بازدید 54451
دو هزار و چهارصد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

شاکری: فتنه‌های انتخابات ۱۴۰۰ در راه است / شریعتمداری: آمریکایی‌ها در انتخابات ایران حضور دارند / پیش‌بینی یک اصولگرا درباره انتخابات؛ دولت آینده ۴ ساله خواهد بود! / چه کسی خبر ردصلاحیت جهانگیری را به او رساند؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند نشریه داخلی سپاه: کسی به خاطر رای ندادن، تنبیه نمی‌شود / محسن رضایی: به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهم / اگر مردم با صندوق رای قهر نکنند، اتفاقات به گونه دیگری رقم خواهد خورد / یوسفیان ملا: لاریجانی با این رد صلاحیت حذف نخواهد شد و … رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 29 May 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اظهارات ساختار شکنانه در مناظره‌ به مراجع ذیربط گزارش می‌شود

قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات: اظهارات ساختارشکنانه احتمالی هر یک از نامزد‌های ریاست جمهوری در مناظره‌های زنده تلویزیونی به نهاد‌های مسئول ذیربط گزارش می‌شود. درباره مجادله احتمالی نامزد‌ها در مناظره‌های زنده تلویزیونی به همه نامزد‌ها یادآوری کردیم که طبق قانون عمل کنند. تقاضای ما از نامزد‌ها این است که مفاد قانون را دقیق رعایت کنند./صداوسیما

اقدام عجیب کره‌شمالی برای مقابله با کرونا!

بر اساس گزارش‌ها، مقام‌های کره شمالی از فرط نگرانی از بابت همه گیری کروناویروس در این کشور، دستور نابودی گربه‌ها و کبوترها در مناطق مرزی را داده‌اند./ایسنا

وکیل حسن رعیت: موکلم اخلالگر نیست فقط ۱۰۰۰ میلیارد بدهی دارد

قاضی: متهم منصورمعتقد، درباره دریافت تسهیلات از بانک مسکن که به حساب بانکی بابک زنجانی منتقل شده و درباره مبلغ ٢٦ میلیارد تومانی که به حساب بانک پاسارگارد وی واریز شد توضیح دهد. معتقد (متهم و برادرزن رعیت): این رقم معادل ۲۲ میلیارد است. این پول به حساب من آمد، اما همان روز برداشت شد.خاکبازان (وکیل متهم حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت): موکلم صرفا بدهکار است نه اخلالگر و سرجمع این بدهی‌ها ۴۰ میلیون دلار است.نماینده بانک صادرات: میرکاظمی تنها ۱۳۰ میلیون دلار به بانک صادرات بدهکار است حال چگونه مبلغ کل بدهی وی، ۴۰ میلیون دلار عنوان می‌شود. خاکبازان: نماینده دادستان معتقد است که ارز دریافتی به جای هزینه در خط تولید، صرف اجناس بنجل و واردات ضایعات شده درحالی که موکل بنده تولیدات خوبی به راه انداخته است، حال این موضوع می‌تواند با ارجاع به کارشناسی، راستی‌آزمایی شود چراکه میرکاظمی خط تولید به راه انداخته بود. نماینده دادستان: بله، ایشان خط تولید داشتند، اما خط تولید مهر‌های جعلی./فارس

مرتضی حیدری مجری مناظره‌های انتخاباتی شد

قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از انتخاب مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی خبر داد./باشگاه خبرنگاران

کدخدایی به آملی لاریجانی درباره ردصلاحیت ها تذکر داده بود؟

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار خبری در بی بی سی مبنی بر اینکه او به صادق آملی لاریجانی درباره رد صلاحیت‌ها تذکر داده است، گفت: هیچ گاه نباید به بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی اعتماد کرد. عباسعلی کدخدایی در توئیتی نوشت: بی بی سی همچنان دست از دروغ پردازی برنمی دارد، آن هم دروغ شاخ دار و البته مثل همیشه دنبال ماهیگیری از آب گل آلود است. وقتی با سوء استفاده از دو واژه تذکر و متذکر شدن، آن را دستمایه اخبار کذب قرار می دهد خود دلیلی است بر اینکه هیچ گاه نباید به این بنگاه دروغ پراکنی اعتماد کرد!/ایسنا

چه کسی خبر ردصلاحیت جهانگیری را به او رساند؟ /دلیل ردصلاحیت لاریجانی و پزشکیان چه بود؟

اسحاق جهانگیری دراین باره در جمع روسای ستادهای انتخاباتی خود در سراسر کشور گفت که بعدازظهر دوشنبه یکی از مقام‌های امنیتی با حضور در دفترش، به او اطلاع داده که چنین تصمیمی گرفته شده‌است. درمقابل معاون اول رئیس‌جمهور در کمال آرامش به مقام امنیتی حامل خبر می‌گوید از این تصمیم خوشحال است، اما آن را برای کشور زیانبار می‌داند.علی لاریجانی، چهره شاخص دیگری که صلاحیتش از سوی شورای‌نگهبان احراز نشد، از عدم ‌اعلام دلایل این شورا انتقاد کرد و گفت: «قائم‌مقام آقای جنتی گفته دلایل ردصلاحیت‌ها را به کاندیداها ارائه کرده‌اند، درحالی‌که به من هیچ نگفتند.»

ابهام در برنده انتخابات وجود ندارد

مسیح مهاجری در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در خیابان یکطرفه یکدست کردن حاکمیت تاختن، علاوه بر اینکه با روح قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی سازگاری ندارد، بخش‌های زیادی از مردم را از مشارکت در حکمرانی و دخالت در سرنوشت خود دور می‌کند. این خطر، از خطرهای ناشی از بحران اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی بیشتر است.تکلیف انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ از هم‌اکنون روشن است و کسی در اینکه برنده نهائی این انتخابات کیست ابهامی ندارد. مسعود پزشکیان دیگر داوطلب سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری نیز اعلام کرده که دلیل عدم‌احراز صلاحیتش به او اعلام نشده است./همشهری

فرصت بازگشت به مردم برای اصلاح طلبان فراهم شده است؟

شرق نوشت: دولتِ بعد از روحانی، دولتی بدون جامعه مدنی است و در برنامه هیچ‌ یک از نامزدهای راه‌یافته به رقابت‌های انتخاباتی هم سخنی از جامعه مدنی نیست؛ این یعنی ما باز با دولتی روبه‌روییم که باوری به مردم در قالب جامعه مدنی ندارد و در پی جامعه توده‌ای ‌است. پس در نهایت این دولت در بهترین حالت جامعه سیاسی مقتدری را شکل خواهد داد و تا حدودی هم چند سالی اوضاع اقتصادی سامان خواهد گرفت؛ همین و بس.

یوسفیان ملا: لاریجانی با این رد صلاحیت حذف نخواهد شد

عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده پیشین مجلس و از چهره‌های نزدیک به لاریجانی در گفت‌وگو با «آزادی» گفت: «آقای لاریجانی همیشه به قانون اساسی و قوانین و مقررات کشور اعتقاد داشته و این طور نبوده که هر جا به سود او بود، جواب مثبت دهد و اگر در جایی به سود او نبود در مقابل قوانین بایستد. او در هر شرایطی پایبند به قانون و مقررات و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و به همین خاطر بعد از رد صلاحیت خود اعلام هم کرد که هیچ اتفاقی رخ نداده که به تصمیم مغایر قانون ختم شود لذا همان‌طور که حق اعتراض را برای خودشان قائل نشدند، از مردم هم خواستند پای صندوق‌ها حاضر شده و رای بدهند. این نشان دهنده اعتقاد او به قانون است». وی در پاسخ به اینکه بعد از این عدم صلاحیت آینده سیاسی لاریجانی چه خواهد بود، گفت: «ایشان الان مشاور رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند. همچنین کارهای دیگری را که رهبری به ایشان ارجاع کرده‌اند، پیگیری می‌کنند. نباید این ردصلاحیت شدن را به معنی حذف لاریجانی دانست. مگر آقای سعیدی‌کیا بعد از رد صلاحیت حذف شد؟! او رئیس بنیاد مستضعفان شد.»

خرید ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس با پول ایران در عراق

وزیر نیرو از صدور مجوز تامین ۱۲۵ میلیون دلار منابع ارزی ایران در عراق برای خرید ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس خبر داد. وزیر نیرو گفت: مجوز لازم برای تامین ۱۲۵ میلیون دلار منابع ارزی ایران در عراق برای خرید ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس و انتقال این مبلغ به یک بانک اروپایی صادر شد. رضا اردکانیان افزود: با پیگیری‌های مستمر مجوز‌های لازم برای صدور حواله ۱۲۵ میلیون دلاری از منابع پولی ایران از بانک تجارت عراق به بانک سوییسی برای تامین ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس (سبد واکسن‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی) اخذ شد. وی ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان هفته ترتیب اداری این کار انجام گرفته و به زودی این واکسن‌ها در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران قرار بگیرد.

مصلحی:احمدی نژاد از من اطلاعاتی را می خواست که فقط قابل ارائه به رهبری بود

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دوم محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با سایت «روزپلاس» از دوران وزارتش و رابطه این وزارتخانه با رئیس دولت گفته است. حیدر مصلحی در این گفت‌وگو ماجرای وزیر شدن خود را این‌گونه تعریف می‌کند: «در سال ۸۸ محمود احمدی‌نژاد من را صدا کرد و گفت می‌خواهم شما را به‌عنوان وزیر اطلاعات معرفی کنم، بنده گفتم من روحانی هستم و شما شخصی هستی، آخوند هم فقط زیر بار حرف آخوند می‌رود. وزارت اطلاعات وزارت نظام است نه وزارت دولت. برای همین گفتم اگر مقام معظم رهبری نظر داشته باشند من این سمت را می‌پذیرم». او در پاسخ به این که عده‌ای می‌گویند احمدی‌نژاد و اطرافیانش علاقه زیادی به این وزارت دارند، شرایط در زمانی که شما وزارت اطلاعات را تحویل گرفتید چگونه بود؟ عنوان کرد: «مشکلی که احمدی‌نژاد با من داشت با آقای محسنی‌اژه‌ای هم داشت. نگاه رئیس دولت دهم این بود که وزارت اطلاعات وزارت دولت است. ایشان توقع و انتظارشان این بود که برخی اطلاعاتی که به دستگاه اجرائی و رئیس‌جمهور مربوط نبود را در اختیار داشته باشد. ما هم می‌دیدیم که این شدنی نیست چون برخی اطلاعات در شأن رهبری بود و فقط ایشان باید در جریان قرار می‌گرفت اما احمدی‌نژاد در این موارد با بنده جروبحث زیادی داشت. ضمن اینکه ایشان در انتخاب افراد در بدنه وزارت نیز تأملاتی داشت».

دیدار ویژه جهانگیری بعد از عدم احراز صلاحیت

اسحاق جهانگیری پس از عدم تایید صلاحیت برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به دیدار مادر خود رفت.اسحاق جهانگیری در پستی اینستاگرامی نوشت:«مادر چون خورشیدی است که گرمی وجود او انرژی بخش انسان در هر سن و موقعیتی است. چندین سال است که به دلیل مشغله زیاد کمتر توفیق خدمت به مادرم را پیدا کردم. امروز جمعه فرصت خوبی دست داد تا با ایشان دیدار کنم. امیدوارم از این پس بیشتر بتوانم جبران زحمات و الطاف بی دریغ مادرم را نمایم، ان شاءالله. برای سلامتی و عزت روزافزون همه مادران دلسوز و مهربان سرزمینمان دعا کنیم.»

پیش‌بینی یک اصولگرا درباره انتخابات؛ دولت آینده ۴ ساله خواهد بود

کنعانی‌مقدم درباه اینکه برخی به جریان اصلاح‌طلبی تهمت می‌زنند که با معرفی نکردن نامزد انتخاباتی، سعی در تحریم انتخابات دارند، گفت: هر جریانی به مردم توصیه کند که وارد جریان انتخابات نشوند، باید خودش را از چارچوب‌ها خارج بداند؛ چرا که برخلاف همه اصول قانون اساسی، رای مردم و مردم‌سالاری که جزو ارکان حاکمیت ماست، نقض کرده است؛ افرادی که به مردم توصیه می‌کنند، مردم وارد عرصه انتخابات نشوند، به مردم نیز جفا می‌کنند؛ یعنی کسی که رای نداده، فردا نمی‌تواند مدعی شود که دولت آینده خوب یا بد عمل کرده است. کسانی که انتخابات را بایکوت می‌کنند، نمی‌توانند به عنوان مدعی و منتقد دولت آینده وارد عرصه سیاسی شوند.

وی درباره اینکه با تصمیم شورای نگهبان جریان اصلاح‌طلبی نماینده مدنظر خود را در انتخابات ندارد، گفت:‌ شورای نگهبان سیاسی برخورد نکرده و سعی کرده که بر اساس مُرّ قانون عمل کند و افرادی مثل لاریجانی، دهقان، رستم قاسمی، سعید محمد و دیگرانی را که جزو جریان اصولگرایی و انقلابی بودند را هم رد کردند. ما به افرادی که تایید صلاحیت نشده بودند، توصیه کردیم که درخواست حکم حکومتی کنند اما هیچکدام حاضر نشدند چنین کاری کنند؛ مثل دوره‌ای که آقای مهرعلیزاده و معین درخواست حکم حکومتی کرده بودند.دبیرکل حزب سبز با بیان اینکه این نشان می‌دهد که این آقایان نیز رغبتی برای رقابت تنگاتنگ نداشتند؛ تاکید کرد: انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود و رئیس‌جمهوری هم که انتخاب می‌شود چهار ساله خواهد بود چرا که اگر رئیس‌جمهور حداقلی شکل بگیرد، دولت آینده نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند و چه بسا یک دوره بیشتر نتواند زمام امور را در دسترس داشته باشد.

نفتکش هورس رفع توقیف شد

کشتی نفتکش هورس متعلق به ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران که از ۲۴ ژانویه (یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹) تاکنون در آبهای اندونزی توقیف شده بود دیروز جمعه آزاد شد.این کشتی با حمایت همه‌جانبه مقامات ارشد کشور، پشتیبانی و کمک کنسولی وزارت امورخارجه و همکاری دستیار ویژه وزیر امور خارجه، پس از گذراندن موفق مراحل دادرسی، بعد از ۱۲۵ روز، رفع توقیف شد.طبق اعلام شرکت ملی نفتکش ایران، پرسنل مجرب و متعهد نفتکش هورس در این مدت به رغم تحمل سختی ها و دوری از خانواده، با فداکاری در دفاع از منافع ملی و حفظ جریان صادرات نفت و فرآورده های نفتی کشور ایستادگی کرده و در پیگیری ماموریت خود عزم راسخی داشتند.

اگر مردم با صندوق رای قهر نکنند، اتفاقات به گونه دیگری رقم خواهد خورد

هاشمی با اشاره به این که امروز شورای نگهبان حرف خودش را زده و مسئولیتش را انجام داده است اما این پایان کار نیست بلکه آغاز کار است، اظهار داشت: اختیار دست مردم است، آنان هستند که حرف آخر را می‌زنند معتقدم اگر مردم طبق تجاربی که در این ۴۰ سال داشته‌ایم به گفته مرحوم هاشمی پای صندوق های رأی بیایند و قهر نکنند، اتفاقات به گونه دیگری رقم خواهد خورد.وی با بیان این اگر مردم نامزدی که مورد نظرشان است را انتخاب کنند در واقع حماسه خلق کرده‌اند، گفت: شورای نگهبان حرف خودش را زده است و مردم هم ۲۸ خرداد می‌توانند حرف خودشان را بزنند، قرار هم نیست لزوماً حرف مردم با شورای نگهبان یکی باشد کما این که در سال ۹۲ و ۷۶ متفاوت بود.

مجری مناظره‌های انتخاباتی مشخص شد

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از انتخاب مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی خبر داد.سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اجرای مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روزهای هفدهم، بیست و یکم خرداد ماه(دوشنبه و جمعه هفته آینده)و بیست و پنجم خرداد ماه (سه شنبه دوهفته دیگر)توسط آقای مرتضی حیدری انجام خواهد گرفت.به گزارش ایسنا، قاضی زاده پیشتر در تشریح جزئیات مناظرات تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفته بود که سه برنامه مناظره زنده تلویزیونی هر یک به مدت سه ساعت (۱۸۰ دقیقه) بین نامزدها خواهیم داشت.مراسم قرعه کشی مناظره های انتخاباتی دوشنبه شب هفته گذشته به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد.

واکنش الیاس حضرتی به ادعای حمایت حزب اعتماد ملی از مهر علیزاده

الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی در واکنش به مطرح شدن ادعایی در فضای مجازی مبنی بر حمایت حزب اعتماد ملی از محسن مهرعلیزاده نوشت: «حزب اعتماد ملی پشت سر هیچ‌کس نرفته و نامزدی ندارد.»

محسن رضایی: به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه‌دار خواهیم گذاشت.محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در تلویزیون گفت: رویکرد دولت بنده، عملیاتی و اقدامی خواهد بود؛ بنابراین اسم دولتم نیز «دولت اقدام و تحول» است.

وی افزود: ما تصمیم‌گیری در اتاق‌های دربسته و از پشت پنجره را کنار می‌گذاریم.رضایی با بیان اینکه باید به سابقه و کارنامه افراد توجه کرد چرا که در غیر این صورت وعده‌ها و شعارها قابل راستی‌آزمایی نیستند، گفت: من در جنگ سه بار نزدیک بود اسیر شوم. آیا خون رئیس‌جمهور و وزرا از خون مردم و قاسم سلیمانی رنگین‌تر است که به بهانه کرونا درها را می‌بندند و مردم را با مشکلات عدیده رها می‌کنند.

این نامزد انتخابات خاطرنشان کرد: دولت ما، میدانی خواهد بود، میدانی که برای دیپلماسی تا خانه‌های مردم برنامه دارد.رضایی درباره برنامه‌های اعطای یارانه ۴۵۰ هزار تومان گفت: منظور من از یارانه ۴۵۰ هزار تومان کل یارانه‌های مردم از یارانه‌های گذشته تا یارانه‌های فعلی است.وی ادامه داد: این یارانه‌ها از دو صرفه جویی به‌دست می‌آید، یکی صرفه‌جویی از یارانه‌هایی که ثروتمندان از گاز، بنزین، آب و برق دریافت می‌کنند، که ما آن را قطع می‌کنیم. در کنار این، ارزهای ۴۲۰۰ تومانی که به واسطه گران می‌رسد تا نهاده‌هایی را بخرند، اما با قیمت دلار ۲۰ هزار تومان به مردم می‌فروشند، ما با مکانیزم‌هایی که بعداً اعلام می‌کنم این پولی که واسطه گران می‌خورند را آزاد می‌کنیم لذا یارانه ۴۵۰ هزار تومانی بر این اساس است و قیمت‌ها هم تغییر نمی‌کند و هیچ هزینه جدیدی هم به دولت تحمیل نمی‌شود.

رضایی بابیان اینکه برای بانوان برنامه دارد، گفت: در هیئت دولت ما حداقل دو تن از بانوان حضور خواهند داشت. در کسب و کارها به بانوان امکانات می‌دهیم تا بتوانند تولید و درآمد داشته باشند و بار معیشت خانه را کاهش دهند.وی ادامه داد: ما خانه داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه دار خواهیم گذاشت، یکی تربیت فرزند و دیگر مسئله بهداشت و سلامت خانواده تا با شیوع یک بیماری از وزارت بهداشت تا خانواده‌ها دست و پای خود را گم نکنند.

توصیه بذرپاش به کاندیداهای ریاست جمهوری

رییس دیوان محاسبات کشور با اشاره به جمع‌بندی گزارش ارزیابی عملکرد ۷ قانون مرتبط با تولید، ‏به کاندیداهای ریاست جمهوری توصیه کرد این گزارش را با دقت مطالعه کنند چرا که به گفته وی از کلیدهای بازکردن قفل تولید کشور است.مهرداد بذرپاش در صفحه شخصی خود در توییتر تحت عنوان گزارش به مردم‬⁩ نوشت: «‏⁧‫با همت همکارانم در ⁧دیوان محاسبات‬⁩ در راستای تحقق شعار سال، گزارش مهم ارزیابی عملکرد ۷ قانون مرتبط با تولید به جمع‌بندی رسید که جزئیات آن در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.به کاندیداهای محترم ریاست جمهوری توصیه می‌کنم گزارش را با دقت مطالعه نمایند که از کلیدهای بازکردن قفل تولید کشور است. ۸۹.۷ درصد علت اصلی غیراثربخش‌بودن قوانین به ضعف در اجرا و ترک فعل مسئولان اجرایی مربوط می‌شود و تنها ۵.۵ درصد به شرایطی همچون تحریم و کرونا و... بازمی‌گردد و ۴.۷ درصد نیز به علت ضعف در قانون مرتبط است.

‏۷ قانون بررسی‌شده عبارتند از:

- قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات

- قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار

- قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور

- قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

- قانون برنامه ششم؛ مواد مرتبط با بخش تولید

- قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی

- قانون اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی»

رئیس ستاد انتخابات جلیلی: وی دنبال کار کردن با افراد اسم و رسم دار نیست

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با بیان اینکه تاکید جلیلی این است که در دولت خود از حزب و باند خاصی استفاده نکند، گفت: کارآمدی و توانایی افراد فارغ از حزب و گروه سیاسی‌شان برای وی اهمیت دارد.حجت‌الاسلام مهدی تجریشی، رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی بعد از ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری که در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: جلیلی اهمیت زیادی به جوانان دارد و کار واقعی را به آنان سپرد. وی بیان کرد: در کارگروه‌های دولت سایه، کارشناسان از استان‌های مختلف حضور می‌یابند. دولت سایه یک دولت تهرانی نیست و افراد از شهرستان‌های مختلف دعوت شدند تا نظرات خود را مطرح کنند.رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی با بیان اینکه جلیلی به دنبال کار کردن با افراد اسم و رسم دار و یک حلقه بسته نیست و معتقد است که باید با افراد کاربلد همکاری شود، اظهار داشت: تاکید وی بر این است که در دولت و کابینه خود از حزب و باند خاصی استفاده نخواهد کرد و کارآمدی و توانایی افراد فارغ از حزب و گروه سیاسی شأن برای وی اهمیت دارد.حجت‌الاسلام تجریشی تصریح کرد: این نگاه جلیلی به مذاق برخی از افراد خوش نمی‌آید و توقع دارند که وی در هر عرصه‌ای از آنان استفاده کند، در حالی که گمنامی، شهرت، تهرانی و شهرستانی بودن برای جلیلی اهمیتی ندارد و وی به دنبال افراد کارآمد و توانمند است.

نامه روحانی به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها

رئیس جمهوری روز چهارشنبه نامه ای برای شورای نگهبان درباره ردصلاحیت ها ارسال کرد.حسن روحانی در راستای اصل ۱۱۳ قانون اساسی در رابطه چگونگی اعمال نظر و بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نامه ای را به شورای نگهبان ارسال کرده است.گفتنی است؛ شورای نگهبان هنوز به این نامه پاسخی نداده است.

آذر منصوری: بارها گفته‌ ایم در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا نداریم

سخنگوی جبهه اصلاحات با ابراز تاسف از اینکه شاهدیم افرادی عنوان و نام اصلاح طلبی را یدک می‌کشند، در حالیکه هیچ نسبتی با گفتمان اصلاحات ندارند اعلام کرد که این افراد عملا در خدمت جریان رقیب اصلاحات عمل می‌کنند. آذر منصوری در واکنش به اخباری مبنی بر تشکیل ستاد‌های انتخابتی اصلاح طلبان برای برخی کاندید‌ها از جمله ابراهیم رئیسی اظهار کرد: موضع جبهه اصلاحات ایران در بیانیه رسمی این جبهه منتشر شده است. بار‌ها گفته ایم که همه نامزد‌های این جبهه رد صلاحیت شده اند و کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نداریم.

عضو جامعه روحانیت: احساس تکلیف می‌کنند و به نفع رئیسی انصراف می‌دهند

حسین ابراهیمی گفت: اگر کسی احساس وظیفه کرد و باورش این بود که منافع نظام اسلامی در گرو حضور یک فرد از جبهه اصولگرایی در انتخابات است، حتما به نفع او که آیت‌الله رئیسی باشد، کنار می‌رود.اجماع اصولگرایان بر سید ابراهیم رئیسی محرز است و تردیدی در آن نیست و فقط یک مرحله از آن باقی است و آن کنار کشیدن نامزدهای دیگر به نفع نامزد واحد. البته گفته می‌شود که حضور ایشان در مناظره‌ها تا پایان روند انتخابات می‌تواند به گفتمان اصولگرایی حمایت کنند.حسین ابراهیمی، از اعضای جامعه روحانیت مبارز، درباره ضرورت کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع سید ابراهیم رئیسی گفت: «کسانی که از جبهه اصولگرایی احساس تکلیف و در انتخابات ثبت نام کرده‌اند و اکنون تأییدصلاحیت شده‌اند، همه دلسوز نظام هستند و عملشان قابل تقدیر است و می‌خواهند باری از مشکلات ملت را بردارند و امیدوارم در ادامه هم همین‌طور احساس تکلیف کنند و به وظیفه وجدانی و انقلابی خود عمل کنند».او ادامه داد: «من نمی‌توانم برای افراد تعیین تکلیف کنم اما اگر کسی احساس وظیفه کرد و باورش این بود که منافع نظام اسلامی در گرو حضور یک فرد از جبهه اصولگرایی در انتخابات است، حتما به نفع او که آیت‌الله رئیسی باشد، کنار می‌رود».این فعال سیاسی درباره اینکه آیا در نهایت همه طیف‌های اصولگرایی بر رئیسی اجماع می‌کنند یا نه، بیان کرد: «همه اصولگرایان وظیفه دارند از آقای رئیسی حمایت کنند زیرا آقای رئیسی در زمان مسئولیتش در قوه قضائیه نشان داد که چه‌ قدر به فکر حل مشکلات کشور و مردم است. او توانست با بسیاری مفسدان اقتصادی برخورد کند و حتی به کمک دولت شتافت و بسیاری از کارخانه‌ها را راه انداخت و در نهایت اموال بسیاری به بیت‌المال بازگشت. اکنون که مهم‌ترین مشکل مردم اقتصاد است و آقای رئیسی هم در حوزه اقتصادی و مبارزه با فساد خدمات ارزنده‌ای داشته است، حتما باید مورد اجماع همه اصولگرایان قرار گیرد و من معتقدم آقای رئیسی انشاءالله با رأی حداکثری ملت ایران انتخابات خواهد شد».ابراهیمی در پایان درباره اینکه آیا رئیس می‌تواند دولتی فراگیر متشکل از همه نیروهای معتقد به نظام را تشکیل دهد، گفت: «حتما آقای رئیسی به دنبال تشکیل دولتی فراگیر است که بتواند از همه سرمایه‌های انسانی که دلسوز نظام و کشور هستند استفاده کند و انشاءالله این اتفاق رخ خواهد داد و مردم هم با رأی بالای خود آقای رئیسی را روانه ریاست‌جمهوری می‌کنند تا مشکلات کشور کاهش یابد و کشور در مسیر درستی حرکت کند.»

هشدار سردار شکارچی به نامزدهای انتخابات درباره موضوع «سرباز حرفه‌ ای»

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به هیچ عنوان مجاز نیستند که برای جذب رای به موضوعاتی مانند سرباز حرفه‌ای بپردازند. سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» در گفت‌وگویی درباره اینکه آیا نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مجاز هستند برای جذب رای به موضوعاتی مانند سرباز حرفه‌ای بپردازند، اظهار داشت: پرداختن به موضوع سربازی حرفه‌ای، مستلزم کار کارشناسی در ستاد کل نیروهای مسلح است.وی افزود: هر آنچه در اقتدار دفاعی کشور اثر داشته باشد و بتواند از ظرفیت عظیم جوانان کشور استفاده کند و منافع جوانان را هم مد نظر داشته باشد، ستاد کل نیروهای مسلح به آن می‌پردازد.سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: البته نتیجه کارهای کارشناسی به گونه‌ای خواهد بود که علاوه بر توجه به جوانان، آسیبی هم به امنیت و منافع ملی و قدرت بازدارندگی کشور وارد نمی‌شود؛ با این توضیح که تمام ملاحظاتی که درباره جوانان عزیز کشور وجود دارد نیز مد نظر قرار می‌گیرد.سردار شکارچی تأکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری به هیچ عنوان مجاز نیستند که برای جذب رای به موضوعاتی مانند سرباز حرفه‌ای بپردازند؛ آن‌ها می‌دانند که نباید بعضی کلید واژه‌هایی که صرفاً کاربرد انتخاباتی دارد، استفاده کنند.

قاضی‌ زاده هاشمی: برای «دولت سلام» زمان معنا ندارد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای «دولت سلام» زمان معنا ندارد و ۲۴ ساعته خواهد بود و باید همواره بیدار باشد.امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گویی، گفت: فردی لیاقت خدمتگزاری را دارد که با تمام وجود مردم را دوست داشته باشد مشکل آنها را مساله خود بداند و خود را آماده فداکاری کند.نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: دولت هیچ‌ وقت نباید بخوابد و باید همواره بیدار باشد. زمان برای «دولت سلام» معنا ندارد و هیچ زمانی نخواهم داشت و باید در تمام ۲۴ ساعت دولت کار کند یعنی دولتی ۲۴ ساعته خواهیم داشت و به همین دلیل این دولت باید جوان، پرانرژی، دارای آرزوهای بلند، مسلط به علم جهان باشد.قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: این جوانان حاضر در دولت سلام باید مفهوم قدرت را درک کنند تا کشور به عالی ترین تعالی و قدرت در جهان برسد. این کارها از یک نسل جوان و مجاهد برمی‌آید که در این ۴۰ سال پرورانده شدند و آماده ظهور و بروز هستند.وی با اشاره به اینکه دولت سلام، دولتی جوان و تازه نفس خواهد بود، گفت: این دولت شبانه روز خود را مانند سالهای دفاع مقدس برای اصلاح و رشد کشور عزیز ما خواهد گذاشت و دولت سلام دنبال ثبات و آرامش است و شعار ما ثبات و آرامش با دولت سلام است.

شریعتمداری: آمریکایی ها در انتخابات ایران حضور دارند

حسین شریعتمداری اظهار داشت: عمدتاً سه جناح در صحنه انتخابات حضور دارند، انقلاب، اصلاحات و آمریکایی‌ها، که در واقع مقامات آمریکایی روی انتخابات ما از چند ماه پیش حساس بودند و حریف می‌خواهد دولت در اختیار کسانی باشد که با آن‌ها هماهنگ است.وی افزود: نقشه راه دشمن مشخص است و بارها آن را مطرح کرده است، اگر دیدیم از جریانی تعریف می‌کند باید ببینیم با آن دیدگاه هم‌خوانی دارد یا خیر اگر همسو بود یعنی تاکتیکی نیست و واقعیت است.


شاکری: فتنه‌های انتخابات ۱۴۰۰ در راه است

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پیشنهاد داد نامزد‌های رد صلاحیت شده در بستر فضای مجازی در مناظرات حاضر شوند و شفاف بگویند علت رد صلاحیت آن‌ها چه بوده و آن‌ها چه پاسخی به شورای نگهبان داده‌اند.مجتبی شاکری در همایش استانی دبیران استانی جمعیت جانبازان که مجازی و به منظور بحث و تبادل نظر درباره آخرین تحولات انتخاباتی و وظایف تشکیلاتی برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا فتنه جدیدی در راه است و آیا قرار است وضعیت تایید صلاحیت شدگان بدون تغییر باقی بماند یا فشار‌ها بر شورای نگهبان کارساز خواهد شد، توضیح داد: اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان برای همه مردم ما اطمینان و انبساط خاطری به دنبال داشت چراکه نشان داد این شورا بدون اغماض و مصلحت اندیشی نظر واقعی خود را مطابق با شاخص‌های قانونی اعلام کرده است. البته قانون مصوب مجلس هم دست شورای نگهبان را باز گذاشت که با رعایت شاخص‌ها و ضوابط کار احراز صلاحیت‌ها را با دقت کامل انجام دهد.

درخواست سخنگوی ستاد زاکانی از دادستان کل کشور

سخنگوی ستاد زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از کمیسیون تبلیغات انتخابات و دادستان کل کشور خواست که به تخریب ها علیه ⁧زاکانی‬⁩ ورود کنند.مالک شریعتی در مطلبی در صفحه توییتر خود به طرح برخی ادعاها علیه علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.او با ابراز امیدواری از اینکه تیم های نفوذی ⁧‫ترورشخصیت‬⁩ پیش از اقدام، شناسایی و دستگیر شوند گفت:« لازم است کمیسیون تبلیغات انتخابات و دادستان کل هم به تخریب های بی سابقه علیه ⁧‫زاکانی‬⁩ ورود کنند.»طی چند روز گذشته، ادعاهایی درباره تابعیت فرزند زاکانی منتشر شد که در پاسخ، ستاد این نامزد انتخاباتی اعلام کرد که «دوتابعیتی‌ بودن فرزند علیرضا زاکانی صحت ندارد.»همچنین ستاد زاکانی با انتشار اطلاعیه ای به ابهامات مطرح پیرامون حکم محکومیت زاکانی در سال ۱۳۹۵ پاسخ داد.

همتی: ظرف ۴سال می‌توانیم مشکلات را حل کنیم

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز شایسته مردم ایران نیست، گفت: در ۴ سال می‌شود بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کرد.عبدالناصر همتی در برنامه تلویزیونی «با دوربین» که عصر امروز از شبکه اول سیما پخش شد به تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در انتخابات پیش روی پرداخت و با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی اولویت اصلی کشور است، گفت: براساس اطلاعاتی که دارم، ۶۰-۷۰ درصد دغدغه های مردم، اقتصادی است.وی افزود: در 4 سال می‌شود بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کرد، مگر اینکه درگیر بحث سیاسی شویم. همین بحث‌های سیاسی به صورت جدی باعث شده نتوانیم در پیشبرد اقتصادی و افزایش رفاه مردم موفق باشیم.

نشریه داخلی سپاه: کسی به خاطر رای نداد، تنبیه نمی‌شود

نشریه داخلی سپاه در شماره امروزش نوشت: بر اساس نظر پرفسور منکیو استاد دانشگاه هاروارد شرکت در انتخابات، انتخابی عاقلانه است، چون اثرش دوام بیشتری دارد.نشریه اخبار داخلی سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان پاسخ به سوال و شبهه انتخاباتی نوشت: "شرکت در انتخابات یک وظیفه اجتماعی نیست، چون قرار نیست کسی به خاطر رای ندادن، ما را تنبیه یا جریمه کند. رای دادن یک حق است که در صورت تمایل می توانیم از آن استفاده کنیم. برخی از مردم فکر می کنند که شرکت نکردن در انتخابات، یعنی رای دادن به هیچ کدام از گزینه‌های موجود. آن‌ها فکر می کنند که رای ندادن به معنای اعتراض به فهرست نامزد‌های انتخاباتی است و دوست دارند صدای اعتراضشان شنیده شود.بنا بر گزارش دیده بان ایران؛ بررسی‌های تاریخی نشان می دهد که صدای معترضان خاموش شنیده نمی‌شود. حتی یک مثال، از یک کشور، در یک دوره وجود ندارد که رای ندادن، بر یک چیز تاثیری مثبت گذاشته باشد. تاثیر نرفتن پای صندوق (اگر تاثیری داشته باشد) گذراست. بر اساس نظر پرفسور منکیو استاد دانشگاه هاروارد شرکت در انتخابات، انتخابی عاقلانه است چرا که اثرش دوام بیشتری دارد.

جلیلی: یک پراید دارم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: خانه‌ای که من مالک آن هستم ۱۲۵ متر است، ولی الان در خانه سازمانی هستم که بزرگتر است و خودرو من هم پراید است.سعید جلیلی ادامه داد: سال ۹۲ که رفتیم به آقای روحانی تبریک بگوییم به ایشان گفتم شاید ما دو نگاه متفاوت داشته باشیم اما این ماشین دولت نه من را به آنجایی که می‌خواهم می‌برد نه شما را. این ماشین خراب و فرسوده است؛ این ساختار اجرایی دولت نیاز به یک اصلاح جدی دارد؛ الان هم فکر می‌کنم رئیس جمهور آینده باید ساختار اجرایی دولت را اصلاح کند

دیدار نمایندگان ادوار جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی با رئیسی

دبیر کمیته نمایندگان ادوار جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی از دیدار نمایندگان ادوار با رئیسی خبر داد.حسن ونایی گفت: بدنبال استقبال گسترده نمایندگان ادوار جمعیت مجلس شورای اسلامی جهت حمایت از رئیسی خبرهای رسیده حاکی از این است تعداد زیادی از نمایندگان ادوار از سراسر کشور با وی دیدار خواهند کرد.وی افزود: این دیدار روز دوشنبه نهم خردادماه خواهد بود و نمایندگان بعد از آن حمایت خود را از وی اعلام خواهند داشت.

دل پُر سردار محمد از «فارس» و «تسنیم»

سردار سرتیپ سعید محمد با شرکت در نشست پرسش و پاسخ از دو خبرگزاری فارس و تسنیم انتقاد کرد و‌ گفت: طی این مدت که برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردم، بسیاری از رسانه ها و خبرگزاری مثل فارس و تسنیم علیه ما تخریب کردند، بین نامزدهای نظامی تفاوت قائل شدند، برخی احزاب که از آنها انتظار نداشتیم علیه ما جوسازی کردند که از یک جایی به بعد گفتم از دوستان خواهش کردم کسی پاسخ این رسانه ها را ندهند ما گفتمان انقلاب را در این مدت ترویج کردیم که همین جا من از دوستانم تشکر می کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۰۱
آقای شریعتمداری از دوستان خودتون نگفتین ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
!!! شریعتمداری کیهان به نوعی درست می گوید

و کسانی که با عملکردشان ، مردم را مجبور کردند

که هیچ نامزدی برای انتخاب نداشته باشند

دقیقا در زمین دشمن بازی کردند
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
آقای جلیلی! مالک خانه ۱۲۵ نتری هستی و در خانه یازمانی زندگی می کنی.! خیلی بی گعرفتی. خانه سازمانی رو بده به کسی که مستاجره. اینجوری میخواهی عدالت برقرار کنی؟؟؟؟؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
آقای شریعت مداری بازم توهم توطئه گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
از قدیم گفته اند هر کی خبر کرد خودش به در کرد. هر کی زیاد حرف چیزی رو میزنه، خودش اونوریه.
مطمئن هستم که دولت آینده ۴ ساله خواهد بود چون حرف های کاندید ها را که گوش میدهم میبینم که دارند بچه گول می زنند و فقط شعار میدهند
اینطور که معلومه ریاست جمهوری بلد نیستند و فقط وعده های عجیب میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
لازم نیست کاری انجام بده ، همینکه تلوزیون تبلیغش کنه کافیه ، هفتمین سال ریاست جمهوریش شروع به بدگویی ازش میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
حتی در صحیت کردم حرفه ای نیستند بعد میایند میگویند که آمریکا را محیور میکنیم تحریم ها را بردارد یا من یلدم چگونه صجبت کنم و با جراحی کنم و من پول میدهم و بارانه بیشتر میکنم همه و همه نشان از ضعث هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دولت که هیچی اگه مذاکرات وین هم به نتیجه نرسه شاید.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
خانه سازمانی؟
آقای جلیلی الان شما در سن بازنشستگی هستید. چرا باید یک سازمان به شما خانه بدهد.
ارتشی ها وقتی خانه بخرند باید منزل مسکونی را ترک کنند.
شما با اینکه مالک منزل هستید هنوز از خانه سازمانی بیت المال استفاده میکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
واضح ترین نکته است. ترامپ هم با دخالت روسیه چهاز سال اومد و بعد بجای اصلیش هدایتش کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
رئیس جمهور خانه خراب کن فقط حسن روحانی و دیگر هیچ
سوابق اجرایی کاندیدهای فعلی در حد ریاست جمهوری نیست

دوره های قبل هم شورای نگهبان اشتباه وحشتناکی در تایید حسن روحانی داشت

هر کس که توسط شورای نگهبان تایید شود لزوما رییس جمهور خوبی نخواهد بود
مطمئن هستید که مناظره ها بیننده دارند ؟؟؟؟؟؟؟
کسی حوصله شنیدن وعده های توخالی را ندارد

وقت مردم را نگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
اصلا کی صدا و سیمای ورشکسته شونو نگاه می کنه که بخواد مناظره این افراد رو ببینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
هشت سال وعده های پوچ روحانی را گوش کردی این یک هفته هم حوصله داشته باش
افاضات شریعتمداری مثل روزنامه اش بی محتوا و بی کیفیت است
رای بی رای
یک کلام به صد کلام .... وتمام
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
اره عزیزم
شما رای ندید خیلی بهتره
هنوز جای رای 4 و 8 سال پیش شما درد میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
رأی بی رأی ما کسانی می گویند که قبول ندارند دوره های قبل اشتباه رأی داده اند.
ما که گزینه ی مورد نظرمون رأی نیاورده این دفعه حتماً رأی می دهیم!
من رای می دهم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
هر جور راحتی ،مگه کسی جلوتو گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
درود به شرفت که از طرف خودت حرف می زنی و نه مردم،و می گویید من و نه ما و نه مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
منفی هات را ببین و حالش را ببر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
ما هم میدونیم کیا رای میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
من به رئیسی رای می د هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
هول ورشون داشت گفتی رأی می دهم!

بله من هم رأی میدهم. چون رئیس جمهور من باید برای مبارزه با فساد به رأی من تکیه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دقیقا فرق ما با شما همینه.ما رای نمیدیم یعنی این اکثریتی که میبینی و قرار نیست رای بدن.شما وقتی میگی من رای میدن یعنی همون اقلیتی که قراره برن به آقای رئیسی رای بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
درصد منفی هارو بشمار تا وضعیت دستت بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
شکر گرفتی یا شال سبز یا نبات؟
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
رای می دهیم
آقای جلیلی ویرایش دوم آقای احمدی نژاد است. به امید خدا پراید شما نیز برای انجام کار خیر به مزایده گذاشته خواهد شد. حتما هم عزیز خیرخواهی نیز با استفاده از منابع غیبی پراید شما را به قیمتی چندین میلیون دلار خواهد خرید. نگران نباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
واقعا باید به اعتماد به نفس جلیلی نمره هزار داد !!؟؟؟

کسی که در مذاکرات چند ساله هسته ای اش باعث
گرفتن ۷ قطعنامه کمر شکن برای ما شد !!؟؟؟

چطور میتواند خودش را حتی آفتابی کند !!؟؟؟

چه برسد به نامزد ریاست جمهوری !!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
خانه سازمانی؟
آقای جلیلی الان شما در سن بازنشستگی هستید. چرا باید یک سازمان به شما خانه بدهد.
ارتشی ها وقتی خانه بخرند باید منزل مسکونی را ترک کنند.
شما با اینکه مالک منزل هستید هنوز از خانه سازمانی بیت المال استفاده میکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
فرق جلیلی با احمدی نژاد اینه که ... هیچ شباهتی به هم ندارن! ینی الآن دیگه هیچ شباهتی به هم ندارن...
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
(قال امیرالمؤمنین علیه السلام): مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ «عَدُوِّهِ».

حضرت علی علیه السلام فرمود: کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد!

عيون الحكم و المواعظ (لليثي)، ص: 441.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
من رای می دهم
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
جالبه حالا که تقریبا مطمئن شده اند که اکثریت در انتخابات شرکت نمیکنند یکی کسانی که شرکت نمیکنند را کافر یکی دیگر بی اثر و آن دیگری انتخاب از انتخاب شورای نگهبان نظام را بهترین راه میداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
چشمم آب نمیخوره و احتمال میدم باز شرکت کنن
در گام دوم انقلاب به معنی واقعی مردم سالاری پی بردیم : مردم مجازند بخواهند آنچه را حکام می خواهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
گام دوم- جبهه پایداری مصباح که رای مردم را زینتی و برای ظاهرسازی فقط لازم می دانست هم از نیت خود یعنی حمایت کامل فقط از رئیسی ، پرده برداشت
رای بی رای
ساختار باید اصلاح بشه
قانون اساسی باید اصلاح بشه
جلیلی جون واقعا پراید داری،نکنه ماشین خوشگله رو می یاری بیابون پراید رو میاری تو خیابون
شبا سانسورچی ارزشیت فعال میشه ؟
باشه بابا میریم به رئیسی رای میدیم ، شما دستور بده
این انقلاب راحت بدست نیامده ! اونهایی که در خظ انقلاب نیستن !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
اتفاقا راحت تر از اون چیزی بود که فکر می کنی
یعنی کانتر نظراتت رو هم سانسور میکنی ؟؟؟
دیگه چه انتظاری دارن ملت که مثلا رای بدن تغییر حاصل شه
من رای میدهم
آقای ابراهیمی! این دوستان شما قبلا احساس تکلیف کردند فقط اومدند که به حساب خودشان تنور انتخابات رو داغ کنند . هرچند تنور این انتخابات از یخچال هم خنک تر هست
من بخاطر سابقه جبهه و جنگ جلیلی برای او احترام خاصی قایل هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
چه ربطی داره؟ سیاست و میدان جنگ دو جبهه جدا از همند. ایشون به هیچ وجه سیاستمدار کارکشته ای نیست هر چند توی میدون جنگ موفق عمل کردهباشه!
کاندیدایی که خودروی شخصی اش پراید است، برای ما ارمغانی جز توزیع فقر نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
چقدر فکر کردی؟؟
برای من که هیچ ماشین ندارم جلیلی پراید هم بیاره از سرم زیاده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
1354
فکر نکن صاحب پراید میشی از اینکه هستی بدبخت تر میشی با این تفکرات این اقا
کلا انتخابات جز دردسر چیزی برای مردم نداره ترخدا حذفش کنید کم بدبختی نداریم
ما از عدالت جلیلی ها هراس داریم، عدالت آنها بر اساس تنعم خوشان از دنیا خواخد بود، توزیع فقر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دعا کنید جلیلی رأی نیاورد!
وگرنه برای شما خیلی بد می شود!
همه خواهند گفت: اگر او سال 92 رأی می آورد ما 8 سال فلاکت نمی کشیدیم.
با توجه به تجربه انتخابات قبلی انسان احساس عدم اگاهی میکند دوباره بیاید و یکبار دیگر اشتباه کند بهتره قدری صبر کنیم و عجله ای برای انتخابات نداشته باشیم حتما در 8 دوره انتخابات قبلی اشتباه از ما بوده دیگه تکرار نمیشه خودتون یکی رو انتصاب کنید برود کار کند انتخابات انشاا.. تا وقتی دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
هم لایک داری هم دیس لایک
فقط ببین گیر کیا افتادیم زندگیمون فنا شده
با اقتصاد و تز اقای رضایی دلار را روی 50 هزار تومان ببینیم
رای ندادن یک حماقت کامل هست
برای اقتدار کشور در جهان هم که شده باید شرکت کرد
ببینید امریکا چقدر در برابر ملت خوار وذلیل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
شما سریع برو دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
ما احمقیم دوست عزیز شما هم اقتدارت رو که تا کمر خم شدن تو سطل زباله ببین و به خودت افتخار کن
آقای شریعتمداری سالی که مراد و محبوبتان رای آورد نقش آمریکا چگونه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
احمدی نژاد اگر چهار سال اول خوب کار نمی کرد امروز اینهمه طرفدار نداشت
اگر چهار سال آخر گند نمی زد اینهمه بدخواه نداشت!
مگه قرار بود هر کی رای نده کتک بخوره.مراقب حرفهایتان در باره مردم باشید
خسته نسدید از اینهمه تکرار یک ترفند نخ نما شده ؟؟؟؟؟؟؟

فتنه و دشمنی در کار نیست



مردم همه چیز را فهمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
این یک پیام صریح است از طرف مردم عزیز ایران تا دیر نشده بشنوید و تغییر کنید تا ..
کاندیداهای‌ ریاست‌ جمهوری‌ دوره‌ های‌ تحصیلی‌ خودشون‌ را‌ کاملا‌ شرح‌ بدهند‌ و اینکه‌ در‌ کنکورها‌ قبول‌ شده اند‌ یا با سهمیه‌ مدرک‌ گرفته‌ و حق‌ دیگران‌ را ضایع‌ کرده‌ اند‌ ؟
ما تصمیمان را گرفته ایم اگر از آسمان سنگ هم ببارد نظرمان عوض نمیشود: # رای بی رای.
رای بی رای به هزار و یک دلیل
رای بی رای به هزار و یک دلیل
اگر مردم با صندوق رای قهر نکنند، اتفاقات به گونه دیگری رقم خواهد خورد!!!!!

آقای هاشمی به قول آن هموطن اصفهانی ۷ تا موز جلوی مردم گذاشته اید می گویید هر میوه ای دوست داری انتخاب کن!!!!!!! این بار حتی رای سلبی را هم از مردم دریغ کردند تا مردم با رای سلبی مخالفتشان را اعلام نکنند اما ما رای نمی دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
موز که چه عرض کنم !!!؟؟
بیشتر به خیار چنبر
هویج آبگیری
و بادمجان بم
شبیه هستند ، تا موز !!؟؟
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به هیچ عنوان مجاز نیستند که برای جذب رای به موضوعاتی مانند سرباز حرفه‌ای بپردازند!!!!!!!!


این هم پاسخ کسانی که می گفتند رییس دولت تدارکاتچی نیست ببینید سخنگوی نیروی مسلح هم برای رییس دولت آینده تعیین تکلیف می کند.

رای بی رای
۲۸ خرداد در خانه می مانیم
این شرایط انتخاب مردم ایران نیست
آقای جلیلی من هم تخصصم از شما بالاتر است هم بیش از ۲۵ سال کار و زحمت کشیده ام هنوز هم خانه ندارم بفرمایید شما چطور یک خانه ۱۲۵ متری خریده اید؟ و باز هم به مردم بگویید بر طبق چه قانونی شما با اینکه خانه دارید در خانه سازمانی هم ساکن هستید؟ تا آنجا که می دانم کارمندان دولت اگر خانه داشته باشند حق ندارند از خانه سازمانی استفاده کنند.پراید شما همانقدر باور کردنی است که دکتر خلبان شهردار جهادگر ادعا کرد ۳ میلیون در حسابش دارد و بعدا معلوم شد پسرش با صدها میلیون دلار پول ساکن استرالیا شده است.


رای بی رای
#رای بی رای
هنوز هیچی نشده آمریکا تو انتخابات ایران هست فتنه هست خدایی خودتون یکی را رئیس جمهور بذارید شما که کارشناس همه فن حریف هستید ما مردم ایران که جایز الخطا هستیم همیشه اشتباهی انتخاب میکنیم و مسبب تمام مشکلات ما مردم هستیم خودتان یکی را بذارید و اینهمه هزینه برای ملت نتراشید اگر راست میگید بعد هم هی تو سر مردم نزنید که خودتان انتخاب کردید الان ما می‌ذاریم شما انتخاب کنید و ایران را مدینه فاضله کنید ما به هیچ وجهی رأی نمی دهیم...
رای نمیدهم
کسی که تو این سال ها فقط تونسته پراید بخره نمیتونه اقتصاد مملکت را بگردونه چون یا واقعا اقتصاد بلد نیست یا ریاکار هست :))))))))) البته نظر شما که فکر میکنی به فکر اخرت خودشه هم محترم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
پرایدشون مثل جای مهرشون روی پیشانی است
هیچکدام از کاندیدا های تائید شده و نه شده توان حل مشکلات را ندارند زیرا رئیس جمهور یک عامل موثر است و عوامل بیشماری وجود دارد که بحل مشکلات کمک و یا مانع میشود برای رد کردن یک نظریه تنها یک دلیل کافی است اما برای اثبات ان تغییر سایر عوامل ضروری است که کسی در مورد عوامل دیگر بحثی نمیکند
جناب شاکری قربان آن شکل ماهت بشوم چرا لغت فتنه بکار میبرید اگر مردم آزادانه بتوانند تظاهرات بکنند تبدیل به شورش وفتنه نمی‌شود
کسی که با کمترین امکانات هشت سال جنگ را مدیریت کرد بدون شک جنگ اقتصادی را هم بهتر از دیگران مدیریت می کند چرا که او مرد مبارزه و عمل است بازی با دشمن را خوب می شناسد و او کسی نیست جز دکتر رضایی
رأی بی رأی
رای بی رای ..... من” رای ” نمی دهم.
هر بار در انتخابات شرکت کردیم من از آنها که دعوت به شرکت می کنند سوال می کنم چه فایده ای داشت اینبار رای بی رای
هیچ یک از کاندیدها راهکاروبرنامه ندارند مگر مشتی شعار که سالهاست توسط مسئولین قبلی تکرار شده وبه آنها هم عمل نشده است پس رای بی رای ..... من” رای ” نمی دهم.
رای ندادن خود نوعی اظهار نظر و اعلام حضوراست منتها به اعتراض به شیوه مسالمت آميز
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

یه بار هم رای ندیم ببینیم کسی ککش میگزه؟، کسی دوزاریش میوفته، یا نه؟. به نظر من تو ۴۲ سال اخیر اغلب سلیقه ها فرصت داشتند که خودی نشون بدند. اما در به همون پاشنه چرخیده. چراش بماند ولی به نظر اصلاح اساسی لازمه. اساسی! شاید این بارکسی صدای رای ندادن رو بشنوه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
راست می گی دفعه قبل که روحانی گند زده بود رای نمی دادی
نتیجه انتخابات از الان را من بهتون عرض می کنم
نفر اول: عدم شرکت در انتخابات
نفر دوم: آرا سفید!
نفر سوم آرا باطله و مخدوش!
یک عده پیرمرد پرحاشیه کاندید شده اند
چهل ساله که همینا رییس اند دیگه. رای دادن یا رای ندادن فرقی نمیکنه
والله به تمام مقدسات قسم من که همیشه رای می دادم این بار دیگه رای نمی دم هرچقدر هم بتونم تبلیغ می کنم اطرافیانم رای ندهند..
رای بی رای ....من چون مولایم امیرالمومنین علی علیه السلام که سالها خانه نشین شد ، خانه نشینی می کنم و در روز انتخابات از خانه خارج نخواهم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
رای نمی دی نده به علی علیه السلام چی کار داری....!
من با رای ندادن و عدم مشارکت در این انتخابات نشان می دهم که "رای ندادن " من هم تاثیر گذار است
شرکت در انتخابات یعنی آری به فقر و فلاکت و ناکارآمدی
من نه ضد انقلابم و نه از طایفه سلطنت طلبان یا مجاهدین یا کمونیست ها یا ......
در همه دوره ها هم در انتخابات شرکت می کردم ولی ابن بار ملت ایران تصمیم خودش را گرفته است ...رای بی رای
دوستان و عزیزان هموطن این را بدانید اگر زورمان به مسئولین نمی رسد زورمان به خودمان که می رسد...رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
اتفاقا زورمان به همه می رسد فقط متحد نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
اگر هم رای بدم به خاطر مصلحته وگرنه به خدای واحد قسم دلم اصلا نمیخواد رای بدم ....
دوستان و عزیزان هموطن این را بدانید اگر زورمان به مسئولین نمی رسد زورمان به خودمان که می رسد...رای بی رای
رای میدم به کسی که به فکر مردم عادی باشه نه اقازاده ها
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
چنسن کسی وجود نداره خودتو فریب نده تنها راه رای ندادن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
آقازاده ها نه به وجود می‌ آیند نه از بین می‌روند تنها از شخصی به شخص دیگر منتقل می‌شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
پس بگرد تا پیداش کنی
رای ندادن مردم باعث عصبانیت آقایان شده

خداروشکر

رای بی رای
چرا هر وقت ملت حق رو مطالبه میکنن اسم فتنه روی آن می گذاردید
تازه قضیه جالب تر از این هم خواهد شد

6 تا کاندیدای پوششی در روز قبل از انتخابات به نفع رییسی کنار خواهند کشید
از کدام قانون حرف می زند؟ لطفا آن قانون تان را از ذهن تان برروی کاغذ بنویسید ما هم لدانیم با چه روبرو هستیم!
صدای معترضان خاموش شنیده می‌شود فقط در بزنگاه ها و آنهم خیلی بلند شنیده می شود. باور نمی کنید؟
وزارت اطلاعات هم که وزارت دولت نیست..... این هم دلیل دیگری بر بی اختیار بودن رییس جمهور !!
وزارت اطلاعات هم که وزارت دولت نیست..... این هم دلیل دیگری بر بی اختیار بودن رییس جمهور !!
به خاطر اعتراض به توهین به شعورم رای نمیدم رای بی رای
یعنی هرکس در ایران اگر انقلابی و اصلاحاتی نباشد پس امریکایی است!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
کاش من آمریکایی بودم.
آقای شاکری همه باید مثل بچه های خوب ساکت و آرام بشینن و به به و چه چه کنند اینطوری خیلی دوست داری نه ؟
به کوری چشم خیلی ها
با افتخار رای می دهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بده
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
شما حق داری که رای بدهی و با رای دادن شما هم کسی کور نخواهد شد
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
ما هم به کوری چشم خیلیا رای نخواهیم داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
با رای شما کسی کور نمیشه ولی با رای ندادن اکثریت دشمن داخلی کور میشه آن شاالله
خیلی جالبه همه ی موافقان شورای نگهبان دم از قانون اساسی میزنن و میگن مردم باید در انتخابات شرکت کنن و کسی حق نداره مردم رو نهی کنه ولی نمیگن طبق همون قانون اساسی ملت باید ازادانه از بین عقاید و کاندیداهای متفاوت فرد مورد نظرشون رو انتخاب کنن
چه کاندیدای رد صلاحیت چه آنهایی که مانده اند در حد و قواره ریاست جمهوری یه کشور بزرگی مثل ایران نیستند.کاش آقای جلیلی اینقدر انسان فعال با مغز اقتصادی بزرگ بود که از طریق کار آفرینی های بزرگ حلال بدون رانت بنز سوار میشد نه پراید انوقت می گفتیم در حد ریاست جمهوری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
داشتن پراید افتخار نیست
عین بی لیاقیه
فتنه؟؟؟؟؟؟؟
باشه، شما خوبید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
حافظ هم فتنه گر بوده !
شماها هنوز انتخابات نشده به قدرت نرسیدین دارین یا به شعور مردم توهین میکنین یا تهدید میکنین بعد هی میگین پاشو بیا رای بده وگرنه فلان ‌‌و بهمان !!! اقلا ظاهر را حفظ کنید.
تابناک سانسور نکن ‌لطفا!
"نگاه رئیس دولت دهم این بود که وزارت اطلاعات وزارت دولت است"
البته فکر کنم طبق قانون مملکت و قانون اساسی کلا وزارت خانه زیرمجموعه دولت هست! حالا عملا جور دیگری رفتار میشود این یک مساله دیگه هست
کاری ندارم که دولت روحانی گند زد! ولی تمام بدبختی های ما مربوط به زمان احمدی نژاد و مخصوصا مذاکره کننده ارشد هسته ای یعنی همین آقای جلیلی هست! تا تونستند ما رو چندین گام به عقب برند و در موضع ضعف قراردادند به طوری که دولت بعدی در مذاکرات تازه میخواست همون حقوق قبلی از دست رفته رو بازیابه و تازه چند قدمی که به جلو برداشت، همان قدمهای عقب رفته زمان جلیلی بود و نه قدم به معنای واقعی رو به جلو!!
ما حتما در انتخابات شرکت میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
ما حتما در انتخابات شرکت نمیکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
!!!بدون شرح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
گزینشت کیه حسین جان ?!
جلیلی: یک پراید دارم
این افتخار ندارد.شما با همان حقوقتان که اگر فیشش را هم اعلام کنید بد نیست سالها پیش میتوانستید یک خودروی ملی دیگری بخرید
یا عوام فریبید یا بی کفایت که هر دو مورد خوب نیست.
رای بی رای
اقای شریعتمداری شوخی میکنه شما جدی نگیرید
آقای جلیلی ! تو که توان اداره کردن معاش خانوادگی خودت رو نداری ، چطور میخواهی اقتصاد یک مملکت رو نجات بدی ؟ چرا ما فکر میکنیم هر کس بدبخت تر و خاک بر سر تر باشه برای ریاست جمهوری مناسب تره ؟ ( نمونه اش پولهای به فنا رفته توسط جناب دکتر محمود خان است ) !!!
یعنی واقعا آقای قاضی زاده هاشمی فکر می کنه در مناظره ها رییسی علیه رییسی صحبت کنه و رییسی دیگه هم حرفهای ساختارشکنانه علیه رییسی بزنه !!!!؟؟؟
به مردان خانه دار هم خانه و خودرو و حقوق بدهید .خ خخ
بگفته خودش مالک خانه 125مترمربعی است دوباره خانه سازمانی که ازاین خانه بزرگتراست گرفته است یعنی درد بی خانمان ها را کاملا درک میکند.یاامام زمان الغوث الوث
یادش بخیر یک زمانی ما روزنامه کیهان را میخرید حدودا 1 کیلو وزنش بود چند وقت پیش در دکه روزنامه فروشی دیدم کلا 4 یا 5 برگ بیشتر نیست . حی فکر کردم مشکل از کجاست الان با حرفهای مدیر مسولش فهمیدم که روزنامه با ان ابهت چرا به این روز افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
اون موقع که یک کیلو بود هم ما باهاش شیشه تمیز می کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
شریعتمداری اینم از سرش زیادیه
والله من مشکلی با رای دادن ندارم اما متاسفانه کاندیدی که مورد تایید من باشد نیست و خودم ماندم چیکار بکنم اگه رای ندهم مسولین بالا میگویند به بی دین هستم اگه رای بدهم مملک به باد میرود مثل نمایندگان مجلس که با کمترین ارا به کرسی نشستند و فقط لایه های که به ضرر مردم است تسویب میکنند ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
والله رای ندادن عین دین داریه شک نکن
از یکی از کاندیداهای برتر ریاست جمهوری امسال سوال شد که برنامه اقتصادی شما چیست وایشان در جواب گفتن که برنامه دقیقی داریم . من که خیلی قانع شدم بقیه رو نمیدونم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
من هم‌ قانع شدم:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خداییش جواب دندان شکنی داده.من که قانع شدم
اختیار دست مردم نیست.
فتنه ای در کار نیست بلکه رای بی رای
1000 میلیارد بدهی اخلال نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!
پس حتما من اخلالگرم با 4 تومن حقوق!
آخوند هم فقط زیر بار حرف آخوند می‌رود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر دین خود ومملکت خود را دوست داشته باشیم هیچ موقع در تخریب کشور خود با بیگانگان همدست نمیشویم تاریخ مارا نمیبخشد خون جوانان درانقلاب وجنگ که بهترین بودندازما بازخواست میکنند هر یک از واجد شرایط دوست داره رای بدهد ودوست داره رای نده خق تخریب هم وتوهین همدیگر نداریم اگر رای بالای 50 بعلاوه یک شد همه باید به رای مردم احترام گذاشت به هیچ وجه تخریب وخرابکاری توجیه نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
چرند نگو
همه چیز را قبول دارم به جز پراید جلیلی . دقیقا به مردم میگه شما هالو هستید . مرد حسابی تو از جناح انقلابیون هستی و باید ااعتبار اونارو حفظ کنی . اگه میخوای درست نا شاخدار و دم دار بگی مستقل باش و بگو .
آنهای رای نمی دهند از چه چیز می ترسند که اینگونه رای ندادن را تبلیغ می کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
از هبچ چیز نمی ترسیم چون از هرچه می ترسیدیم قبلا به سرمان آمده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بدبختی خودشان را تایید نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
دقیقا از همون چیزی که شما به خاطرش داری رای دادن رو تبلیغ میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
از چیزی نمی ترسند. در کاری که تمام شده دخالت نمی کنند
هر کس رئیس جمهور یا مسئول می شود باید بفهمد که از بیت المال خرج کردن و دست درازی به آن و عملکرد و تخلفات او دیگر حریم خصوصی او نیست و هر گونه سوء استفاده از آن به معنای فسق است و مردم باید از آن باخبر باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند و هر کاری که باعث شود که مردم بفهمند آنها چکار می کنند مجاز است و هر کس این را نمی پسندد و برای خودش حریم خصوصی قائل است مسئولیت را کنار و به دنبال کار شخصی خودش برود. ضمن اینکه با کسانی که افشاگری می کنند باید در نهایت تسامح با آنها برخورد شود حتی اگر رسانه های بیگانه باشند و این مسئول متهم است که باید اثبات کند دروغ است و یا راست و تفاوت بسیاری بین فرد عادی متهم و فرد مسئول متهم وجود دارد.
خداییش دم شورای نگهبان گرم .اگه لاریجانی تایید صلاحیت می شد من به بررسی دقیق وکارشناسی شورا شک می کردم.آخه یکی نیست به این علی آقا بگه بابا تو12سال رییس مجلس که قانون گذار وراس اموربودی برای این ملت چیکارکردی . برو بشین خونه وبه کارهای که می توانستی انجام بدی وندادی فکر کن .12سال برای این ملت چیکار کردی ؟ولی خداییش نباید حاج صادق درمورد رد صلاحیت برادرش اطهار نظر بکنه .
با رای دادن به آقای رئیسی مافیای قدرت و ثروت را از اریکه به پایین می کشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
در همین مسند هم میتونه
مافیای قدرت و ثروت را از اریکه به پایین بکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خودتو مسخره کردی؟!
کی با فساد میتونه مبارزه کنه رییس جمهور یا رییس قوه قضاییه؟
اصلاح طلبان و دولت روحانی و ... باید از شورای نگهبان سپاسگزار باشند که از محاکمه آنها توسط مردم جلوگیری کردند و مقدار کمی هم به محبوبیت آنها افزودند و افکار عمومی که می بایست روی عملکرد بد روحانی متمرکز می شد روی شورای نگهبان متمرکز شد. چون با عملکردی که روحانی در این اواخر داشت خیلی از کسانی که حتی به روحانی و اصلاحات رای و امید بسته بودند پشیمان و از او متنفر شدند تا جایی که حتی از رای دادن نا امید شدند و علت عدم مشارکت مردم در آینده هم ناشی از عملکرد دولت روحانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
از بقیه هم تشکر کن برای تشکیل دولت درسایه
شریعتمداری کلا زیاد حرف می زنی حواست باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
ببخش خواستم مثبت بدم اشتتباهی منفی دادم
رای بی رای
..تمام...
بالاخره روزی باید این قاعده بازی ک همیشیه ب ضرر مردم ه بهم بریزه....
هر کس دلسوز نطام و انقلاب است رای می دهد و هر کس می گوید رای بی رای برایش اینجا و غرب فرقی نمی کنه مشکلات همه جا هست ولی این دلیل نمی شود که بگوییم رای بی رای. کسی که می گوید رای نمی دهم خوبه یه نظر به دشمن بندازه که چه خواب هایی برای رای ندادن ما کشیده فقط این رو بگم اولیش امنیت است
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد ان اشنا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
آقای قرچک چرا غرب ستیزید مگر شما با عقیدتون برای مردم و ایران چه‌کاری کردید؟ کدوم دستاورد اگر منظورتون هم اسلامهو حجاب و ... تو شرق اصلاً خدا نیست
جناب حسین رای میدی خوب رای بده چرا هم وطنت را کور میکنی؟زشته به خدا.
آنها که تهدید می کنند یک سوال ساده چرا باید رای بدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
چون این نمایش برای شون حکم تایید داره
با احساس مسولیت نسبت به کشور و تاریخ درخشان آن در انتخابات شرکت میکنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
کدوم تاریخ درخشان. از ۵۷ به این ور منظورته دیگه؟
استراتژی در سطح کلان تبعیین شده است ما برای فردای بهتر رای میدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
چهل سال هست داریم تصمیم گیرندگان سطح کلان را با این آشی که برامون پختن تحمل میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
استراتژیست کی بودی خوشگلم
رای بی رای
رییس جمهوری که حق نداشته باشه از سیاست ملی حرف بزنه،حق نداشته از سرباز حرفه ای حرف بزنه و.... یک شیر بی چنگ و دندان و بی یال کوپاله که در واقع شیر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عوضش بجای زدن حرف مردم، برای حرف مورد نظر انتخاب کننده واقعیش آزاده
دوستان عزیز: فقط ملت است که حاکمان را باید انتخاب کند. و تا زمانی که رئیس جمهور بالاترین مقام تصمیم گیر نیست رای ما مشکلات را حل نمیکند. برای همین و برای اولین بار رای بی رای.
برخلاف پیش‌بینی " یک اصولگرا درباره انتخابات؛ دولت آینده ۴ ساله خواهد بود" بنده پیش بینی می کنم که ایشان بیش از هشت سال رئیس جمهور شوند، درست است که اکنون نهایتا دو دوره بیشتر نمی توانند رئیس جمهور باشند ولی این به معنای عدم تغییر قانون در این خصوص نیست .
هر کسی که ژن ایرانی داسته باشد به رییسی رای نمیدهند
«در سال ۸۸ محمود احمدی‌نژاد من را صدا کرد و گفت می‌خواهم شما را به‌عنوان وزیر اطلاعات معرفی کنم، بنده گفتم من روحانی هستم و شما شخصی هستی، آخوند هم فقط زیر بار حرف آخوند می‌رود.
جناب مصلحی ، این مردم ترا به اینجا رساندند،....
از این نطام تعجب می‌کنم 22 بهمن از دستاوردهای عطیم انقلاب میگن ولی بعد میگن مسبب وصع موجود اصلاح طلبها هستن چون اونا فقط تو حکومت بودن کدوم رو باور کنیم شما جبهه به قول خودتون انقلاب هم خواهید دید که با هارت و بورت و دستور قصایی اوصاع درست نمیشه
روزنامه کیهان کارش خیلی درسته حرف نداره دمش گرم .قدیم همیشه برای شیشه پاک کردن می گرفتم هنوز هم چنسش خوبه؟
کاری به کسی ندارم ولی رای دادن رو واقعا توهین به شعور خودم میدونم.با این که اشتباه کردم و چند سال رای دادم ولی از این کار واقعا پشیمانم
حتما رای میدهم به آقای رئیسی هم رای میدم
اندکی صبر سحر نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
آدم که بعد انتخابات به کسی که رییس جمهور شده رای نمیده، دوباره کاریه
ما خودمون توی انتخابات شرکت نمیکنیم اونوقت این آمریکا چقدر بیکار هست که میاد توی انتخابات ما شرکت میکنه. لااقل اومدند به من بگن که شناسنامه ام را بهشون بدم با اون رای بدن. با پاسپورت فرنگ که نمیشه رای داد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی