بازدید 13933
عملیات نجات کلوپ

برد دراماتیک لیورپول با گل دقیقه۹۵ گلر آلیسون بکر!

در دقیقه 95 آلیسون بکر که جلو آمده بود روی یک ضربه کرنر با سر گلزنی کرد تا لیورپول به یک پیروزی دراماتیک دست یافته باشد و همچنان امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حفظ شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 16 May 2021

در حالی که می‌رفت تا لیورپول با تساوی مقابل وست بروم به کلی بخت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد، آلیسون بکر گلر قرمزها پیش کشید و گل نجات‌بخش شاگردان کلوپ را در دقیقه ۹۵ به تور چسباند!

به گزارش تابناک ورزشی، لیورپول با برد لحظه آخری در خانه وست برومویچ، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده امیدوارتر شد. 

برخلاف انتظار این وست بروم بود که کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 15 به گل اول دست پیدا کند. تعلل مدافعان لیورپول هال رابسون را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

برد دراماتیک لیورپول با گل دقیقه۹۵ گلر تیم آلیسون بکر!

چند دقیقه بعد لیورپول می توانست روی پاس تیاگو آلکانتارا و توسط سادیو مانه به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این ستاره سنگالی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 33 حملات لیورپول نتیجه داد و این تیم توسط محمد صلاح به گل تساوی دست یافت. ضربه ستاره مصری به گوشه دروازه وسط بروم رفت تا نتیجه 1-1 شود.

روبرت فیرمینو می توانست بلافاصله گل برتری لیورپول را هم به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی محض به تیر دروازه وست بروم برخورد کرد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی تمام شود.

 

اولین موقعیت مهم نیمه دوم توسط لیورپول خلق شد. روی یک ضد حمله محمد صلاح در موقعیت تک به تک با دروازه وست بروم قرار گرفت اما ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت.

 

در ادامه نیمه اول لیورپول چندین موقعیت دیگر روی دروازه وست بروم خلق کرد اما بدشانسی و البته بی دقتی بازیکنان این تیم منجر شد گلی برای این تیم به ثمر نرسد تا این که در ثانیه‌های پایانی بازی یک اتفاق شگفت‌انگیز رخ داد.

 

در دقیقه 95 آلیسون بکر که جلو آمده بود روی یک ضربه کرنر با سر گلزنی کرد تا لیورپول به یک پیروزی دراماتیک دست یافته باشد و همچنان امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حفظ شود.

 

برد دراماتیک لیورپول با گل دقیقه۹۵ آلیسون بکر دروازه‌بان!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی