بازدید 5818

دستور ویژه دادستان در پرونده قتل شهردار دهدز

کد خبر: ۱۰۹۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹ 11 January 2022

تحقیقات ویژه برای شناسایی عاملان شلیک مرگبار به شهردار دهدز از سوی پلیس و دستگاه قضایی ادامه دارد.

به گزارش ایران،‌ سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست، جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان در این باره گفت: عصر یکشنبه 19 دی مأموران پلیس شهرستان ایذه هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، دو نفر سارق مسلح و تحت تعقیب مراجع قضایی را شناسایی کرده و به آنها دستور ایست دادند.

سارقان برای فرار از قانون اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با مأموران پلیس کرده و از محل متواری شدند اما در جریان تعقیب و گریز مأموران پلیس با سارقان، یک گلوله به شکل تصادفی به فرشاد نقدی شهردار دهدز که در حال ورود به رستورانی در خیابان محمد رسول‌الله ایذه بود اصابت کرد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. پس از این حادثه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یارمحمد رسالتی، دادستان ایذه نیز با بیان اینکه برای دستگیری سارقان مسلح دستورات لازم صادر شده است، گفت: درخصوص این حادثه پرونده قضایی تشکیل و در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

به گفته شاهدان حادثه، گلوله به ران پای شهردار دهدز اصابت کرد و موجب خونریزی شدید شد تا جایی که به یک‌باره دچار ایست قلبی شد اما با تلاش کادر درمان احیا شد اما به علت خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی