بازدید 63278
دو هزار و نهصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیس سازمان اطلاعات سپاه: رژیم صهیونیستی هشتاد سالگی خود را نخواهد دید / کنعانی مقدم: سال ۱۴۰۰ آخرین انتخابات ریاست‌جمهوری بود / طعنه مشاور قالیباف به وزیر آموزش و پرورش /

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: قتل اخیر در اهواز به کودک همسری ربطی نداشت / علی مطهری: پدرم در انتصابات اوایل انقلاب نقشی اساسی داشت / رئوفیان: قانون اساسی، وحی منزل نیست / انتقاد عضو جامعه روحانیت مبارز: قیمت‌ها ترمز بریده است / اتهام‌زنی فرمانده سنتکام به ایران در سفر به امارات ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 07 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

طعنه مشاور قالیباف به وزیر آموزش و پرورش

مشاور قالیباف در توییتی از وزیر آموزش و پرورش بابت سخنانش انتقاد کرد. سیدمحمود رضوی نوشت: ‏ای کاش بزرگی در دولت به وزیر محترم آموزش و پرورش بفرماید، در مورد ‎کرونا و تاثیر این سویه آن بر فرزندان ما اظهارنظر نکنند و به امورات فرهنگیان و آموزش و پرورش برسند، دولت ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت دارد که نظر تخصصی خواهند داد!

آرشیو «تلوبیون» از دسترس خارج شد

آرشیو ساعتی تلوبیون که دربرگیرنده محتوای پخش‌شده برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف سیما بود، چند روزی است که در دسترس کاربران نیست. پیش از این در روز ۱۲ بهمن، سایت تلوبیون که پخش برنامه‌های صداوسیما را در دستور کار دارد، مورد حمله سایبری قرار گرفته بود و اکنون این تلویزیون تعاملی، دسترسی به آرشیوش را برای کاربران محدود کرده است.سایت «تلوبیون» سه‌شنبه ـ ۱۲ بهمن ماه ـ مورد حمله‌های سایبری قرار گرفت. حساب رسمی تلوبیون چند ساعت قبل از تایید این حمله سایبری، اعلام کرده بود که زیرساخت‌های این سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـداوسـیما روز ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۲ بامداد تا ساعت ۲۳ دچار اختلال شد و برنامه‌های چندین شبکه در این بازه زمانی به شکل ناقص آرشیو شد.

کنعانی‌ مقدم: سال ۱۴۰۰ آخرین انتخابات ریاست‌جمهوری بود

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره موضوع بازنگری در قانون اساسی گفت: مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه، موضوع تغییر ساختار نظام به «پارلمانی» را مطرح کردند و فرموند «کرسی‌های آزاد اندیشی به این موضوع بپردازند». بعد از آن زمان احزاب و سیاستمداران دیدگاه‌ها و نظرات مختلفی را بیان کردند. وی افزود: من نیز در مقاطع مختلف درباره ضرورت بازنگری در قانون اساسی برای شکل گیری نظام پارلمانی صحبت‌هایی را مطرح کردم. انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ آخرین انتخابات ریاست جمهوری در نظام ریاستی بود و احتمال این تغییر وجود دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: ۴۰ سال از زمان تصویب قانون اساسی می‌گذرد و با توجه به تحولات و متغیر‌هایی که وجود دارد، نیاز به یک بازنگری در قانون اساسی احساس می‌شود و این بازنگری نه فقط در موضوع نظام ریاستی، بلکه در خیلی موارد می‌تواند انجام شود تا قالب جدید مترقی‌تر و جامع‌تر از قانون اساسی اولیه نیز باشد. وی درباره سایر موضوعات بازنگری در قانون اساسی بیان کرد: بخش اجرایی و تقنینی کشور باید مکمل هم باشند و فعالیت آن‌ها یک هم افزایی را نشان دهد بنابراین ساختار کنونی نیازمند یک تجدیدنظر است چرا که خیلی از ارکان کنونی به دلیل عدم تطبیق مسئولیت با وظایف محوله عملا در مقابل همدیگر قرار می‌گیرند و نمی‌توانند آن هم افزایی را با هم داشته باشند؛ ضمن آنکه نظام پارلمانی متکی بر نظام حزبی است؛ بنابراین، اگر احزاب قوی و قدرتمند نداشته باشیم به تبع نظام پارلمانی ما نیز نمی‌تواند شکل بگیرد.

پزشک ربوده‌شده ایرانی در افغانستان نجات یافت

یک پزشک ایرانی که از سوی افراد ناشناس در نیمروز افغانستان ربوده شده بود، طی عملیاتی توسط نیروهای امنیتی این ولایت نجات یافت.مهاجر، فرمانده امنیتی نیمروز روز دوشنبه، ۱۸ بهمن گفت که یک داروساز ایرانی بنام «جواد قربانی» امروز در یک عملیات از بند آدم‌ربایان نجات یافته است.به گفته او، در عملیات نجات این پزشک ایرانی، 3 تن از آدم ربایندگان نیز بازداشت شده‌اند.

گفتنی است، در این اواخر میزان آدم‌ربایی و قتل‌های مسلحانه در افغانستان افزایش یافته است. در تازه‌ترین مورد، یک بازرگان جوان در ولایت فاریاب از سوی آدم‌ربایان کشته شد. همچنین فواد پیرزاد، جراح اعصاب و استاد دانشگاه پزشکی کابل نیز چند روز پیش از سوی افراد ناشناس ربوده شد.

زمان صدور کیفرخواست پرونده ترور شهید سلیمانی مشخص شد

معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: دادستانی تهران کیفرخواست اقدام جنایتکارانه در ترور شهید سلیمانی را تا قبل از پایان سال آماده کرده و برای دادگستری ارسال خواهد کرد.کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در جلسه شورای عالی قوه قضائیه از آغاز به کار دور سوم نشست کمیته تحقیق مشترک رسیدگی به جنایت ترور شهید سلیمانی و همرزمانش از فردا به مدت ۲ روز در بغداد خبر داد و گفت: دادستانی تهران کیفرخواست اقدام جنایتکارانه در ترور شهید سلیمانی را تا قبل از پایان سال آماده کرده و برای دادگستری ارسال خواهد کرد.

شرط لازم توافق خوب به روایت دبیر شورای عالی امنیت ملی

دبیر شورای عالی امنیت ملی شرط توافق خوب را تشریح کرد و در حساب توییتر خود نوشت: دستور کار مذاکره‌کنندگان ایرانی برای ادامه دور هشتم گفتگوها به دقت مشخص شده است. توافقی که طی آن تحریم‌های شکل‌دهنده فشار حداکثری رفع نشود، موجب شرطی شدن اقتصاد کشور شده و نمی‌تواند مبنای توافق خوب باشد.

خبر جدید سخنگوی دولت درباره نهضت ‎آزادسازی سواحل

سخنگوی دولت گفت: رفع تصرفات غیرمجاز در حریم ۶۰ متری دریا، پایان نهضت ‎آزادسازی سواحل نیست.علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:«‏رفع تصرفات غیرمجاز در حریم ۶۰ متری دریا، پایان نهضت ‎آزادسازی سواحل نیست.با دستور رئیس جمهور، وزیر کشور مسئولیت پیدا کرد با همکاری سایر دستگاه‌ها و شهرداران شهرهای ساحلی، مناطق آزاد شده را آماده بهره‌برداری عمومی نماید.»

پاسخ شریعتمداری به ادعای یک اصلاح‌طلب

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: علاوه بر اسناد غیر قابل انکار دیدار سید محمد خاتمی با جورج سورس که کمترین تردیدی در آن نیست، حضور آقای ظریف در ملاقات خاتمی و سروس در اعترافات کیان تاجبخش نماینده جرج سوروس نیز آمده و از تلویزیون هم پخش شده چرا هیچیک از آقایان آن را تکذیب نکردند.یکی از چهره‌های اصلاح طلب در واکنش به یادداشت حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان که به همراهی ظریف در ملاقات خاتمی با جرج سوروس اشاره کرده بود نوشته است: «آقای شریعتمداری در متن خود آورده است، با شناختی که از ظریف دارد، او نخواسته با تکذیب این دیدار، مرتکب دروغ شود. معنای این حرف آن است که آقای شریعتمداری، ظریف را صادق می داند. پس حالا که ظریف راست می‌گوید باید خبر حاج حسین آقا دروغ باشد“.حسین شریعتمداری در همین زمینه گفت: من عادت ندارم به این خرده‌ریزها بپردازم و حرفم را در یادداشت زده‌ام، ولی به احترام پرسش شما باید عرض کنم این آقا بدون آنکه متوجه باشد نوشته مرا تائید کرده است و چه سندی گویا تر از این که هم حضور آقای ظریف در ملاقات آقای خاتمی با سوروس را تائید می‌کند و هم راستگو بودن ظریف را تصدیق می‌فرمایند و نشان می‌دهد که چون آقای ظریف حاضر نبوده مرتکب دروغ شود و حضورش در ملاقات با سوروس را تکذیب کند، این مأموریت را شخص دیگری بر عهده گرفته است. اگر غیر از این بود خود ایشان ماجرا را تکذیب می‌کرد.

شریعتمداری تصریح کرد: حرف من که ظریف اهل دروغ نیست درباره خود ایشان است و نه دیگران، مخصوصاً کسانی که هیچ ربطی به ماجرا ندارند. وی اضافه کرد: علاوه بر اسناد غیر قابل انکار ما که کمترین تردیدی در انجام این ملاقات باقی نمی‌گذارد، حضور آقای ظریف در ملاقات خاتمی و سروس در اعترافات کیان تاجبخش نماینده جرج سوروس نیز آمده و از تلویزیون هم پخش شده، چرا هیچیک از آقایان آن را تکذیب نکردند؟ چون قابل تکذیب نبود.مدیرمسئول روزنامه کیهان با یادآوری اینکه تاجبخش نماینده جورج سوروس بود و از جزئیات ماجرا باخبر بود، خاطرنشان کرد: تاجبخش می‌گوید اگر ما یکی از اولین نمونه‌های این برگزاری ارتباط را سفر آقای عطریانفر به بنیاد سوروس ببینیم، می‌توانیم نهایتا آن را در ملاقات مستقیم جناب آقای خاتمی همراه با جناب آقای ظریف با آقای سوروس ببینیم، بنابراین این یک ارتباط مستمری بوده که ادامه داشته است.

اتهام‌زنی فرمانده سنتکام به ایران در سفر به امارات

خبرگزاری رویترز نوشت: ژنرال مک‌کنزی پس از مجموعه حملات موشکی انصارالله یمن انجام شد، روز یکشنبه وارد امارات شد تا درباره تلاش‌ها برای تقویت دفاعی این کشور گفتگو کند. به نوشته پایگاه خبری «الجزیره»، وی که به منظور تاکید بر پایبندی ایالات متحده به حمایت از ابوظبی به این سفر رفته، اندکی پیش از فرود هواپیمایش به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم زمان بسیار نگران‌کننده‌ای برای امارات است. آن‌ها به دنبال حمایت هستند. ما این‌جا هستیم تا این حمایت و کمک را مهیا کنیم». وی افزود: «هواپیما‌های F-۲۲ یکی از بهترین رادار‌های نظارتی در جهان را در اختیار امارات قرار می‌دهد که قادر به شناسایی تهدید‌ها از جمله موشک‌های کروز در حمله زمینی و پهپاد‌هاست».

مک‌کنزی تصریح کرد که ناوشکن کول در آب‌های پیرامونی امارات نیز محموله‌های قاچاق سلاح را شناسایی می‌کند. فرمانده سنتکام ادعا کرد که موشک‌های بالستیک میان‌بردی که امارات را هدف قرار داد در یمن طراحی و ساخته نشده بلکه در مکان دیگری ساخته شده و معتقد است که ایران در این موضوع دخالت دارد. وزارت دفاع آمریکا هفته پیش اعلام کرده بود که جنگنده‌های پیشرفته F-۲۲ و ناوشکن کول را مأمور همکاری با ارتش امارات در برابر تهدید‌ها کرده است.

تویئت اولیانوف درباره ازسرگیری مذاکرات: ظاهراً مرحله نهایی است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین ضمن تأیید ازسرگیری ادامه دور هشتم مذاکرات وین از روز هشتم فوریه (19 بهمن ماه) در پایتخت اتریش گفت که مذاکرات ظاهراً در مرحله نهایی است.«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، گفت: «پس از یک توقف کوتاه، مذاکرات وین فردا (سه‌شنبه 19 بهمن ماه هشتم فوریه) ازسرگرفته می‌شود. مذاکرات ظاهراً در مرحله نهایی است که به عزم و تلاش‌های پرانرژی تمامی طرف‌ها برای رسیدن به نقطه مقصد که احیای کامل برجام از جمله رفع تحریم‌ها است، نیاز دارد.»

رئیس سازمان اطلاعات سپاه: رژیم صهیونیستی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید

حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در نخستین همایش اطلاعاتی سه جانبه وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی، با حضور رؤسای سه دستگاه در مرکز و استان‌ها و برخی از مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد، با اشاره به افول هژمونی آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران با ارتقای توان داخلی و قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی، گام دوم انقلاب را بلند قدم برمی‌دارد. مردم چهل و سومین بهار آزادی را در شرایطی جشن می‌گیرند که افول هژمونی آمریکا را شاهد هستیم و برآورد برخی سیاست‌مداران و تحلیل‌گران این است که حتی رژیم صهیونیستی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید. لذا دشمن همه‌ی تلاش خود را برای انجام خرابکاری‌ها در داخل کشور در دستور کار قرار داده که انسجام دستگاه‌های اطلاعاتی در دوره‌ی جدید، اشراف اطلاعاتی و مقابله با سرویس‌ها و عناصر آن‌ها را افزایش خواهد داد.

طعنه عبدی به خصوصی سازی دو باشگاه ورزشی مهم کشور

عبدی در توییتی نوشت: احتمال خصوصی شدن نفت بیشتر از خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس هست.

نوباوه: مخالفان، طرح «حمایت از کاربران در فضای مجازی» را آبستراکسیون کردند

عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی از آبستراکسیون مخالفان این طرح هنگام رأی‌گیری در جلسه امروز خبر داد. بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز کمیسیون مشترک برای بررسی و رأی‌گیری درباره طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی برگزار شد، اما مخالفان طرح برای اینکه کمیسیون حدنصاب را برای رأی‌گیری نداشته باشد، دست به آبستراکسیون زدند. وی افزود: نمایندگان مخالف این طرح در حالی که در مجلس حضور داشتند، حاضر نشدند برای رأی‌گیری در کمیسیون مشترک حاضر شوند تا جلسه کمیسیون برای رأی‌گیری حدنصاب نداشته باشد. عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: ما از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا ۱۲:۱۵ دقیقه در کمیسیون مشترک نشسته بودیم، اما مخالفان طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی حاضر نشدند به کمیسیون بیایند و درنهایت هم به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا، رأی‌گیری برای این طرح در کمیسیون انجام نشد.

نامه‌ی درخواست ۳۹ پدر و مادر مسافران پرواز ۷۵۲ به وزیر راه: غرامت نه، مجازات دست‌اندرکاران

سی و نه نفر از مادران و پدران مسافران پرواز ۷۵۲ هواپیمای اوکراینی در نامه‌ای به وزیر راه به نامه‌ی ۱۲ بهمن ماه ستادی به نام ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اوکراین واکنش نشان دادند و دریافت غرامت را رد کردند.در متن این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است، خطاب به رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی آمده است: ۲۵ ماه پس از جنایت بزرگ فاجعه سرنگونی هواپیمای مسافری در ۱۸ دیماه ۱۳۹۸، در روزهای اخیر نامه‌ای به امضای خانم مهری صفری مسئول ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اوکراین (تاریخ امضای نامه: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰) برای برخی از خانواده‌های داغدار ارسال شده است که داغ ما را که هیچ اتکا و فریادرسی جز ذات احدیت، در این دنیای وانفسا نداریم، صدچندان کرده است.

انتقاد عضو جامعه روحانیت مبارز: قیمت‌ها ترمز بریده است

سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مادامی که اقتصادمان از دولتی بودن و نفتی بودن درنیاید، هرکس دنبال سهم خودش از بودجه است و در نهایت کاری هم پیش نمی‌رود. آنان که سرمایه و ثروت و استعداد دارند باید به میدان اقتصاد بیایند و دولت هم از آن‌ها حمایت و با هدایت و نظارت بر آن‌ها نقش خود را ایفا کند. در غیر اینصورت با شعار و سخنرانی کار پیش نمی‌رود. وی با انتقاد از روند افزایش قیمت‌ها در کشور اظهار کرد: در کشور همه‌چیز ترمز بریده است؛ از قیمت کالا‌ها گرفته تا هزینه خدمات و مابقی موارد. قیمت‌ها به سرعت بالاتر می‌روند و کسی هم جوابگو نیست. عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نمایندگان به جای نبش قبر گذشته به فکر وحدت و پیشرفت آینده باشند، گفت: گاهی نمایندگان نطق‌هایی می‌کنند و به کسانی می‌تازند و بر آنان خرده می‌گیرند که نیستند تا جواب‌شان را بدهند و از خود دفاع کنند در حالی که این تندی‌ها و نبش‌قبرکردن‌ها فایده‌ای به حال کسی ندارد.

غیر از یک تفکر خاص، هیچکس سهمی در صداوسیما ندارد

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امروز با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به جایی رسیده‌ایم که اولاً غیر از یک تفکر خاص هیچ کس و هیچ جمعی کمترین سهمی در رسانه ملی ما ندارد چه رسد به دگراندیشان و مخالفان. ثانیاً تخریب این و آن، حرف اول و آخر قدرتمداران ما و ابزار‌های تبلیغی وابسته به آن‌ها از جمله رسانه ملی است و ثالثاً در تمام زمینه‌های استفاده از قدرت، اخلاق را به فراموشی سپرده‌ایم. با این حال خود را مظهر انقلاب اسلامی معرفی می‌کنیم.اگر نخواهیم خود را فریب بدهیم، باید اعتراف کنیم که این وضعیت اسفبار نشان می‌دهد ما برای حفاظت از انقلاب به یک انقلاب اخلاقی بر مبنای تعالیم اسلامی نیازمندیم.

رئوفیان: قانون اساسی وحی منزل نیست

سیدابوالقاسم رئوفیان با اشاره به جشن پیروزی انقلاب که هم‌اکنون در حال برگزاری است و همچنان مشابه آن‌چه از همان سال‌های نخست در دستورکار بود، برگزار می‌شود، بر لزوم تغییر در چگونگی برگزاری این جشن‌هابه تناسب نیاز افکارعمومی به‌عنوان مثالی در اثبات ضرورت اصلاحات تاکید کرد و ادامه داد: «در ارتباط با قانون اساسی نیز همین بحث مطرح است. به هر حال قانون اساسی قرآن خدا و وحی منزل نیست که تغییرناپذیر باشد.» دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین اضافه کرد: «قانون اساسی متنی است برآمده از عقل بشری و حتی این‌طور عنوان می‌شود که در نگارش و تدوین بخش‌هایی از آن، به‌نحوی از قانون اساسی فرانسه گرته‌برداری شده است. بنابراین اصلاح قانون اساسی و طرح این موضوع به هیچ لحاظ اشکال ندارد و با توجه به تغییر و تحولاتی که جامعه جهانی و همچنین جامعه خودمان در سطوح و شئون مختلف از سر گذرانده، نیاز به این دست تغییرات و اصلاحات، نیازی انکارناپذیر و بلکه ضروری است.»

علی مطهری: پدرم در انتصابات اوایل انقلاب نقشی اساسی داشت

دکتر علی مطهری فرزند شهید مرتضی مطهری از یاران دیرین امام خمینی(ره) و از مبارزین انقلاب اسلامی اشاره می کند که امام خمینی(ره) به چند دلیل به استاد مطهری علاقه ای ویژه داشتند و در بسیاری از تصمیم گیری های مهم نظرات و پیشنهادات شهید مطهری را می پذیرفتند لذا ایشان در بسیاری از انتصابات اوایل انقلاب موثر بودند و معتقدم که اگر شهید مطهری ترور نمی شد، در حوادث بعد از پیروزی انقلاب نقش اساسی می داشتند و بسیاری از اشتباهاتی که بعدها اتفاق افتاد، رخ نمی داد.

وزیر ارتباطات: رسانه‌ای کردن طرح «حمایت از کاربران» اشتباه بود

وزیر ارتباطات در پاسخ به این که چرا وزارت ارتباطات نسخه پیشنهادی خود که به همراه نامه ای به رئیس مجلس داده را منتشر نکرده است؟ گفت: نسخه را به مرجع تخصصی طرح که مجلس است، دادیم. اتفاقا اشتباه اول این بود که بحث رسانه‌ای و اجتماعی شد، در حالی که باید در لایه نخبگانی مطرح می شد. طرحی که باید در یک فضای آرام تر و معقول تر در یک جمع نخبگانی بررسی می شد، نگرانی و دغدغه برای همه مردم شد. تاکید داریم که طرح در یک فضای کارشناسی دنبال شود.

نماینده مجلس: قتل اخیر در اهواز به کودک همسری ربطی نداشت

نماینده مردم سبزوار در مجلس، عنوان کرد: «در زمینه خشونت علیه زنان به صورت عام، خوب است که لایحه دولت را بررسی کنیم و یکسری شرایط و ضوابط سخت‌تری را برای خشونت علیه زنان قرار دهیم، ولی برای این نوع از خشونت‌ها ما قانون مجازات اسلامی کاملی داریم و نقص قانونی نداریم. یعنی به روشنی جلوی این خشونت‌ها در قانون گرفته شده است.» علی اصغر عنابستانی در گفتگو با «انتخاب» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه باتوجه به قتلی که روز گذشته در اهواز اتفاق افتاد، چه میزان ضرورت تصویب لایحه موسوم به «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» وجود دارد، گفت: «این لایحه مدت‌ها بین دولت و قوه قضاییه رفت و برگشت داشت تا به لایحه تبدیل شد. اکنون در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان کمیسیون فرعی، در حال بررسی است. اما این قتل اسفباری که رخ داده است، باید توسط کارشناسان امر بررسی شود که عوامل منجر به وقوع این قتل چیست؟ تمام تقصیر‌ها را نمی‌توان به گردن نقص در قانون انداخت.»

عنابستانی در پاسخ به این که با توجه به اینکه مونا حیدری، زنی که در اهواز به قتل رسیده، در سن پایین ازدواج کرده است، آیا در زمینه کودک همسری نیازی به بازنگری قوانین داریم، مطرح کرد: «این قتلی که رخ داد به کودک همسری ارتباطی نداشت. همه مسائل را نباید به هم ارتباط دهیم، به باور من این موضوع ارتباطی به کودک همسری ندارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۱۲۲
اسراییل ۸۰ سالگی خودش را خواهد دید چون روسیه اینطور می خواهد
مرگ بر روسیه
ننگ بر پوتین
اگر بجای تعیین طول عمر کشورها به فکر مردم بودید برنج کیلویی ۹۵ هزار تومان نمیشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
از دوستان اقتصادی درخواست کن و نه کسای دیگر و چه ربطی داشت الان؟
بسه بابا. اسراییل به شما چه؟ مردم توو بدبختی و فقر دارن له میشن شما فکر شعارای خودتون هستین.
اسراییل را بیخیال شید
مشکل در خودتان است

برنج ۱۰۰ هزارتومان
سیب زمینی ۱۵ هزارتومان
گوشت قرمز ۱۴۰ هزار تومان
نان ۴۰۰۰ تومان
......
...
...
.



شما در کدام زمان زندگی میکنید ؟؟؟؟؟
حسین شریعتمداری عادت دارد حرف دشمن را تکرار و به آن استناد کند در برجام هم موضع نتانیاهو را تکرار و بر آن اصرار داشت. این عمق بصیرت است!
فکر کنم هیچ کس به حرف شریعتمداری گوش نمی کند حتی افراد خانواده اش، بهمین خاطر مجبور است مدام اظهار فضل باطل نماید
برای روز جمعه لحظه شماری می کنیم
ساندیس و کیک بدون کارت ملی .
چه کاریه!‌ مردم اصلا چه کاره هستند که ریئس جمهور تعیین کنند! غیر از اتلاف بیت المال و تحمیل هزینه به نظام مگر انتخابات سودی داشته!‌ همون پارلمانی هم کار بیهوده ای است...
چرا. حرفهای خنده دار میزنید
آخه ما مگر اینقدر سطحمون پایینه که باید با اسرائیل کل کل کنیم؟ خود اعراب قبول کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
تو دیگر چقدر پرتی
مگر عرب مشکل بوده؟!
در ضمن محو که می شود شکی در آن نیست
منتشر کنید ...!
مرگ بر روسیه
ننگ بر پوتین
مرگ بر پوتین

نه اصلاحطلب، نه اصولگرا
فقط ایران

( ساندیسی ها ، آلبانی نشین ها ، روس پرستان ، چین پرستان ، غرب گدایان ، عرب پرستان ، منافقین ، وطن فروشان به این نظر پاسخ ندهند . حد و حدود خودشان را رعایت کنند )
دیگه ارزش نظر گذاشتن هم نداره ، موفق باشید
انتخابات ۱۴۰۰ ریزش مردم بود

خوشحالم رای ندادم
حتی رای باطله
حتی رای سفید
رفیق حاج حسین دیگه حرفات خریداری نداره پس خودتو اینقدر به در و دیوار نزن.
حاج حسین واقعا از تهمت زدن چه سودی می بری متوجه نیستی این تلاشهای مذبوحانه نتیجه عکس دارد
جناب طائب میشه پیش بینی کنید گوشت کی میشه کیلویی ۵۰ هزارتومن؟ آخه میخوام براساس پیش بینی های دقیق شما که مو لا درزش نمیره ،یه دو کیلو گوشت بخرم !
حاج حسین تو اگه مدرکی داشتی فورا اقدام میکردی چون اتهام زدن و به گوشه رینگ بردن دیگران برات بسیار لذت بخشه اما ایندفعه ظاهرا به دیوار خوردی و بلوفت نگرفت وگرنه اینقدر دست و پا نمیزدی.
جناب طائب من و بقیه مردم ایران هم دوست داریم تو دنیال ظلمی نباشه مخصوصا علیه مسلمانان اما حرف های شما فقط و فقط برای کشور هزینه داره و ظاهرا هم بیشتر حرفه تا عمل
لطفا خواهشن با حرف های نسنجیده برای کشور هزینه نسازید بخدا که کمر مردم خورد شد از از دلار ۳۰ تومنی از پراید ۲۰۰ تومنی مرغ ۳۰ تومنی گوشت ۲۰۰ تومنی
جنایت آن بود که ناو امریکایی ایرباس ما را زد بدون هیچ تنشی.به فرمانده اش هم مدال دادند. انصاف داشته باشید واز خدا بترسید.این اشتباه در دفاع از وطن بود.
احتمالا این آقا طا ئب مزاح می فرمایند حالا به فرض اسراییل بکل نابود شد مطمئنید مشکلات ملت ایران حل می شود
آقای طایب کمی مدارا کنید تا این برجام نهایی شود واقعا مردم زندگی برایشان سخت است
بردار حسین دیگه حسابی پیری بهش فشار میاره. یکی کمکش کنه
تا اصلاح طلبی باشد هم آشوب هست و هم تحریم
وقتی زن ها را می خواهید همانند مردان کنید خوب طبیعی هست این قتل ها
زنها را برگردانید به خانه تا غرق نشده اید در مشکلات اجتماعی
جناب مسیح مهاجری همفکران شما وقتی... هستند باید هم در صدا و سیما نباشند
توافق خوبی برای ایران وجود ندارد وقتی در مورد خاکمان صحبت می کنید
ایا سازمان ملل نابودی کویت توسط صدام را پذیرفت. به نظر نمی رسد سازمان ملل در خصوص نابودی لسراییل ساکت بنشیند
آقای نماینده اتفاقا به کودک همسری ارتباط دارد در اکثر این جنایات قربانیان زیر سن قانونی بودند چطور میتوان از یک دختر بچه توقع داشت برای زندگی و آینده خود درست تصمیم بگیرد و شما خوب میدانید تمام اینگونه ازدواج ها ریشه در اقتصاد دارد اگر خانواده ای از نظر اقتصادی تامین باشد محال تن به این ازدواج ها بدهد پس بیاید بجای پاک کردن صورت مسئله آن را حل کنیم در غیر این صورت شما هم به شکلی شریک جرم هستید
از کنعان چه خبر کنعانی عزیز ؟ می فزمایی آخرین انتخابات ؟؟ احتمالا نگرانی که شرکت مردم به زیر پنج درصد برسد وگرنه اگر یقین بود که انتخابات با ۴۰ یا ۵۰ درصد خواهد بود صد درصد برگزار میکردی
صندوق تامین اجتماعی متعلق به کلیه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و پس انداز اعضاء میباشد
و دولتها حق نداشتند و ندارند که از ان صندوق پولی بردارند

چه برسد به اینکه بدهی های بزرگ عقب افتاده شان را هم تسویه نمی کنند

چرا اعضا و بازنشستگان تامین اجتماعی باید در رنج و عذاب و بیماری و فقر شدید باشند ؟

در حالیکه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ؟
بنظر من حتی نظام پارلمانی فعلی هم دچار اشکال است چون در نظام فعلی اکثر نمایندگان که مستقیما توسط مردم انتخاب می شوند اولا منطقه ای فکر می کنند و ثانیاْ نسبت به مساپل کشور و قوانین دیدگاه تخصصی ندارند و عام نگر هستند و بنظر می رسد که یک فقدان در زمینه موضوعات تخصصی بخصوص در موضوع اقتصاد و هزینه و درآمدها در مجلس و بعضاْ در بدنه دولت وجود دارد
در لایه بالایی هم یک نقصان بسیار بزرگ وجود دارد که به دیدگاه استراتژیک برمی گردد که طبیعتاْ افرادی باید در این لایه نقش آفرینی کنند که تخصص کافی در مسائل استراتژیک که بسیار حساس و تاثیر برانگیز است داشته باشند که متاسفانه دیدگاه بسیار شدید تفکرات خاص اجازه نمی دهد که تفکرات تخصصی استراتژیک کار خودش را انجام دهد و به نوعی بر خلاف دنیای غرب که از آنطرف بام افتاده است از اینطرف بام افتاده است و بعضاْ ارزش های واقعی تغییر جهت داده و به بیراهه می رود و حقوق نیازمندان جامعه در مسیر ارزش های کاذب به هدر می رود
چقدر مطمین حرف میزنند سرداران! درست مانند کرونا یاب مستعان و غیره،
حالا کی تولد هشتادسالگیش هست؟
هر وقت خودروسازی رو تونستید درست کنید نظام حزبی رو هم میتونید درست کنید.
عنابستانی :)))))))))))۹
عنابستانی :)))))))))))۹
:)))))))))))))
نماینده مجلس: قتل اخیر در اهواز به کودک همسری ربطی نداشت
نه بابا فقط دو تا عقل نارس کنار هم افتادن و فکر کردن دارن خاله بازی میکنن
طرح مسئله تغییر قانون اساسی یعنی کانالیزه کردن انتخابات مردم در شیوه انتخاب ریاستجمهوری.. مهندسی کردن انتخابات هزینه داره چون رد صلاحیت بعضی از افراد که تمایلی برای آنها وجود ندارد بسیار سخت وگاهی غیر ممکنه ولی در نظام پارلمانی اون شخص میاد داخل پارلمان اما بشکل اقلیت و عملا بعنوان رییس دولت انتخاب نخواهد شد . واین شروع حرکت یکجانبه گرایانه گروهی خاص می باشد
تابناک انشاءالله که منتشر میکنی
کی از شعار دادن دست برمی داریم، اگر واقعا بخواهیم اسرائیل رو نابود کنیم، نبایدقبلش خبرش کنیم. فقط عمل، مردم باید اینهایی را که شعار میدهنداز مناسب عزل کنند.
اقای عنابستانی بیش از انکه حرف میزنی.حرف گوش کن.
آقای عنابستانی تو با ان پیشینه طلایی راستگویی در مورد کودک همسری نظر ندهی بهتر است
کسی به فکر سواحل کیش نیست؟؟؟ اینجا مال از ما بهترونه!
عنابستانی (نماینده مجلس) در دو خط گفتگو نمی تواند دچار تناقض گویی نشود.
1. عوامل منجر به وقوع این قتل باید توسط کارشناسان بررسی شود (عوامل منجر به قتل ناشناخته اند)
2. به روشنی جلوی این خشونت‌ها در قانون گرفته شده است
3. این قتلی که رخ داد به کودک همسری ارتباطی نداشت
4. تمام تقصیر‌ها را نمی‌توان به گردن نقص در قانون انداخت.

بالاخره کدام یک از این گزاره ها درستند.
تناقض اول: علیرغم آنکه به روشنی جلوی این خشونت ها در قانون گرفته شده، ما در این زمینه نقص قانونی داریم.
تناقض دوم: عوامل منجر به وقوع این قتل ناشناخته و مشخص کردن آنها نیازمند بررسی است ولی در عین حال قتل به کودک همسری ارتباطی نداشته.
*.*
هدف «انتخاب» از انجام این مصاحبه با عنابستانی، با آن سابقه خاص در خشونت علیه سرباز راهور، جای سوال دارد. چرا برای سوال در خصوص پرونده خشونت، باید سراغ کسی رفت که خودش سابقه خشونت دارد و تا لحظه ای که در دادگاه محکوم نشد، اعمال خشونت علیه سرباز را تکذیب می کرد. چرا باید «انتخاب» پرونده را به عنابستانی ارجاع دهد تا او به مانند پرونده ی خودش، همه چیز را از اساس انکار کند؟
هر وقت به پذیرش قطعنامه نزدیک میشویم یه عده دست به کار می شوند
وزیر ارتباطات: رسانه‌ای کردن طرح «حمایت از کاربران» اشتباه بود
این یعنی پنهانکاری از مردم
آقای طائب؛ کدام مردم دارند جشن می گیرند؟
انشالا زودتر از ۸۰ سالگی اش نابودی رژیم منحوس صهیونیستی رو ببینیم. به امید خدا و آن روز
بابا دست بردارین مردم فلاکت زده ایران را بچسبید که نفسای اخر میکشند
این عنابستانی واقعا نمی فهمه مردم ایران و حتی سبزوار روش حساس هستند و حرفاش(فارغ از درست یا غلط بودن) سوهان روح و روان مردمه؟؟؟! بابا سکوت کن بهتر بخدا هم برا خودت هم برا ما...
پوتین در دیدار با ماکرون هم روی همون میز که با رییسی نشسته بود نشست پس خواهشا الکی از محل ندادن پوتین به رییسی حرف نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
اشتباه منفی دادم
ناشناس
| France |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
آدامس جویدنش چی؟
زیر برف منتظر ماشین نگه داشتنش چی؟
کاریکاتور روی جلد مجله شون چی؟
حالا ببیند یا نبیند، چه فرقی به حال مردم مظلوم ایران میکند؟؟؟
قتل اخیر به کودک همسری ارتباط داره وقتی یک دختر کم سن چشم و گوش بسته رو بدون شد فکری و روانی به اجبار و ابلهانه بنا به عقاید بی پایه به عقد پسر عمو در میارند و او ناشیانه تنها راهکار رو فرار از شرایط اجباری می بینه و با مواجه شدن با واقعیت های تلخ اجتماع مجبور به برگشت میشه در حالی که یک قاتل بی رحم انتظارش رو میکشه که سرش رو مثل گوسفند ببره و به نمایش بذارند و خانواده اش هم به جای دفاع و طلب قصاص از خون فرزند مظلوم خود بگذرند
امیدوارم کسانی که چنین قضاوتی می کنند به همین سرنوشت دچار بشن تا شاید ذره ای از سلول‌های درونشان به شرایط تلخ بانوان و دختران به جنبش دربیاد
جالب هست خانواده ها و جامعه تحت تاثیر افکار جاهلانه بین فرزندان تفاوت قائل میشن و به پسرانشان اجازه هر خبط و خطایی میدن اما دختران باید مصون از گناه باشند و حتی در شرایط اجبار تن به سرنوشت شومشان بدن
بسی افسوس
یعنی کار اسراییل تا سال 1405 نمومه ؟
کنعانی‌ مقدم: سال ۱۴۰۰ آخرین انتخابات ریاست‌جمهوری بود
بهتر است مقام ریاست جمهوری حذف شود و بجای آن نخست وزیر باشد و نخست وزیر هم با رای مجلس تعیین شود.و نظارت استصوابی هم برای نمایندگان مجلس برداشته شود.
اولأ این انابستانی هنوز تو مجلس چیکار می‌کنه بعد از زدن سیلی به صورت مأمور مجری قانون. ایشون الآن باید آب خنک بخورن طبق استانداردهای جهانی.

در ثانی این قتل اول از همه به کودک همسری ربط داشته بعد به چیزهای دیگه. بخت برگشته الان ۱۷ سالش بوده یک بچه داره و یک بچه دیگه که قبل از فرار سقط کرده. این یعنی در ۱۲ یا ۱۳ سالگیش ازدواج کرده که خیلی سن پایینی هست، کودک بوده. بچه‌گی نکرده. به زور دست چپ و راستشو از هم تشخیص میداده که خودش بچه دار شده.
آقای وزیر ارتباطات ، طرح در میان کدام نخبگان مطرح شود. مگر نخبه ای در میان مسئولان وجود دارد. نخبه ها دارند اسنپ کار می کنند و یا مهاجرت کرده اند و به خوشبختی رسیده اند. احتمالا منظور تعدادی نماینده است که از سخن گفتن و مواضع و طرح ها و رفتارها و اعمال آنان میتوان به میزان فهم و درک و هوش آنان پی برد. اگر اینان نخبه اند همه کچل ها زلفعلی هستند
جناب عنابستانی! قانون مجازات اسلامی را دقیق بخوان. مجبوری در مورد چیزی که از ان‌اطلاع نداری حرف بزنی؟
حالا عنابستانی میخواد برای مملکت تصمیم بگیره عمق فاجعه
خدا رو شکر.البته با این شیوه انتخابات همان بهتر که انتخابات ریاست جمهوری تعطیل بشه و انتصاب رییس جمهوری انجام بشه.
رژیم‌ اسرائیل‌ الان‌ چند ساله‌ است‌ ؟!
ولی هشتاد سال هم عمر کمی نیست‌ !!!
۸۰‌ سال‌ باید عمر بکنه یعنی‌ ؟! خوب دارین بهش‌ فرصت میدید‌ که‌ !!!
به فرض اینکه گفته های مدیر مسئول کیهان درست باشه با این اقتصاد خراب و مالباختن مردم در بورس و تورم بالا چطور حتی طرفدارن تو که به نوعی فرشته هستن صحبتهای تو را لایک کنن بابا مردم اگه مریض بشن پول داروشون را ندارن خدا خیرت بده دست بردار از این همه حمله به این واون
از کجا معلوم که شهید مطهری رضوان الله علیه اگر زنده می‌بود رویه متفاوتی را اتخاذ میکرد یا در بعضی از آراء سیاسی خودتجدید نظر نمیکرد؟ ضمنا این گرایشات لیبرالی که جناب علی مطهری دارند را ما در تفکر آن شهید بزرگوار در زمان حیاتشان نمی‌بینیم.
اومدیم شما کل اسراییل رو نابود کردید و نسل یهود رو کلا از بین بردید این وسط چه دستاوردی برای ملت داره در ثانی دنیا تماشا خواهد کرد که شما اسراییل رو نابود کنید ؟؟ سیاست های احمقانه باعث شده کشورهای عربی بجای دشمنی با اسراییل دشمنی با ایران رو در پیش بگیرن ؟؟
از اول مشخص بود انتخاب وزیر از بدنه قرارگاه سپاه برای آموزش و پرورش به چه هدفی صورت گرفت ، وزیری که از اول کارش معلمان رو تهدید میکنه و در جلسه دفاع از حقوق معلمان در مجلس حاضر نمیشه ، چه اهدافی رو دنبال میکنه ؟؟ این وزیر برای فرهنگیان آب بیار نیست ،
جناب طائب ، ایا شما دارای اطلاعات خاص و ویژه ای هستید

و یا اینکه علم غیب دارید ؟؟؟!!!!

بهر حال چنانچه اینقدر مطمئن هستید که اسراییل تا ۵ سال

دیگر که عمرش به ۸۰ سال میرسد ، نخواهد بود !!!!!

پس چرا اجازه میدهید کشور و مردم ما اینقدر بابت مبارزه با

اسراییل هزینه های گزاف مادی و انسانی بپردازند !!!!!!؟؟؟؟

بعد از انکه اسراییل نابود شد ، ایا ضمانت می کنید که اوصاع

کشور و مردم ما از این اوصاع بشدت اسفبار و فلاکت بارتر

نجات یابد !!!!!!!؟؟؟؟؟
وقتی وزیری از بدنه سپاه برای آموزش و پرورش انتخاب میشه معلومه هیچ وقت طرف دلش به حال معلم نمیسوزه ؟؟؟ حقوق پرسنل سایر نهادها چند وقت پیش با حقوقهای ۱۲ میلیون بدون هیاهو افزایش یافت و به قول جناب آژه ای برای پرسنل او هیچ بن بستی نیست ولی تمام بن بستها برای معلمان هست ؟؟
مسئولین باید آگاه باشند این قتل‌های وحشتناک که در جامعه صورت می‌گیرد نتیجه سیاست‌های آنها طی سال‌های اخیر است ، مواظب باشید به تیغ کین ملت گرفتار نشوید .وزیر آموزش و پرورش با اعصاب و روان معلمان بد جوری بازی میکنه ؟؟ نمیتونی از حق همکارانتان دفاع کنی استعفا بده
آقایان لطفا سراغ دختر کم سن و سال برای ازدواج نروید وقتی کمی بزرگتر بشه طرز فکرش عوض میشه و دیگه هیچی مثل قبل نیست
درود بر تابناک و پرسنل بی ادعایش


مگه رهبری در نوزده دیماه امسال در دیدار مردم قم نفرمودند،جهت مصحلت کشور و ملت گاهی ممکن هست ما با دشمن مان مذاکره کنیم؟


نصف عمرمون در پیگیری خبرهای برجام تلف شد





بالاخره مشخص کنید،شیره یا روباه؟



بابل.کارآفرین محصولات کشاورزی.جمشید حسینی
عنابستانی اگر حرف نزنه حرمت سبزواری ها بیشتر حفظ میشه
چگونه میشودکه قانون اساسی وحی منزل نباشدوقتیکه درمجلس ماکاهاًقوانینی ازروی عصبانیت و ضع میشود وحی منزل است
آنوقت قانون اساسی وحی منزل نیست ؟ همه کارهای شده سلیقگی آنهم سلیقه غلط البته بسیارخوب است که تمام قوانین مملکتی توسط کارشناسان دلسوزووطن پرست مجدداًبررسی شودوهرکدام عقلانی نیست حذف وبی طرفانه به رای کذاشته شودکه بعیداست
چرا نخواهد دید 1000 سال دیگه شو هم خواهد دید.
عنابستانی!!!!!!!......
آقای طائب مگر شما علم غیب دارید،که پیش بینی غیر علمی میکنید ،به چه منطقی به چه امکاناتی شماها می خواهید یک کشور که ۹۹ درصدکشورهای جهان با آن کشور روابط نظامی سیاسی اقتصادی فرهنگی دارند نابودش کنید ،دست از این صحبتهائی که فقط به ضررمردم است بردارید،فقط یک جمله تا یار که را خواهد ومیلش به که باشد،
باشه بهش می گویم
به امید خدا ان شا ءالله که هر چه سریعتر این جرثومه فساد و رژیم کودک کش بساطش جمع بشه
وزیر ارتباطلات همین یک ذره اطلاع رسانی هم که میشه و تصمیم گیری که کمترین نقش را مردم دارند هم می خواد از مردم بگیره
سلام متاسفانه شبکه دو برنامه عمو پوررنگ را طوری سانسور کرده که فرزندم وقتی ساعت 7 میزنیم شبکه دو خودش کانال و عوض میکنه .تمام اهنگها را حذف کردند .شما که انقدر سخت مخاطب به دست میاری چرا انقدر راحت از دست میدی...
شما به فکر مردم خودتون باشید دیگه از حرف هاتون خسته شدهایم
میشود پیش بینی بفرمایید برنج کی 30هزارتومان ؟ کمی مطالعه کن
در خصوص خشونت علیه زنان می بایست قانونی نوشته بشه تا تکلیف مردها و زنا در زمان خیانت به یکدیگر مشخص بشه نه اینکه هر کس مثل داعش رفتار کنه اکثر خشونت های خانوادگی ناموسیه اگر در این موقع قانون تکلیف را مشخص کنه و آن قانون فرهنگ سازی بشه خوبه
اصولا دریافت رامت کراهت دارد بنابراین بهتر است مجازات افراد دست اندرکار شامل
1- کسانی که موشک را در سامانه قرار دادند،
2- کسانی که این افراد را در به سر کار آوردند،
3- کسانی که موشک را حمل کرده و در احتیار قرار دادند
4 کسانی که دکمه موشک را زده اند بخصوص موشک دوم
را فعلا به اشد مجازات براسنید تا سایر دست اندرکاران احتمالی نیز در تحقیقات همه جانبه مشخص شوند.
آقای شریعتمداری خائن سید محمد خاتمی هرکاری کرده باشند حتی با خود رئیس سیا هم دیدار کرده باشند بنده ایمان دارم که نیتشان عزت و رفاه و آبادانی کشور و مردم ایران بوده بنده تاجائی که خاطرم هست بهترین و راحت ترین زندگی مردم ایران دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی بود....دیگه از اون به بعد انتخابات که نداشتیم انتصابات شما کشور را ویرانه و مردم را آواره کشورهای بیگانه کرد.....
باز مذاکرات داره نتیجه میده، کاسبان تحریم شروع کردن خرابکاری!
راستی آقای کنعانی ، ناهار خوردی !؟
خودتون هم میدونید دیکه مردم تحت هیچ شرایطی مشارکت نخواهند کرد. بنابر این انتخابات ریاست جمهوری و انتخاباتهای دیگر نخواهیم داشت
خدا همه را به راه راست هدایت فرماید الهی آمین
جناب اکرمی مگر چند دوره نماینده مجلس نبودند؟
چه اقدام زیربنایی انجام دادند که قیمت ها ترمز نبرد؟
یک نفر به اقای عنابستانی بگوید که کودک یعنی کسی که به بلوغ فکری کامل نرسیده ومیتواند تصمیماتی با آثار غیر قابل جبران بگیرد.همین بانویی که حتی در موقع کشته شدن نیز براساس نرم های قابل قبول جهانی کودک محسوب میشود.در 12 سالگی اجبارا به عقدجوانکی کم تجربه در میاید .چه بسا اگر این زن وشوهر در حدی از بلوغ فکری بودند ماجرا ی فرار دختر ومسایل زنجیر وار بعدی پیش نمی امد.
غیر از یک تفکر خاص، هیچکس سهمی در صداوسیما ندارد

اقای مسیح مهاجری خیلی انتظار شما زیاد هست

بهترین صدا وسیما در دو دنیا را فقط کشور ج.ا.ا دارد و نه هیچ کشوری دیگر

از زمان ادم تا قیامت بهترین
بلکه نایاب ترین صدا و سیما را کشور ما دارد

پس قدر ان را بدانید و شکر کنید والا فردا و روزنامه ی شما هم بایکوت و در لیست حذف و سیاه قرار میگیرید
خیلی عجیبه که وضع ایران اینطوری شده و از افول آمریکا حرف میزنیم
رسانه ای کردن طرح حمایت از کاربران اشتباه بود؟ یعنی مردم نباید بدانند چه قانونی برایشان مینویسید؟ در کدام فضای کارشناسی بررسی کنید ؟ همه کارشناسان اشتباه بودن طرح را گفته اند . شما مگه کارشناس هم دارید؟
آقای عنابستانی از قانون حرف می زنه!!!!!!؟؟؟؟؟ وای به حال .....
غیر از یک تفکر خاص، هیچکس سهمی در صداوسیما ندارد. باید اعتراف کنیم که این وضعیت اسفبار نشان می‌دهد ما برای حفاظت از انقلاب به یک انقلاب اخلاقی بر مبنای تعالیم اسلامی نیازمندیم.

پ.ن - متاسفانه در بسیاری از سازمان ها و نهاد های کشور کوچکترین رنگی از رفتار اسلامی مشاهده نمی شود! و به جرات می توان ادعا نمود که از انقلاب اسلامی فقط انقلابش مانده است! تمامیت خواهی، دیگر ستیزی، دروغگویی، پارتی بازی، افترا به دیگران قبل از اثبات جرم در مراجع صالحه، نابرابری در بین اقوام و درجه دوم حساب کردن آنها در مقابل قوم فارس بر خلاف آیه شریفه قران کریم ( یا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَ أُنْثی‏ وَ جَعَلْناکُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ )
واقعا باید از اقای کنعانی پرسید قراره با این حرفایی که زدن چه اتفاق مثبتی بیوفته و این چه بهانه مسخره ایه حالا که همه چیز دست اصولگراهاست میخوان دکور قانون اساسی رو عوض کنند
فکر کردن با کنار هم گذاشتن چند تا کلمه هم افزایی و حزب و پارلمان و ... میتونن دلیل بیارن و توجیه کنند بقیه رو
همین الان دولت و مجلس و بقیه ارگانها بیشترین هم افزایی رو دارن با هم ببینیم چکار میکنید
شما که هر قانون اساسی که تصویب کنید اخر کار خودتونو میکنید و کاری به اصول قانون اساسی ندارید اصلا چرا بهانه میارید
الان دقیقا چه کاری میخوایید بکنید که قوانین دست و پاتونو بسته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
به دلیل عدم قرارگیری پشتوانه مردمی در پس مسئولین، بهترین کار حذف آرا مردم یا تغییر ماهیت آن به نفع مسئولین است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
دقیقا همینطوره
الان که با گرفتن مدیریت دولت و تمامی قوه های اجرایی و نظارتی و ... موظف به انجام کار شدند فهمیدن که اون خبرایی که فکر میکردن نیست و جایگاهشون از منتقد تبدیل شده به مجری و دارن سر عقل میان
و البته الان هم با بهانه اوردن که قانون اساسی مشکل داره میخوان بی کفاییتیون رو ماس ت مالی کنن
چطور شد کنتور نابودی رژیم صهیونیستی که روی ۲۵ سال آیندا تنظیم شده بود !!!!؟؟؟

حالا یک مرتبه به ۵ سال تغییر کرد !!!؟؟؟

اتفاق خاصی نیفتاده!!!؟؟؟
آقای عنابستانی از قانون حرف می زنه!!!!!!؟؟؟؟؟ وای به حال .
جناب انابستانی نیاز به رای برای دور دوم دارد.
عنابستانی روز به روز میزان بهره هوشی خودش رو بیشتر به نمایش می گذارد
وزیر محترم آموزش و پرورش در بخش خداآفرین اذربایجانشرقی مدرسه نواب صفوی حکم تخلیه گرفته از نوسازی مدارس ولی مدیریت ان مجموعه بخاطر چسبیدن به میز ریاست و محافظه کاری جان 90دانش آموز در خطر ریزش ساختمان براش مهم نیست لطفا در این مورد اقدامات خودتان را انجام دهید
برادر چه اصراری به نابودی اسراییل داری فعلا جوانان این مملکت از بی خانمانی فقر و بی کاری و گرانی نابود می‌شوند بیا کشور خودت را درست کن تبعیض پارتی بازی سفارش فساد را درست کن چکار به اسراییل داری
رئیس چجوری ؟؟!!!!!!!!!
ظاهرا بعد از فرمایشات جناب احمدی نژاد در خصوص زمان فروپاشی رژیم صهیونیستی ،زمان تمدید شده
درخواست ۳۹ پدر و مادر مسافران پرواز ۷۵۲ به وزیر راه کاملا منطقی و قانونی است...
ایا در حال حاضر اظهار نابودی اسراییل در جهت منافع ملی است یا کاسبان التماس تفکر نابودی اسراییل وقتی اتفاق می افتد که کشور ایران الگوی تمام کشورهای اسلامی شود انزمان رژیم اسراییل مجبور به اجرای دوموکراسی و صندوق ارا با حضور تمام مردم ان خطه برقرار میشود الان که ما همه را دشمن خود کرده ایم به نظر شما کشورهای اسلامی پشت شما خواهند بود یا اسراییل اینگونه حرف زدن این رژیم غاصب کاملا خود را مظلوم وهزاران استفاده دیگر میبرد
اقایان دست از حرف های احساسی بردارند و هرچه سریعتر اوضاع اقتصادی را بهتر کنند. مردم به خاطر بی پولی یا بدهکاری به بانکها دارند سکته می زنند. افسردگی بین مردم زیاد شده است. زنان به خاطر هزینه های زندگی دارند ...
آقای حسین طائب میشه بفرمایید ماهی چقدر حقوق می گیرید. مردم درنان شبشان مانده اند، یک سرپناه برای زندگی ندارند. دست بردارید از این حرفها که جز هزینه برای مردم بدبخت ایران هیچ ثمری ندارد.
جناب عنابستانی اول تکلیف خشونتهایی را که خود روا می دارند مشخص کنند بعد به فکر زیر 18 ساله ها باشند.
باز سانسور کردی !!!!
چرا به پایان رسیدن عمر اسرائیل همش تمدید میشه؟؟؟ و چرا برای ما باید مهم باشه ؟؟؟!!
آیا گفتن این حرف که اسرائیل باید نابود شود تا بحال کاربرد و فایده ای داشته?آیا ضررش بیشتر از سودش نیست?
شریعتمداری کم بود این طائب هم اضافه شده!
چه اهمیتی داره عمر اسرائیل کی به پایان میرسه . فعلا از خودمون حرف بزنیم
واقعا خسته هستیم خسته، دست از سرمون بردارید ...
وقتی شناختی از دنیا نداشته باشی شکم هم سیر باشه دختر وپسر بیکار وازدواج نکرده هم نداشته باشی وخوشون
همه مشکلاتشون حل مشغول وسر زندگیشان هستند باید این حرفها رازد ومردم بدخت چوب این شعارها را باید بخورندv
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی