بازدید 7020
۱

ارتش عراق از آغاز عملیات علیه داعش خبر داد

تیم رسانه‌ای امنیتی عراق در فرماندهی عملیات مشترک امروز (چهارشنبه) از آغاز عملیات نظامی برای تعقیب و پیگرد اعضای گروه تروریستی داعش در شهرستان «الرطبه» در غرب استان الانبار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 11 August 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق در فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد، عملیاتی نظامی با مشارکت جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن برای تعقیب و پیگرد باقیمانده‌های اعضای گروه تروریستی داعش در شهرستان «الرطبه» در غرب استان الانبار آغاز شده است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، نیروهای ارتش عراق و سرویس مبارزه با تروریسم و همچنین تیم واکنش سریع صبح امروز چهارشنبه عملیات امنیتی گسترده را در صحرای الرطبه با پشتیبانی هوایی نیروی هوایی، جنگنده‌های ارتش و هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش آغاز کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است، این عملیات برای تعقیب باقیمانده‌های اعضای گروه تروریستی داعش و جست‌وجوی مخفیگاه‌های آنها و نیز پاکسازی این مناطق انجام می‌شود.

براساس گزارش ایسنا، عراق دسامبر ۲۰۱۷ پس از حدود چهار سال درگیری، خاک خود را از کنترل داعش آزاد کرد اما همچنان این گروه تروریستی در مناطقی که کنترل آنها را از دست داده، دست به عملیات نظامی می‌زند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با وجود نیروهای اعتلاف هیچوقت بر داعش پیروز نخواهند شد و بلای افغانستان در انتظار عراقیهااست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست