بازدید 4847
۳

مدیر بازنشسته پرسپولیس مدیرعامل باشگاه فولاد شد!

کد خبر: ۱۰۶۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 14 August 2021

مدیرعامل بازنشسته سابق باشگاه پرسپولیس همچنان پست می‌گیرد!

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی ثابت کرده که در این‌ راحتی‌ها پست و مقام و صندلی را رها نمی‌کند. او بعداز اینکه بخاطر بازنشستگی مدیرعاملی پرسپولیس را با تلاش سازمان بازرسی تحویل داد، به ریاست باشگاه دولتی پیکان رسید که تا امروز هم کسی متوجه چگونگی این انتصاب نشد اما پیکان با مدیریت گرشاسبی لبه پرتگاه سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفت و این مدیر قدیمی که روابط بالایی دارد، از کار کنار گذاشته شد. او در مراسم تودیع خود جملات نه چندان زیبایی به زبان آورد که نشان از ناپختگی و شدت علاقه‌اش به پست و جایگاه داشت.

با اینحال دوران مدیریت گرشاسبی با آن کارنامه هم تمام نشد و او حالا جای یکی از موفق ترین مدیران باشگاهی فوتبال ایران را گرفت و عجیب اینک باز هم پست تازه گرشاسبی در یک تیم دولتی است!

اگر بازنشستگی گرشاسبی باعث عزل او از پرسپولیس شد، چگونه است که بعداز آن در دو تیم دولتی دیگر پست گرفته و نهادهای نظارتی هم هیچ دخالتی در موضوع نکردند.

 

 

صبح امروز جلسه هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با حضور رضا طاهری رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سایر معاونت های شرکت برگزار گردید و بر این اساس ضمن تقدیر از تلاش های سعید آذری، آقای حمید رضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان معرفی کردند.

گفتنی است، گرشاسبی سوابقی همچون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، رئیس هیئت کشتی استان خوزستان، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و پیکان و همچنین سابقه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نهاد نظارتی؟؟؟ منظورتون سازمان بازرسی هست؟؟ مگه سازمان بازرسی مثل روز روشن اعلام نکرده انتخاب زاکانی برا شهرداری تهران تخلف از مصوبه ی هیات وزیران هست؟ هیات وزیرانی که چند روز دیگه زاکانی در جلسات‌ شرکت میکنه؟ قانون کیلویی چنده؟ مهم اینه که همه دور هم بشینیم سر سفره ی نتیجه ی انتخابات ریاست جمهوری.
دلیلش کاملاً واضح است و اصلاً مبهم نیست، آن روزها پرسپولیس روزهای موفقی را پشت سر میگذاشت، و عوامل پشت پرده میخواستند پرسپولیس کبیر را نابود کنند، در نتیجه فشار آوردند تا آقای گرشاسبی از پرسپولیس برود، اما امروز آقای گرشاسبی در پرسپولیس نیست و در نتیجه مشکلی برای فعالیت ایشان وجود ندارد.
به همین سادگی!
حال پیدا کنید تیم وزارتی را...!!!
باسلام
قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دی ماه سال 99 اصلاح شد و یکی از استثنائات اون سابقه حضور 60 ماهه در جبهه اضافه شد.. شنیدم اقای گرشاسبی 5 سال سابقه ایثارگری دارن که در صورت صحت، مشکلی برای حضور در فولاد با توجه به اصلاحیه قانون نخواهد داشت. لطفا خبر را یا اصلاح بفرمایید یا بررسی دقیق تری انجام بدید.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی