مامورین انتظامی، اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی در ۱۰ فقره پرونده به پرداخت دیه، حبس و شلاق در ملأ عام محکوم شده بود که حکم ۷۹ ضربه شلاق وی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان دستگاه قضائی و نیروی انتظامی قزوین به مرحله اجرا درآمد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۶۹
چهل و چند سال از انقلاب می گذرد, بعنوان یک ایرانی آخرش نفهمیدم این عبدی کیست, چه می گوید و چه می خواهد و چه کاره است ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
به موقعش متوجه میشی کیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
خودت داری می گی نمی فهمی دیگه سوال نداره چون نه مطالعه داری و نه شناخت و سواد البته منظورم از سواد نوشتن نیست بلکه سواد رسانه ای است
رفع تحریم ها به سرانجام نرسد قالیباف باید پاسخگو باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نیست که آقای رییس جمهور تا حالا خیلی جوابگو بوده!!!!!!!!!!!!!!!! آقای آخوندی خیلی جوابگو بوده!!!!!!!!!!!!! آقای زنگنه خیلی جوابگو بوده!!!!!!!!!!!!!!! ایران خودرو و سایپا خیلی جوابگو بوده!!!!!!!!!!!!!!!! کلاً تمامی وزرا، مسئولین، مدیران و مدبران این دولت همه جوابگو بودند فقط مانده آقای قالیباف.
البته همه باید جوابگو باشند در مقابل مردم ولی آیا تا به حال کسی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
صبر کن وقتی از گرسنگی مردی فرق بین رییس جمهور و قالیباف رو می فهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
اقای اقشین حالا تو چرا ناراحت میشی که مسئولان باید پاسخگو باشند مگر تو امربر اصولگرایان هستی؟ هرکسی باید پاسخگو باشد مگه احمدی نژاد وزرایش پاسخگو بودند؟ بله وقتی اف ای تی اف را گفتند مشکلی درتبادلات ارزی بوجود نمیاید الان دیدددید مشکل بوجود اورد اقای افشین برای ملت انتقاد کن
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
همه این موارد بذارید کنارنام خیابان به اسم کی باشد نباشد این سرگرمی به اینباور برسیم سیستم حاکم برکشور یکصدایی ومراکز قدرت بیشمار این درهمی راه بوجود میاورد ایا بهتر نیست بجای انتخاب یک پست نارامد رییس جمهوری با این هزینه گذافیک نخست وزیر یا ولی فقیه یا مجلس انتخاب کند تا لالقل پاسخگو باشند
آقای احمدی روشن تو با این کارت به بخش اعظمی از مردم ایران توهین کرده ای تو حق نداری با تصمیمات ارکان نظام اینگونه اقدام کنی در این مملکت خانواده بی شهید نداریم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
آقای احمدی روشن و حامیان پشت پرده. مگر ایران مال شماست که هر کاری بخواهید بکنید و هر قانونی را برای صفای دل خود بخواهید. ایران مال همه 80 میلیون ایرانی است. اگر نظر حقیقی مر دم را بخواهید و خود شهید را مطمئنا با کار شما موافق نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
ایشان باید محاکمه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
متاسفانه ایشان انسانی ساده باور هستند که به سادگی بازیچه دست یک عده دیگر شده اند. فقط پدر جان کاری نکن که خدایی نکرده لطمه ایی به نام فرزندت بزنی.
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
وای بر کسانی که با منظور و اهداف جناحی و سیاسی می روند و نفوذ می کنند بین خانواده شهدا تا حرف های سیاسی و گروهی و جناحی خودشان را خانواده شهدا بزنند. بابا ول کنید این بنده خدا پدر شهید احمدی روشن را
آقای ولایتی کجای کار ی لنگ و نون خشک هم دیگر جواب نداد طرح جدید ارائه بدهید
این احمدی روشن پدر اولین بارش نیست وبارها ملعبه دست جناحهای خاص شده . باید عقلا بهش یه برجا بدن تا اندازه اش دستش بیاد و هزینه سازی نکنه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
این همه پدر شهید در این مملکت وجود دارد از آانها خجالت بکش
یارو خیال میکنه همه کاره مملکته
جناب آقای احمدی روشن قسم حضرت عباس شما رو باور کنیم یا دم خروس رو برادر
تکلیف ما رو با این دوجمله :

فردی که آنقدر برای مردم ایران ارزش قائل نبود که حتی ربنایش در ماه مبارک رمضان از صداوسیما برای مردم شهید باور و شهید پرور پخش شود چرا باید نامش بر سر تابلوهای معابر عمومی شهر قرار گیرد.

آیا تمام هم و غم مردم این است که نام افراد معلوم الحال بر سر خیابان های شهر نصب شود!
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
ناشناس نا آگاه خودت فهمیدی چی گفتی این دو کلمه که عین هم بود اومدی یه چیزی بگی ولی . راهرفتی خوردی زمین چرا باید افراد بصورت شخصی و طبق عقل خودشان برای یک =نام گذاری یک خیابان تعرض به قانون کنند.
آقای قالیباف هیچ وقت به هیچ چیزی در پیشگاه هیچ کسی جواب پس نداده و نخواهد داد
اقا بنظر من بايد مجلس انقلابي ورود كند و دستور قطع ماهواره و اينترنت را بدهد چون اينجوري هر روز داره امار پولهاي جند هزار ميلياردي مردم كه تو جيبه مدیران هست در مياد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
جان؟
یکی این آقا احمدی روشن و همفکرانش را کنترل کنه به آنها بفهمانید که این مملکت در صد سال اخیر بیش از یک میلیون شهید داده است شما قیم مردم نیستید
خوابند امیران و خرابند وزیران ....
این ولایتی جز قدرت کار دیگه از دستش برنمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
آقای ولایتی از وقتی که من بچه بودم تا حالا که 39 سال دارم پزشک بوده و الان هم رئیس بیمارستانه، چرا بچه هاش نتونن ساختمون بسازن؟ مگه پزشک ها توی کشور ما فقیر حساب می شن؟ نمی دونم ولی ایشون اگه تو سیاست نبود شاید ثروتمندتر از حالا بود.
خوشبختانه خانواده شهید فخری زاده با این عمل ناپسند ,برخورد مناسب داشتند.
بنام خدا
بنظرم باید یکی از خیابانهای کانادا رو هم بنام مرحوم شجریان کرد بنده خدا خیلی ارادت به آن دیار داشت کلا اکثر کنسرتهای ش را تو اون بلاد برگزار کرد .اون خدا بیامرز هم که عاشق و شیفته غرب و غرب دوستها بود هم ادعا می کرد صدای مردمش هست دیگو مارادونا که دشمن غرب و واستعمار ستیز بود هم می گفت من صدای مردم.حالا این وسط ما موندیم کی صدای کیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
نه در داخل خیلی بهش مجوز میدادید و کنسرتهایش را بهم نمیریختید
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
به قول احمدی نزاد اب رو بریز اونجات که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
اسی خان جواب شما رو امیر داده از آب استفاده کن. فقط خواستم بگم محبوبیت خریدنی نیست اجاره ایی هم نیست.شما و همفکرانتان هر چقدر هم جلز ولز کنید شجریان در دل مردم این سر زمین جای دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
آنجا قدر هنرمندان را بهتر می فهمند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
شجریان نابغه موسیقی اصیل ایران بو د
یادش بخیر
هر گلی نو که در بهار اید .ما به عشقش هزار دستانیم .
اگر بجای این خون شهید یه فرد دیگه ای به دلخواه خودش روی یک تابلو رنگ میپاشید به جرم محاربه اعدام میشد
بلاخره دوران سرکشی و عربده کشی تمام خواهد شد
انسان را خدا افرید و بهش حق انتخاب داد کاری به خوب و یا بد بودن کسی ندارم شجریان محبوب تعدادی از مردم ایران است با هر طرز فکری واین وسط کشور قانون دارد اگه هر کسی رنگ دستش بگیره که سنگ رو سنگ بند نمیشه ، پدر شهید باشد یا هر جریانی ، قرار نیست عده ای شهید شن و باقی مانده ها بخوان باعث اذیت و آزار خلق خدا شن
دوستان اصلاحات دوست لطفا فریب نخورید
وزیر بهداشت هم گفت که FATF زیاد مربوط به واکسن نیست
در ضمن شما کی خوش عهدی از طرفهای غربی دیدید که الان برای انجام لوایح FATF بال بال میزنید
جناب دولت محترم! مذاکره به سنگ خورد و ملت فهمید که از سازش و اعتماد به غرب سرانجامی جز بدبختی اقتصادی و اجتماعی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
به سفارش آقای ولایتی شما از لونگ و نون خشک استفاده کن
هرکاری کنید بالا نمیتوانین جلوی کنجکاوی نسل جدید بگیرین خودشون میفهمن
حالا یکی متن کتاب درسی عوض کنه یکی تخت جمشید از کتاب حذف کنه یکی ام تابلو عوض کنه
عزت خدا میده
من نون خشک میخوردم ولی پسران اقای ولایتی با احساس من بازی کردن دیگه نون خشک نمیخوام شیشلیک میخوام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
خخخ خدا نکنه نوش جونت لنگ هم ببند
این بنده خدا خوب میرقصید چرا برکنارش کردن به نظرم باید ترفیع بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
کلی هم دوست داشتنی بود
فقط آقای ولایتی فاجعه گرسنگی دادن به اعضای هیات علمی و اخراج و بازخرید کارمندان دانشگاه را تمام کند . که بزودی موج تحصن و اعتصاب کل دانشگاه را میگیرد. کافی است کمی از فرزندان برومندشان پول قرض بگیریند .
کاش پدر شهید احمدی قدری بیشتر در رفتار و کفتار تامل فرمایند. اقدام خودسرانه از هر کس بر خلاف قوانین جرم است
تفکرات مردم مثل قبل نیست
احمدی روشن: اگر تابلو شجریان بار دیگر نصب شود، آن را مخدوش می‌کنم!

کلا قانون و اینها کشک؟
مثلا پدربزرگ من هم که پدر شهید است می تواند تابلوی سر خیابون را بکند و تایلوی دیگری بزند؟!!!
یه سوال. یادتونه توی اغتشاشات مردم را به جرم آتش زدن سطلهای زباله می گرفتند و اتهام تخریب اموال عموم می دادند؟ کار خوبی می کردند. حالا هم این اقای احمدی روشن همان کار را کرده. تابلو شهرداری را از بین برده اینهم تخریب اموال عمومی است. حالا ببینیم عدالت کجا قرار گرفته. آقای دادستان این گوی و این میدان. بسم الله
اشتباه می کنند که روی تابلو رنگ بپاشند چون تا دلتان بخواهد اسم خیابان وجود دارد که مردم می توانند تلافی کنند
پسران ولایتی، با گونی در بر و نان خشکی بر سر ، رفته بودن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
خیلی بامزه بود .
سونامی پیوستن به قرار داد های بین المللی بدون در نظر گرفتن منافع ملی درجریان است.
چرا؟
همه سازمان های بین المللی قوی توسط غربی ها و با بودجه مالی آنها تشکیل می شود تا به نحوی منافع دراز مدت آنها را تامین نماید. آنها ظاهر بسیار زیبا برای این سازمان ها می سازند. این ظاهر زیبا برخی را در ایران گول می زند و فکر می کنند که دارند از منافع آن مجانی استفاده می نمایند و کشور را آباد می نمایند. این خیال باطلی می باشد. هیچ گربه ای در راه خدا موش نمی گیرد. مثلا هر کشوری که جزو پیمان محدویت های هسته ای باشد می تواند از کمک های فنی برای ایمنی هسته ای بهره بگیرد. ولی عملا کمکی به ایران ننموده و بوسیله این امضا به شدت به ایران فشار آوردند. لیست دانشمندان هسته ای را گرفتند و هرچه توانستند دانشمندان هسته ای ایران را شهید نمودند. حتی اکثر سفارت های غربی در ایران به علاوه جاسوسی در هماهنگی حرکات ضد ایران نقش دارند. آنها مخالفان ایران و غرب پرستان را بورس تحصیلی در کشورشان داده و پرورش می دهند.
دارندگان بمب اتمی، هند و اسراییل و پاکستان پیمان محدویت های هسته ای را امضا ننمودند. نه تنها ضرر نکردند، از اتلاف بسیاری از انرژی آنها جلوگیری شد.
خود آمریکا از پیمان بین المللی محیط زیست پاریس خارج شد.
خود آمریکا از پیمان نفتا، همکاری با کانادا و مکزیک خارج شد.
خود آمریکا اخیرا از پیمان بین المللی مهاجرت خارج شد وآن را به سازمان ملل اطلاع داد.
اسراییل هم از یونسکو خارج شد.
آقایان توجه نمی نمایند غربی های به شدت مادیگرا، مگر دیوانه هستند که پول خرج نمایند تا با تشکیل سازمان های جهانی منافع سایرکشورها را تامین نمایند.
بهترین مثال سازمان ملل می باشد که هیچ کار مثبتی برای ایران انجام نداده است. نه کمکی به مصدق،
نه کمکی به ایران در زمان تجاوز صدام یا نه کمکی به خاتمه ساواک در زما ن شاه، نه کمکی به ایران
در کودتای انگلیسی آمریکایی 1332,
جنایات سازمان ملل در ایران: مثل
1 جدایی قسمت جنوبی خلج فارس و مجمع الجزایربسیار ثروتمند بحرین از ایران
2 قطع نامه ها علیه ایران در زمان جنگ به نفع صدام
3 قطع نامه ها علیه ایران درمورد تحریم ها ی غیر قانونی

پیوستن به بعض قرار داد های بین المللی فقط با در نظر گرفتن دقیق منافع ملی و سوء ظن به اهداف پنهان آنها شاید بتواند مفید باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
سر دبیر تابناک احتمالا نویسنده این متنه .چون با رابطه با غرب محالف است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
وزنه برداری که نفهمد سبک وزن است و بجای وزنه 100 کیلو وزنه 250 کیلو بلند کند علاوه بر دیسک کمر جاهای دیگرش هم داغون میشود

هنوز ما نفهمیدیم که خروس وزن هستیم و نباید گنده تر از توانمان ادعا کنیم

انتظار داریم همه جلوی ما کرنش کنند و هر چه میگوییم بگویند باشه چشم

نه عزیز من این خبرها نیست
شما برو تاریخ را بخوان تا بفهمی دلیل قبول عهدنامه ترکمانچای چه بود
آغازاده های جناب ولایتی برای واردات لنگ و نان خشک
از ترکیه و بنا به توصیه پدرشان
و برای مردم ایران ، قبول زحمت کرده اند !!!!
اجرکم عندالله!!!!
پدر شهید احمدی روشن چون فرزندش شهید شده میتواند کار خلاف قانون کند؟!
استاد شجریان اگر مردمی نبود این شورای شهر که با رای بالای مردم تهران سر کار آمده است و مصوباتش قانون شهر است.
حرف درست را عباس عبدی زده که عده ای پشت این اقدامات هستند و چنان قدرتی دارند که ایشان میگوید دوباره نصب شود رنگ می پاشیم!!
مدعی العموم هم نظاره گر!!!
آقای احمدی روشن احترام شهید احمدی روشن بسیار لازم و واجب است اما این دلیل نمیشود به صرف اینکه شما پدر شهید روشن هستید کارهای هنجار شکنانه انجام دهید به نظرمن استاد شجریان یکی از مفاخر هنر ایران است اما اگر شما نظر دیگری دارید وفکر میکنید تخلفی صورت گرفته از راه قانونی اقدام نمایید اگر شما که پدر شهید بزگواری چون احمدی روشن هستید بخواهید بخاطر اختلاف سلیقه کار هنجار شکنانه انجام دهید از مردم عادی چه توقعی است؟
خانم آذر منصوری دولت هم جناح شما ده های قول های سرخرمن داده تا حال مگر یکی از آنها را عمل کرده است؟ ودولت جناح شما با خالی کردن خزانه وبدهی های کلان به بانک ها وصندوق توسعه وده ها نار کار آمدی دیگر مگر تاحال جواب گو بوده است که آقای قالیباف جواب گو شود
به خاطر ی رقص یک کارمند را اخراج کردید؟ واقعا متاسفم براتون..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
اگر اختلاس می کرد تشویقی می گرفت
خدايا به همه ما صبر بده !
حالا که اینطوریه اسم یه خیابون به گوگوش ویکی هم بهروز وثوق عوض بشه چون شجریان هر دوتا رو در آغوش گرفته بود فرق شجریان با گوگوش و بهروز وثوق چیه تازه اونا هنرمندان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
مشکل شما فقط محبوبیت افراده
ایرانی
| Russian Federation |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
چه ایرادی داره؟ والا هردوتاشونم محبوب مردم هستن. نمیشه که چشممون رو رو واقعیت ببندیم!!!!
شورای شهر محبت کنه و بیش از این استاد شجریان رو تحقیر نکنه
استاد شجریان نیازی به این نداشت و ندارد که نامش بر سر در خیابانی بچسبد و شمالی جنوبی اش کنند
پدر شهيد احمدي روشن حق ندارد به مرحوم شجريان خسرو اواز ايران توهين كند .مگر فقط ايشان شهيد داده اند . در حدود ٣٠٠ هزار نفر شهيد در اين مملكت داريم . اگر قرار باشد هر كسي خودسرانه اقدام به اين رفتارهاي هتاكانه بكند كه نميشود در اين مملكت زندگي كرد . ايشان دچار توهم شده اند . چرا كسي جواب رفتارهاي غير اخلاقي و غير قانوني ايشان را نميدهد
آقای ولایتی گفته ما لنگ ببندیم و نون خشک بخوریم نه آقازاده های خودشون
ینده خدا ها آقازاده های ولایتی، تو یک دستشون نون خشک و با یک دست دیگه لنگ ها شون رو چسبیده بودند.
فقط ادای کار کردن و مردمی بودن رو در می اورند.
در ضمن رای بی رای
7 نفر یک کودک و یک روحانی و قدرت بیپایان و غیرپاسخگوی پشتشون
اشتباه نشه جناب دکتر به ما فرمودند که لنگ‌ بپوشید نه به گل پسر های اقازاده شون که!!
اقای احمدی روشن فرزندت شهید شد اگر برای اسلام بود منتی ندارید وشماچکاره کشورید که درکارشهرداری وشورای شهر ودولت دخالت میکنید ومصونیت هم دارید؟ دلیل نمیشود پدر شهید شدی درهرکاری دخالت کنید لااقل ازدیگر خانوادهای شهدا خجالت بکشید که اینکه فرزندانشان شهید شده اند مظلومانه درکنج خونه نشستند ونظاره گر هستند وهرکجالازم دیدیند ولازم شد مثل دیگر مردم درعرصه حاضرمیشوند واقعا نمیدانم شمادرمورد ایران ومسئولان چه فکر میکنید اگر فکر میکنید قانون شهری وقانون کشوری را باید ازتو اجازه بگیرند سخت دراشتباه هستید ومامردم درغم عزیزان هسته ای وشهدای مدافع حرم وجنگ8ساله واقعا مثل خانواده های انان عزادار ودلسوخته اینها هستیم واحترام شهدا برای همه ملت واجب هست ولی دخالت خانواده شهید فراترازقانون را قبول نداریم
.یک عده دارند از نام شهدا برای قانون شکنی استفاده می کنند . شجریان برای اکثریت این ملت با ارزش و معتبر است و تاریخ در این باره قضاوت خواهد کرد زیرا شجریان برای همیشه در تاریخ هنر این مملکت جاودانه شده است
اقای جعفری واقعا دمت گرم بعنوان اصولگراورفتار فرزندان دکتر ولایتی را نقد کردید متاسفانه اصولگراین اکثرا همین جور هستند ولی کسی جرات ندارد نسبت به فرزندان انان نقدی بزند
این مهمانی پسران ولایتی شاید دروغ باشه مگه میشه کسی به مردم بگوید لنگ بپوشید ولی فرزندان خودش این باشند واقعا فیلم ازش هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
بله من فیلمش رو دیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
چرا انقد باو کردنش سخته واسه شما؟
کم بودن از این آقایون و آقازاده ها که از لزوم ایستادگی در برابر استکبار جهانی و صبر و مقاوت دم میزدند و خودشون تو همون کشورهای استکباری با زندگی های
لاکچری در حال خندیدن به ریش من و شما بودن؟
بله قربان.لنگ و نون خشکش برای ماست ثروت و زندگی رویایی برای خودشون
این کارآقای احمدی روشن مناسب نیست.یعنی در شان ایشون نیست.البته کسانی آقای شجریان را درست معرفی نکردن برای ایشون مقصرن
وقتی قانون حاکم نباشد هر کاری می توان کرد
حرفهای بچه گانه پدر احمدی روشن، فقط موجب سبکی و بی حرمتی خودشان میشود و خدشه ای بر مقام والای فرزند شهیدشان وارد نمی کند
آقای ولایتی همان کسی است که میگفت لنگ بپوشید و نان خشک بخورید، و حالا فرزندانشان مشغول سرمایه داری و پول درآوردن آنچنانی هستند، پس معلوم است که ایشان هیج جوابی برای توجیه تناقض گفتار و کردار خویش ندارد
اینهمه پولهای اختلاس و غیره بعضی باشجاعت خارج میکنندحالااگرفرزندان آقای اقای دکترولایتی که علاوه براینکه عمری بکارطبابت وتحقیق
وخدمت مشغول بودندبرونددرکشوری اسلامی وهمسایه ونه در ونزوئلاونه در کانادا بکارساخت وسازو
مشغول باشندوبعلت تلاش وکوششان موردتجلیل قرارگیرند چه ایرادی دارد واقعامابقول قدیمی هادستمان به آنها که نمیرسد بهرکه برسد انتقام آنهارامیگیریم درست است سرمایه گذاری درکشورخودمان بمراتب بهتراست ولی کدام آدم دوراندیشی جرات میکندباقوانین لحظه ای که درکشورمابرای ناامن کردن مالکیت خصوصی هرلحظه تصویب واجرامیشود وباعث ببادرفتن سرمایه وزحماتی که برای رونق کسب‌وکارش کشده شده باید دائمادرمعرض تهدیدحاصل زحماتش باشد البته متاسفانه
عبور زیر دریایی اتمی آمریکا از تنگه هرمز نشانه ی ترس آنها می باشد !!!!! به حق حرفهای نشنیده
احتمالا با نون خشک خوردن به اینجا رسیداند
یا سلام
چند باره دیدم ولی مشاهده نکردم فرزندان آقای ولایتی لنگ یمنی پوشیده باشند!
چه اشکالی داره خوب اونا پسران اقای ابوالمشاغل هستن که تو جلسه گرگای وال استریت ترکیه شرکت کردن ما هم باید به گفته پدر ایشون لنگ بپوشیم و نون خشک بخوریم
والا
گویا فقط قراره ما یمنی ها درک کنیم و آقازاده ها درک نمی کتتد
واقعاً مملکت جالبی داریم!!!! هر یک از مسئولین (بدون استثناء) که پشت میکروفون قرار می گیرند یا قلم بدست می گیرند یا به منبر می روند از وضعیت ناهنجار اقتصادی و شرایط فوق العاده بد مردم گله و شکایت می کنند. ظاهراً همه این مسئولین هیچ کاره اند و منبع اصلی تمام مشکلات یا خود مردم هستند یا غضنفر .
یعنی ما هم میتوانیم تابلوی خیابان محلمان را در حضور دوربین خراب کنیم و کسی هم به ما چیزی نگوید
وقتی ولایتی گفته مردم از یمنی ها یاد بگیرند فقط منظورش مردم بوده نه اهل بیتش؟افففتتتادددد؟تابناک خیلی وقته نظرهای من را منتشر نمی کنی؟میشه بگی چرا؟
آذر منصوری شما به گویید چه کسی باید جوابگوی معطل شدن چند سال این دولت در رابطه با برجام خیالی که هیچ عایدی برای کشور نداشت باید باشد؟
آذر منصوری شما به گویید چه کسی باید جوابگوی معطل شدن چند سال این دولت در رابطه با برجام خیالی که هیچ عایدی برای کشور نداشت باید باشد؟
پدر شهید احمدی روشن داری اشتباه میکنی
بالاتر از قانون نداریم این ها چه فکر می کنند:
اگر راست می گوئید احمدی روشن را به جرم تخریب اموال عمومی چند روز در بازداشت نگه دارید تا بقیه حساب کار دستشان بیاید که مملکت قانون دارد در غیر این صورت ممکن است روزی دیگر فرد دیگری هم خیابانی را به بهانه به نام مصدق یا کیانوری تغییر دهد!
پسران اقای ولایتی در ترکیه چکار میکردن که از مهمانیشان فیلم بگیرند؟ نباید به ترکیه می رفتن خوب می رفتن سوریه و یمن جنگ علیه حق و باطل می کردن .
اقای احمدی روشن بنده به عنوان یک ایرانی و ایثارگر جنگ شدیدا به عمل غیر قانونی و ضد فرهنگ شما اعتراض میکنم و از مقامات مسئول درخواست میکنم جلوی اعمال غیر قانونی و مشوش کننده امثال این اقا را بگیرند تا خدای ناکرده اتفاقات بدی رخ ندهد.
مانند یمنی ها لنگ ببندید و نان خشک بخورید. جمله معروف مدیر 20 شغله

امروزه اکثریت مردم چشمشان باز شده و واقعیت ها را می بینند. به نظرتان چشم آن اقلیت باز مانده کی باز خواهد شد تا همگی با هم فکری اساسی به حال کشورمان بکنیم؟
جالبه آقای ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، معتقد است محدودیتهای FATF شامل اقلام بشردوستانه نمی شود، ولابد با همین اقلام بشردوستانه باید کشور اداره شود و همه راضی باشند به این مصلحت سنجی
طاق بستان نماد فرهنگ و هویت ایرانی.چرابرخی قصد نابودی هویت ایرانی را دارد؟
تفکر مجلس انقلابی: شکار زیردریایی هسته ای امریکا با تور ماهیگیری!!! خدایا بداد این مردم برس.
خانواده شهیدان باید حافظ حرمت شهدا و تابع قوانین جاری باشند.
آقای آذر منصوری، تحریمها تا حالا رفع نشدند مگر شما پاسخگو بودین که برای بقیه خط و نشون میکشین؟
باید به آقای آذر منصوری بگوییم قبل از آقای قالیباف باید آقای روحانی نسبت به عدم رفع تحریمها پاسخگو باشد که 8 سال کشور را معطل وعده های دروغین کشورهای غربی کرد
فقط مجلس بلده کنایه بزنه
شما چکاره این مملکتی که به خودت اجازه میدی تابلو عوض کتی یا مخدوش کنی. مملکت قانون دارد. به نام‌هر شهید هم یک خیابان نامگذاری شده درست است که هر کسی از اسمی خوشش نیامد تابلو را عوض کند؟ اگر اشتباهی شده باز هم‌ به شما مربوط نیست و متولی ان پاسخگو‌ خواهد بود.
خوب... دکتر ولایتی نفرمودند که من و پسرانم لنگ بپوشیم و نان خشک بخوریم ایشان فرمودند مردم ایران باید این کا رو بکنند...توجه مینمووو
چشم اقای ولایتی ابوالمشاغل روشن.
مثل خیلی از کشور ها معابر را شماره گذاری کنید تا یک بار برای همیشه این معضل حل شود. این طور که پیش میره باید از فردا برای نفس کشیدن هم ابتدا از جبهه پایداری سپس از روزنامه کیهان و بعد هم از برخی از خانواده شهدا اجازه بگیریم.
من فیلمش رو دیدم. اقا زاده های دکتر ولایتی لنگ بسته بودند پابرهنه و تفنگ به دست داشتند با استکبار جهانی (گرگ وال استریت) می جنگیدند!!!
مملکت چه خبره،
تور ماهیگیریت رو بنداز و بگیر زیر دریایی رو. شعار نده عمل کن!
وقتی پدر بیش از موی سرش پست داره پسراش باید این طور باشد!!!
رفع تحریم ها به سرانجام نرسد قالیباف باید پاسخگو باشید؟
هسته ای دادین مگه پاسخگو بودین؟ دلار 10 برابرید پاسخگو بودید؟ ..
فقط حقوق کارمندان رو از جیب ملت افزایش دادین پاسخگو بودین؟
جناب آقای دکتر ولایتی حافظ شناس دکتر اطفال ریس بیمارستان رییس دانشگاه آزاد وزیر در سایه خارجه و صدها شغل دیگر سلام علیکم. اینجانب به آقازاده های برج ساز موفق شما در ایران و ترکیه تبریک عرض نموده و امید وارم مثل پدر شان در پست های معنوی بیشمار در راه خدمت به ایران اسلامی موفقیت بیشتری کسب نمایند. همانا مردم عزیز ایران نیز در شرف لنگ بستن و نان خشک خوردن و اقتصاد مقاومتی توصیه شده حضرتعالی هستند.
در ماجرای فرزندان ولایتی ، انحراف یعنی همین. گناهان خودی ها رو به جای ثواب حساب کردن به لحاظ اعتقادی. این انحراف پدر مملکت رو درآورده و ظاهرا فقط امام زمان میتونه اون رو درست کنه.
فردا میاد بنده خدا میگه محمدم پاره وقت 500 تومن حقوق میگیره علی اصغرم 600
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
:))
ان اصلاح طلبی که میگه اگه تحریم رفع نشود باید قالیباف جواب دهد مگه برجام پذیرفته شد و تحریمی رفع نشد و کشور به فلاکت رفت روحانی و ظریف و دولت گرین کارتی مسول برجام جواب دادند
چقدر این اصلاح‌طلبان...مشکل آب مردم را به برجام و مشکل واکسن کرونا را به اف ای تی اف ربط دادن !!! لابد فردا خواهند گفت مشکل آلودگی هوا زمین هم به موشکهای ایران ربط داره!!!!!!!!!
حقیقتا برداشتن تابلوی خیابانی به اسم شجریان خیلی هم کار نادرستی نیست. این نام عزیز هیچ سنخیتی با فضای حاکم بر این شهر ندارد. شهری که خیابان حافظ را با پاساژ موبایل علاءالدین به خاطر می آورند. در خیابان فردوسی دلار می خرند و می فروشند و خیابان سعدی را با نزدیکی به بازار کوچه برلن به یاد می آورند.


درج نام عزیز شجریان بر روی خیابان ها بماند برای روزی که مصدق و فروغی و شاملو و دیگران هم بر تابلوی خیابان هایی به یادگار بنشیند. اولِ خیابان شاملو بنویسند ً مرا تو بی سببی نیستی ً و اول خیابان فروغی بزرگترین کتابخانه سعدی شناسی را تاسیس کنند. آن وقت ، در آن روزگار دلپذیر ، هر روز در ابتدای خیابان محمد رضا شجریان میتوان ً جان عشاق ً گوش داد و رحمت فرستاد بر آنکه این سنت نیکو را بنا نهاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
صد هزار احسنت. ارادتمندم
تور ماهيگيرى
"محکوم که ۲۹ ساله است از افراد سابقه دار شهرستان است که در پرونده های متعدد کیفری طی سال های ۱۳۹۲ تاکنون به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی، ورود به عنف به منازل شهروندان و مشارکت به قتل عمدی از طریق ایراد صدمات متعدد با چاقو، قدرت نمایی و تهدید، مشارکت در آدم‌ ربایی، تمرد نسبت به مامورین انتظامی، اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی در ۱۰ فقره پرونده به پرداخت دیه، حبس و شلاق در ملأ عام محکوم شده بود که حکم ۷۹ ضربه شلاق وی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان دستگاه قضائی و نیروی انتظامی قزوین به مرحله اجرا درآمد."
اینها با این اعمالشان مفسد فی الارض هستند و باید اعدام شوند نه کسانی که اظهار نظر مخالف می کنند.
حالا جفتشون با لنگ و بربری اومده بودند
بززگانی چون شجریان نیازمند این نامگذاری ها نیستند. نام انها بر پهنه جغرافیایی ایران حک شده است. مگر بدون یک خیابان نام مصدق فراموش شد!
یعنی ما هم خود جوش برویم تابلو هارا رنگی کنیم و نام های دل بخواه روی خیابان بگذاریم(با جمعیتی ۷ نفره)
بعد دستگیر نمیشویم؟؟
بنیاد مستضعفان هر چقدر فقرا را کمک کرده و اینهمه کارتن خواب و گور خواب را باید شهرداری جمع کنه و انگار بنیادی وجود نداره بسه دیگه
در کرونا ورود نکنه
کلا مملکت شده شوآف
فقط اگر یکی از رقص صحبت کنه یا برای شادی لحظه ای همکاراش برقصه باید با شدت باهاش برخورد بشه
فرماندار تهران با تاکید بر لزوم طی شدن مراحل قانونی برای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران افزود: مراحل قانونی برای مصوبه نامگذاری خیابانی بنام شجریان طی نشده است.
قاضی زاده هاشمی بدجوری داره خودشو مطرح می کنه.
آقای ولایتی هم حق داره انتشار ویدئو مراسم خانوادگی رو محکوم کنه.
جناب آقای آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح‌طلبب اگر آقای قالیباف به دلیل واسطه مصوبه مجلس (اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و خروج از پروتکل الحاقی)، باید پاسخگوی عواقب ناشی از آن باشد شما بفرماییدکه پاسخگوی بدعهدی های اروپایی ها، خروج امریکا از برجام و غیره که در رابطه با برجام انجام گردیده شده است چه کسی میباشد
جناب آقای روحانی و یا دیگر دوستان شما؟
قضاوت نکنید بابا
بعد از مهمونی لنگ پوشیده و یک تکه نان خشک از روی میز برداشته
این که روحانی بحثی را در مورد قانون اساسی مطرح کرده خیلی اتفاق مبارکی است خیلی از اصول قانون اساسی که به نفع مردم و حق آنهاست متاسفاه فراموش شده و بسیاری از روال های خلاف قانون جاری است.
یکی از مهمترین بحث ها که معغفول مانده واضح نبودن شرایط تغییر و یا اضافه کردن متمم به قانون اساسی که در قانون فعلی پیش بینی نشده. یا اینکه در توزین قوا و تشکیل دستگاه ها در بسیاری موارد دور مصرح وجود دارد. خیلی خوب است که در مورد مه این مسائل بحث شود.
این یارو پدر احمدی روشن فکر کرده کی هست

هزاران نفر تو ان مملکت شهید دادند

این یارو خیلی خودش رو بالا می دونه
جناب احمدی روشن
آری پسر تو بود فاضل
از فضل پسر تو را چه حاصل
آقای احمدی روشن فرزند شما در راه مملکت جان خودشان را از دست داده اند و به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود و آزاد بودند و آزد ریستند آزادانه شهید شدند پس به حرمت آن شهید بزرگوار تحت تاثیر جریایانات گروه خاصی قرار نگیرید و با این کارها روح شهید را آزرده نکنید
خواهش می کنم
آقای نماینده یا تور ماهیگیری نمی شناسید و یا زیر دریایی!
سلام
اقای مطهری
یکی نیست بگه اقا شما چکاره ای الان تو هر موردی دخالت میکنی
جناب ایروانی کاملا حرفهای آقای ربیعی را باور دارم. شکل تکذیب شما، مهر تاییدی است بر مشکلاتی که عدم تصویت اف ای تی اف برای مردم ایجاد کرده است. ح
لاریجانی ها ، پناهیان و حالا ولایتی ها . چه خبره ؟ چرا این اخبار به موقع منتشر نمیشدن؟ چه کسی از این اخبار دیرپخش شده منتفع میشه؟
هر چه سریعتر فیلمبردار رو بگیرید
ملت نمک نشناسی هستیم.نمیگذاریم یک لقمه نان خوش از گلوی آقازاده های عزیز پایین برود.
احمدی روشن: اگر تابلو شجریان بار دیگر نصب شود، آن را مخدوش می‌کنم

جنجال حضور پسران علی‌اکبر ولایتی در یک مهمانی

جناب آقاي روشن از شما مي خواهم به جاي مخدوش كردن نام بزرگ مرد ايران استاد شجريان به موضوعات ديگر مثل حضور فرزندان علي اكبر ولايتي در ميهماني هاي انچناني رسيدگي فرماييد . اين به صلاح نزديك تر است .
یکی به جناب احمدی روشن بگه شجریان بارها گفته بود از موسیقی من سواستفاده نکنید، ربنا را مال مردمی می دانست. صدا سیما برای یار جمع کنی و لجبازی پخشش نکرد. بارها شجریان در مورد ربنا صراحتا و مکرر گفت ربا مال مردم است.
سلام:این اشتباء است که عده ای راه افتاده و سر خود نام خیابانها را عوض کنند . حالا هر شخصیتی که میخواهد باشند دولت و شهرداری باید جلوی این کار را بگیرند مملکت مگر صاحب نداره؟!.
استاد شجریان همیشه استاد و نامش بر تارک لوح موسیقی تا ابد ماندگار است.از دل نرود هر آنکه از دیده برفت.....
فیلم فرزندان جناب ولایتی را دیدم اگر سو استفاده نکرده باشند اشکالی ندارد مشکل اینجا است که پدر محترمشان از مردم توقع دیگری دارند
مرگ برای همسایه
ژن خوب بین فرزندان همه مقامات هست ..اما ادعا ها زیاد و مردم بدبخت باید تحمل کنند
علی اکبر ولایتی و یا فرزندان او به این ویدئو واکنشی نشان نداده اند برای اینکه حرفی برای گفتن ندارند
ضمن احترام به مقام شامخ شهید احمدی روشن باید به پدر ایشان گوشتزد کرد که نمی توانند خلاف قانون نظام اسلامی حرکت کنند و به کسانی که ایشان را تحریک می کنند هشدار داده شود
تقریبا این وضع همه این اقایان است. چند روز پیش اقای ضرغامی هم گفت یک سری که با وا اسلاما وارد می شوند بیزینس من های بسیار موفقی هستند
اگه قرارباشه هرکی پدر شهید باشه و به خودش اجازه بده بره تجمع اعتراضی راه بندازه و تابلوی یه خیابان رو پایین بیارن اون وقت دیگه قانون و مجریان قانون چه کاره هستند .اختیار بدید دست آقای احمدی روشن .اجرشهیدو با این کارپایین نیارین .
علی اکبر ولایتی که گفت مردم ایران مقاومت را از یمنی‌ها یاد بگیرند، به جای لباس لنگ بپوشند و نان خشک بخورند. حالا باید لباس لنگ خودش بپوشد
جناب قاضی زاده ظاهرا" براساس احساسات شخصی ونمایش برای دیگران، یادشون رفته حفظ حرمت رییس جمهور با حدود 26 میلیون رای مردمی واجب تر از تبلیغات فردی و جناحیست .آقای روحانی صد ها نقطه ضعف و عیب دارند اما راه انتقاد اینجوری نیست . عقلانیت و حسن اخلاق نعمت بزرگیست که خدا بر بندگان خوبش عطا کرده . اما از شنیدن خبر اقدام غیر قانونی و نا شایست آقای احمدی روشن بسیار متاسف شدم ، با وضعیت هرکی هرکی نمیشه جامعه را در حد مقبول اداره کرد .
تمام جناحها و نهادهایی که با پیوستن به fatfمخالفت می کنند و مانع به ثمر رسیدن تلاشهای دولت برای رفع تحریمها می شوند این تمامیت خواهی سرانجام نامبارکی برایشان خواهد داشت نه همراهی ملت را که نمونه ان در انتخابات کم رونق مجلس نشان داده شد پس تا دیر نشده برای حق ملت احترام قائل باشید
کیهان در موردخیابان شجریان وپسران ولایتی نظری نداره ؟؟!!
خانواده فهمیم شهید فخری زاده در مورد این رفتار شما عکس العمل مناسب را انجام داده اند لطفا بیشتر از این خودتان را سبک نکنید.
آقای احمدی روشن فرزند شهید شما برای مردم ایران عزیز و قابل احترام است اما این ویژگی شهید نباید عامل خودسری شما شود وقتی رهبر معظم انقلاب خود را ملزم به رعایت قانون میدانند شما که جای خود دارید.
اصلا چی شد که در میان خانواده معظم شهدا جناب احمدی روشن یکهو منتقد و تحلیل گر سیاسی و نظریه پرداز از کار درامد
سکانس اول مردم یمن با لنگ زندگی نون خشک زندگی می‌کنند چرا مردم نتوانند
سکانس دوم آقازاده های محترم با کت شلوارهای چند ده میلیونی در همایشی در خارج ازکشور به پاس خدمات ارزندشون برای ساخت ساز برای مردم محروم مناطق 1 تا 3 تهران تقدیر میشه
ننگ بر تابناک‌ سانسورچی که خزعبلات را نشر می دهد اما کامنت های حق طلبان را سانسور می کند
به خدا ماهم خانواده شهيد هستيم شهيدمونم خمپاره تيكه تيكش كرد تو جنگ ايران شهيد شد همه شهيدان مردونگي كردن ولي هيچ طلبي از مردم ندارن چرا اين اقا طلبكاره اين همه مردم شجريان دوست دارند رفتار اين اقا روشن جز ضد وحدت و اختلاف نيست مگه طلبكاري مگه اينهمه پدر فرزندشون از دست دادن مثل شما طلبكارن از مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
کاملا مشخص است انسانی ساده لوح هستند که بازیچه دست عده ایی در پشت پرده شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
علتش اینه که یک عده از شهدا را برتر از بقیه می داند و موجب می شود که خانواده های آن عده توقع بیشتری داشته و برای خود حق و حقوقی فراتر از قانون قایل شوند.
مگر رقص جرم است
در جوامع انسانی هیچ چیز بالاتر از قانون نیست.حتی قانون بد بهتر از بی قانونی است.با احترام به تمام شهدای وطنم ایران باید بدانیم با تخریب اموال عمومی ان هم از طرف پدر یک شهید استاد صدای ایران بیش از پیش محبوب خواهد شد و شان شهید گرانقدر معززمان کم رنگ.خواهشمندیم با این اقدامات به این امور دامن نزنید بگذارید مردم طیف ارزشی را قانونمندترین بدانند.و شما باید از طریق قانون اقدام بفرمایید نه خودجوش و توهین امیز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
جمله آخرتان اصلا درست نیست.مگر می شود یک نفر در برابر حداقل 70 ملیون نفر به خودش اجازه دهد که به مراجع قانونی مراجعه نماید .مگر جرمی اتفاق افتاده است؟ یا ایشان مدعی العموم هستند؟
آقای احمدی روشن بار دیگر تکرار شود ما خانواده شهدا علیه شما اعلام جرم می کنیم وبدانید شجریان در تاریخ ایران ماندگار است او به فرهنگ و ادب ایران خدمت کرده است
این بنده خداابزاردست شده وبااینکارخودشوضذیع کرده.خاتواده فخری زاده نامه زدنواینکروتقبیح کردن
متاسفانه اتفاقات اجتماعی بیانگر این است که مملکت در یک تلاطم و بی نظمی است که دامنه اش وسیعتر میشود ولی آنچه که میتوانست مایه دلکرمی و امیدواری باشد حضور مؤثر ولایت فقیه در حفاظت از ارگان نظام باشد در صورتیکه از آن استفاده ابزاری میشود و هر کی دارد اسب خودش را میتازد
نورچشمی های ولایتی دیدند که دیگه ریال در اوردن صرف نداره و باید بابت اپارتمانهای خالی مالیات بدهند، برای همین ترجیح دادند که در انبوه سازی به برادران ترکیه ای کمک کنند و دلار و لیره در بباورند و به ریش ساده لوحی مردم ایران در سواحل استانبول بخندند.
واقعن متشکر از نظراتتون،واقعن استاد ارزشش بالاتر از این است که نامش رو یه خیابون بی ارزش باشه ،متاسفم آقای روشن
تفاوت رقص کارمند اداره پست با رقص های بیمارستانی ایام کرونا چیه؟
لنگ وال استریت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی