بازدید 6229

لیورپول ، آرسنال را هم به توپ بست

سادیو مانه مهاجم سنگالی در ابتدا برای تیم یورگن کلوپ گلزنی کرد و در ادامه دیگو ژوتا، محمد صلاح و تاکومی مینامینو برای قرمز‌ها گلزنی کردند
کد خبر: ۱۰۸۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹ 20 November 2021

لیورپول در هفته دوازدهم لیگ برتر توانست آرسنال را با ۴ گل شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر لیورپول در خانه به دیدار آرسنال رفت و موفق شد با ۴ گل این تیم را شکست دهد و ۳ امتیاز این مسابقه را به دست بیاورد.

سادیو مانه مهاجم سنگالی در ابتدا برای تیم یورگن کلوپ گلزنی کرد و در ادامه دیگو ژوتا، محمد صلاح و تاکومی مینامینو برای قرمز‌ها گلزنی کردند. به این ترتیب روند شکست ناپذیری آرسنال در هفته‌های اخیر به پایان رسید و این تیم دست خالی آنفیلد را ترک کرد.

لیورپول ، آرسنال را هم به توپ بست

لیورپول ۱-۰ آرسنال؛ سادیو مانه (۳۹): سانتر خوب الکساندر آرنولد در محوطه به مانه رسید و این بازیکن با ضربه سر توانست بلاخره دروازه رمزدیل را باز کند.

لیورپول ۲-۰ آرسنال؛ دیوگو ژوتا (۵۴): ژوتا با هوشیاری از اشتباه تاوارس استفاده کرد و سپس با عبور از دروازه بان دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

لیورپول ۳-۰ آرسنال؛ محمد صلاح (۷۳): مانه با فراری سریع وارد محوطه جریمه شد و توپ را به صلاح رساند تا این بازیکن با یک بغل پای ساده دروازه را برای سومین بار باز کند.

لیورپول ۴-۰ آرسنال؛ تاکومی مینامینو (۷۷): آرنولد یک بار دیگر با فراری سریع وارد محوطه شد و توپ را برای مینامینو فرستاد تا این بازیکن کاری آسان برای باز کردن دروازه داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی