بازدید 5775

کف زنی با تصادف ساختگی

کد خبر: ۱۰۵۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵ 25 May 2021

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای قاپ زن و کشف ۱۵ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این سارق با ایجاد تصادف ساختگی و در یک فرصت مناسب گردن‌بند یا تلفن همراه مال باختگان را سرقت می‌کرده است.

به گزارش میزان، قاسم دستخال افزود: به دنبال گزارش و تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گردن‌بند طلا به روش تصادف ساختگی در خیابان ظفر، ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در محل حاضر شدند و گزارشی در این خصوص تنظیم و تحویل شاکی شد و پرونده برای ادامه رسیدگی تخصصی برابر دستور قضایی به پایگاه سوم آگاهی ارسال و به تیم مبارزه با سرقت به عنف پایگاه ارجاع شد.

وی ادامه داد: شاکی گفت که سارقان دو نفر بودند و با یک دستگاه موتورسیکلت به تصادف ساختگی با خودروی وی اقدام کرده اند. به محض این که راننده، شیشه خودرو را پایین کشیده، ترک نشین عقب موتورسیکلت اقدام به سرقت گردن‌بند طلای وی به ارزش ۳۳ میلیون تومان کرده است و هر دو نفر از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با توجه به وصول تعدادی پرونده سرقت به عنف به این شیوه و شگرد به صورت تصادف ساختگی، دستگیری سارقان با جدیت تمام در دستور کار تیم مبارزه با سرقت به عنف این پایگاه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرونده‌ها مشخص شد خودروی یکی از شکات در زمان سرقت دارای دوربین مداربسته بوده که تصاویر سارقان در زمان سرقت احصا و با بررسی همزمان شیوه و شگرد سرقت‌های انجام گرفته در محل‌های دیگر، کارآگاهان موفق شدند سرنخ‌هایی به دست آورند که جمع بندی سرنخ‌های موجود هویت یکی از سارقان را که اشکان نام داشت، برملا کرد.

دستخال ادامه داد: مخفیگاه اشکان که سابقه ۱۵ فقره قاپ زنی و دیگر سرقت‌ها را داشت، در خیابان خاوران شناسایی و با دریافت دستور قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و پس از بازجویی، به بزه انتسابی و بیش از 10 فقره سرقت با همدستی فردی به نام وحید با این شیوه و شگرد اعتراف کرد. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: نتایج به دست آمده به اطلاع مقام قضایی رسید.

متهم با قرار صادر شده از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر شکات و دستگیری دیگر متهم پرونده در اختیار این یگان قرار گرفت و با دعوت از مال باختگان تا کنون پنج نفر از شکات به صورت مستند با ارائه عکس و فیلم از سارقان شناسایی شده اند و اقدامات برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی