بازدید 7719

چمران: اتوبوس‌خواب‌ها از شهرستان‌ به تهران می‌آیند

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای اتوبوس‌خوابی، بودجه 1401 و کمک شهرداری تهران به مترو قم ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 02 January 2022

به گزارش «تابناک»، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در پاسخ به پرسشی درباره کمک مترو تهران به مترو قم، اظهار داشت: کمک‌ها آن طوری که تصور می‌کنید نیست بلکه مقداری تجهیزات است که برای آزمایش و تست به قم قرض داده می‌شود و به عبارتی واگن‌ها نیز که برای تست به قم ارسال می‌شود به تهران باز خواهد گشت.

وی افزود: البته اگر میزان تجهیزات تولید شده مترو آنقدر زیاد باشد که مترو تهران را کامل تأمین کند، ایرادی برای ارسال به دیگر شهر‌ها ندارد، ولی اکنون مترو تهران در شرایط سختی است و کمک‌های این چنینی عملیاتی نیست البته قرض دادن مبحث دیگری محسوب می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره بودجه ۵ هزار میلیاردی اختصاص یافته به مترو گفت: باید دولت این بودجه را در نظر گیرد که البته اکنون بعید می‌دانم در بودجه ۱۴۰۱ در مجلس و دولت این قضیه محقق شود. البته ما تلاش می‌کنیم که آن را به دست آوریم البته سخت است چرا که نمی‌خواهند سقف بودجه را تغییر دهند.

چمران بیان داشت: هنوز تصمیمی قطعی در مجلس گرفته نشده نمایندگان پیشنهاداتی دارند و ما با کمیسیون‌های مرتبط مداوم جلسه می‌گذاریم تا آن‌ها را توجیه کنیم و سرانجام پیشنهادات خوبی به کمیسیون تلفیق برود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان بازنگری بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد، گفت: دولت و مجلس در تلاش هستند که سقف بودجه را حفظ کنند برای همین کار ما سخت شده البته ممکن است مجلس تدابیر دیگری از جا‌های دیگر بیندیشد و کمک‌های به مترو افزایش یابد چرا که بودجه مترو به نظر ما از بودجه بسیاری از دستگاه‌های دیگر واجب‌تر است.

رئیس شورای شهر تهران درباره حضور زاکانی در هیأت دولت گفت: حضور ایشان در هیأت دولت مؤثر بوده و بسیاری از موضوعات دفاع شده و اصلاحات زیادی نیز صورت گرفته است و ان‌شاءالله بقیه اصلاحات مورد نیاز که مرتبط با بودجه شهر تهران است به سرانجام خواهد رسید.

چمران در پاسخ به پرسشی درباره ماجرای اتوبوس‌خوابی در تهران گفت: این مبحث حاشیه‌ای است البته نباید اجازه دهند چنین اتفاقی رخ دهد، ولی اگر کسی در اتوبوس خوابش برد را نمی‌توان کاری کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اتوبوس‌خوابی در برخی از اتوبوس‌های خیابان میرداماد در پارکینگ گفت: این قضیه مشترک به راهنمایی و رانندگی و شهرداری برمی‌گردد برخی از مردم از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و برای اینکه شب جای خواب داشته باشند در اتوبوس می‌خوابند که باید این قضیه ساماندهی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۹
نه آقا این حرفها چیه مگه ما بی خانمان داریم اصلا؟ اینها رو اسراییل و امریکا فرستادن که وجه نظام رو خراب کنن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
آقای چمران خدائیش می شود کمتر حرف بزنی و اینقدر رو اعصاب ملت راه نری و
کی گفته به شما که اینقدر حرف زیادی بزنی.
قدری خاموش باش سکوت ادب مرد است
عجب ما فکر می‌کردیم از تهران به شهرستان میروند
همه رو از اتوبوس ميندازن بيرون .خيلي راحت صورت مساله رو پاك ميكنن ولي نميگن چي شد كه بعد از 43 سال حلبي ابادها كه جمع نشدن هيچ بلكه ملت اتوبوس خواب شده اند
ازتهران یا هرجای دیگری

ایرانی که هستند ؟؟؟؟؟

اینها همه ثمره ی فداکاری و خدمت خالصانه شما مسئولین هستند

اگر شما و همه مسئولین وظایف قانونی خود را انجام می دادند مگر کسی در این کشور بی سرپناه می ماند

این مشکلات میوه خدمت شما مسئولین است به به نام محرومین صاحب قدرت و ثروت شده اید

ولی به کام دوستان خدمت کرده اید
شما از کجا آمدی تهران رئیس
شما فرض کنید از یمن سوریه اومده
البته از فلسطین و غزه که حتما کسی نخواهد امد.
یعنی شما که رییس شورای شهر تهران هستید بچه تهرانی؟حرف رایگان زدن آسان است
مساجد فقط که نماز نیست باید برای خدا باشد مگر رحم کردن به خلق خدا حرمت مسجد را پایین میاره قبول کنید که مردم در فقر بسر میبرن ودر صورت داشتن پول به هتل یا مسافرخانه میرن نه خیلی مساجد مملو از نماز گزاره
کارتن خوابی گور خوابی لوله خوابی و......آیا هدف انقلاب این بود؟؟؟؟
حالا خوب گناه روبردن امریکا ودشمن ننداخته ونگفته کار دوشمن هست
شهرستانی ها خیلی پر رو شده اند! جناب دکتر! جمران! نظرتان در مورد اعدام شهرستانی ها چیست؟! یارانه و سهمیه بنزین شان را هم میتوانید بین اطرافیان تقسیم کنید.
بعضی ازاتوبوس خوابها همان تولید کننده های ورشکسته ای هستند که دولت زمینشون زنده بدهی به تامین اجتماعی و بانکها و مالیات برای دولت وبدهی به مردم دارند متاسفیم برای مسئولین که مردم را به چنین وضعی کشاندند.
قبر خوابی را شنیده بودیم. اتوبوس خوابی هم جدیدا اضافه شده .بزرگان کلاه هشان را بگذارند بالاتر که بعد از چهل سال انقلاب به جایی رسیدیم که در هیچ جای دنیا نیست.
همانطور كه گفت اين موضوع حاشيه اى است اصلا براشون مهم نيست اصل بخور بخور آقازاده ها است
شما خودت از کجا اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه یکی از شهرستان بیاد تهران تا نون در بیاره و جا خواب نداشته باشه مایه شرمساری شما نمیشه؟؟؟
البته که نمیشه
اگه هیچی نداشته باشین در عوض خیلی رو دارید.
آفرين!!!آفرين به اين مسئول با فهم و شعور.ببين كسي ميتونست از اين معما به اين راحتي پرده برداره!!!!همه ما فكر ميكرديم اتوبوس خوابها از كره مريخ يا شايد از كشورهاي اروپايي و يا عناصر خود فروخته از كشورهاس دشمن براي خراب كردن چهره نظام وارد كردن.آفرين چمران جون آفرين.تو چقد با شعوري.
همه افغانی هستند اونوقت صبح مردم سوار این اتوبوس ها می شوند و کرونا هم که نابود شده
ماشالله به قدرت درک وحل کردن مشکل توسط اقایون
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی