بازدید 7660
۴
در هشتمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان

اظهار امیدواری رئیسی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

رییس‌جمهوری گفت: در گفت‌وگوهایی که با کشورهای مختلف صورت گرفته، روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت و امیدواریم با این اقدام شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاهها در سال تحصیلی جدید باشیم.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 02 September 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی طی سخنانی در هشتمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان با قدردانی از بیان دغدغه‌های اعضای خبرگان در مورد مسائل روز کشور اظهار کرد: حضور در جمع خبرگان و نخبگان و استماع مطالبات و نقطه نظرات شما عزیزان فرصت مغتنمی است که از آن استقبال می کنم و توصیه ها و پیشنهادات نمایندگان محترم خبرگان را مورد بررسی و تا حد امکان پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: نکاتی که آقایان بیان داشتند جملگی از مسائل و مشکلات کشور است که دغدغه خود ما هم هست؛ از جمله بحث مبارزه با فساد و توزیع عادلانه امکانات که از شعارهای دولت ما بوده و در دستور کار جدی کابینه است.

رئیس جمهوری با اشاره به مساله پرداخت حقوق و دستمزد نیروهای شرکتی و متناسب سازی حقوق کارکنان دولت گفت: از مسائلی که باید برای آن برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد و تعارض منافع در این بخش است که باید اصلاح گردد و این امر در دستور کار ما قرار گرفته است.

رئیسی از برخورد با مظاهر فساد و رفع زمینه های بروز آن به عنوان اولویت دولت خود یاد کرد و گفت: دولت با زمان بندی و تدبیر جلوی ویژه خواری ها را خواهد گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اظهار امیدواری نسبت به تسریع در واکسیناسیون تأکید کرد: در گفت‌وگوهایی که با کشورهای مختلف صورت گرفته، روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت و امیدواریم با این اقدام شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاهها در سال تحصیلی جدید باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
مسوولان قسم جلاله خورده‌اند که هر روز حرففففف بزنند حتی اگر اپن حرفها را قبلا و چند ماه پیش صد نفر دیگر گفته باشند و عملی نشده باشد.
درود بر شرافتت نمیری انشااله من یک شرکتی ام
در یک اداره همکارم رسمی کار مثل هم اما اختلاف حقوق
5 برابر
مخابرات ایران
حرف بسه عمل کنید.
این بتده خدا رو هنوز کسی یادش نداده که وقتی دو دوز واکسن رو زدی و بعد چند هفتع انتی بادی داشتی مبشه بگی که مصونیت داشته باشی؟
همین الان دانشجوها رو واکسینه کنی دو ماه دیگه تازه میشه روی این قضیه فگر کرد....این که دکتری نیست نتونه یاد بگیره..ِ
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی