بازدید 4683
۱

آغاز نظارت‌های ویژه بهداشتی در مرزهای کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع موج‌های جدید کرونا در برخی کشورهای همسایه، نظارت‌های ویژه ای در پایانه‌های مرزی برای تردد مسافران آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ 06 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، «فریبرز کرمی» اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایانه مرزی پرویزخان اقداماتی از جمله اخذ تست از مسافرین ورودی ایرانی و خارجی در بدو ورود به کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: در پایانه‌های مرزی ورود مستقیم و غیرمستقیم همه مسافران غیرایرانی از مبادی‌ کشورهای‌ آفریقای جنوبی به کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: برای موضوع ورود اتباع خارجی و ایرانیان، از مرزهای کشور از طریق پایش‌های وزارت بهداشت و تنظیم پروتکل‌های ابلاغی با توجه به شیوع سویه جدید، در مرزهای زمینی شرایط ویژه اضطرار و کنترل اعلام شده است.

کریمی اضافه کرد: غربالگری بهداشتی و کنترل‌ها در قالب طرح آماده‌باش در این مبادی مرزی به دقت اجرا خواهد شد و نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها هم در پایانه‌های مرزی مستقر هستند تا غربالگری به صورت ۱۰۰ درصدی و دقیق اجرا شود.

وی ادامه داد: از مسافرین ورودی خارجی در صورتی که دارای برگه تست پی سی آر کرونا از مراکز دولتی با جواب منفی و اعتبار ۷۲ ساعت باشند، تست جدید گرفته نمی‌شود.

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنج شهرستان این استان از روز شنبه (۱۳ آذر) در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند که شامل شهرستان‌های قصرشیرین، کنگاور، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب و دالاهو است و شهرستان‌های کرمانشاه، ‌هرسین، سنقر وکلیایی، پاوه، گیلانغرب، جوانرود، سرپل ذهاب، روانسر و صحنه هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1- واقعا خداقوت. میذاشتید وقتی سویه بعد اومیکرون اومد اغاز می کردید. چرا اینقدر عجله دارید بابا
2- از اینکه توی یه عکی بیشتر ادمها ماسک نزده اند معلومه که اغاز خیلی سنگینی داشته اید. واقعا خدا قوت. راضی به این همه زحمت نبودیم به خدا.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی