بازدید 7138
۴

مناطق مبتلا به «لامبدا» در هرمزگان مورد توجه قرار گیرد

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان گفت: قرنطینه کامل بیماران و مناطقی از استان که سویه ویروس کرونای لامبدا در آن دیده می‌شود، باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷ 02 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی رئوفی چهارشنبه شب در نشست فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به لزوم سرعت بخشی در واکسیناسیون در راستای ایجاد ایمنی نسبی در برابر ویروس کرونا افزود: با توجه به احتمال ابتلای بیشتر افراد جوان به ویروس جهش یافته کرونای لامبدا، واکسیناسیون افراد جوان در استان نیز، در اولویت باشد.

وی بیان داشت: همچنین باتوجه به مرزی بودن هرمزگان و ارتباط با کشورهای همسایه، کنترل ورود مسافر از این کشورها و گرفتن تست کرونا از مسافران در راستای تشخیص سریع و شناسایی به موقع بیماران مبتلا، توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دیگر دستگاه‌های مسوول در استان در دستورکار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: فرمانداران در همه شهرستان‌های استان نشست‌های فوق‌العاده ستاد شهرستانی مدیریت کرونا را تشکیل دهند و گزارش عملکرد و اقدام‌ها را به دبیرخانه ستاد استانی ارائه کنند.

رئوفی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مدیران مربوطه و فرمانداران در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا ادامه داد: قبل از ورود سویه جهش یافته ویروس کرونا با عنوان لامبدا، به کشور باید با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی، حساسیت و آمادگی لازم در مردم برای مقابله با این ویروس ایجاد تا بیماری کنترل و از آن پیشگیری شود.

وی بر لزوم رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و اجتماعی و نبود تجمع ها گفت: کنترل شدید همه مبادی ورودی و خروجی و مرزهای هرمزگان باید در اولویت باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
لامبادا هم تشریف آوردن؟ ما که همه آماده ایم آماده
ای بابا! همین دیروز بود که مسئولان گفتند لاندا در ایران مشاهده نشده است!!!! چقدر دروغ میگید؟
همین دیروز بود که تکذیب کردید!!!لاقل وقتی می دانید مشکلی هست سعی نکنید فورا تکذیب کنید که ته مانده اعتبارتان نزد اقلیت هوادارتان هم از بین برود .ما اکثریت که دیگر مفهوم تکذیب حکومتی را با دل و جان به معنای تایید درک کرده ایم.
دروغگوها. شماها وجدان ندارین، ذات ندارین. مگه تا دیروز تکذیب نمیکردین؟
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی