بازدید 6398

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی، مسافران در حال بازگشت به شهر‌های خود هستند و در حال حاضر هیچ انسدادی در محور‌های اصلی جاده‌های کشور نداریم.با توجه به وضعیت فعلی جاده‌ها هیچ محدودیتی در تردد خودرو‌ها نداریم و هموطنان می‌توانند به مقاصد خود عزیمت کنند. البته با توجه به بازگشایی ادارات و مراکز آموزشی، حجم تردد در کلانشهر‌ها افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 03 April 2022
تابناک اجتماعینوروز ۱۴۰۱ به پایان رسیده اما هنوز برخی پا در مسیر بازگشت نگذاشته‌اند؛ مسافرانی که اگر از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی مطلع شوند، سفر راحت تر و کم خطرتری پیش رویشان قر ار دارد.

به گزارش «تابناک»؛ با این مقدمه با شماییم با چکیده‌ اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب و هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته، پرهیز کرده و تعطیلات را به سلامتی به پایان برسانیم.
 

آخرین وضعیت ترافیک


سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی، مسافران در حال بازگشت به شهر‌های خود هستند و در حال حاضر هیچ انسدادی در محور‌های اصلی جاده‌های کشور نداریم.

وی افزود: با توجه به بازگشایی ادارات و مراکز آموزشی، حجم تردد در کلانشهر‌ها افزایش پیدا کرده است، لذا به این علت شاهد افزایش ترافیک و تردد در نوبت صبح و عصرگاهی خواهیم بود.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به وضعیت فعلی جاده‌ها هیچ محدودیتی در تردد خودرو‌ها نداریم و هموطنان می‌توانند به مقاصد خود عزیمت کنند.

به گفته وی آمار تصادفات در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۳ درصد کاهش و میزان انجام سفر‌ها ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
 

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

آخرین وضعیت آب و هوا

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی به میزان گفت: از دیروز در بیشتر مناطق کشور جو پایدار بوده است. امروز و فردا وزش باد گرم را در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل همچنین در دامنه‌ها ارتفاعات گیلان خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه از اواخر روز دوشنبه و سه‌شنبه در ارتفاعات استان‌های گیلان و مازندران گلستان افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد گفت: سه شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش دمای ۶ تا ۱۰ درجه‌ای را پیش بینی کرده‌ایم. همچنین از ظهر فردا تا بعد از ظهر سه شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

نقشینه اظهار کرد: چهارشنبه برای مناطقی از شمال غرب رگبار آغاز خواهد شد که سرعت وزش باد در روز چهارشنبه در غرب و شمال غرب و جنوب شهر و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش پیدا خواهد کرد که می‌تواند در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک شود.

وی افزود: پنجشنبه در برخی از مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر و استان‌های که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع شده اند رگبار پراکنده خواهند داشت. پنجشنبه وزش باد شدید در نیمه غربی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی تشکیل می‌شود که می‌تواند در مناطق مستعد به صورت گرد و خاک باشد.
 
وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و چهار روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛
 
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی