بازدید 21662

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت به عنف و عاملان سرقت از یکی از واحدهای تولید و فرآوری کشمش در شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ 28 April 2024

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به‌دست آورده و با هماهنگی قضائی، فعالیت‌های آنان را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش‌های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده‌اند، گفت: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
باسلام ، از دولت محترم تقاضی داریم تا دیر نشده هرچه سریعتر افغانی ها را به کشور خودشان برگرداند.با برگرداندن بیش از ده میلیون نفر افغانی به کشور خودشان ، مشکلات اقتصادی و مشکلات بیکاری وجرم وجنایت در ایران به خودی خود برطرف خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
چه ربطی به افغان هاداشت
شایسته است دستان اراذل واوباش سارقان وضاربان بویین زهرا هر چه سریعتر بریده شود
این دزدان درست بشو نیستند زندان به درد نمیخوره باید فرستاد تومعدن وجاهای بدآب وهوا کارکنند تا بفهمند بدون زحمت پول بدست نمیاد باید شدید برخورد کرد ازتنبلی دنبال کار نمیرند
یک خسته نباشی جانانه به عزیزان آگاهی اگر اینها نبودند کار ما با این ارازل واوباش چه میشد ممنون برای ایجاد امنیت ما
فقط اعدام
اینها رو قانون رها نکنه مجازات سختی در نظر بگیرن تا عبرتی برای بقیه امثال اینها باشه
قطع انگشت و اجرای آن برای سارقین می تواند کمک به سزایی کند در کاهش جرائم سرقت در کل جامعه مخصوصا در تهران .....??❤
طبق قانون قران عمل شود دزد دست قطع شود تجاوز به عنف سنگسار
باسلام افغانی نباشه کشاورز فلجه
دستگیری کافی نیست برخورد قاطع توسط دادسرا مهم است ،نباید به شرور ،اراذل اوباش زورگیر رحم کنند باید مجازات سنگین در نظر بگیرند مجازات مالی بازدارنده نیست چونکه بعد از آزادی دوباره شروع میکند به خلاف تازه برای جبران جریمه‌ای که به دادگاه داده با گستاخی ببشتر مردم ‌آزاری میکنند؟ فقط ‌بایدمثل کشورهای دیگر دست دزد باید قطع کنند؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی