بازدید 3725
۵

سلیمی: دولت درباره افزایش قیمت قبوض برق ورود کند

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که قبض های اخیر برق و گرانی آن مردم را دلخور کرده، دولت به این وضعیت رسیدگی کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 12 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی برق و قبض های برق برخی از مردم را رنجور کرده لذا باید دولت رسیدگی کند.

وی افزود: متاسفانه برخی از انتصاب ها با تاخیر انجام می شود. برخی از مدیران باقی مانده از دولت قبل کارشکنی بر سر اهداف دولت رییسی می کنند لذا هر چه سریعتر این وضعیت تعیین تکلیف شود.

سلیمی همچنین در تذکری دیگر گفت: متاسفانه دولت آقای روحانی حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان و امسال حدود ۵۸ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی تن خواه گرفته که این اقدام باعث تورم و افزایش لجام گسیخته قیمت ها شده است. البته دولت آقای رییسی انضباط مالی را در دستور قرار داده اما باید به حساب کسانی رسیدگی شود که بلای تورم را بر سر مردم آوار کرده اند.

وی ادامه داد: در بحث تعارض منافع برخی از صاحب منسبان حکومتی صاحب امتیاز ۲۲۱ داروخانه بوده و در ۱۶۷ داروخانه مسوول فنی بوده که باید وزرات بهداشت مدیریت کند.

سلیمی در پایان گفت: کرسنت و توتال و قراردادهای نفتی مصیبتی برای کشور بودند، کی قرار است به حساب آقای زنگنه رسیدگی شود؟ علاوه بر این، آقای ظریف اعتراف تلخی کرده، شما که فقط ۱۸ صفحه برجام را خواندی و ۹۲ صفحه را نخوانده؛ چرا برجام را امضا کردی؟ شما مسوول بودید. ای کاش زودتر، این عبارات و متن را می خواندید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
پول برق ماینرها رو مردم دارن میدن!
واقعا قبض برق تابستان هیچ توضیحی نداشت !
بعد از چند سال میزان مصرف تابستان حدودش مشخص است
سالهای قبل خبری از 250% گرانتر شدن قبض نبود
ولی اینبار چطوری حساب کردند که 250% رشد کرد !
کدام دولت، فعلا که بعد از بیش از دو ماه اومدن دولت جدید نه تنها وضع بهتر نشد بلکه به مراتب بد تر هم شده، دولتی که شعار از عدالت میداد حقوق اندک بخور و بمیرما مستمری بگیران را به ریال میدهد و پول برق را به بهانه الگوی مصرف به نرخ ازاد ، یعنی صادرات،یعنی دلار میگیرید و وزیرش هم دیروز گفته فعلا برنامه ای برای افزایش پول برق ندارد! تو رو خدا داشته باش! برق را ۴ برابر کرده اید و حالا میگویید فعلا! برنامه افزایش ندارید. من بازنشسته وقتی بجرم روشن کردن صرفه جویانه کولر در هوای شرجی مازندان وقتی نزدیک یک و نیم ملیون تومان پول برق بدهم، بقیه ماه را با این گرانیهای گوشت و برنج و مرغ و لبنیات و...... که به لطف مدیریت دولت عدالت محور رشدی مضاعف داشته سنگ در سفره ام بگذارم.
مجلس، رسانه ها یا بخواب رفته اند و یا همه چیز را گل و بلبل نشان میدهند
اقای ریسیی، حرف های دلخوش کنک و رفتن به نقاط محروم دردی از ما دوا نمیکند و برای مان اب و نان نمیشود و تاریخ مصرف دارد. واقعا داری چه میکنی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
فرقی نمی کند که چه دولتی بر سر کار بیاید کشور توسط دولت در سایه اداره می شود یقه امثال سعید جلیلی را باید گرفت و به دادگاه مستقل و غیر وابسته به قوه قضائیه کنونی برد و به اشد مجازات رساند خیانت به کشور و ملت که شاخ و دم ندارد
همچی میگه انگار وزارت نیرو زیر نظر دولت اردن اداره میشه !!!
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی