بازدید 9322
آیت الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

ضرورت اطلاع رسانی شفاف در مورد واکسن‌های وارداتی و داخلی/ برگزاری مراسم اربعین منوط به موافقت دولت عراق و مشروط به دریافت دو دوز واکسن/ شرایط را برای واکسیناسیون مهاجران و افراد مشکوک التابعیت فراهم کنید

از پایین بودن عوارض واکسن‌های استفاده شده، اعم از وارداتی و تولید داخل خرسندیم؛ اینکه واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی آن کمترین عوارض را دارد، می‌تواند برای مردم در مقابله با تبلیغات بدخواهان که تولید و توانایی متخصصان داخلی را زیر سوال می‌برند، اطمینان خاطر و آرامش به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 04 September 2021
تابناک اجتماعی
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: با پیش‌بینی و پیشگیری‌های فعالانه، می‌توان آسیب‌های ناشی از ایجاد موج‌های جدید را کاهش داد.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر رئیسی با اشاره به لزوم فعال بودن وزارت کشور و کمیسیون اجتماعی در استان‌ها در زمینه بررسی، شناخت و راهکار‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی ناشی از کرونا، اظهار داشت: باید این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و با استفاده از نظریات فرهیختگان حوزه و دانشگاه، راهکار‌های علمی اتخاذ شود تا کمترین آسیب اجتماعی و روحی را داشته باشیم.

وی با ابراز خرسندی از پایین بودن عوارض واکسن‌های استفاده شده، اعم از وارداتی و تولید داخل، بر لزوم اطلاع‌رسانی درست و دقیق در این درخصوص تاکید کرد و گفت: اینکه واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی آن، کمترین عوارض را دارد، می‌تواند برای مردم در مقابله با تبلیغات بدخواهان ـ که تولید و توانایی متخصصان داخلی را زیر سوال می‌برند ـ اطمینان خاطر و آرامش به همراه داشته باشد.
 
ضرورت اطلاع رسانی شفاف درمورد واکسن‌های وارداتی و داخلی/ برگزاری مراسم اربعین منوط به موافقت دولت عراق و مشروط به دریافت دو دوز واکسن/ شرایط را برای واکسیناسیون مهاجران و افراد مشکوک التابعیت فراهم کنید

رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت توجه به واکسیناسیون مهاجرین و مشکوک التابعین، گفت: وزارت کشور و استانداران مرزی باید نظم و انضباطی در زمینه واکسیناسیون این افراد، که میهمانان جمهوری اسلامی هستند، فراهم کنند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

وی روند واکسیناسیون در کشور را امیدبخش خواند و با اشاره به افزایش واردات واکسن و تولید داخل در هفته‌های آینده، بر لزوم تسریع و توسعه واکسیناسیون در گروه‌های سنی مختلف تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین برگزاری مراسم اربعین حسینی را منوط به موافقت دولت عراق و اعلام شرایط پذیرش زوار از جانب این کشور دانست و تأکید کرد، بدون تردید در صورت موافقت کشور میزبان، کسانی می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت و درمان، هر دو دوز واکسن کرونا را زده باشند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
با توجه به سن افراد که واکسینه میشوند تعداد زیادی از زیارت و تشرف به عتبات عالیات باز می مانند .
حاج اقا اين اشتباه را نکن. دو دز زده باشند ليل نميشه که برن و يه سويه جديد با خودشون نيارن. الان جون بنده هاي خدا از پياده روي اربعين مهمتره
درمیان واکسنهای مورداستفاده درایران استرازنکا بیشترین عوارض وبه عبارت بهتر اذیت را دارد وسینوفارم کمترین. درحالیکه میدانیم کیفیت استرازنکا 100 برابر بهتر از سینوفارم است.بنابراین کم عارضگی واکسنهای داخلی نمیتواند نشان کیفیت بهتر باشد. آب مقطربزنین که اصلا عوارض ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
دقیقا نداشتن هر گونه عوارض ، نشان دهنده بی خاصیت بودن واکسن های چینی و برکت است

برکت که کلا زیر دو و نیم میلیون دوز تحویل دادند

و از سی میلیون دوز یعنی کمتر از ۷ درصد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
از کجا میدانی کیفیت استرازانکا بهتر است اونم 100 برابر؟
از روی هوا
چرا رشد نقدینگی در امریکا و کشورهای توسعه یافته لزوما منجر به تورم افسار گسیخته نمی شود؟ چون این کشورها نهادها و زنجیره تولید تقریبا همه چیز را دارند و افزایش نقدینگی در نهایت منجر به افزایش مصرف و تولید می شود و در کنار ان سیستم بسیار
کارا مالیاتی و بازار سرمایه دارند که نقدینگی منتشر شده را تعدیل و جذب مجدد می کند. ولی در ایران که حتی مواد اولیه سرم و دان مرغ و علوفه و دستمال کاغذی و پوشک و ....ان از خارج تامین می شود هرگونه افزایش قدرت خرید از طریق افزابش نقدینگی نیاز به افزابش فروش نفت و دلار نفتی دارد و غیر از این باشد شاهد تورمهای نجومی هستیم که همه شاهدیم. حتی چین هم توسعه یافته نیست چون با وجود توان تولید همه چیز ولی سیستم مالیاتی مدرن و کارا و بازار سرمابه قوی ندارد و همه پولهای چینی ها در بازار بشدت متورم و گران مسکن چین حبابی جمع می شود ولی قیمت مسکن در خیلی از گشورها در تورم کالا محاسبه نمی شود
زوار رو بفرستید عراق و منتظر موج هفتم باشید .
بعد این افراد می شوند ناقل انواع دیگر کرونا در کشور! حالا باید از عراق خواهش کنیم ایرانی ها را راه ندهد؟
موفق باشید جناب دکتر آیت الله ریاست محترم جمهوری مقتدر معظم اسلامی !!!
هنوز خودمون واکسن نزدیم، انوقت داره در مورد واکسن زدن افراد مشکوک التابعت حرف میزنه
بابا این چه مسخره بازی هست.یک کاری کنید یا همه بتوانند بروند یا هیچ کس نرود.مگر گناه ما چیست؟
امیدوارم دولت اجازه ی تجمع مردم در امکان عمومی از جمله زیارتگاهها را صادر نکنه...
آیت الله رئیسی؟! از کی تا حالا ؟!
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی