بازدید 6980

گلزنی بازیکن ژاپنی برای صعود لیورپول، پیشروی چلسی در جام حذفی

کد خبر: ۱۱۰۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷ 03 March 2022

در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال لیورپول میهمانش نوریچ سیتی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

لیورپول با گلزنی تاکومی مینامینو در دقیقه 27 و دیوگو ژوتا در دقیقه 39 از حریف خود پیش افتاد. تنها گل نوریچ سیتی هم در دقیقه 76 توسط لوکاس روپ به ثمر رسید.

 

در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، چهارشنبه شب تیم چلسی در دیداری خارج از خانه میزبان دسته اولی‌اش تیم لوتون تاون را با دشواری شکست داد تا بعد از باخت اخیرش در فینال جام اتحادیه و اوضاع متلاطمی که به واسطه رئیس روس باشگاه تجربه می‌کند، دوباره دلیلی برای خوشحالی هوادارانش بسازد.

در این بازی چلسی در حالی برنده میدان را ترک کرد که دروازه‌اش در دقیقه 2 توسط ریس بورک باز شد. سائول نیگس نیمکت‌نشین اسپانیایی آبی‌های لندن گل خورده را در دقیقه 27 جبران کرد، اما پنج دقیقه به پایان نیمه نخست هری کورنیک دوباره لوتون تاون را پیش انداخت. در نیمه دوم این تیمو ورنر بود که در دقیقه 68 برای دومین بار کار را به تساوی کشاند و 10 دقیقه بعد از او هم روملو لوکاکو بعد از مدت‌ها دوباره پایش به گلزنی باز شد و گل سوم و پیروزی بخش چلسی را زد.

همزمان با این بازی تیم‌های لیگ برتری ساوتهمپتون و وستهام نیز در ورزشگاه سنت‌ماری ساوتهمپتون به مصاف یکدیگر رفتند و این تیم میزبان بود که با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

رومن پراود در دقیقه 31، جیمز وارد در دقیقه 69 (پنالتی) و آرماندو بورخا در دقیقه 5+90 گل‌های ساوتهمپتون را در این بازی به ثمر رساندند. مایکل آنتونیو هم در دقیقه 60 تنها گل وستهام را زد.

در آخرین بازی این مرحله نیز از ساعت 23 روز دوشنبه (به وقت تهران) ناتینگهام فارست از هادرزفیلد پذیرایی می‌کند.

پیش از این صعود تیم‌های منچسترسیتی، کریستال پالاس و میدلزبورو به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس قطعی شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی